Victorie pentru Preşedinte

S-a înşelat cine şi-a închipuit că Guvernul ar putea să cadă în contextul în care nu există nici o alternativă articulată la planul de austeritate, nici o formulă credibilă de coaliţie, care să înlocuiască înţelegerea actuală dintre PDL şi UDMR.
Regret că unii dintre colegii din PDL au făcut şi ei un calcul eronat.
Mă gândesc, în primul rând, la Teo Trandafir, pe care atât eu, cât şi Romeo Raicu am susţinut-o în campania din colegiul 19.
Votul de astăzi este o victorie a lui Traian Băsescu, nu şi a lui Emil Boc.
De ce? Pur şi simplu pentru că guvernul a avut mai puţine voturi în favoarea sa decât împotrivă. Guvernul nu a căzut, dar s-ar fi putut spune că a câştigat doar dacă ar fi adunat mai multe voturi “pro” decât “contra”.
În schimb, Preşedintele a câştigat. Susţinerea acordului cu FMI – din care Traian Băsescu şi-a făcut o cauză – nu a putut fi împiedicată de voinţa parlamentară.
După ce regimul a înclinat spre parlamentarizare, acum se îndreaptă spre prezidenţializare.

Cuvinte cheie: , ,

58 comentarii

1 Ilinca { 06.15.10 at 7:28 PM }

Si ce a castigat presedintele? Mai are curajul sa iasa sa faca “bai de multime” in perioada asta tulbure? Unde sunt oitzele alea portocalii si cumparaturile nu mais tiu pe unde?
Cat despre TeoT, nu face decat sa intareasca impresia penibila pe care o aveam deja despre ea ( si nu numai eu): o oarecare ce si-a incercat norocul in politica, imaginandu-si ca este suficient sa stai intr-un fotoliu si sa votezi cu turma. Declaratia ei ” eu nu sunt politician” spune multe despre interesul cu care a candidat ca deputat.
Inchei cu un titlu de pe Hotnews: “sa traiti bine cu basescu, udrea, blaga ” si alte genii mioritice
PS Poate mesajul acesta nu mi-l cenzurati. Doua intr-o zi ……

2 Roman { 06.15.10 at 7:48 PM }

Victoire à la Pyrrhus domnule Preda

3 Victorie pentru Preşedinte | e-Opinii.ro | doar opinii... atât! | by George Fedorovici { 06.15.10 at 7:50 PM }

[...] afla mai mult: Victorie pentru Preşedinte [...]

4 mesagera { 06.15.10 at 8:15 PM }

In furia voastra proletara, oare va puneti problema ce s-ar fi intimplat daca cadea guvernul ? Nu mai veneau banii de la FMI, ca doar n-avea delegatia cu cine sa discute, ca ma gandesc eu ca astia n-ar trata cu scriitorii de meserie de pe bloguri! Si atunci, va intreb, de unde salarii si pensii? N-am vazut pe nimeni din opozitie sa vina cu vre-o propunere de masura de iesire din criza, in imbecilitatea lor infantila cred ca e de ajuns sa cada Boc si Basescu !
Eu am firma mea, de 17 ani, muncesc din greu, mi s-a rupt sufletul ca a trebuit sa disponibilizez niste oameni, dar n-am avut incotro ! Ca sa poti merge mai departe, in mediul privat te intinzi cat ti-e plapuma, in sectorul de stat te intinzi, si te tot intinzi, pentru ca nu faci banii din munca ta, iti vin din buzunarele mele si ale altora, pe care apoi de la un ghiseu sau birou poti sa-i privesti de sus! Sotul meu este pensionar, nu ne bucuram ca ii taie 15 %, dar gandul la un TVA marit, sau la cota unica mai mare, care automat ar genera un tsunami de scumpiri, asta este o masura de preferat! In loc sa critice toata lumea, mai bine faceti propuneri constructive si realiste, ca vad ca CP va citeste, poate sa va duca ideile mai departe!
Sa ne intelegem bine, nu e cazul sa sariti la mine ca ulii, nu-mi plac masurile luate de Guvern, nu ma dau in vint dupa ministri(poate doar Gabriel Sandu, cred de la Telecomunicatii , da Romania are nevoie de ERomania, sinte4m mai rau ca pe vremea lui Ceasca, cand toata lumea s-a informatizat, noi credem ca daca scriem pe bloguri, si la Finante ne da chitanta de la calculator, am atins virful tehnologiei IT! Mi-am pierdut certif. de nastere, mi-a trebuit o copie de la o primarie de oras aflata la 112 km de unde stau, stiti in cat timp o primesc? In 3 saptamani !Pai in timpul asta ma duc pe branci dus-intos de 2 ori !
Asa ca lasati-o moale , toata lumea e in criza, toata Europa, chiar si mindra Germanie disponibilizeaza si face reduceri pe capete !

5 Pro DOC { 06.15.10 at 8:24 PM }

Exact o victorie a la Pyrrhus!bVictoria unui presedinte asupra propriului sau popor si asupra parlamentarismului/ democratiei (revedeti incredibilele scene nocturne ale alegerilor de judecatori la CC). Sper ca aceasta victorie – peste o tara ruinata si-un popor profund saracit si nefericit – sa nu fie la fel de lunga ca victoria Ceausestilor si-a comunismului multilateral etc… etc… etc…

6 Gerula al Hatru { 06.15.10 at 8:26 PM }

Si grasunica TRANDAFIRIE sustinuta in draci de un anume europarlamentar si de noi, fraierii din blogosfera portocalie a fost tot o bucurie pt.presedinte ?

7 Riddick { 06.15.10 at 8:26 PM }

“…înţelegerea actuală dintre PDL şi UDMR” înseamna doar 197 voturi, departe de majoritate fără UNPR, care acum s-a abţinut de la vot din motive tactice legate de profilul electoratului lor.

8 Englezu' { 06.15.10 at 8:27 PM }

Titlul corect al acestei postari ar fi trebuit sa fie: O victorie pentru Presedinte si o infrangere pentru mine. Ma refer bineinteles la atitudinea doamnei Trandafir, persoana pe care ati girat-o in campanie.

9 Bibliotecaru { 06.15.10 at 8:28 PM }

@ Cristian Preda
Susţinerea acordului cu FMI – din care Traian Băsescu şi-a făcut o cauză – nu a putut fi împiedicată de voinţa parlamentară.
:)
Asta a fost cu adevărat pro-fundă…

10 Pro DOC { 06.15.10 at 8:31 PM }

Si, apropo de victorie, ce sampanie ati baut cu Udrea? Dom Perignon? Macar era din 1921?

11 sym { 06.15.10 at 8:34 PM }

Calculul eronat în privința lui Teo Trandafir l-ați făcut și dvs., nu doar colegii dvs. Nu regretați? Eu cred că e momentul recrutării politicienilor pe alte principii, nu doar popularitate.

Cred că toți actorii, comentatorii sportivi, antrenorii și cântăreții de muzică populară aleși de-a lungul timpului în parlament, și care (dacă nu mă înșel, fără excepție) au demonstrat că nu aveau ce să caute acolo, arată că simpla popularitate e un criteriu extrem de prost pentru a stabili candidații. În cel mai fericit caz se obține carne de tun, nu un politician ci un votac la comandă, fără personalitate. De multe ori însă se obține un trădător.

12 zaharescu valeriu { 06.15.10 at 8:35 PM }

CPreda
Acordul cu FMI este doar un element minor în actualul context politic….chiar şi PSD, dacă ar fi guvernat, ar fi încheiat un astfel de acord.
Grav este altceva, că riscul de blocare a implementării măsurilor de austeritate este major, acum, când opoziţia a obţinut 228 voturi contra 197.
Celor care s-au abţinut, ar trebui rapid să li se ceară să declare deschis, dacă mai susţin sau nu, guvernul în acţiunile viitoare.
Să reţinem că opoziţia are un singur program, pe care-l va urma până-n pânzele albe : sabotarea pe toate căile a deciziilor şi imaginii actualei coaliţii, inclusiv prin încercări de incitare la nesupunere civică , la dezertări şi la greve generale.
În acest context, în care PSD şi PNL vorbesc, fără ezitare şi în dispreţ profund faţă de interesul naţional de noi moţiuni şi chiar de…. suspendare (nu contează pentru ei nici măcar salvarea aparenţei de respect faţă de spiritul Constituţiei), nu ştiu ce poate face preşedintele cu această ,,victorie”.
Fără un minimum de solidaritate nu putem evolua.
Din păcate, este posibil ca cetăţenii să se lase în majoritate înşelaţi şi să se ajungă într-o situaţie mult mai gravă decât în Grecia.

13 Ciprian { 06.15.10 at 8:41 PM }

Tot spectacolul parlamentar legat de motiune a fost unul de saltimbaci. Parlamentari care huiduiesc, vocifera , isi adreseaza invective si etichete. Asta se numeste democratie?. Pai pana si gorilele par mai demne in organizarea lor sociala. M-au dezamagit toti politicienii. Emil Boc, care victima a conjuncturii a inceput printr-un atac care a radicalizat mai mult extremistii taberei adverse, Victor Ponta un politician asa zis tanar care dezamageste prin frazele de smecher vehiculate si populismul ieftin in perioada actuala, Crin Antonescu care a creat o obsesie pentru Basescu, obsesie care-l impinge a da mana cu ‘dusmanul ideologic’ avand justificarea machiavelica scopul justifica mijloacele, Berceanu cu Orban care se bat in realizari pe kilometrii de autostrada fantomatici. Fara nici o surpriza, si unele parlamentare de sex feminin au imbarcat intr-un discurs total inadecvat, Aura nu stiu cum..cu declaratii despre oua, coase etc..in fine…Anumite practici comuniste, gen panoul rusinii m-au suprins, ca si cum cineva care voteaza dimpotriva e inamicul natiunii..acum o sa apara la fiecare sedinta tablouri de genul cine nu e cu noi e impotriva noastra.
Iar motiunea in sine, fundamentata prin prisma consecintelor sociale pe care adoptarea masurilor de reducere a pensiilor o va avea pentru amarasteni (care platesc intotdeauna propria-lor greseala cand se duc la vot pentru cadouri electorale in loc sa-si utilizeze ratiunea) a fost un text plagiat sau nu- lipsit de solutii practice alternative, tipic pentru actiunile politicienilor romani, dupa noi potopul.
Si masurile care au dus la aparitia motiunii de cenzura au fost rudimentare la nivel intelectual, se pare ca atunci cand intervin mai multe variabile socio-economice si internationale, statul nu e in masura sa raspunda intr-un mod complex printr-un set de micromasuri specifice adaptate la categoriile sociale, e mai simplu de bagat la gramada pe toti cu hei-rupul. Si tot asa, dintr-un hei-rup in altul gloata alearga dupa luminitele de la capatul tunelului de vreo 20 de ani. Iar mentalitatea actuala politica gen ca masurile nu se discuta, doar se executa e contraproductiva si nedemocratica pe termen lung, cu toate ca la prima vedere pare mai eficienta rapiditatea aplicarii gen just do it decat fundamentarea ei.
Ar trebui introdusa in Parlament un obicei, gen la intrare, Oglinda Adevarului in care fiecare parlamentar sa se priveasca inainte de a incepe ‘munca’zilnica si sa-si puna intrebari de genul- ce am facut azi pentru binele tuturor( nu numai ai simpatizantilor). Dar evident, fara constiinta..tot un obiect de decor ar ramane. Asta ca prima masura ieftina si abordabila pentru reforma, ca pana la ce se va ajunge la un stat prosper respectat de cetateni si la randul lui respectuos fata de acestia din urma..mai este lunga cale. Ani lumina.
PS. Presedintele a castigat?. Nu cred. Doar ca si-a debalansat balanta populara in privinta increderii acordate. Lupta aia continua cu raul din noi, din societate e sublima ca si ideal personal, dar fara rezultate o sa-i afecteze credibilitatea.

14 olimpiu { 06.15.10 at 9:12 PM }

Teo manelista, se aseamana foarte mult cu prietenii ei manelisti.

15 Lilick { 06.15.10 at 9:15 PM }

@Pro Doc

Postarea domnului Preda lasa loc unei continuari nescrise. Ai scris-o tu la 06.15.10 at 8:24 PM . Oare cand va avea curajul? Sau poate nu e vorba de curaj, ci de altceva…

16 Riddick { 06.15.10 at 9:47 PM }

A zis o vorbă mare Pleşu în 1990: “Vom dănţui pe ruine !”.
Unii de-abia aşteaptă, şi-au pus deja costumele de carnaval.

17 li { 06.15.10 at 9:52 PM }

@CPreda
Titlul corect era ”Victorie pentru presedinte infrangere pentru romani ”

” În schimb, Preşedintele a câştigat. Susţinerea acordului cu FMI – din care Traian Băsescu şi-a făcut o cauză – nu a putut fi împiedicată de voinţa parlamentară.
După ce regimul a înclinat spre parlamentarizare, acum se îndreaptă spre prezidenţializare. ”
Eu nu pot citi cele de mai sus decat ca pe o critica dura a regimului basescianist .
Probabil ca, daca ma cenzurati, inseamna ca am dreptate .

18 regine { 06.15.10 at 10:27 PM }

Nu credeti ca trebuie sa va exprimati opinia ferma asupra funestei farse Trandafir ? Este un cal Troian ? Daca da, aveti o raspundere pe care nu o puteti oculta. Nu ajunge analiza : calcul eronat. Altfel puteti fi catalogat pe buna dreptate partas la subminare !

19 Miruna { 06.15.10 at 10:27 PM }

Ma mir ca PDL va mai suporta, dle Preda!

Dupa ce ati declarat public ca il respectati pe criminalul Iliescu, acum ati inceput sa aberati la adresa lui Basescu!

Chiar, fie vb intre noi, cand plecati la PSD?

20 ion adrian { 06.15.10 at 10:30 PM }

Daca lucrurile nu functioneaza bine si daca astfel guvernul cade si daca in consecinta majoritatea basculeaza atunci va fi suspendat si in situatia in care se va afla atunci nu stiu daca se va repeta mai 2007.
Asadar, daca mai discutati cu Dsa explicati-i acestea foarte simple.

21 ion adrian { 06.15.10 at 10:32 PM }

Sym,
Lucrurile au fost si sunt mai complicate, iar eu nu consider deocamdata ca trebuie sa spun mai multe.

22 Thor { 06.15.10 at 10:34 PM }

Macar daca aveai curajul sa-ti asumi pina la capat pe fosta promotoare manelista , Theo !

Dumneata si (mai ales) Romeo Raicu !

Si , cind ma gindesc ca pe amindoi , pe dumneata si pe Raicu va consideram politicienii de marca ai viitorului partid popular , PDL ………

Aproape ca dupa aventura aducerii manelistei Theo in PDL , si -mai ales- dupa gestul ei de astazi ( yes, v-am tras-o , fraierilor din pdl !! ) va asigur ca nu mai aveti dreptul sa vorbiti despre victoria presedintelui Basescu de astazi !! Macar atit !

Si , la final , va reamintesc o vorba de-a lui Basescu : sa-ti fie rusine , Cristian Preda !

23 montaigne { 06.15.10 at 10:40 PM }

Din punctul meu de vedere, ca om care a impartite fluturasi cu Teo in campania sa, mesajul senatorului Gabriel Mutu este unul corect
http://gabrielmutu.wordpress.com/2010/06/15/sa-ti-fie-rusine-teo-trandafir/

24 Florin Putura { 06.15.10 at 11:06 PM }

Cristian,

sunt satul de a te combate si de a sustine ca esti un basist infumurat.

Vreau un raspuns de la tine !

Despre ce victorie vorbesti? Esti de acord ca daca anumiti pensionari ataca legea reducerii pensiilor la CEDO castiga? Uitam de parlamentari, aviatie, servicii speciale ! Vorbesc de exemplu de un genral iesit la pensie cu ordonanta, cu tot ce trebuie, legal, si tu, guvern al sezonului 2010 bagi din top o reducere? Crezi ca nu vor castiga la CEDO acele persoane aceasta reducere ?

revin la castig, mie unul imi este mila de ceea ce se va intampla. O amenii vor realiza ce s-a intamplat dupa ce vor vedea cuponul din August ! Tu ce spui ?

25 aka { 06.15.10 at 11:35 PM }

Domnule preda, ar trebui sa-ti ceri scuze pentru ce-ai spus fata de respectul iliescu. asa cum aud in ultimul timp. te-a tampit soarele bruselului, ti-a picat greu mancarea pe alte meleaguri, te-au lovit prea tare limbile pamantului? Si-ar trebui sa-ti ceri scuze si pentru trandafir ca ai impims-o din spate. Dar banuiesc ca de acum o sa te manance greii pdl, berceanu, blaga, videanu, pentru sprijinul gresit dat lui teo (mesajele pentru ce om e teo erau demult in vileag). Presupun ca din cauza asta o dai acum cu victoria presedintelui. Te lipesti de cel puternic, vulpoiule!

26 Diana { 06.16.10 at 6:28 AM }

Foarte nepotrivit a fost nu votul sau “calculul eronat” al distinsei Teo Trandafir, ci gestul. Acel ” le-am tras-o, am reusit, Eu! uitati-va, vreau imbratisari, aplauze, pupaturi”. N-am vazut-o manifestandu-se astfel nici la castigarea colegiului, nici la votarea amendamentului ei. Bunul simt al mintii…

27 gigi n { 06.16.10 at 6:29 AM }

Domnule Preda,comportarea lui Teo Trandafir era previzibila,iar susținerea pe care i-ați acordat-o se anunța de asemenea ca o eroare.Speram să vă pricepeți mai bine la oameni.Cât privește ”conștiința”parlamentarului român,aceasta este sublimă,dar lipsește cu desăvârșire.Președintele Băsescu nu poate avea succes nici dacă spune că azi,16 iunie 2010 este miercuri.Tot se vor găsi foarte mulți,inclusiv dintre comentatorii de pe blogul Dvs.care să-l contrazică.In ce privește rezultatul votului la moțiune,nu pot decât să-mi reafirm convingerea că nici un partid din România nu are nici dorința,nici ”know-how”-ul necesare implementarii CORECTE a vreunei legi,chiar dacă aceasta este perfect necesară.

28 antim { 06.16.10 at 7:11 AM }

N-a castigat nimic D-le Prof . Preda . Nu are rost o abjurare , esafodajul e paraginit rau de tot . Pora si-a pus piciorul in ghips …

29 Vasile, { 06.16.10 at 7:54 AM }

Da, ma contrariati cum tot asa au facuto si Iliescu, Vadim,Nastase si ALTII.
Pai daca “ALEGEREA” AR FI FOST CINSTITA ACEEA A UNUI REFERENDUM SI NU A CELUI MAI CORUPT PARLAMENT DIN 1991 INCOACE ATUNCI IN CIUDA FRAUDELOR PE CARE LE EXERCITA DE OBICEI PUTEREA FIE CA ESTE PSDISTA SAU PDLISTA ATUNCI NU NE-AM MAI FI “INCHIPUIT” CI DIN CONTRA POPORUL ARI FI REALIZAT DIN 89 A DOUA MARE VICTORIE A SA DE A INLATURA O TUMOARE!
Doar dumneavoastra, andrei,judex , zaharescu …v-ati inchipuit ca ati putea pierde , eu cetateanul normal apolitic care doresc binele acestei tari, binele copiilor si nepotilor mei am sperat si speranta parca este altceva decit inchipuirile dumneavoastre! Dar nici o grija dl. Cristian Preda sunteti pe calea cea buna o sa ne ucideti si speranta!
Hai sa vedem ce se spune in lume despre cei care ucis speranta in Romania :”In Romania , bancile austriece au amenintat ca vor falimenta piata
bancara europeana daca nu primesc fonduri de la statul roman. In
consecinta politicienii autohtoni, au fost chemati la Bruxelles, unde
li s-a cerut ca Romania sa angajeze acest imprumut. Acesti politicieni
corupti, multi fiind pe statele de plata ale masoneriei mondiale, au
elaborat rapid un plan de aservire a Romaniei printr-un imprumut
debilitant, CEL MAI MARE IMPRUMUT FACUT DE ROMANIA VREODATA!
Are vre-o legatura Austria, controlul austrian asupra celor mai importante obiective al economiei romanesti BRCE + PETROM,cu cel mai mare paraindarat din istoria Romaniei, acel paraindarat dezvaluit din greseala de presedinte in confruntarea cu M. Geoana?

30 Freedom { 06.16.10 at 7:57 AM }

Nu e neaparat o victorie a lui TB si EB ci o victorie a celor care mai produc ceva in tara aceasta si nu stau cu mana intinsa la Stat , a celor care alimenteaza Bugetul si care vor plati creditele la FMI , credite facute pentru a plati pensiile si salariile bugetarilor, a celor care nu latra pe la televiziunile jefuitorilor , a celor care platesc clientela psd-ului varata cu Statut in institutiile publice si pe cei 600 000 de clienti politici ai PNL angajati de Guvernul Tariceanu.
Geoana zicea la alegerile interne din psd : ” trebuie sa luptam pentru ca oamenii nostrii si membrii familiilor lor angajati in Institutiile Statului sa nu aiba de suferit”

Cu Teo ati dat-o in bara si nu numai.
Atunci cand o sustineati v-am spus doar atat , citez aprox din memorie, ” Ce incredere poti avea in onestitatea , caracterul si moralitatea unui fost angajat al lui Voiculescu ? . Eu nu dau pe ei nici o ceapa degerata”
Sa te imbratisezi cu Aura Vasile este acelasi lucru cu a te imbratisa cu Voicu sau Vanghelie !
Dar ce mi-e Tandea ce imi e Mandea ? Teo- Laura, Crin -Ponta ei sunt Leana si Costel .
Cand Teo lua mii de Euro pe luna de la Voiculescu pentru hahaiala stia cat era o pensie sau un salariu obisnuite?
Platea CAS sau avea drepturi de autor?

31 Bibliotecaru { 06.16.10 at 8:30 AM }

Sunt de acord cu cele spuse de domnul Ciprian. Aş mai adăuga că deşi această stare a fost cam de la începutul “democraţiei” româneşti, acum a ajuns să aibă o dimensiune demagogică plenară, completă, totală, perfectă… Stilul “doar ei sunt de vină, doar noi avem soluţii” nu are nimic de-a face cu democraţia şi pluri-partidismul.

32 Bibliotecaru { 06.16.10 at 9:25 AM }

@ Cristian Preda
Domnule Preda,
După cum constataţi, susţinătorii PDL au o problemă în a identifica care este doctrina partidului din care faceţi parte. Nu-i puteţi ajuta?

33 ileana { 06.16.10 at 9:31 AM }

trebuie sa-i dati afara pe toti care au tradat. Cucoana Teo a plecat aiurea de la Protv, voia mai multi bani si a stricat rostul la toata echipa.Pe urma a ratacit aiurea prin toate tvurile.. Oricum este expirata ca vedeta si se crede f pretioasa. Acest guvern trebuie sa reformeze statul si eu cred ca vor reusi.

34 ion adrian { 06.16.10 at 10:00 AM }

Vasile,
Deci tu crezi ca aveam bani si nu trebuia sa ne imprumutam ca sa nu cadem pe mana Bilderbergilor? :)

35 Freedom { 06.16.10 at 10:10 AM }

Sustinerea lui Teo a fost una dintre erorile pe care le-ati comis pana acum .
Cum v-ar fi stat sa fiti acum alaturi de trepadusii de pe Vox Publica, alaturi de Gotiu de exemplu asa cum o comiseseti? Exact teo in bratele Laurei Vasile.
Cum v-ar fi stat sa fiti aseara alaturi de Ursu ,tovarasa lui de platou si partid ( tristi, deprimati , obositi….)precum si de psd-istul Atanasiu plangand de grija pensionarilor, asta dupa ce anul trecut a incasat doua miliarde doua sute de milioane din salariul de la Stat?
Cum v-ar fi stat alaturi de Orban care i-a facut pe cei care v-au votat in PE : prostituate, drogati, alcoolici…
Dar cum ne-am fi simtit noi?
“Multumesc Crin “!
Asta pentru “oligofrenii lui Basescu” , laudele aduse lui Iliescu si “viziunile ” lui Tariceanu- Vosganian-Pacuraru despre cresterea economica dezlantuita sau devenirea Romaniei in 2012 a doua putere agricola din Europa dupa Franta.
Adica pe direct, cum v-ar fi stat langa populisti, demagogi papagali si latrai? Ferma animalelor.

36 abraham { 06.16.10 at 10:55 AM }

Domnule Preda..parca acum cateva saptamani dadeati in cap guvernului..sau tin eu m inte prost?(ceea ce nu cred avand in vedere ca nu-s un pedeleu care ‘uita’ ce promite in campanie)..deci nu inteleg de ce incercati sa pareti mare deontolog si moralist avand in vedere ca ati cam scuipat in acest guvern..acum bag seama ca va place sa lingeti ce ati scuipat..deci unde este moralitatea dumneavoastra domnule mare europarlamentar?aa am uitat si de asta..nu prea o aveti ca si cel pe care-l slujiti. ma intreb..oare n-aveti nici cea mai mica urma de bun simt si respect pentru aia care si-au pus sperante in voi (nu sunt unul dintre ei..m-am prins de la bun inceput ce fel de oameni sunteti)?oare chiar nu va e rusine sa mintiti si sa ne certati intruna? parca are cineva dintre bugetari vreo vina ca nu mai sunt bani?a furat cineva ceva de la stat? poate voi..

37 Alt DAN { 06.16.10 at 11:08 AM }

Teo, daca mai ai un dram de onoare atunci da-ti DEMISIA!!! De la a vota cum consideri si pana la a te comporta ca o mahalagioaica este cale lunga?!
Domnule Preda, gestul acela vulgar ( ti-am/v-am tras-o) de dupa vot cui ii era adresat? Dumneavoastra sau domnului presedinte?!!

38 Liviu { 06.16.10 at 11:08 AM }

Calcul eronat?De unde stiti d-stra si cum puteti fi atat de sigur?Poate a calculat bine.Poate stia ce o sa se intample.Si de cand e eronat sa votezi impotriva unei asemenea monstruozitati.Cat despre asa zisa victorie a presedintelui nu dovediti decat ca d-stra sunteti in eroare.Grava eroare.Eu unul va vad un dusman al romanilor.Exact ca si pe basescu si clica lui.Un fel de responsabil cu propaganda.Halal victorie.

39 Gabriel { 06.16.10 at 11:18 AM }

Impresiile mele ca urmare atat a votului de ieri din parlament cat si a comentariilor sau reactiilor oamenilor politici sunt simple:
1. UDMR – cel mai serios partid;
2. UNPR – viteza de reactie buna in ceea ce priveste cei ce nu au sprijinit guvernul;
3. Membrii de partid (indiferent care ar fi acela) care nu inteleg ca SINGURUL moment in care guvernul are nevoie de ei este cel al motiunii de cenzura, TREBUIE exclusi imediat. In restul perioadei cat sunt la guvernare, ei, parlamentarii se folosesc la greu de avantaje.
4. Obligativitatea restructurarii IMEDIATE a guvernului altfel populatia va percepe ca NUMAI ea plateste dar si pentru ca daca mai taraganam (cum a facut PDL-ul in acest an) ajungem si la cresterea taxelor;
5. Dupa reactia lui Teo Trandafir – nu este nici o pierdere pentru PDL. M-a surprins votul lui Silviu Prigoana!

Numai bine!

40 gesi { 06.16.10 at 11:27 AM }

Alo,in vacarmul asta ascultati si o pensionara “pe bune”,65 ani!
Eu strang bani daca am de cumparat ceva,nu fac imprumut ,din bun simt pentru mostenitori!Am un sifonier plin de haine care nu imi “mai vin” si nu am cui sa la ofer!Am nevoie de cate un mic ajutor la munca si nu gasesc decat la pret similarEU!Sistemul de sanatate publica e imoral ,asa ca n-am de gand sa-i solicit nici daca mor! Toate problemele Romaniei tin de moralitate sau mai bine zis de imoralitatea politicienilor,care asa cum a zis Dl.Dancu,omoara speranta.Aveti alta solutie?

41 Senta { 06.16.10 at 11:30 AM }

O simpla parere Impreuna cu Teo plecati din PDL Nu aveti nici o calitate care sa va faca util unui partid politic Ati gresit de prea multe ori exhibandu-va trufia de intelectual subtire Va exprimati cu greutate ,aveti pareri care nu va aduc nici dumneavoastra nici partidului niciun folos Credeti ca daca il periati pe Basescu puteti fi iertat de greselile pe care le faceti in mod repetat Stati la Bruxelles si apoi, inapoi la catedra Lasati in pace pe cei care fac politica Nu faceti decat sa-i incurcati

42 Frank Zapa[King] { 06.16.10 at 11:30 AM }

Mda,iata ca nu rezist tentatiei,de a va lasa citeva rinduri in care sa-mi exprim dezamagirea pe care continuati sa mi-o produceti dle. CRISTIAN PREDA.
Nu m-as fi asteptat sa va p[uneti cenuse in cap,urmare a sustineri pe care i-ati acordat-o lui Teo Trandafir,dar m-as fi asteptat la o pozitie barbateasca,care sa va puna in valoare,VIRILITATEA POLITICA.
Si cind colo,peste ce dau?peste o jalnica explicatie ,care ar trebui sa ne duca cu gindul spre O REPUBLICA PREZIDENTIALA.
Dle Cristian Preda-TEO TRANDAFIR A STIUT EXACT CE FACE,PT CA STIA FOARTE BINE CARE-I ATMOSFERA IN PARTID,PT CA TOATE MINTILE RATIONALE DI AFARA PARTIDULUI,NEUTRE-nu dadeau nici o sansa,motiunii.
Dar hai sa zicem ca biata teo,nu are simturile bine reglate-DAR GESTUL DL. PREDA,GESTUL DE DUPA VOT-ADICA :
,V-AM TRAS-O BEY FRAIERILOR-aici e buba dle. preda.
Dizidenta,este tipica partidelor de stinga si extrema stinga.
Ce faceti dv. si citi-va asa zisi pedelisti,nu este nici macar dizidenta,este un joc de glezne comic,de pe banca rezerervelor vesnice.
Guvernul BOC,cu toate pacatele sale,ezitarile si multe altele,este infinit mai bun decit orice varianta de guvern venita dinspre PSD si PNL.
Razboiul intern declansat de cei ca dv. este steril tipic pt oamenii fara nici un orizont .
Trebuie sa recunosc,sunteti inca unul din intelectualii de pe malurile dimbovitei,care ati demonstrat fara dubiu-TRADARILE INTELECTUALITATII ROMANESTI,DE DICOLO DE CARPATI,ESTE ADINC IMPREGNATA IN CODUL GENETIC AL INTELECTUALITATII ROMANESTI.
Jocul duplicitar,ipocrit de fapt descalifica ceea ce ar trebui sa fie crema societatii romanesti.
Nu cred ca aveti indrazneala sa afirmati ca LA SFIRSITUL LUI DECEMBRIE 2008 NU STIATI IN CE SITUATIE SE AFLA ROMANIA.
Nu cred ca in timpul campaniei din 2009 pt europarlamentare nu ati stiut exact ce se intimpla in romania.
Asa ca va intreb ferm:
de ce atunci ati tacut?de ce nu ati spus adevarul?
v-ati vazut cu saci in caruta si acum aveti revelatii/
cu ce sunteti mai bun fata de NICU BANICIOIU,ORI DL GHISE?

43 Downfall { 06.16.10 at 12:15 PM }

Mi se pare amuzant si peste asteptari ce s-a intamplat la votul motiunii. Am spus inca de cateva zile inaintea votului ca motiunea o sa pice. Nu deoarece nu exista o alternativa credibila, ca si cum guvernul actual ar avea ceva credibil, ci pentru ca domnii Basescu, Udrea si ceilalti mai-mari ai PD-L au “muncit” prea mult ca sa ajunga la guvernare singuri pentru ca acum sa ii lase pe ceilalti. Pe de alta parte, ce victorie a Presedintelui? Care e marea diferenta ca nu a picat guvernul (dpdv politic) fata de ultima motiune, la care a picat? Tot guvernul Boc a ramas si atunci, si tot neatinsi leaderii PD-L in fotoliile lor de ministri. Ba mai mult, presedintele “si-a mai batut un cui in cavoul politic” astazi, pentru ca imi vine greu a crede ca va mai functiona “intoarcerea la popor” de aceasta data, cand poporul isi vede nivelul de trai iremediabil dezechilibrat de insistenta d-lui Basescu. Mai mult, nu spunea chiar domnul Presedinte, la unison cu sustinatorii domniei sale, ca opozitia nu vrea defapt la guvernare? Pai despre ce vorbim? Victoria impotriva cui atunci? A opozitiei care, in viziunea prezidentiala a obtinut ce a vrut (capital de imagine enorm, cu precadere prin votul strans, dar ramanerea in opozitie, in pozitia confortabila de a critica si mai vehement), puterea a obtinut tot ce a vrut (a ramas la bucate), si singurii care au pierdut au fost… amaratii din strada. Halal victorie, n-am ce zice!
Partea a doua a subiectului mi se pare cu atat mai interesanta: defectarea unor pedelei si uneperei, intre care Teo Trandafir. Aud cuvinte critice rostite din guri pedeliste… parlamentari si reprezentanti de marca ai partidului care isi exprima profunda dezamagire, vocifereaza impotriva, etc. Pai faceti bine si aduceti-va aminte ca guvernati exact cu sprijinul unor alti “Teo Trandafir” care au urmat traseul politic din partea cealalta. Ba chiar destul de multi… Ar merita sa precizez ca nu sunt de acord cu traseismul politic, din oricare parte ar porni el; dar totusi, mi se par aberante masurile luate de sefii de partide (Crin, Ponta, Boc) cu excluderile parlamentarilor atunci cand nu le convine votul acestora. Pai de ce au mai vrut distinsii domni uninominal?
Si in cele din urma, le-as adresa o intrebare scumpilor inveterati sustinatori oranj de pe blog, care au descoperit in mod miraculos si stupefiant de brusc anumite caracteristici absolut detestabile ale doamnei Trandafir: manelism, lipsa de caracter, etc. Pai acu o luna nu era la fel? Voi abia acum observati? Go ahead, criticati, dati cu ea de pamant – nenorocita naibii!
E de-a dreptul amuzant!

PS: Daca ma intrebati pe mine, victoria in urma motiunii este a opozitiei, tocmai pentru ca nu trebuie sa guverneze ei acum, dar isi pot permite din momentul asta sa ameninte orice masura a guvernului Boc. “As a flame of indignation is sweeping across the nation…”

44 Inamicu' { 06.16.10 at 12:21 PM }

Si consilierii ca si presedintele… ZERO … felicitari pentru analiza fina domnule Preda(tor)!

@Mesagera…
Dupa taierea pensiilor si a salariilor o sa mai vanda firmele private un mare KK… ca lumea o sa-si reduca consumul si atunci o sa vedeti criza economica si falimente; la care se vor adauga mortii de foame si frig si cei din lipsa medicamentelor… si cred ca scenariul asta este unul soft…
Si ar trebui sa va mai documentati putin… atat cei din opozitie, cat si unii membrii PDL (cei care nu sunt preocupatii doar sa distruga tara) au venit cu diferite idei de relaxare fiscala si posibila relansare economica (ca nimic nu-i sigur), insa presedintele si guvernul nu au timp sa asculte si sa faca ceva… asta denota o crasa lipsa de interes (chiar rea-vointa) pentru a face ceva pentru tara si oameni (doar pentru ei insisi “misca”)… le multumesc ca ne distrug tara si viitorul.

P.S. Pana la sfarsitul anului va curge sange in tarisoara noastra draga… si nu doar sangele poporului de care isi bat joc guvernantii in aceste frumoase zile de vara. ;)

45 Victorie pentru Preşedinte | Calarasi online | portal judeţ Calaraşi { 06.16.10 at 12:32 PM }

[...] Victorie pentru Preşedinte [...]

46 Marius { 06.16.10 at 2:29 PM }

scaderea tuturor salariilor si a pensiilor e o victorie pentru presedinte, nu?

tot o victorie sunt si minciunile de anul trecut? minciuni, nu greseli. minciuni cu sange rece, de genul “iesim din criza”, “avem crestere economica” bla bla cand de fapt noi traiam pe banii fmi fara sa facem nici o investitie.

tot o victorie este si plantare celui mai incompetent om din tara ca prim ministru?

tot o victorie este si promovarea unor no name-uri la curtea constitutionala?

tot o victorie este si ascultarea tututor telefoanelor si discutiilor? vezi inregistrarile parlamentarilor, a ziaristilor?

tot o victorie este si prezenta ebei in PE? sau a lui syda pe la nu stiu ce ambasada, consulat, etc?

tot o victorie este si contractul ginerelui lui blaga? (pe blaga sigur nu l-am pus eu ministru)

tot o victorie sunt si cei 0 km de autostrada in cei 6 ani de ministeriat al transportului – basescu?

tot o victorie este si cumpararea parlamentarilor asa zisi independenti?

tot o victorie este si sa-l injure pe dan voiculescu dupa ce l-a adus la guvernare? nu ma intereseaza ce-a facut dan voiculescu, ca basescu stia ce-a facut dv cand a negociat itnrarea la guvernare.

tot o victorie este si promovarea indivizilor de tipul boureanu – calitatea suprema: tupeul dus la extrem – sau raluca turcan – TVR HD = TVR Hunedoara?

tot o victorie sunt si faptele monicai ridzi? unii sunt arestati preventiv pentru ce vorbesc la telefon, altii sterg hard diskuri, modifica contracte si le resemneaza dupa ce afla presa, sunt inregistrari clare cu ce vor sa faca … dar stau acasa, trebuie sa nasca. sa ne fie mila de ei, nu?

as mai scrie dar mi-e scarba de voi. de cei ca tine (oportunisti dar mai ales lingai, in stare sa se injoseasca doar pentru ceva frimituri), de cei care fura fara jena (stii tu cine, colegi de-ai tai de partid), de cei care mint si incearca sa prosteasca oamenii vorbind de pensii de lux cand de fapt se reduc pensiile a 6 mil oameni.

sper sa mai fiu prin tara sa va vad cum nu veti intra in parlament si unul cate unul veti face cunostinta cu zidurile reci de la jilava.

hai pa ca oricum o scrii iarasi un articol sau comentariu penibil crezand ca explicatiile tale mai pot convinge pe cineva.

47 zaharescu valeriu { 06.16.10 at 2:38 PM }

@Bibliotecaru
Cineva, din când în când, trebuie să vă trezească la realitate….pentru că aveţi tendinţa nativă să o luaţi pe arătură…
ce să fac ?…îmi asum eu acest rol, spre a vă ajuta să gândiţi mai limpede….pentru că , fără dvs (când vă concentraţi), blogosfera nu ar avea nici un farmec…
1. Terminaţi cu întrebările retorice, maliţioase, obsesive şi de-a dreptul copilăreşti, despre ideologia PDL !
Extrag din realitate :
- PNL , ŞANTAJAT de PSD şi, cu singurul scop de a se menţine la putere , a aplicat în 2007-2008 EXCLUSIV măsuri de stânga, prin majorări iraţionale de pensii şi salarii, în scop electoral. PNL ,din câte ştiu se autodefineşte ,,partid liberal”…ŞI IATĂ UNDE AM AJUNS DIN CAUZA LOR!
2. PDL a decis, acum , CURAJOS, să-şi asume un pachet de legi compatibil cu o ideologie DE DREAPTA…aproape extremă, care nu are NIMIC COMUN CU POPULISMUL partidelor de opoziţie.
3. DA, domnule Bibliotecaru, EI sunt de vină ! Şi tot ei sunt demagogii, pentru că NU AU SOLUŢII REALE, au demonstrat-o în circul din parlament!….Au încropit o moţiune printr-un ,,copy paste” din presa tabloidă, s-au dezis pe faţă de intenţia asumării actului de guvernare, au bătut din picioare şi au huiduit ca pe stadion!…Dezgustător!
Cine a compromis conceptul de pluripartidism şi demnitatea însăşi a instituţiei aleşilor poporului , dacă nu această adunătură de rataţi de meserie…numită OPOZIŢIE DEMOCRATICĂ ? Aşa au procedat şi la actul istoric de ,,condamnarea a comunismului”!
Aţi văzut ,,panoul de perete ” cu …,,parlamentarii ruşinii”…stigmatizaţi ca pe timpul stalinismului după principiul ,,cine nu e cu noi e împotriva noastră” ?
V-a plăcut cum au călcat în picioare atributele democraţiei aceşti nemernici ?
Mă apucă greaţa când aud oameni educaţi vorbind de ,,pericolul dictaturii băsesciene” sau de ,,partidul stat”…când de fapt partidele din ,,arcul 322″ de tristă amintire nu respectă nimic…nu au nimic comun cu democraţia de tip occidental şi îşi urmăresc doar propriile interese de putere ilegitime!
Domnule, peste 20 de ani, vom sta de vorbă pe îndelete, dacă
vom mai fi în viaţă , despre ,,filozofii”, ,,principii”, ,,ideologii”, ,,strategii” şi ,,programe”….DAR ACUM, trebuie să optăm decisiv şi să alegem :
-anarhia, haosul ,corupţia , violenţa , lipsa de viziune ,populismul , apropierea de ,,mafia rusească” şi…în final dezastrul economic , toate acestea ASOCIATE cu PNL şi PSD, sau:
-reforma statului , lupta anticorupţie, asanarea aparatului bugetar ŞI INTEGRAREA EURO -ATLANTICĂ efectivă promovate de T. Băsescu şi cea mai mare parte din PDL.
Eu, voi face tot ce depinde de mine pentru a-mi apăra ţara …cu orice risc , dacă va fi nevoie !

48 amzo { 06.16.10 at 3:31 PM }

pt marius
mda, lista poate fi prelungita…
oricum, rationamentul dlui preda e beton. oare vrea sa ne spuna ca basescu e omul lui iliescu/patriciu, ca doara psd/pnl au avut cele mai mmulte voturi :) ? plus ca, din cite stiu io, guvernu e cel care a negociat cu fmi, nu tatuca base – sau iarasi incurc borcanele? :) )

49 io { 06.16.10 at 3:50 PM }

@ zaharescu valeriu
da, ne-ati lamurit… pdl in 2009 si pana acum in 2010 sa inteleg ca au “facut ce trebuie” mintind in asa fel incat sa trebuiasca sa taie puternic din pensii. Da e necesar din pacate, dar e necesar pt ca nu se combate contrabanda, evaziunea, clientelismul si mai puneti ce vreti…
Si cum pdl e la putere, dupa cum zicea antonescu, de ce nu ii judeca pe cei vinovati … de ce nu ia masuri de crestere?
de fapt o sa ia, marirea taxelor ….cam in septembrie.. a taia e simplu plan coerent e greu. Iti doresc sa faci ce depinde de tine sa iti aperi tara, asta implica si iesitul din indoctrinarea portocalie si privit coerent ;)

50 Rika Venturiano { 06.16.10 at 4:24 PM }

Dl Preda, pe-acolo pe la Strasburg si Bruxelles, sa vizitati parcurile alea verzi pe unde se pot da oamenii cu bicicletele sa beti bere belgiana si sa o lasati pe EBA sa vorbeasca, air cand vine vorba de pastorul Tokes,a cest Walesa al Romaniei (dupa modelul Basescu al 2-lea Coposu) sa ne turnati de alea cu victoria revolutiei romane care nu trebuie sa existe ca noi nu prea am fost pe-acolo, iar daca am fost nu ne-au cocotzat la posturi decat acum!
Da sa nu careele cumva sa va apucati sa povestiti febnomenu’ asta cu pierde Boc, dar castiga presedintele care evident pe langa ca e al 2-lea Coposu (regret dar dvs ati spus-o) e si chipul viitoarei constitutii pe care o scriu intelectualii dniei sale de peste tot de pe unde i-a coctzat ca sa dea un aer ingenuu-interesat partidului pe care-l conduce de la Cotroceni fara nicio jena si in totala liniste. Daca o sa va vada vreun coleg parlamentar atat de fericit cu regimul prezidential ala al dvs. pe care-l sustineti consecvent fara a avea alte argumente decata cela “ca gashka mea ajunsa are mereu dreptate” o sa spuna ca noi romanii suntem nebuni si ca ni l-am meritatat si pe Ceausescu-ei unr egim prezidential vedeau si-acolo :) . Dvs o sa-mi spuneti ca asta e profilul care ne trebuie-dixit intelectualii dlui Basescu! Eu ams a va spun ca mi-e clar ca cu foarte putine diferente, intre dvs si gashka de dastepti consecventi doar intru’ meia Basescu si trubadurii care l-au ridicat in slavi pe tovarusl Nicolae sau pe orice tovaras vreti din istoria recenta a omenirii (luati in calcul si nebolsevici ca ideea de tatuca a natiunii e nociva si la stanga si la dreapta si duce tot la aberatie, ca sa nu-i zic indbitocire) nu e nicio diferenta. Incapatanarea cu care il aparati cu totii, felul in care ati obtinut cocotarea ins chimbul acestei loialitati teribil de maladive si total nedemocratice va da aerol unor indivizi perversi (ipocriti e putin spus). Sunteti nitzel camc a ala care daca nu e fudul n-are niciun farmec,intre intelectuali la asta ii zice narcisism, dar e treaba care va rupe de lume si va face sa aveti aerul unor activisti cu staif sau cu veleitati daca doriti.
Dle Preda eu ma tot candesc ca nu Miorita ne e noua romanilor in plus, ci elitele care vorba dnei Muller si a prietenului dvs Mircea Mihaes (el nus e includea in categorie da acolo e) se cred deasupra tuturoro de indata ce li se da nas. Si cred ca Romania moderna a avut elite care i-au facut doar rau. Faceti parte dintre ele, felicitari, ati castigat!

51 vasile blaga { 06.16.10 at 4:34 PM }

nu sunt de acord cu d-voastra,declaratia ministrului de finante(cum ca nu a aflat de masuri decat pe 5 mai-pe 6 mai presedintele le-a anuntat)corelata cu cea a d-lui seitan,il descalifica pe presedinte si desi nu sunt de acord cu o noua suspendare(ar putea sa-l revigoreze ,ptr.ca la asta se pricepe)aceste hotarari luate in alte locuri decat unde erau normal sa se ia,reprezinta un motiv serios.

52 Vasile, { 06.16.10 at 4:49 PM }

Domnule Zaharescu,

Ca sa nu mai acuzati pe altii de malitiozitate, mesaje false, rea credinta in spiritul bombasticului mesaj ala Trahanache ,citez ” ca sa faceti totul ca sa aparati tara “,convocati toti membrii PDListi aidoma dumneavoastra si in bloc sau in boc comiteti un seppuko in masa!
Doar post mortem , poate, v-ati putea recistiga si increderea lui Vasile!
Dar ramane cum am stabilit, furati in continuare,distrugeti si aceasta bruma de democratie, omoriti-ne parintii , sa sa deveniti nemuritori de neuitat!

53 nenea brancoveanu { 06.16.10 at 5:55 PM }

nu am dorit caderea guvernului Boc. Orice guvern ar fi la conducerea Romaniei in urmatorii ani va putea sa faca ceva numai prin masuri de austeritate si nepopulare. Nemultumirea mea este ca de douazeci de ani multi romani si straini atrag atentia Romaniei si conducatorilor sai politici ca tara se indreapta spre un sistem asemenator cu al multor tari din America de Sud in care foarte putini oameni bogati detin peste 80 % din avutia nationala iar restul oamenilor sunt niste slugi amarate cu simbrie care sa le ajunga doar de azi pe maine. Soarta Romaniei postdecembriste a depins de niste oameni iresponsabili incepand cu Iliescu si ceilalti care punandu-se in “slujba luptei anticomuniste”…!!!?? au acceptat , “sub pretextul privatizari si trecerii la o economie de piata imaginara” praduirea brumei de avutie nationala creata cu sudoarea romanilor obligati zeci de ani in numele ideii utopice de mai bine prezentata de ideologia comunista sa munceasca sapte zile pe saptamana si acum sa primeasca pensii de 5-6 sute de lei pe luna. In acest timp averi uriase au trecut in mana unui grup restrans de persoane. Asa cum s-a intamplat in toata istoria Romaniei condusa de diferiti stapani se va intampla si de aceasta data. Slugile, adica 80% din populatia Romaniei va fi obligata sa munceasca, sa produca hrana minima necesara traiului zilnic si atunci cand va deveni o piata de interes i se va schimba stapanul si romanii vor deveni slugi la alt stapan. Statutul de sluga al romanului dobandit in istoria sa a alterat caracterul acestui popor si i-a adaugat trasaturi de caracter urate; slugarnicie, turnatorie, obedienta si umilie, etc. Cu acest comportament slugile incearca sa intre in gratiile stapanului si in competitie cu celelalte slugi sa poata obtine de la stapan o firimitura mai mare la imparteala…!!?? Am speranta ca niste tineri luminati la minte care se nasc in Romania la interval de sute de ani vor putea sa faca ceva pentru aceasta tara numita Romania pe care Dumnezeu a harazit-o cu clima buna, pamanturi fertile, munti , paduri si ape bogate, cu oameni frumosi la chip. In calitate de septuagenar si fara interese personale sau de familie cu privire la ce va fi in Romania urmatorilor ani imi permit sa sugerez ca VIITORII LIDERI POLITICI AI ROMANIEI TREBUIE SA INTELEAGA CA SOARTA LUMII SE DECIDE “LA MASA VERDE” DE CEI MARI SI PUTERNICI. LA ACEASTA MASA ROMANIA TREBUIE SA INCERCE SA AJUNGA PRIN DIFERITE CAI SI SA DEA DOVADA DE INTELEPCIUNE, DIBACIE, PRICEPERE SI SA INFLUENTEZE DECIZII CARE SA AJUTE ROMANIA IN DRUMUL EI VIITOR…CACI ALTFEL…..!!??

54 STAN PATITU { 06.17.10 at 8:52 AM }

De multa vreme presedintele are succese. Impotriva cui? Impotriva poporului roman. Avem ce meritam!

55 antim { 06.17.10 at 9:58 AM }

…,,Am speranta ca niste tineri luminati la minte care se nasc in Romania la interval de sute de ani vor putea sa faca ceva pentru aceasta tara numita Romania pe care Dumnezeu a harazit-o cu clima buna, pamanturi fertile, munti , paduri si ape bogate, cu oameni frumosi la chip.”

Nene brancovene , matale care ai vazut multe ( cu auzul cum stai ?) ce crezi , Ion Adrian , Judex , Zaharescu si V. Manga s-au nascut prea devreme , prea tarziu …ori degeaba ?

56 nenea brancoveanu { 06.18.10 at 6:50 AM }

Pe acest blog si nu, numai…am intalnit tineri romani destepti despre care spun ca se nasc periodic in Romania. Poate am exagerat spunand ca se nasc la sute de ani….!!?? Ei se nasc mereu dar datorita unor cauze .. asemenea tineri se vad si se aud mai putin. Parerile exprimate pe blogul Profesorului Preda, si el este unul din tinerii romani valorosi la care ma gandesc, sunt deosebite si daca ar fi puse in slujba UNUI SINGUR SCOP (ROMANIA SI ROMANII) ar fi fantastic de folositor si bun. Mi se pare ca lipseste liantul care sa va uneasca si sa va determine sa transformati indarjirea si uneori violenta disputelor in negocieri pasnice si tolerante. Nici unul din voi nu s-a nascut nici prea devreme, nici prea tarziu si nici degeaba. Fiecare se naste la timpul sau dar…soarta Roamaniei si a romanilor a fost de prea multe ori bantuita si vitregita de dreptul de a hotara ce si cum este mai bine pentru noi. Stapanirea prea indelungata a tarii si poporului ne-a transformat pe majoritatea in stapaniti si, acest statut ne-a modificat la majoritatea caracterul . Asa am devenit multi dintre noi lasi, prea obedienti, invidiosi, egoisti, turnatori gata oricand sa ne razboim cu fratele si cu prietenul pentru o firimitura mai mare de la stapan…. !!!???

57 antim { 06.18.10 at 9:59 AM }

nene brancovene , matale ti-ai sacrificat copiii ca sa ramana bogatiile in tara …guvernantii de azi sacrifica bogatiile tarii ca sa-si tina copiii prin strainataturi … Nu-i meriti numele adevaratului Brancoveanu …Esti ca si pdl-istii de frunte …furati tot …

58 Cristian Preda: Respingerea motiunii – o victorie pentru Basescu, nu si pentru Boc | Informatorul va informeaza { 06.18.10 at 9:04 PM }

[...] Basescu, dar nu si a lui Emil Boc, afirma europarlamentarul PDL Cristian Preda, care sustine, pe blogul lui, ca regimul politic din Romania “se indreapta spre prezidentializare”. “Votul [...]

Introduceți datele si comentariul dvs.

CommentLuv badge