Lozul necâştigător
Acest mesaj este adresat în primul rând domnului Dan Voiculescu, liderul PC, fost PUR.
Stimate domnule Dan Voiculescu,
Regret faptul că aţi fost abandonat de aliaţii dvs. din PNL şi PSD care, după ce îşi declaraseră sprijinul ferm, n-au mai ştiut cum să evite campania pentru doamna Mincă.
PNL a decis să lase totul în grija unei organizaţii locale cvasi-necunoscute, iar PSD, prin vocea dlui Ponta, a anunţat în mijlocul campaniei că alianţa PSD-PC trebuie revăzută.
Grele lovituri, domnule Voiculescu! Sunt de acord şi, sincer vă spun, o regret. Ca să folosesc o referinţă sportivă, aş spune că v-au dat jos din şa! Mă rog, dumneavoastră, ca fost hocheist, ar trebui să vă spun că v-au luat crosa!
Dar, dacă e să judecăm drept, partidul pe care l-aţi fondat nu poate fi la nesfârşit beneficiarul unui sprijin politic din partea altora.
Din 2000 încoace, sunteţi în Parlament, dar nu aţi ajuns acolo niciodată prin forţe proprii, ci doar pe liste comune cu alţii. Compar tot timpul soarta PUR/PC cu cea a PNŢCD: ei nu au mai reuşit să treacă pragul electoral în ultimele trei alegeri. Au rămas demni şi au pierdut. Nu e prea drept…
Acum, a sosit, cred, timpul clarificării!
După ce aţi impus-o pe doamna Popa locuitorilor din colegiul 19, pentru ca la nici doi ani după alegeri, colega dvs de partid să se retragă din motive strict personale, acum aţi dori să o impuneţi pe doamna Mincă.
Eu cred că, de data aceasta, lozul e necâştigător!
Doamna Mincă aduce sfârşitul PC.
Cuvinte cheie: Voiculescu






81 comentarii
[...] afla mai mult: Lozul necâştigător [...]
“Sincer va spun, o regret”. Hahaha, auzi, sincer! Domnule Preda, ati invatat sa fiti politician.
Abia astept sa va aflu pozitia cu privire la pragul de 10%. Dupa care astept sa vad cum se aliniaza frumos in spatele lui Basescu garnitura de rezerva a PDL, adica fostul PLD cu imbunatatiri (Udrea, Anastase) gata sa reformeze BVB-ul.
Haideti, “sincer”, nu v-ar conveni ca Felix, suparat pe alde PNL si PSD, sa treaca la Basescu, cu Antene cu tot? Ce mogul bun ar deveni el dintr-o data! Unde mai pui ca ar intelege, in sfarsit, sensul modernizarii statului, si ar incepe sa lucreze pentru romani! In definitiv, de ce nu? Amandoi provind din aceeasi Securitate si din acelasi comert exterior ceausist.
gata, s-a terminat, nu va mai cheama firea la emisiune si nici nu va mai lauda ciutacu
sper ca la viitoarele alegeri sa scapam de partidul-televiziune
Dl. Cristian Preda,
Putin adevar si multa manipulare!
Este adevarat tirit de unii sau de altii partidul domnului Voiculeascu nu a mers, sau nu prea merge.
A “mers” insa alaturi de PSD si la salvat si pe Basescu in 2004,sau ati uitat?
Intr-adevar nu a mers precum alegerea intr-un colegiu a domnisoarei cu multe diplome dar fara stiinta cartii decit aceia de joc, intr-adevar merg foarte bine independentii dintre care unii si-au schimbat si optiunea dar si ideologia.In mod sigur insa
partidul lui Voiculescu nu merge din alte motive . ii lipseste un electorat inteligent si ii lipsesc si mijloacele de fraudare ale PDLeului de exemplu.
Opinia mea sincera este ca politic aveti dreptate, moral insa…cine mai are moralitate insa din partidul de la putere?
Si inca ceva Nu stiu ce ar poate face doamna Minca in colegiul respectiv , mai ales decind PDLeul are ideologia pusului de bete in roate ,mai modern cuielor in cauciucurile adversarilor politici,deci sunt de acord cu dumneavoastra , dar de cealalta parte ce poate face o doamna care nu a reusit sa realizeze nici cel putin o familie.
PS.
Dupa seful clicii mafiote a lui Adrian Nastase , independentul Oprea , Voiculescu ar merge ca independent , ce ziceti?
Dar votul negativ care ar merge impotriva PDLeului favorabil doamnei Minca ce ziceti ar merge?
Domnul Preda nu pot uita ca sunteti printre cei foarte putini, care l-ati dat castigator pe Basescu! Pe cand alte previziuni, eventual fata de justitie, pdl…?
Suna aiurea, dar, va iubim!
@ Cristian Preda
Se întâmplă pentru a treia oară, consecutiv, ca în loc să ne vorbiţi despre calităţile doamnei Teo Trandafir ca viitor parlamentar al României, atacaţi candidatul PC. Domnia voastră sunteţi purtătorul de cuvânt al doamnei Teo sau anti-purtătorul de cuvânt al doamnei Mincă?
Da data aceasta faceţi şi o eroare, poate justificată.
Liderul PC este, de ceva timp, Daniel Constantin
Domnule Dan Voiculescu nu mai este de ceva timp liderul PC, dumneavoastră chiar nu ştiţi asta?
Trecând de stilul ludic, când ne veţi vorbi şi despre candidatul pe care îl susţineţi? Încep să am impresia că nu ştiţi de fapt nimic despre candidatul Teo Trandafir, dar ştiţi absolut totul despre candidatul Liliana Mincă.
D-le Prof. Preda , Invatati din experienta altora , nu va mai luati de moguli . Am ramas fara Rompetrol , fara CNSAS , fara ANI , …vreti sa ramanem si fara PE . Dvs. va descurcati , ca deobicei , dar noi ….
Aceiasi Marie, cu aceiasi palarie,
Intrebare : Care membru PDLeu nu l-a dat cistigator pe Traian Basescu?
Concluzie: Cum sa nu castige Traian ! Sau dumneata crezi ca voturile le-a numarat Decebal?
Si nu uitati de periculosii …RUSI !!! Se vorbeste ca Putin nu urmarea ,de fapt , pe mana lui Geoana , toata Romania , nici macar un sector , ci doar colegiul 19 … ,conform testamentului lui Petru cel Mare : toti romanii ar fi fost o povara insuportabila …
Prin titlul postarii va dati seama ca prevestiti un nou castig al dnei. Ghervasiuc …si ca Orice loz necastigator in aducea de fapt …castiguri ? IRONIA IRONIEI ….?????
@bibliotecaru

Nu va “enervati”: norul ala de cenusa a prostdispus multe persoane! Cred ca si pe domnul Preda….
Domnul Preda face si dansul ce poate ca purtator de cuvant: “poarta” cuvantul spre si despre “inamic”. Nu vi se pare normal?
Eu nu prea inteleg ce-i cu “regretele” acelea de la inceputul postarii…….cred ca tot norul de cenusa este de vina!
@ Biblio
1. Cred ca se vorbeste de liderul de facto. Adica Voiculescu.
2. Cand esti purtator de cuvant, inseamna ca nu poti sa si ataci adversarul politic in numele propriului candidat ?
3. CPreda a vorbit de cateva ori despre Teo Trandafir (sincer, mie nu-mi place Teo si nici cum vorbeste CPreda despre ea, dar e de departe preferabila candidatei PC). Ati vrea sa o laude tot timpul ? Cum ar suna ? Sau sa o critice ? E adevarat ca ar putea povesti mai multe despre proiectele privitoare la copii…
Probabil, obligat fiind sa sustineti, sub o forma sau alta, pe candidata Teo … neavand in schimb argumente pentru aceasta sustinere ( probabil nici Dvs. nu o credeti potrivita pentru aceasta candidatura ) … preferati sa atacati adversara acesteia … Nu prea e corect … Parerea mea
PDL-ul si Dl. Basescu doreste sa schimbe clasa politica actuala cu oameni diletanti veniti din alte domenii si a caror calitate este doar notorietatea? Eu credeam ca se doreste o schimbare cu oameni calificati, compententi si cu o cu totul alta gandire si moralitate.
Subscriu la cele spuse de dumneavoastra. Referitor la situatie, remarc cu stupoare ca PC nu a sesizat ceea ce este evident pentru toti: romanii urasc politicienii!!! Doamna Minca tot o tine pe aia cu experienta in politica …
PC nu a fost niciodata un partid.
In primul rand nu cred ca cineva avea dreptul sa foloseasca denumirea ” partid conservator”.
Un adevarat partid conservator ar fi de dreapta.
PC-ul actual e doar ambitia unui “mogul”.
Televiziunile insa sunt o poveste de succes. Antenele stau bine si vor sta si mai bine daca il injura in continuare pe Basescu. Asta e motivul principal pentru care eu ma mai uit la Antena3. Imi plac cei care critica puterea, mai ales cand e atata de criticat.
PDL in schimb se umfla ca un balon, si astept si momentul in care se va sparge. PDL a devenit o cheltocratie, o mare gasca care doar consuma banii statului. Sigur ca si ceilalti faceau cam acelasi lucru, dar acum e criza. PDL sparge intr-o veselie banii imprumutati de stat, reusind acum sa cheltuie mai mult decat PNL in 2008, cand nu era criza. Sa stranga cureaua profesorii si doctorii, adica exact aia care oricum erau foarte prost platiti.
hmmmm.
In ce clica murdara v-ati bagat, domnule Preda…
Domnule Cristian Preda, faceti parte dintre membrii PDL pe care ii apreciez (nu ii apreciez pe foarte multi). Ma mira insa putin articolul Dvs., ii inteleg resorturile politice, dar nu le prea vad pe cele intelectuale. Pare scris mai degraba de Dl. C(ezar) Preda …
, si care o are drept muza in ale politicii pe Elena Udrea
)
Si apoi, putina retinere poate nu ar strica, in fond (Dvs. sunteti in tabara care o sustine pe Teo Trandafir
Singura diferenta intre taberele politice existente ramane aceea de locomotiva (pe care doamnele pedeliste o au, in vreme ce cele conservatoriste nu o au), vagoanele sunt cam aceleasi …
Nu doresc sa raspund in mod direct unor alegatii facute anterior si pe acest fir si pe altele, care deturneaza uneori cele spuse de dl Preda care aici are o discutie politica cu dl Voiculescu careia i se poate da un raspuns de tipul celei dat de Vasile la 4 dar nu unul care considera textul dlui Preda ca un atac la adresa dnei Minca desppre care spune doar:
“Eu cred că, de data aceasta, lozul e necâştigător!”
ceea ce in niciu-n caz nu este un atac .
Asta insa ma face sa repostez un text care a raspuns unor astfel de deformari de texte si de realitate:
“Cand si-a anuntat Teo candidatura, a fost o navala, o aglomeratie de asazisi iubitori de Teo care o compatimeau, dar de fapt erau psdist–pnlisti care o vorba nu scoteau in favoarea candidatului lor dna Minca, ci s-au ocupat doar de Teo, pe sticla si pe bloguri cateva zile si nimeni din cei “obiectivi ” adica de fapt doar ipocriti , nu se simtea deranjat, nu comenta aceste ziceri, asa cum sunt acum ofuscati ca dl Preda nu vorbeste doar de Minca, ci compara cele doua candidate ceea ce, cum va spuneam, in acel desfrau verbal ipocrit la adresa lui Teo nu se intampla, de parca Teo era proscrisa ptr politica si trebuia pedepsita ca a indraznit asa ceva.
“
Atunci cand campania respectiva, mentiona ca Teo nu are ce cauta in competitia electorala, ca politica este murdara, ca ea este prea finuta ptr asta etc, etc sau ca nu se va pricepe, ca nu e domeniul ei, ca nu-i totuna cu divertismentul etc, etc, nimeni din cei care-i cer asta acum lui CP, nu le cerea in oglinda acelor falsi prieteni si prohoditori ai candidaturii lui Teo sa explice cu ce-i mai buna madame Minca ba din contra participau la aceslasi tip de campanie.
Sfanta si jegoasa ipocrizie si nici macar bine camuflata …
@CP,
Vedeti dle Preda ca nu rezist si sar in ajutor cand este cazul
Va rog frumos acest text este doar ptr dvs, asa ca nu-l postati public. sper sa-mi indepliniti aceata dorinta dar ” nu cum vreau eu ci cum vreti dvs ”
@bibliotecaru: sigur ca da, asa cum nu mai e nici patron la antene, nici nea nelu nu mai e presedinte la psd, basescu la pdl sau patriciu nu e seful pnl
si, mai nou, becali nu mai e patron la steaua…
sa fim serios!
N-o fi chiar voiculescu şef-şef, dar el ţine banii şi le dă lucruri de făcut.
Este “‘omul cu toneta”.
“E omul cu toneta
Un magazin foarte mic
Aceasta e reţeta –
Câştigi la loz în plic!”
Vad ca asa ati vrut dvs
Dle Mangu,
Ce spuneti de decizia CCR in raport cu ANI?
L-a lansarea acestui blog, am fost iniţial sceptic, ptr.că nu credeam (nu cred nici acum) că d-nul CPreda are nevoie de susţinere în spaţiul public în schimbul de idei cu colegi din PD-L.
Chiar dacă nu agreez tote atitudinile d-niei sale (de ex expunerea penibilă de la Antena3 sau disputele cu Sever Voinescu), apreciez şansa acordată nouă de a ne exprima liber ideile.
Cred că e timpul să o facem în mod civilizat, mai ales în relaţia cu iniţiatorul blogului, ptr.a menţine ştacheta acestui dialog.
@cpreda
“Doamna Mincă aduce sfârşitul PC.”
Doamna Minca aduce sfarsitul Aliantei toxice PSD-PNL-PC, impotriva careia romanii vor vota, cat se poate de negativ, de acum pana cel putin in 2015.
[...] Mai multe, aici! [...]
bibliotecarul cel barbos este in misiune, ce poate el altceva sa spuna ?
@ JeanV
În afară de “aşa umblă vorba”, aveţi un argument al liderului “de facto”? Personal nu cred că domnul Dan Voiculescu este mai lider “de facto” al PC decât este domnul Băsescu lider “de facto” al PDL… Dumneavoastră credeţi altceva?
Vorbind serios, faptul că domnul Voiculescu influenţează viaţa politică a Partidului Conservator, fie şi prin faptul că preşedintele PC, din câte am auzit, este un om apropiat domniei sale, nu este o justificare a faptului că un politician se adresează lui ca şi când ar fi preşedintele partidului. Nu ştiu cum este asta pentru domnul Voiculescu, dar faţă de domnul Daniel Constantin, proaspătul preşedinte al PC, este o jignire impardonabilă. Aşa cum percep eu că ar trebui să funcţioneze politica, astfel de gesturi nu se fac. Poţi fi împotriva unui partid, poţi să iei la mişto anumiţi oameni politici, poţi chiar să ai ieşiri deplasate, dar nu ai voie să nu le respecţi funcţia în partid. Eu percep astfel de reguli nescrise ca pe o minimă politeţe care face diferenţa dintre un om politic şi un mic golan de cartier ce se bate în cuţite cu un partener de pahar la birtul din colţ. Aţi vrea să închid ochii la astfel de gesturi, să mă fac că nu există?
Purtătorul de cuvânt nu poate ataca pe nimeni în calitate de purtător de cuvânt. Purtătorul de cuvânt nu are voie să aibă o opinie proprie despre nimic, el trebuie să exprime părerea celui pe care îl reprezintă în faţa mass-media. Eu nu ştiu de ce doamna Teo Trandafir are nevoie de un purtător de cuvânt cât timp tocmai acest punct este cel mai tare al domniei sale, dar nu judec asta, ştiu mai bine cei care se ocupă de campania stimatei doamne.
Este evident deci că domnul Cristian Preda nu o “atacă” pe doamnă Mincă în calitate de purtător de cuvânt, ci în calitatea sa de om politic.
Pe acest blog, cel puţin, eu nu am reţinut nici măcar un cuvânt spus (scris) de domnul Preda care să se refere la doamna Teo şi la ceva care o recomandă ca viitor Parlamentar. Sigur, încă o dată, eu nu contest că doamna Teo Trandafir este o persoană plăcută şi bună, dar votul nu se referă nici la un concurs de miss, nici la un concurs de personalitate, nici la un concurs de carismă… Pe mine mă interesează să aflu capacitatea doamnei Teo Trandafir de a îndeplini funcţia de parlamentar. Chiar nu înţeleg de ce această minimă informaţie, de minim bun-simţ, nu este dezvăluită. De ce este atât de mare secretul? Eu întreb, “Ce aptitudini are doamna Teo Trandafir să fie un bun Parlamentar?”, răspunsul obţinut este “Doamna Mincă e mai naşpa…” Nimeni nu vede ceva anormal într-o astfel de reacţie?
Şi pentru că tot este repetată dragostea pentru copii. Personal nu cred că această dragoste de copii este ceva ieşit din comun (desigur, nu este ceva ieşit din comun dacă nu vorbim despre pedofilie, dar nu e cazul). Majoritatea oamenilor iubesc copii, este o stare de normalitate dragostea de copii şi dorinţa de a-i ocroti. Diferenţa ar fi ca această comunicare a dragostei de copii să fie însoţită de 10 proiecte legislative legate de copii, 10 proiecte aduse în stadiul de depunere ca iniţiativă legislativă.
De exemplu sunt ceva probleme în sfera copiilor cu diverse handicapuri. Copii cu problemele ale vederii, auzului, handicap locomotor… ei sunt oameni care nu au aceleaşi şanse cu noi toţi şi trebuie să se integreze în societate, să aibă prieteni, să aibă o viaţă cât mai normală, au nevoie de anumite condiţii prin care să înveţe la şcolile speciale să-şi suplinească cumva handicapul. În România aceste dotări sunt aproape inexistente. O asemenea problemă i-am semnalat-o şi doamnei Udrea, pe vremea când era în campanie electorală, doamna Udrea chiar a vizitat aceste instituţii… între timp lunile au trecut şi, o dată cu timpul, se instalează uitarea. Doamna Trandafir are în acest moment prilejul să facă diferenţa, să vină cu aceste proiecte legislative care să oblige guvernul să se ocupe de astfel de probleme… ar putea să profite de faptul că este în dezbatere legea educaţiei…
De ce nu?
Puteţi spune “de ce nu?”, sau asta nu vă interesează?
http://stiri.kappa.ro/actualitate/16-04-2010/o-tiganca-i-a-urat-elenei-udrea-sa-ramana-gravida-cu-basescu-266632.html
No coment.
CPreda pare sa urmareasca largirea bazei de discutie la platformele politice ale partidelor celor doua candidate. Acest lucru ar trebui sa fie in avantajul lui Teo (pentru ca PDL are mai multi sustinatori decat PC), si in plus ar mentine PDL in atentia publica, in peerspectiva alegerilor interne din cadrul acestui partid. Mie personal, tactica mi se pare de inteles.
@Biblio: in principiu aveti dreptate, dar ma intreb daca nu sunteti prea reductionist atunci cand deduceti ca mesajul negativ cuprins in acesata postare pe blogul personal a lui CPreda reprezinta strategia de campanie.
@ citizen kane:
Spuneti: Singura diferenta intre taberele politice existente ramane aceea de locomotiva (pe care doamnele pedeliste o au, in vreme ce cele conservatoriste nu o au), vagoanele sunt cam aceleasi …
a) gresiti flagrant cand spuneti ca diferenta este doar intre locomotive, diferenta adevarata este intre…directii.
b) cam aveti dreptate cand spuneti ca vagoanele se aseamana, dar acest lucru se datoreaza faptului ca vagoanele nu le poti alege (sunt cele autohtone, cu metehnele binecunoscute), stiti cum se spune… “fratii nu ti-i alegi”…. In aceste conditii, progresul este destul de lent (de unde si exasperarea multora, si aliante de parcurs abominabile, etc), iar ceea ce este permite evaluarea neechivoca a partidelor este directia.
In general eu nu pot da credit postarilor cu mesajul “toti politicienii sunt prosti, eu sunt impotriva tuturor si nu exista niciunul care sa faca ceva bun, niciodata”. Tot un fel de reductionist, cum este cel al lui @Biblio, dar transpus la nivel de principiu, ceea ce nu este altceva decat o acoperire juvenila (@ilinca, va rog sa considerati aceasta caracterizare ca un compliment, nu ca o jignire) pentru binecunoscutul germene al anarhiei.
@ bogdan
Stimate domn,
Domnia voastră puteţi să aveţi orice părere doriţi. Personal, dacă aş avea o problemă şi ar trebui să mă adresez unui preşedinte de partid, m-aş adresa celui oficial.
Un esec mic pentru Felix/PC, dar o victorie majora pentru democratia romana !
Bravo Zeus! Iar ai citit in stele(fulgere)?
Ion Adrian,
Daca intrebati inseamna ca aveti nevoie sustinerea ineptiei tip Macovei, cu votul razbunator al judecatorilor verificati de ANI!
Cunostem acest fel de abordare, parca de la Domnul Traian Basescu , in loc sa revedem neconstitutionalitatea sau segmentul necostitutional sub care a actionat ANI, mai bine blamam judecatorii!
Zeus ,
Din prea multa iubire esti pur si simplu aberant domnule.Care alianta PSD-PNL-PC exista asa ceva, eu stiu una CDR , alta PD-PNL, alta PDL-PSD , si intr-adevar si una PSD-PC.
De multe ori iubirea insa se transforma in ura si ura este vecina cu prostia , dumneata ce doresti ca partidele din opozitie sa cante puterea , cereti domnule a locatie in China unde nu conteaza inca 5.55 milioane si in mod sigur implinirile dumitale vor fi rezolvate.
Udrea are sipirt de reformator
@ Pitagora

Care este monada realităţii pe care aţi enunţat-o mai sus?
@C. Preda
Inteleg ca toate problemele din pedele sunt rezolvate, asa ca acum va preocupa cele din PC! Si va doare inima de soarta bietului partid care este pe acle de disparitie. Las la o parte comparatia cu PNT-CD cat se poate de fortata, chiar daca dintr-un punct de vedere strict aritmetic ( pragul electoral) este corecta ( evident , putem “compara” cantitativ 1 kg de mere paduretze cu un kg de papaya) dar nu pot sa nu constat urmatorul lucru: acest partid, asa cum este el, face parte din scena politica a tarii. Ca este bun sau rau, lasati alegatorii sa decida. Daca exista inseamna ca oamenii (l)-au votat. Dar sa va bucurati ( in gura mare!) ca acest partid va disparea ( chiar daca meritat) mi se pare si exagerat si mai ales rautacios. Cum spuneam, trebuie sa intelegem ca problemele din pedele s-au terminat, sunt numai oameni de exceptie acolo, hotararile se iau in mod democratic si asa mai departe………..asa ca de ce sa nu ne amuzam pe seama sfarsitului unui alt partid? Nu spun ca m-ar intrista disparitia PC-ului, asa cum nu m-ar intrista din cale afara sa aflu ca o persoana pe care nu o respect deloc este grav bolnava. Dar nici nu m-as bucura cu gura pana la urechi : ha, ha, ha, esti pe moarte, ce bine-mi pare!
Dl Mangu,
PS la 22 : Desigur ca intrebarea este valabila doar dupa ce CCR publica motivatia.
sopinel,
mai jos de atat te poti cobora?
“Dna Minca este mai naspa” este si asta o motivatie suficienta chiar daca nu si cea necesara caci, volens nolens, doar una din ele si nimeni altul nu poate sa ajunga in parlament.
Domnule Preda,
Am indraznit sa va invit la o dezbatere “blogoferica”. Poate tema propusa de nu este de interes imediat pentru dvs. dar cred ca multa lume asteapta de la dvs. o opinie in acest sens.
http://danpatrascu.eu/2010/04/16/despre-importanta-orelor-de-religie/
Banuiesc, sunt pregatite autobuzele, romii analfabeti si buletinele false de vot… Pe metoda consacrata. Altfel nu’mi pot explica siguranta asta a victoriei portocalii ce in conditii de legalitate frizeaza chiar absurdul.
De dragul unei metafore :
“Doamna Minca este de data asta lozul necastigator !”,
domnul Preda s-a ales cu ceva pete pe cazierul de intelectual ce se pretinde, cum ar spune Vanghelie, sau vreun manelist invitat pe la Teo, deoarece acesta, intelectualul are in perceptia multora, cu totul alt rol si menire decat acela de a manji totul fie in portocaliu, fie intr-o culoare maronie ce duce cu gandul la buda in care vor ajunge toti cei care nu stiu sa traga singurul loz castigator : PD-L :rool:
Nu stiu de ce imi vine in minte un loz care are imprimat un cap de mort (fluture), pe care norocosi ca Oprea, Berca sau Cristian Diaconescu au avut si bafta sa li se puna in mana, odata cu niste afaceri sau NUPuri de rigoare !
@Stefan Jicol:
Nu v-a parasit obsesia cu furtul alegerilor, trecute si viitoare…
Uite, am sa incerc sa va aduc la realitate: la aberatia dvs. cu “furtul” votului de la Paris ce a “deturnat” deznodamantul din tara, unii ar putea argumenta ca de fapt votul din sectorul 5 din Bucuresti este cel care a schimbat sensul votului romanilor. Cum ati argumenta ca parizienii si nu ferentarii sunt “deturnatorii” ?
PS. Daca dvs. sunteti cel nominalizat pe listele de donatori ai PNL, nu ne-ati raspuns inca la intrebarea daca cei 150.000 RON pe care i-ati donat PNL au avut un scop precis (si care este acela), sau ati lasat utilizarea lor la latitudinea Crinescului ?
@sopinel: sa dea Dumnezeu sa fie asa. In felul asta, Elena Udrea va fi scoasa din joc la presedintie.
@ Bibliotecaru
@ Li
V-am raspuns la textele postate la “Europuls”.
Al dvs., Valeriu Mangu
Domnule profesor Cristian Preda,
Desigur, dna. Popa a fost impusa prin propaganda. Dar ce altceva faceti dvs. in cazul dnei Teodora Trandafir?
Un lucru este cert: Partidul Conservator nu are oameni cu personalitate – fie aceasta chiar (pre)fabricata. Dar ce partid din Romania are?
Partidul Conservator este partid-om, asa cum a fost FSN-ul=PDSR-ul=PSD-ul, asa cum este, in buna masura, PDL-ul. Cam ce ar ramane, de pilda, din PDL daca s-ar dezlipi de acesta marca “Traian Basescu”? Dar de Partidul Conservator, daca s-ar dezlipi marca “Dan Voiculescu”? Minca, Piedone, Constantin, Popa? Dar de Partidul Romania Mare daca s-ar dezlipi marca atat de cunoscuta – “Corneliu Vadim Tudor”?
Iata, inca o data, un exemplu de confiscare a vointei politice a CETATENILOR.
Al dvs., Valeriu Mangu
Si acum alta care chiar daca nu e in topic este de interes mai ales ca Nastase reactioneaza si Iliescu face galbenarie
Din discutia telefonica din 7 apr 2010 dintre Ion Iliescu si cei trei aflati in studioul emisiunii Nasul de la B1 TV respectiv Radu Moraru, Grigore Cartianu si Alex Stoenescu, este total confirmata ipoteza, care pentru multi dintre noi este demult o certitudine neprobata ca la carte, dar certitudine, si anume cea prezentata de Cartianu in articolul din Adevarul din 16 martie 2010:http://www.adevarul.ro/grigore_cartianu/Contrarevolutia_din_1989_7_226247376.html“Acum însă logica ne împinge la un raţionament comun. Şi anume: Ion Iliescu, Silviu Brucan şi Nicolae Militaru au creat fenomenul terorist, după un scenariu scris la Moscova, pentru a reuşi două lovituri esenţiale – să se instaleze la putere şi să se menţină la putere (în condiţiile în care toate regimurile gorbacioviste din estul Europei erau spulberate după câteva săptămâni sau luni). E posibil să fi ştiut de acest scenariu şi alte personaje decembriste (Sergiu Nicolaescu, Petre Roman, Gelu Voican Voiculescu), dar nu putem fi siguri de asta. Certitudini – rezultate din comportament, decizii şi efect – există doar în privinţa tripletei Iliescu-Brucan-Militaru.”Au mai rezultat aseara unele precizari foarte importante si anume:
1.Iliescu-Militaru-Brucan au fost in inima conspiratiei anticeausesti si promoscovite.
2. Mortii de la noi au fost necesari ptr a permite Moscovei sa se reintoarca in Romania sau mai bine zis sa ne repuna si sa ne tina strans in zona sa de influenta folosind perestroika ca o noua ideologie comuna.
3. Daca mortii de pana in 22 au fost necesari ptr o debarcare a lui Ceausescu, care nu putea fi pasnica si realizata ca in alte tari estice de insasi conducerea de partid si de stat, cei multi, de cca 1000 de dupa 22 dec 1989, au fost necesari ptr ca acesti agenti sovietici care au preluat puterea sa se valideze ca eroi ai revolutiei
4. Diversiunea terorista a fost organizata de agentii operativi ai KGB-GRU plecati abia in toamna lui 1990, care au eliminat cu aceasta ocazie si ce se putea din probele despre agentii kgb de tip Militaru etc.(Evident cu complicitatile conservelor de la noi din care multi au iesit atunci la vedere : Lupoi, Cico Dumitrescu, Gelu Voican etc
5. Interventia Moscovei era necesara doar ca trupele rusesti sa intre oficial pe teritoriu, sa se joace putin de-a lupta cu teroristii, care apoi sa fie stopati de la Moscova printr-un simplu ordin de incetare a operatiei, care a si fost dat cand Iliescu s-a consolidat suficient de mult ca URSS sa fie sigura de Romania si Ceausescu a fost lichidat nemaiputand sa vorbeasca si sa le strice planurile anti romanesti.
6. Ce s-a intamplat apoi, a fost voia lui Dumnezeu care nu a dorit ca acei 1000 de morti sa “reuseasca” doar acoperirea unei noi ocupatii sovietice de catifea si atunci poate ca nu au murit inutil, chiar daca in prima faza istorica a evenimentelor asa apar lucrurile
Putem considera ca prin ei suntem azi in UE si NATO
Dumnezeu sa-i odihneasca.
Continui sa adaug la cele de mai sus in lumina celor spuse de Gorbaciov .
Va scriu acum cele spuse in direct la emisiunea lui Prelipceanu la Rfm si pe situl acesteia in prrezent disparand(cred ca de asta) toate mesajele si desigur ca si al meu, ceea ce imi indica ca am nimerit in plin.
Asadar, afirmatia lui Gorbaciov care stie cam tot despre ce s-a intamplat la noi in 1989
cum ca Ceausescu a fost omorat ca un caine nu putea fi facuta daca G. ar fi stiut sau ar fi crezut in faptul ca oamenii lui ceausescu omorau populatia si creeau in realitate teroarea propagata de TVRL.
El stia insa foarte bine cine au fost teroristii, asa dar daca nu au fost agenti rusi rezulta ca au fost agentiide diversiune chiar ai puterii nou instalate in cap cu Iliescu.
El stie si ca cei care l-au ucis pe Ceausescu stiau si ei ca dpdv al teroristilor moartea lui era inutila si de aceea a spus „ca un caine”.
Va rog retineti acesta confesiune indirecta facuta de Gorbaciov cu intentie ptr cine poate intelege sau pur si simplu fara intentie reflectand convingerea lui intima de om care stie ce s-a intamplat in 89 si care nu vrea sa moara cu aceste crime puse si in sarcina lui.
Gorby spune ca I. nu l-a sunat ca sa-i ceara ajutor armat. Dar nu neaga ca ar fi fost sunat de I. Ceea ce I. Neaga in continuare.
Faptele sunt ca ajutor armat nu a venit si ca Iliescu de sunat, l-a sunat.
Ca i-a cerut ajutor armat si ca Gorby nu l-a trimis oficial, adica nu si-a scos la vedere agentii GRU-KGB si nu a trimis nici trupe regulate, poate de frica reactiei unui Gusa care de aceia poate ca aplatit acesta indrazneala cu viatza, sau poate ca nu a vrut, asta nu o mai stim dar dupa reactiile generalului Gusa putem crede ca este adevarat.
De fapt nu stiu daca vom sti vreodata ce a vorbit exact Iliescu cu Gorby dar stim cert ca Gusa a spus in clar ca nu ne trebuie trupe sovietice si acesta, adica Gusa nu venea de pe strada.
PS. Dl AN spune pe blogul lui ca de cateva saptamani, o anumita televiziune din Romania tine un serial despre „adevarurile” evenimentelor din 1989. Nu am sa comentez aceste „adevaruri”, ci doar ca ele reprezinta mituri demontate recent chiar de unele personalitati aduse in discutie. Si, da ma refer la Garbociov, si la la recenta sa vizita in Romania. Problema este insa aceea ca „adevarurile” pot ramane asa cum au fost spuse, daca sunt spuse zilnic, indiferent de dezmintiri sau de faptele reale. Unii dintre noi ne impacam cu aceasta situatie, pentru ca in democratie trebuie sa accepti si exagerarile, chiar daca sunt, de multe ori, foarte grave.
Este evident o minciuna comunista iar venirea lui Gorby aici cu toate incercarile disperate ale lui Iliescu sa deturneze lucrurile demonstreaza asta si deasemeni atentia de care s-a bucurat acel post TV la care se refera AN, de la Gorbaciov caci atat Cartianu cat mai ales Radu Moraru au retinut ult timp atentia lui G.
Ref la Radu Moraru pot spune ca eu cred ca interviul lui Radu Moraru luat ieri dimineata lui Gorby, da clase oricarui jurnalist si poate sa-i inverzeasca de invidie pe toti.
L-a dus pe Gorgby unde a dorit el .
Dna Minca a tras la loterie doar lozuri castigatoare. Acum o sa-si primeasca si plata, bucuresteni nu uita, nu iarta.
Si, ne apucam sa recitim Miorita in cor? C. Preda este un luptator, sper sa-si depaseasca mentorul!
@judex
) dar prietenii da.
Aveti dreptate, fratii nu-i alegi, (in general familia nu o alegi, nici tara unde te nasti, nici colegii de facultate
PS Nu luati in serios tot ce scriu eu, sunt doar o contabila oarecare fara nici o pretentie.
@adina 34 Foarte reformator!!!
Citesc pe Hotnews “”"Elena Udrea: Romania are potential pentru turismul de aventura “”". Subscriu: este o adevarata aventura sa gasesti un WC public in Romania turistica a anului 2010 si daca-l gasesti este la fel de aventuros sa-l folosesti.
@judex
) dar prietenii da.
Aveti dreptate, fratii nu-i alegi, (in general familia nu o alegi, nici tara unde te nasti, nici colegii de facultate
PS Nu luati in serios tot ce scriu eu, sunt doar o contabila oarecare fara nici o pretentie.
@Vasile
Alianta toxica PNL-PSD-PC exista si numai prostii o neaga. Nu aveti cumva candidat comun in Colegiul 19? Asta inseamna alianta politica, sa sustii candidati unici la alegeri, fie locale, fie parlamentare, fie prezidentiale. Doar nu vrei sa spui ca PNL si PSD nu au candidati proprii de dragul candiatei PDL. Nu. Si PNL si PSD sustin candidata securistului. Asa ca poti sa canti la alta masa.
Acum adevarul e ca mare pierdere nu ar suferi politica romaneasca fara PUR pe piata partidelor politice
Asta e un partid de secursti.
Total opus de adevarul PNTCD…caruia, parsonal ii regret disparitia…
http://octaraduro.wordpress.com/2010/04/16/hulirea-fmi-ului/
D-na Teo are şanse reale să câştige fotoliul în Camera Deputatilor.
Nu este nevoie de o campanie dură, caci nu ajută pe nimeni atacurile la persoană, mai ales că acestea nici nu se referă la o persoană cu o imagine importantă în politichia românească.
Cine este Motanul Felix?
1. Motanul Felix e un fost securist
2. un om de afaceri care a a furat statul
3. e un motan care are mai mulţi angajaţi/sclavi în mass-media
4. susţine financiar mai multe ONG-uri din România(activităţi ilicite)
5. Legea 10/2001 modificată de domnia sa …prin L1/2009 a adus prejudicii statului român la CEDO
6. E un politician care nu stă în Parlament măcar 1 zi
7. timp de 5 ani de zile a plătit bani grei ca să demonstreze că partidul conservator e un partid de dreapta…apoi a trecut de partea PSD-ului
Merită atenţie un asemenea exponent al politichiei româneşti ?
Insinuati “in mod direct” (ha !, ha!) ca Teo este alternativa cea buna la Minca?
Catalin,
Esti un umil urmas al celor care propagau Cantarea Romaniei.
Felix este un umil turnator ajuns, adevarat, pe cai mari comparat cu alt siderurgist ,acela care prejudiciaza non stop din 1990istoria,interesele acestei tari si acestei natiuni.
Si inca o treaba infantila “Voiculescu” nu a putut si nu poate da legi ever, altcineva insa observ ca le sugereaza si PDLeul le pune in practica,este nu numai o mare diferenta ci si singurul adevar.
Ce nu scrie omul de plictiseala asteptand sa plece de la Bruxelles?!…
Dl Preda ,Viitorul Președinte al PDL ? VIS , DORINȚĂ , ….VOINȚĂ ? Dar nici …fum fara foc !!!!!!!!!!!!!!
@ilinca: cred ca dna Udrea s-a referit la turismul de aventuri… exotice.
Citez din clasici: cel putin dna Minca e politician, Teo… nu e nimic!
Nu, serios, vine aceasta fosta filoloaga manelizata, altfel haioasa, sa ne explice cu mamosenie cat de mult va face pentru copii, desi n-a fost in stare sa aiba o familie, si mai are si nesimtirea de a spune ca, prin legalizarea prostitutiei, viata de familie a barbatilor va fi mai fericita. Daca asta e parerea dumneaei despre barbatii casatoriti, sa si-o pastreze pentru sine si pentru conversatiile de pe Facebook. Iar acum cireasa de pe tort: “Eba e o copilita, daca-i dam toti in cap, cum o sa mai creasca?” despre loviturile in cap nu mai zic nimic, ca e rost de banare, dar, daca la 30 de ani esti considerata “o copilita” si te bucuri ca, in sfarsit, ai inceput sa citesti coerent de pe foi in PE, dati-mi voie sa spun ca Parlamentul European nu e Scoala Ajutatoare, asa cum Parlamentul Romaniei nu ar trebui sa fie “Scoala a Vedetelor”.
Da, PC e un partid care nu avea ce cauta in Parlament, dar e o solutie la fel de imorala ca si UNPR. Sper sa aiba amandoua aceeasi soarta.
Nu doresc ca Lili de la Loto sa castige, dar doresc ca Teo de la ProTV sa piarda.
@Ilinca #49
)
Pai madama poate se refera la turismul de aventura pe care l-a practicat/experimentat
Ultima data se pare ca era insotita tot de un portocaliu, pe undeva pe la un han de langa Buzau
(ce nume siliconat
Cineva imi spune ca cel mai necastigator loz, l-au tras romanii
in decembrie :roll;
Va las sa ghiciti care …..
[...] Aş dori să-i provoc la această dezbatere pe toţi cititorii mei, cu o trimitere specială către următorii bloggeri: Bogdan Duca, Dan Caramidariu, Mihnea Georgescu, Dan Negru, Blue, Codrin Scutaru, Alexandru Marin, Lilick, Marius Zarnescu, Politeia, Dan Selaru, Deceneu, Roxana Iordache, Adrian Nastase, Codex politicus, Morar, Cristian Preda. [...]
Alo !
Radu, Vasile, Ştefan Jicol, Humor,etc, campania electorala s-a terminat de câteva luni !
Când vă citesc , mi-amintesc de soldaţii japonezi aciuaţi prin peşteri, cu mâna pe puşca ruginită la vreo 10-15 ani de la terminarea războiului, fără să ştie că Japonia a capitulat de mult.
Decât să vă uitaţi toată ziua la Antena3 şi la Realitatea , mai bine le-aţi transmite idolilor voştrii de paie din PNL,PSD,PC (,,ciuruiţi” de un SINGUR om), să pună osu’ la treabă în Parlament sau aiurea, să vină la dialog cu idei care să ne ajute, nu să facă umbră pământului de pomană !
Că în afară de ,,comiţii” penibile prin Parlament şi moţiuni de grădiniţă nu i-a dus capu’ !
Chiar nu vedeţi că cei mai buni oameni din PNL şi PSD au fost daţi afară sau au plecat de dezgust ? . Vreţi exemple ? Iată-le:
Mona Muscă, Stolojan, Flutur, Mihai Răzva Ungureanu, Raluca Turcan, Cristi Diaconescu, Marian Sârbu, Steriu, Berca… Mai vreţi ?
De Tismăneanu, Traian Ungurenu, Funeriu, Baconski, Sever Voinescu, Cristian Preda, Patapievici, Liiceanu,etc a-ţi auzit ?
Înainte de a se poziţiona corect dpdv politic erau repere morale, acum nu mai sunt !
Treziţi-vă fraţilor la realitate !
@StiriCrestine.ro
Intrati pe blogul dlui Ptrasconiu si veti gasi cateva propozitii interesante despre Europa si crestinism pe firul:
http://patrasconiu.ro/?p=6008
Vasile, 33
De ce faci cu atata siguranta ca fiind adevarate niste prezumtii de ale dlale. Daca nu-mi intra ieri, de cateva ori in spam fara nici-un motiv direct si fara moderare o anume postare in acest topic, lucru intamplat si pe alte bloguri si numai actiunea titularului de blog la dl Patrasconiu si la Lulu, sau a moderatorului la Elena Udrea de a scoate postarea din spam si a o afisa a permis publicitatea acestui text.
Pentru tine desi graba cu care te pronunti ar trebui sa ma faca mai indiferent dar si ptr dl Mangu repostez :
CCR este un fel de stat in stat, dar asta este si este mai bine sa exista o instanta ultraprofesionista care sa verifice acordul dintre diferite legi si Constitutie, desi asta este treaba mai intai a elaboratorului legii, apoi a parlamentului prin comisiile juridice cat si a Consiliului Legislativ care in principal verifica noncontradictia unei noi legi cu cele existente, printre care si legea fundamentala care este Constitutia si in final la Cotroceni inainte de promulgare. Evident este o sarcina enorma si care cu certitudine este aproape imposibil a fi pefect indeplinita ptr ca se judeca intreaga lege si nu un aricol al ei si in plus aceste entitati: elaborator, parlament, presedinte nu au in vedere in primul rand acest aspect formal ci mai degraba pe cel axiologic al scopului si necesetitatii unei legi.
CCR nu analizeaza axiologic o lege ci doar algoritmic, algoritmul fiind urmarirea noncontradictiei unui articol reclamat in raport cu Constitutia, si deci din acest punct de vedere, are o sarcina mai simpla.
In paranteza tb spus ca desi CCR rezolva si conflicte intre puteri, aceste lucruri nu ar tb sa apara, si deci la modificarea Constitutiei tb rezolvate toate aspectele care nu au proceduri clare, constitutionale si consistente cu restul Constitutiei, ptr ca CCR sa nu mai aiba a juca atat de des rolul de arbitru.
Asa evolueaza o Constitutie spre cea perfecta, care ar rapi CCR atributul de a mai arbitra ceva, ci doar de a decide constitutionalitatea unei legi sub aspectele reclamate.
CCR in acesta materie nu are initiativa din oficiu, adica cat timp nimeni nu e deranjat sau nu reclama o lege, un articol de lege privind constitutionalitatea, ea nu se implica.
Deasemeni tb sa remarcam ptr cei ce nu inteleg, faptul ca daca CCR a analizat in trecut o lege si chiar un articol si a declarat constitutionalitatea, asta nu inseamna ca ulterior sub un alt aspect reclamat, ea nu poate hotara neconstitutionalitatea , de aceea argumente mirate de tipul: Dar domle asta a mai fost la CCR , nu au neaparat substanta juridica.
Cand ar avea substanta juridica?
Cand s-ar putea demonstra in logica juridica ca CCR s-a mai pronuntat asupra unui aspect , anume sub un anume si acelasi raport si atunci CCR ar avea azi o decizie care incalga legea logica a noncontradictiei si ea CCR, ar trebui sa precizeze ca si-a schimbat optica si sa motiveze acest lucru, dar ptr CCR asta este o posibilitate foarte ingrata si rusinoasa.
In viitoarea Constitutie trebuie ca anumite decizii ale CCR, de o importanta capitala sa poata fi supuse referendumului si ca sa dau un exemplu: presupun ca avizul dat de CCR la suspendarea presedintelui ar fi fost obligatoriu si in acelasi timp ea considera ca presedintele a incalcat Constitutia. Cred ca si in acesta situatie suspendarea ar tb supusa aprobarii indirecte a poporului prin votul parlamentului(poate cu 2/3), dar apoi mentinerea sau destituirea definitiva a Presedintelui din functie si sa fie supusa ca si acum referendumului, ptr ca la urma urmei este dreptul suveran al poporului sa ierte o asemenea greseala a presedintelui si sa-l mentina in functie.
Asadar sa vedem cum a motivat CCR neconstitutionalitatea legii ANI si apoi mai vorbim cu subiect si predicat.
Dle CPreda,
Va rog sa scoateti din spam si sa afisati o postare care si ieri a mers direct in spam si in care azi am adaugat si un raspuns ptr Vasile 33.
Este vorba de problema ANI versus CCR.
Va multumesc.
@ ZV :
“… mai bine le-aţi transmite idolilor voştrii de paie din PNL,PSD,PC (,,ciuruiţi” de un SINGUR om), să pună osu’ la treabă în Parlament sau aiurea….”
Da mai Zaharisitule, un singur om i-a ciuruit pe toti,
dar ce om, ma ?!
Nu degeaba ii spuneti voi ZEUS, vedea-v-as pe acelasi norisor
Mai nou am auzit ca e atat de patruns de aceasta ciuruiala, incat a fost nevoit sa poarte pampers
@valeriu Zaharescu: daca venit la mine cu “a-ti auzit”, n-avem ce discuta.
Tismaneanu, Baconski, TRU, Voinescu, Liiceanu tralalala nu au fost membri PNL nici o secunda! Mai puneti mana si informati-va, cu indreptarul ortografic si ortoepic alaturi! Ca prea semanati cu fanii si fanele minerilor din 1990 care cautau pe strada drogatii de la partidele istorice si zbierau cat ii tineau plamanii “la munca!”
@ion adrian mes 65
Iar ai probleme cu postarile? S-a saturat si pe aici lumeaq de tine. Nu’ti dai seama ca postarile tale sunt spam? Nu intereseaza pe nimeni parerile tale semi preparate si usor reincalzite la un cuptor cu microunde.
Io pot sa ma cobor pana in groapa Marianelor dar revin intodeauna cu demnitate la suprafata, pe cand tu? …
@vasile
cineva are nevoie de o imbratisare…
sau mergi la un doctor
@Dan Andrei
bai inteligentule…nu vezi ce am argumentat?
Inca odata va multumesc si adaug ceva la cele de mai sus:
Sa nu se intelega ca as ataca sau contesta decizia CCR in privinta ANI, ce am avut de spus deocamdata in registru juridic am spus chiar deasupra, dar si ce urmeaza este totusi instructiv ptr romanica:
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-7140441-cum-declarat-averile-judecatorii-curtii-constitutionale-inainte-declare-ani-neconstitutionala.htm?cfnl
@radu “simplu” si @radu humor

Niste colegi de departe inca-si mai amintesc de lanurile noastre de porumb si de un catel furios ca i s-a stricat siesta! Aventura in toata regula…….
@Valeriu Mangu#45
Multumesc pentru raspuns , dar , ce are sula cu prefectura . Imi rastalmaciti cuvintele .
Cat despre rolul presedintelui si al parlamentului prefer punctul de vedere al bibliotecarului .
Domnule Ion Adrian,
Va doresc tot binele din lume intruchipat de actuala orinduire ,dar va rog sa retineti printre altele ca nu imi pot permite sa va vorbesc la persoana doua , si nu pentru faptul ca nu sunt din partidul dumneavoastra,cum de fapt nu sunt nici din altul, ci pentru ca nu ar fi politicos!
Eu va cunosc , v-am citit si pe blogul lui AN , unde opiniile dumneavoastra pro basescu pro aceasta manelista ieftina Teo au fost publicate , pe cind ale mele BA!
Dumneavoastra ca si alti romani, “de mai sus, sau de mai jos” mai au mult de invatat in ale democratiei atunci cind comentati
o decizie a CCR.
Pentru dumneavoastra sau cei ca dumneavoastra este mai greu de inteles ca un judecator al CC, un asamblu judecatoresc, judeca speta respectiva cu pertinenta legiutorului suprem,produce motivatiile respective , indiferent de presiunea care se exercita permanent sau factorii “ambientali” care ar influenta opinia mea a dumitale a lui Boc, Nastase, sau Traian Basescu!
Este intr-adevar un exercitiu prea greu pentru multi romani!
PS.
Sau credeti ca deciziile CCReului atunci cind presedintele Traian Basescu a solicitat clarificari constinutionale, au fost influentate de dosarele acestora din arhivele fostei securitati?
@ Ion Adrian
Domnule Ion Adrian,
Intai trebuie, intr-adevar, citita Decizia.
Al dvs., Valeriu Mangu
Vasile , și decizia din decembrie , că n-or fi facut averile presupus ilegale in doar ultimele luni ?
Radu,
regret că partidele istorice nu au avut şansa în ultimii 20 de ani să capteze şi/sau să păstreze oameni de valoare la înalţimea înaintaşilor, invocaţi în campanii doar ca să se camufleze lipsa de viziune şi de idei.
Din ianuarie 1990, de când FSN s-a transformat în partid politic ilegitim, am devenit adversar pe viaţă al lui Ion Iliescu şi am susţinut, la începuturi, monarhia constituţională.
După cum se vede în istoria recentă, cel mai consecvent aliat al PSD (continuatorul FSN-ului lui Ion Iliescu şi artizanul reţelelor politico-economice de tip ,,Voicu”) este PNL-ul lui Antonescu, Orban, Norica Nicolai,etc.
PNL a fost invitat la guvernare în mod repetat, ptr.a-şi pune în aplicare aşazisul său ,,program anticriză”, dar orgoliile, sau interesele transpartinice l-au făcut să refuze şi să rateze şansa de a demonstra că este un partid responsabil.
PS1 Probabil nu ai înţeles scriind ,,…nu au fost membri PNL nici o secundă !”
M-am referit la faptul că acele personalităţi s-au poziţionat în mod natural în apropiere de T.Basescu şi PDL şi constat că nu au făcut-o ptr.avantaje meschine.
PS2 Scuze ptr. ,,a-ţi auzit”
Dle Vasile,
Intre ce am postat eu si ce ati postat dvs referitor la postarea mea nu exista nici-o legatura nici macar intamplatoare.
Nastase imi cenzureaza criticile la adresa lui precum asta care urmeaza :
ion adrian spune: Comentariul tău e în așteptare.
aprilie 18, 2010 la 9:11 pm
DL Nastase la RTV discutand despre tragedia Poloniei.
El spune foarte corect: Polonezii aveau dreptul sa cunoasca tot adevarul despre crima de la Katin si despre crimele de razboi.
Eu intreb: dle Nastase nu crezi ca romanii au acelasi drept, ca si polonezii,sa afle adevarul in raport de crimele din decembrie 1989?
Dl.Adrian,
Repet , eu sunt permanent banned acolo, dar dumneavoastra ati publicat acolo zeci de articole prin care transpirau atat ideile pro PDListe cit si simpatiile pro Basescu, deci pina la urma nu-i dracul chiar asa de negru !
Sau poate doriti sa republic din arhiva articolele respective. Sincer nu stiu si nu cred ca un mesaj atat de condescendent ar fi putut si refuzat de moderatorul acelui blog, mai ales ca nu-l atacati in vre-un fel pe dl.Nastase ci mai de graba pe dl. Traian Basescu..
Eu ca participant activ la acele evenimente ,” fara carnet de revolutionar” , am revazut,reanalizat o serie a acelor evenimente, si pot sa va informez ca adevarul nu este acela pe care postul dumneavoastra preferat , incearca sa-l insamanteze la comanda lui Traian Basescu in mintea romanilor.
Ion Iliescu ramane insa culpabil , si poate vinovat de multe alte rele care s-au abatut asupra romanilor ca un blestem!
Mincă în doliu:
http://www.putinaemotie.ro/doliul-polonezilor-zaman-electoral-pentru-liliana-minca/
Dl. Trahanache,
citez din textul dumneavoastra
NL a fost invitat la guvernare în mod repetat, ptr.a-şi pune în aplicare aşa-zisul său ,,program anticriză”, dar orgoliile, sau interesele transpartinice l-au făcut să refuze şi să rateze şansa de a demonstra că este un partid responsabil. inchei citatul
Pai o parte din membrii marcanti dar “nemarcati” din PNL au raspuns pozitiv si au trecut in cealalta tabara pentru a-si da prinosul in pretiosul program de destabilizare completa a tarii!
Nu pot sa nu ma intreb citind o asemenea aberatie “M-am referit la faptul că acele personalităţi s-au poziţionat în mod natural în apropiere de T.Basescu şi PDL şi constat că nu au făcut-o ptr.avantaje meschine. inchei citatul, sa va intreb ce avere avea dl. Boureanu inainte de 2004 si ce avere are acum, ce avere avea familia Cocos, Stoica,Basescu,Stolojean, ……………………….
……………………………………………………………………………………..
……………………………….si ce averi au acum??????????????????????
Nu mai folositi expresii precum “interese meschine” , expresii care au depasit cu mult orice pesimist care prin 2003 spunea despre coruptia din PSD si personalitatile care-i inconjurat “nemeschin” ca “MAI RAU DE ATATA NU SE POATE”! UITE CA SE POATE!
Doar din cauza asta s-au se fac licitatii si/sau ordonante de urgenta, pentru a legitima interesele meschine!
Introduceți datele si comentariul dvs.