54-46 (That’s My Number)
Ați ascultat vreodată 54-46 (That’s My Number)?
UPDATE 1: La 21h30, voi comenta la Realitatea TV alegerile din Colegiul 19.
UPDATE 2: La 16h, diferența dintre Rapid și Gloria Bistrița era de 9 puncte.
UPDATE 3: La 18h, diferența dintre Rapid și Pandurii era de 13 puncte!
UPDATE 4: Până la urmă, scorul confruntării electorale Teo Trandafir-Liliana Mincă a fost 54 la 46.






91 comentarii
Foarte misto! Multa bafta in continuare !
Vreti sa o mai “rafinatzi” pe manelista? Degeaba…..dintr-o gasca nu faci o lebada, nici macar pe un fotoliu de deputat!
Nu va mai amagiti: la alegerile de azi nu exista castigator! Sau daca vreti, va castiga prostul gust.
Macar nu ne mai facem iluzii in privinta gusturilor dvs……..este si asta un alt castig.
[...] afla mai mult: 54-46 (That’s My Number) [...]
Multa bafta! Putina lume la sectia de vot din pacate…
foaaarte subtil
Asta e cu Teo-Lili, banuiam. De la ce ora e?
The Maytals
Pe vremea aia abia se introdusese acel Hammond Organ & Percussion care defineşte astăzi muzica reggae clasică… De altfel, dacă mă gândesc bine, melodia a devenit raggae în versiunile ulterioare, la început era de fapt un rocksteady autentic…
Bate Teo masinaria securista PSD PNL PC PRM PNG plus Primaria ,,soferului” de Pitesti Piedone? Se realizeaza vreun exit poll? Bafta Teo ! Dimineata mi-a placut mult de ea, a vorbit asa de simplu si firesc, pe cand tanti cealalta m-o secat la pantece de ras cu limbaju ei de lemn: ,, am emotii, intai de toate suntem cu totii oameni”
))))) As vrea sa stiu, in al doilea rand ce este distinsa candidata ?
astazi nu se fac exit poll -uri. De unde aveti aceste cifre ?
mda … parca ziceati ca sunteti suporter al Rapidului. De unde insa Gloria Bistrita? Mai degraba un FC Arges la primarie …
Succes Teo! Succes Cristi Preda! Succes PDL!
@liviu “De unde aveti aceste cifre ?”
Cred ca domnu’ Preda si-a petrecut timpul la usa sectiei de votare numarand vo-tontii: cei care ascultau manele votau TeoT, cei care mancau seminte pe parvenita cealalta!
PS C. Preda Stiti care-i diferenta de puncte ( si de clasa) dintre Liverpool si prima clasa(ta)?
@zeus Succes prostimea, viitorul este al vostru!
@ Vasluianul

Singurii care nu sunt “securişti” înţeleg că sunt cei de la PDL şi UDMR? Pe restul (afară de PNŢ, pe care cred că i-aţi uitat) văd că-i puneţi în “maşinăria securistă”.
Insucces, Teo! Insucces, Cristi Preda! Si, mai ales, insucces PDL! Daca nu acum, macar data si datile viitoare!
Parca o vad pe Liliana Minca (ex Ghervasuc – casatorita cu Ion Cornel Minca) la A3:
Ionele, dragostea mea !
Domnule Preda,
Daca estimarile Dumneavoastra vor fi infirmate de rezultatele finale sunteti dispus sa parasiti viata publica pentru ca participati (cum e cu morala in politica?) la o manipulare tipic securistica?
ma bucur!
succese!
@radu
Nici 10,000 de euro nu-ti vor ajunge pentru agocalmine, asculta-ma pe mine. O veti lua pe cocoasa si la alegrile astea, si la urmatoarele, si la urmatoarele, asa cum ati luat-o si in 2008, si in 2009. Oricat de mult poti sa urasti PDL, poate vei intelege dupa o vreme de esecuri electorale dureroase ca PSD-PNL-PC e o optiune infinit mai proasta pentru romani, iar majoritatea e constienta de pericolul pe care securistii si infractorii din aceasta alianta il prezinta pentru tara.
Ce subtilitate plina de futilitate
Cum Rapid nu poate fi Teo, care-i mult mai greoaie (nu numai la minte, ca minte de-ngheata sondajele !), se pare ca-i cealalta, zvarluga, ce se invarte ca o bila in aparatul ala de scos numerele castigatoare la tragerile pe sfoara a fraierilor, carora nu le-a mai ramas alta speranta in tara asta bagata si ea intr-o morisca internationala, cu intentia vadita de a tine companie tarilor castigatoare la ” 6-9 din 27 ” .
Nu stim inca castigatorul, dar stim sigur pierzatorul : RO !
@ Cristian Preda
Să nu uitaţi să spuneţi la televiziune că Bibliotecarul a cerut cu disperare clasei politice măcar un program legislativ adus în stadiul de depunere ca iniţiativă şi… nimic din partea doamnei Teo Trandafir (respectiv PDL), nimic din partea doamnei Liliana Mincă (respectiv PC). Vă rog să spuneţi la televiziune că aceste alegeri pentru legislativ nu au avut nimic de-a face cu legislativul, ci cu populismul.
Vă mulţumesc.
PS.
Demersul meu nu viza neapărat Colegiul 19 şi cele două candidate. Demersul meu vizează viitoarele alegeri pentru parlament unde sper ca parlamentul unicameral redus la 300 de oameni (pentru că văd că “oamenii” sunt hotărâţi să facă aşa ceva) nu va mai fi populat de politicieni care promit autostrăzi, ci de cei care vorbesc în campania electorală despre iniţiative legislative şi legi, oricât de plictisitoare ar fi astfel de discuţii.
Încă o dată vă mulţumesc, anticipat.
[...] P.S. Teo, fotbal minut cu minut! Cristian Preda, minutul si scorul! Pare o vreme ideala pentru fotbal [...]
@radu: ”Speri mata ,dar speri degeaba:)))))))))))))))))))))
Preda e rapidist. Asta e concluzia.
@radule, tu tocmai de la afumati aterizashi pe aici ! de ce n-ai ramas acasa ?
Manelistii strang randurile in jurul jumarii ratate. Osanza are nevoie de ciolan. S’il vous plait mon president !
a mai trecut o zi …de cand mircea geoana nu e presedinte:))))))))))))))))))))))
sper ca teo sa le dea o lovitura escrocilor de la psd pnl pc!!
Ce se aude? Ce grup a castigat? Cel al manelistilor sau cel al mancatorilor de semintze?
PS Declaratii ale celor doua catindate ( Caragiale unde esti!):
@TeoT: “Daca faci un lucru singur poti rata; daca ai alti oameni alaturi, te gandesti la ei.”
Lady absolventa de facultate: mai clar si corect ar fi fost ” daca faci singur un lucru…….” dar unde nu este nici Dumnezeu nu cere!
@ailalta catindata, la fel de ‘telectuala ( a tunat si le-a adunat)” “Minca a votata pentru toti romanii, pentru schimbare si cere alegatorilor sa vina la urme”.
Da tanti, vine lumea la vot cu punga de semintze in mana, pe ritm de manele.
Doar atat ati cumparat? Sau nu mai erau alegatori de cumparat?
V-am vazut la rtv. N-ati castigat nimic. Dvs stiti mai bine decat oricine ca valoarea victoriei este egala cu valoarea electoratului. Ati aruncat o privire sa vedeti ce fel de electorat v-a votat candidata?
La Primaria Capitalei ce candidat ne livrati? Nora PentruMama? sau Trazniti InNato?
Va citesc blogul aproape zi de zi. Nu inteleg de ce cei care nu sunt de acord cu dumneavoastra va injurieaza. Sa se uite la antene si la Realitatea. Sa-l laude acolo pe Ponta si pe fraierul ala de Antonescu (sluga lui Patriciu).
FELICITARI,TEO!
Si dumneavoasta,d-le Cristian Preda!
Va urmaresc acum la RealitateaTV unde….ar trebui ,,sa va cereti scuze” pentru succesul lui Teo!
Haita, la propriu, a celorlalti invitati din studio, isi face ,,tema” cu aceeasi darzenie .
Nuuuuuu !
N-a castigat PDL-ul!
E ,,doar” victoria lui Teo!
Pana mai deunazi,infierau apartenenta la PDL a lui Teo Trandafir!
Astazi…ce sa vezi, aceeasi Teo …nu mai are nicio legatura cu partidul!
C`asa vor ei!
Ei….toti acestia din cauza carora PDL-ul a decis sa nu mai apara pe RTV & A3.
Am condamnat masura in sinea mea, dar am inteles-o.
D-le Cristian Preda!
Sunteti de admirat ca puteti respira acelasi aer cu cei care va inconjoara in acest moment.
Ei nici macar nu realizeaza ca ,prin eleganta de care dati dovada,refuzati sa va coborati la nivelul lor.
Este nevoie de oameni ca dvs…..ca Teo…ca Sever Voinescu…etc….
M-a deranjat replica lui Saftoiu care, laudand-o ,real, pe Teo, ca fiind o persoana extrem de inteligenta, a adaugat ca , il citez aproximativ :
,,persoanele inteligente nu au ce cauta in politica”.
Sa inteleg ca Adriana Saftoiu, sotia din dotare,isi merita locul in politica din alte considerente???
Scuzati-mi rautatea, dar simt uneori nevoia sa fiu ,,asa”.
FELICITARI ,inca o data!
Continuati in acelasi fel!
Uuuuuf !!!!
Tristete mare la RTv……….
Si la Antena 3…..
Daca iesea madam Minca…oaaaau…ce-ar fi fost p`acolo!
N-a fost sa fie, din fericire!
Sic!
Felicitări pentru rezultat
Ați demonstrat că ați avut dreptate în cazul Prigoană. Era doar nevoie de un candidat decent pentru a înfrânge mașina securoidă PSD-PNL-PC & televiziunile aferente.
Wow! 54,03% procente reale vs. 54% prezise de dimineata… Felicitari Domnule Preda! Felicitari Teo Trandafir!
uraaaa! am invins!!!
cati va mai trebuiau?54?acum doar 53…
ne ucideti cu zile,voi ,cu guvernarea voastra jalnica…
Ilincile si raducii, inca n-a crapat fierea in voi, comunisti ticalosi ce sinteti?
Teo a castigaaaaat detasaaaat!!!!!!!!
Si ce este mai trist pt PSD-PNL-PC este ca Lili-putana Minca a pierdut la ea acasa in sectorul infractorului PC-Piedone!
Bravo Teo, bravo Preda!
that’s gotta hurt ya’ll. megaalianta o ia din nou!
Felicitari Teo, multa bafta in continuare !
Felicitari dle. Preda !
@ Cristian Preda
Acum că deja rezultatul s-a aflat şi nu mai pot fi acuzat de dezavuarea rezultatelor…
Transmit şi eu felicitări doamnei Teo Trandafir, dar mai ales transmit rugămintea ca PDL să o sprijine pe doamna Teo Trandafir să-şi realizeze ideile şi proiectele (dacă domnia sa chiar este interesată de ele). Cel mai rău acum ar fi să o uitaţi într-un colţ al Camerei Deputaţilor şi să nu o ajutaţi pentru a învăţa să fie cu adevărat parlamentar. Pariul va fi câştigat numai în cazul în care doamna Teo Trandafir se va descurca onorabil în cei doi ani care au mai rămas din mandat.
Nu as fi fost in stare sa sprijin, nici macar pe blog, o femeie ca Minca sau una ca Teo. De altfel niciun liberal nu le-a sprijinit, asa cum bine remarcati si dvs. Va vad la tv fericit. Mie mi-ar fi rusine sa ajung asa… Pacat de dvs.
Ma bucur ca PC (partidul comunist) a suferit inca o infrangere.Ce bucurie sa vad atatia frustrati care sunt necajiti la ora asta ca a pierdut d-na Minca.Felicitari !!
O coalitie formata din 3 partide nu a fost in stare sa dea nici macar un deputat.
Si voiau sa dea un presedinte…
Dle Preda,
Felicitari dnei teo Trandafir si dvs ptr ajutorul pe care i l-ati drat.
Am spus imediat dupa castigulpsdist-pnlist din sct 1 ca aceste partiale vor fi de o importatnta mare. Atunci nu am vrut sa spun cuvantul covarsitoare ca sa nu atrag prea mult atentia.
Am felicitat PDL cand a ales-o pe Teo si am avut dreptate spunand ca a ales bine dar ca nu avea preamulte optiuni.
Acest lucru nu doresc sa-l explicitez.
Dar ar fi interesant sa aflam rezultatul din acest colegiu in 2008(nr de alegatori, candidati si rezultate) inainte da a mai trage vre-o concluzie.
Multumesc.
erata: dnei Teo Trandafir
Noul curent, “Cristian Preda” (profesor de Stiinte Politice la Universitatea din Bucuresti, parlamentar european de succes), se afirma in politica romaneasca, via PD-L.
Am cautat singur si am gasit pe :
http://www.alegeri.tv/alegeri-parlamentare-uninominale-2008/bucuresti/302/colegiul-uninominal-19
urmatoarele date:
Votanti cca 26500, candidati
1. Daniela Popa(PSD +PC), 11530 voturi, 43,63%
2. Cristian Mircea Raicu (PD-L) , 9774 voturi, 36.99%
3. Andrei Petrescu(PNL), 2599 voturi, 9,83%
4. Marin Tole (PRM), 967 v, 3,65%
5. Ioan Gaf-Deac,
A plecat prea repede asa ca-l repet:
Am cautat singur si am gasit pe :
http://www.alegeri.tv/alegeri-parlamentare-uninominale-2008/bucuresti/302/colegiul-uninominal-19
urmatoarele date:
Votanti cca 26500, candidati
1. Daniela Popa(PSD +PC), 11530 voturi, 43,63%
2. Cristian Mircea Raicu (PD-L) , 9774 voturi, 36.99%
3. Andrei Petrescu(PNL), 2599 voturi, 9,83%
4. Marin Tole (PRM), 967 voturi, 3,65%
5. Ioan Gaf-Deac(PNG -CD), 691 voturi, 2,61%
6. restul, 432 voturi, 1,6%
Interesant , nu?
Victoria este frumoasa dar nu chiar de lauda.Teo, o persoana cu notorietate nationala a invins la 8 procente o tzatza din cel mai mic partid parlamentar.Un partid de 35% a invins un partid de 3% la mai putin de 10 procente diferenta.PNL si PSD in afara de declaratii nu au particicpat la alegerile astea….
In al doilea rand putina decenta si bun simt nu v-ar strica. In timp ce Minca dadea declaratii, dvs in studio la Realitatea radeati de ea si de ce spunea.Chiar daca spunea niste ineptii a fost rivala dvs politica si e frumos, civilizat si cavaleresc sa va respectati rivalii politici si macar sa nu radeti de ei.Fereasca D-zeu sa pierdeti si dvs si sa-i vedeti pe cei cu care v-ati luptat razand de dvs.Bunul simt vad ca incepe sa va dispara o data cu trecerea anilor de inregimentat politic si in ritmul asta veti ajunge la nivelul Blaga-Berceanu f repede, nivelul de nesimtire adica.
D-le prof .Preda , FELICITARI ! E prima data in 6 ani cand se confirma un sondaj !E bine sa mai fie si oameni sinceri in politica .
Dupa cum se vede absenteismul a fost nota definitorie si in 2008 , azi lipsind insa mai multi de la PSD +PNL decat in 2008(8-9000 voturi) ceea ce a majorat-o in mod clar pe Teo, care pierde fata de 2008 (voturi clar PDL-iste) doar 2-3000voturi.
Asa dar doar notorietatea si simpatia de care s-a bucurat personal Teo a determinat un absentism mai mic in populatia votanta PDL unde nu exista nici-un motiv special ptr un entuziasm pdlist.
Asadar dle CPreda sper sa trageti corect concluziile jalnice dar utile, care sunt de tras.
Sincere felicitari domnule C.Preda!
Am ajuns sa-l citez pe micutul Titulescu, “PDLeul s-a descurcat mai bine” ,ati adus romanul la paritate cu oaia , intre 50 1i 100 de lei, pe cap!
Il puteti convinge si pe d-l Turcan sa fie la fel de transparent ?
Se pare ca CCR in marea ei transparenta, si-a blocat situl ca sa nu mai putem vedea decizia respectiva.
Dle CPreda daca aveti decizia ref la ANI si motivarea ei, poate ca o postati.
Felicitari doamnei Teo Trandafir.
Felicitari si dumneavoastra, domnule Preda, in calitate de sef de campanie.
Aseara, la iRealitatea TV, dupa cum ati spus si dumneavoastra, ati fost mai impartial decat moderatorii
.
Ma amuza teribil comentariile “victoriosilor”, mari amatori de manele si prost gust!
Singurii care merita felicitari sunt cei care nu s-au dus la vot si nu s-au pretat acestui joc murdar “de-a votatul doua tzoape ce-si fac loc dand din coate in politica”.
Si rusine sa le fie celor care se preteaza sa promoveze in continuare toparlanismul in politica: numai propunerea acestor doua patachine frustrate si a fost o jignire la adresa oamenilor ce mai sperau o schimbare pozitiva in acest sens. Ca a cstigat manelista sau ca ar fi castigat madame loto tot un drac: vulgaritatea si prostia la ele acasa!
Felicitari cocalarilor!
PS Evident, as fi scris acelasi lucru daca ar fi castigat cealalta tzoapa cu pretentii…..oamenii inteligenti au inteles, prostovanii …..prostovani!
Observ ca se lucreaza intens la soclu dvs.
http://lacoltulstrazii.wordpress.com/2010/04/26/cristian-preda-din-bruxelles-in-modrogan-via-berceni/
Candidati la conducerea PDL? (in orice forma…)
Azin intr-o lume globalizata a fi sluga este o alegere nu un destin.
De-a dreptul hilar cum angajatii slugoi ai lui Felics Voiculescu prezentau la A3 cu aplomb din gandirea profunda a celui care-i place sa fie numit de sluci “domn’ profesor” : ” Vicepresedintele Senatului, senatorul Dan Voiculescu presedinte de onoare si fondatorul PC a acuzat Statul de talharie afirmand despre acesta ca este un Stat talhar”
Pai, vicepresedintele Senatului nu este reprezentantul Statului la cel mai inalt nivel? Senatul nu reprezinta Statul ,organul legiuitor care legifereaza cea mai elementara norma dupa care functioneaza Statul?
Si daca Statul este talhar atunci vicepresedintele Statului ce este?
Si instrumentele de manipulare si propagare a minciunii ( ” fibra esentiala a comunismului”) pe care vicepresedintele Talhar le patroneaza ,ce sunt?
Dar angajatii acestor instrumente talharesti ce sunt?
Niste talhari sau cel putin complici la talharii daca nu mafioti!
FELICITARI ! FELICITARI !
Teo sa ramana asa cum este si clasa politica tot castiga la nivelul calitatii oamenilor care o populeaza !
Cristi Preda lupta sa aduni oameni de calitate in partid ca altminteri e jale mare ! Nivelul de degradare al oamenilor politici nu poate fi calificat printr-un limbaj decent !
Dl. Ion Adrian,
Sincer citindu-va nu numai pe dumneavoastra ci si pe ceilalti “felicitatori” am un sentiment de jena apropriata de voma.De ce oare sentimentul persista citindu-va pe dumneavoastra si pe ceilalti altfel decit dumneavoastra de pe blogul personal al lui A. Nastase?
deci populatia care se zvarcoleste sub jugul dictaturii n-a iesit (cum ne tot anuntau panicarzii de serviciu) sa-i mature pe pedelistii corupti si sa impuna zana loteriei sustinuta de megaalianta psd-pnl-pc (si cine or mai fi)
de unde rezulta ca dictatura e asa de subtila dar si puternica incat ii tine pe oameni acasa, impotriva vointei lor, cel mai probabil prin influenta parapshihologica a flacarii lu’ aliodor
a, si inca ceva, sigur a fost frauda. au votat 50.000 impotriva da serviciile au intervenit
rotflmao
ion adrian (cel nou ?) o gasesti aici :http://www.pesurse.ro/…e gratis si pentru cei …cu ifose ..
Felicitări pentru succesul electoral!
Greul de acum încolo începe. Profitînd de declaraţia Teodorei Trandafir, cum că domnia sa este de profesie cetăţean, vă sugerez public să-i încredinţaţi tocmai tema relaţiei cetăţean-stat. Auspiciile sunt dintre cele mai bune, dacă luăm în serios viziunea ce stă la baza strategiei e-România. Vă rog, luaţi în calcul generozitatea viziunii, pentru a aboli şi buletinul de identitate. Aţi face un mare serviciu însăşi ideii de cetăţean, şi (re)activării spiritului civic al cetăţeanului. Dacă aveţi probleme în împăcarea categoriilor: om, cetăţean, buletin*, spirit civic, vă rog, nu ezitaţi în a mă contacta.
Vă mulţumesc.
———————
* prin frecvenţa scurgerilor de date personale, buletinul reprezintă termenul negativ în ecuaţie. O variabilă independentă, ce, paradoxal, duce la reprimarea spiritului civic.
Ref la 63 care mi se pare ca este o persiflare eu o sa-i sugerez foarte serios lui Teo sa analizez subiectul pe care l-am mai abordat si anume:
In ce masura in Romania intre cetatean si stat exista inca o stare de beligeranta de facto, chiar daca negata de iure?
Dle Vasile, Sincer nu te inteleg in nici-una din cele doua alegatii adica nici ref la postarea mea ici si nici in comparatrie daca este vorba de asta cu ce as posta la AN !?
Nu cred ca ce scriu eu este posibil a fi introdus in ce scriu altii.
Dar poate ca eu gresesc si mai ajuta daca faci efortul unei explicatii.
Multumesc.
PS. Ref la 60
PS la 51.
In final vad ca Teo are 8154 asa ca fata de cufrele indicate la 48, PDL prin Teo pierde doar cca 1600 fata de cat pierd celelalte partide absenteismul major, fiind deci de pus tot in seama acestora
erata: cifrele indicate
Am crezut, la un moment dat, că sunt (aproape) singur pe blog în lupta cu acest monstru (balaur) îngrozitor PSD-PNL-PC…
Acest conglomerat toxic care colcăie de ură şi revanşism încearcă să ,,muşte” din orice poziţie, dacă îi tai un cap apare mereu altul…
Vă mulţumesc că existaţi, stimaţi bloggeri, în acest fel ţara asta are o şansă de a continua pe drumul greu al reformei.
Sper ca, pe lângă Teo, să mai acceadă în instituţiile statului cât mai multe personalităţi care au ceva de spus şi ptr.care cuvântul ,,cetăţean” nu este o vorbă goală.
Teooooo a castigat!!!! Felicitari chiar merita! Am urmarit cu sufletul la gura blogul lui Dan pt a vedea rezultatele stiam ca el le va afisa primul si nu m-am inselat, priviti: Teo nici nu se putea compara cu contracandidata sa. Trebuie sa-i multumesc lui dan pt ca el mi-a dat primul vestea cea buna pe Felicitari! Felicitari! Teo este castigatoare nu ca m-as fi indoit vreo secunda de acest lucru. Si mai trebuie sa felicit o persoana pt rapiditate, dan Andonic de la el am aflat prima data vestea cea buna: http://www.danandronic.ro/
Ar fi bine sa ajunga intr-o Comisie cu tematica apropiata de experienta profesionala pe care o are . Cunoaste limbi straine si stie bine piata de televiziune din Romania . Ce sa caute in comisiile pe probleme ale relatiei cetatean -stat ? Sa se compromita ? Acolo trebuie sa fie parlamentari cu experienta in administratie , politici publice , juristi , fosti activisti in Asociatii sau Ong -uri de profil . In politica externa sau cultura ii vad posibilitati de a fi chiar utila . Dupa comisia la care va fi plasata vom vedea cum a primit Partidul victoria Dansei . Sper s-o ajute in continuare Mona Musca . Nu am inteles care a fost rolul d-lui Falca , pentru care i-a si multumit .
,,D-nă” Ilinca… Nu eşti cumva Norica Nicolai ascunsă sub un frumos pseudonim ? Doar aşa se explică limbajul de penitenciar..
Ilinca
slava Domnului ca mai exista oameni ca tine. Altfel nu stiu zau ce ne mai faceam! multumim ca existi, esti un idol printre cei vii
Remarcile unora dintre amatorii de manele si prost gust ma lasa complet rece. Sunt insa sigura ca adevarul i-a suparat rau de tot pe acestia, altfel nu vad de unde atatea reactii! Va deranjeaza ca sunt deranjata de prostul gust? Daca va complaceti sa votati orice neica-nimeni parasutat(a) in politica doar pe ochi frumosi si multa slugarnicie atunci suportati si adevarul, asumati-va adevarata calitate pe care o aveti si nu cea la care aspirati.
@C. Preda Cu atitudinea pe care o aveti fatza de mesajele care nu va plac nu o sa castigati respectul oamenilor de calitate ci doar al celor obisnuiti sa aplaude ceea ce li se pare superior fatza de ei si nu fata de normalitate. Mi-ati cenzurat ( acesta este cuvantul) doua mesaje pentru toanta de @mesagera, in timp ce ipochimenei i-ati “lasat” un mesaj in care ne trata ( se mai referea la cineva in afara de mine) de jigodii! Si de ce? pentru ca mi-am expus punctul de vedere despre manelista TeoT, punct de vedere care este acelasi al multor, foarte multor oameni satui de promovarea prostului gust. Din pacate nu mai sunteti decat umbra celui care se vroia si pretindea a fi la inceputul acestui blog: va deranjeaza adevarul si reactionati in consecinta. Nici gand de corectitudine, acceptarea parerilor asa cum sunt ele.
Sincer, sunteti mandru de dvs? Asta este educatia pe care o promovati, acasa si la facultate? Mi se pare normal sa spun in fatza ce parere am despre o persoana, un fenomen sau un lucru si cine nu-i de acord sa aduca argumente. Ceea ce orice persoana civilizata si bine-crescuta ar trebui sa faca.
@ilinca:
Spuneti: “Singurii care merita felicitari sunt cei care nu s-au dus la vot si nu s-au pretat acestui joc murdar de-a votatul doua tzoape ce-si fac loc dand din coate in politica”.
Sa inteleg ca daca cei care nu au votat merita felicitati, cei care au si dormit toata ziua votului merita medaliati ? Aberatia asta depaseste chiar ipocrizia politicianului care traieste facand apologia abstinentei politice, mesterul peDemocratia – Parvulescu, cel cu “votul alb”. Stiti vreun caz in care abstinenta la vot a dus la rezolvarea a vreunei situatii ? Credeti ca aduceti vreo imbunatatire clasicului romanesc “las’ ca merge si’asa” propunandu-ne filozofia lui “las’ ca merge si fara” ?
Domnule Preda, trebuie sa recuperati si alegatorii din categoria lui Dan Tapalaga. Astfe, victoriile PDL vor fi si mai frumoase.
@judex
Si totusi, absenta masiva la alegerile de ieri nu poate fi interpretat drept ” la’s ca merge si asa”. Dimpotriva, ar trebui sa fie inteleasa ca un refuz de a se preta la ceea ce spuneam in postarea anterioara: un joc de-a alegerile cu doua pseudo-candidate, una mai penibila ca cealalta. Tocmai asta ar trebui sa inteleaga partidele politice: oamenii s-au saturat sa voteze pe oricine. Ce-i asa de greu de inteles? Nu se poate obtine cum sugerati ” rezolvarea IMEDIATA a vreunei situatii” ( cuvantul “imediata” imi apartine si l-am subliniat pentru ca are importanta sa) dar este un semnal de alarma care ar trebui sa-i puna pe ganduri pe cei ce propun asemenea caricaturi de candidati ( si nu-i primul caz, au mai fost si altele). Poate dvs. gasiti normal ca oricine stie sa se dea in spectacol de-a maniera vulgara ( TeoT) si cine stie sa faca nu stiu ce invarteli numite afaceri ( Tzatza cealalta) sa ajunga deputat, ei bine eu sunt scarbita de aceasta asa zisa alegere.
Evident, fiecare traieste in lumea lui, cu principiile sale si cu gusturile sale.
Dintre două ţaţe maneliste, a câştigat cea mai… dolofană! Aşa-i în vremuri de criză, se reped alegătorii la muierea a mai trupeşă! Ca prietenii africani, cu gândul la proviziile pentru timpuri grele.
@ilinca: Am sesizat ca ati adaugat conditionarea suplimentara “IMEDIATA” comentariului meu, dar eu exact acest lucru am vrut sa-l evidentiez: fara o participare la decizie a tuturor, in mod special a criticilor seriosi, progresul politic nu va fi obtinut NICIODATA. Ceea ce se va realiza, insa, IMEDIAT prin abstinenta celor scarbiti de oferta politica este direct anarhia. Lehamitea este lucrul cel mai greu de combatut, anarhistii au mizat intotdeauna pe asta. Este imposibil sa va doriti asta, cel putin dupa cum (cred ca) va cunosc eu…Nu pot crede ca “a baga bete-n roate” mecanismului (caci nu loviti doar puterea, ci si opozitia in acelasi timp) poate fi o solutie de succes. Chiar daca veti contesta (in buna masura justificat) oferta politica derizorie, gestul de a boicota politica este, totusi, cea mai neinspirata metoda.
Pentru cei lipsiti de obiectivitate,
Este comod ca atunci cand nu poti insulta sau corecta vreo virgula, sa ignori.
Sa ignori 48, 51, 67 spre un par exemplu
Domnule Zaharescu , fara nici o ironie,
citez Am crezut, la un moment dat, că sunt (aproape) singur pe blog în lupta cu acest monstru (balaur) îngrozitor PSD-PNL-PC…
inchei citatul
Domnule cum puteti fi atat de duplicitar , lipsit de onestitate?
Pai domnule aveti probabil indoieli si va simtiti poate singur deoarece dumneavoastra unsusi sunteti deja in interiorul ,sau o mica parte a celalalt monstru, PDLeu. Si apoi prin comparatie sunteti parte dintr-un monstru chiar foarte mare, vorba micutului Ponta ,si el o mica ramasita dintr-un balaur odata mare , “….inca”!
Dumneavoastra aveti ochelari de cal ,chiar nu observati ce jaf este in aceasta tara?
Pai Nastase avea bun simt, a gasit o “tamara”, pe cind domnii dumneavoastra , nici nu se mai sinchisesc, au o geanta pe peste 20 de mii de euro si declara un cont de 12 mii de euro, chiar asa
ANI pentru cei neintregimentati si NANI pentru putere,despre exproprierile unor persoane care nu se doresc intr-un partid sau altul ati auzit?
Ref CCR si ANI, recunoscind ca eu insumi am gasit elemente neconstitutionale in lege dar mult mai putine decat CCR, consider totusi mai in gluma mai in serios ca Romania este poate tara cea mai catolica din lume, caci dacaa catolicismul papal exista un singur infailibil si acela fiind Papa, la noi sunt 5 infailibili din noua si ma refer la CCR.
Adica de unde pana unde CCR nu poate sa-si constate, daca exista, si sa-si corecteze propria greseala, daca nu se considera infailibila. Cred ca doar acest aspect al infaibilitatii atentie,nu al obligativitatii respectarii deciziilor CCR, ar trebui poate pusa in discutie la actuala revizuire a constitutiei.
Propun celor scârbiţi de clasa politică sau cu convingeri ,,antisistem”, să meargă totuşi la vot (unii s-au luptat ptr.votul liber) şi , eventual, să invalideze buletinul de vot pur si simplu…scriind de ex. ,,resping toţi candidaţii”, etc,etc.
Aşa, poate, ar putea fi luaţi în seamă. Altfel, monologul lor se va menţine în zona discursului steril şi ilegitim (nu pot pretinde să influenţeze ceva din şezlongul de weekend).
@judex
Incercati sa va autoconvingeti ca a vota orice si pe oricine este mai bine decat de a nu vota. Ei bine, eu nu sunt de acord si consider ca diferenta de opinie vine, cum am mai spus-o, din mediul in care traieste fiecare, principiile si gusturile sale.
Asa ca , orice v-as spune si orice mi-ati spune nu o sa-mi schimb parerea despre bataia de joc din politica romaneasca concretizata printre altele prin tot aparitia a tot felul de paparude si parveniti in fotolii de deputati sau senatori.
Votati cu entuziasm tovarasesc tot ce vi se serveste in ideea ca este mai bine asa decat un absenteism major!
Vasile fiindca te-ai referit la blogul personal al lui AN si la modul murdar in care acesta il administreaza(faptul ca uneori imi raspunde in mod special si pe larg, nu schimba acest calificativ) eu cred ca nu o sa-i mai fac cinstea sa intru pe acolo. Voi posta contra celor spuse de el pe alte bloguri care vor posta fire care vor permite acest lucru. Ultima mea postare probabil ca este asta :
ion adrian spune: Comentariul tău e în așteptare.
aprilie 27, 2010 la 9:18 am
Dle AN de ce ai sters o postare pe o tema de fapt anondina?
Mori de invidie in fata inteligentei altuia. Stai cuminte ca poti sta si in cap si nu vei ajunge la buricul meu oricat ai toci ca doar asta esti, un tocilar parvenit prin sotii.
nota: Postarea se referea la o opinie in aparare unui domn Serban Nichifor, cred ca muzicolog, care a fost luat la misto de un agent psdist strecurat in trecut in PNL si revenit la AN dupa trecerea lui Stoica-Stolojan la PD.
Domnule Ion Adrian.
Si eu , dar din rautate, l-am acuzat pe A.
Nastase ca mi-ar fi cenzurat personal un post in care ii raspundeam agentului pdlist Harabula.
M-a deranjat pentru ca doream ca Harabula sa stie ca in aceea ocazie eram perfect de acord cu dansul.
Dar hai sa fim seriosi Manuele, si dansa un nume predestinat , este singura vinovata de “stersaturi” si /sau de unele raspunsuri semnate “nastase”.
Ca sa-l citez pe cel mai curat,cel mai potrivit, si cel mai inoportun conducator al tuturor vremurilor ,” hai sa fim seriosi” si aici multe mesaje pur si simplu…dispar, dar in nici un caz nu pot sa-l acuz pe dl. Cristian Preda de disparitia lor!
Si inca ceva nu il putem acuza pe A.Nastase de o supra inteligenta cel putin comparat cu inteligenta comandantului Basescu , Nastase este insa un intelectual rasat , profesor universitar cel putin de inaltimea dl. C.Preda si un politician
bun , treaba cu buricul desconspira insa altceva ca dumneavoastra admiteti ca cel putin fata de T.Basescu sunteti sub inaltimea buricului acestuia.
Dle Vasile,
Manuela nu are astfel de initiative. Sunt foarte vechi pe acolo si stiu asta.
Oricum ce am spus este parerea mea sincera despre parvenitul AN si am mai spus-o.
In alta ordine de idei nu ma compar cu un comandant de nava. Este din alt aluat cu bunele si relele sale. Cred insa ca am putea sa ne intelegem unul pe celalalt.
@ilinca:
Inteleg repulsia dvs. de a vota in sensul evitarii “raului cel mai mare” . Ce nu mi-e clar, insa, este cum o persoana ce are vointa de a-si face cunoscuta opinia pe un blog si disciplina de a analiza in mod coerent o situatie politica refuza sa incerce gasirea unei solutii. Pur si simplu, abstinenta politica la vot se opune fatis militantismului care va caracterizeaza ! Generalizata, “greva alegatorilor” nu poate duce decat la amplificarea imposturii din politica, odata eliberata de cerinta reprezentativitatii electorale. In esenta, atitudinea dvs. se reduce la negarea democratiei insasi fara a propune altceva in schimb…Sau ma insel eu si dvs. propuneti, totusi, o alternativa ?
#88:…democratiei insesi.
@ilinca: chiar as fi curios cum v-ati comporta in cazul ca ati avea ocazia unui potential vot (sa zicem, intr-o cursa electorala pentru reprezentarea unui curent politic de factura liberala) unde ar candida CPreda si CrinAntonescu. Ati refuza votul din pricina ofertei politice derizorii, sau v-ati exercita dreptul la vot ?
@judex
Nu este treaba mea sa gasesc o solutie, nici macar sa o sugerez. Eu imi spun doar parerea (care nu-i numai a mea ) ceea ce in sine, sa fim seriosi, nu-i cine stie ce act de curaj sau nobletze si sunt prima sa o recunosc. Oamenii politici ar trebui sa-si puna intrebari, cei ce au puterea de decizie, cei ce-i “consiliaza” pe altii si-si fac din asta o meserie. Poate ca ar trebui introdus un prag minim de participare la alegeri si atunci poate ca neparticiparea ar avea un alt impact. Totusi sunt 20 de ani de cand se incearca constructia unei clase politice; nimnei nu se asteapta la minuni dar realitatea este totusi dezolanta. Uitati-va numai la ministri! Cu cateva exceptii si acelea discutabile, este o adevarata rusine!
Cat priveste ipotetica situatie a unui duel politic Antonescu-C.Preda, cred ca nici Antonescu nu-i atat de prost si indolent pe cat i se imputa si nici C. Preda atat de inteligent si ”vertical” pe cat vrea sa ne convinga ( este doar o impresie, nu am intentia sa jignesc pe nimeni, doar ca, in fiecare zi constat , am alte “masuri” decat unele persoane de pe blog). Fiecare ar avea de “sters” anumite lucruri, fapte si atitudini, fiecare ar trebui sa-si construiasca ( si sa convinga) o echipa. Pentru ca un “sef” nu-i numai o persoana ci si oamenii ce-l inconjoara. Personal nu am o simpatie speciala pentru un candidat sau altul si as vota o persoana ce se va dovedi superioara celorlalte nu numai ca personalitate, adica jucator singular, dar si ca o componenta a unei echipe de calitate.
Valabil pentru orice alt duel.
Dle Vasile ,
Dar de asta ce spui?
ion adrian spune: Comentariul tău e în așteptare.
aprilie 27, 2010 la 9:15 am
Fiindca in timp, cred ca am scos o vorba sau doua ref la CCR si in mod cert acum recent ref la CCR si ANI, vreau sa mai adaug ceva:
Ref CCR si ANI, recunoscind ca eu insumi azi cand am reusit sa citesc in viteza Decizia 415 a CCR, am gasit elemente neconstitutionale dar mult mai putine decat CCR, consider totusi mai in gluma mai in serios, ca Romania este poate tara cea mai catolica din lume, caci daca in catolicismul papal exista un singur infailibil si acela fiind Papa, la noi sunt 5 infailibili din 9 si ma refer la CCR.
Adica de unde pana unde CCR nu poate sa-si constate, daca exista, si sa-si corecteze propria greseala, daca nu se considera infailibila?
Cred ca doar acest aspect al infaibilitatii, atentie, nu al obligativitatii respectarii deciziilor CCR, ar trebui poate pusa in discutie la actuala revizuire a constitutiei.
Ce parere are strict in aceasta problema profesorul de drept AN?
Introduceți datele si comentariul dvs.