Teo va castiga in fata aliantei PNL-PSD
PSD si PNL, doua partide cu pretentii, au decis sa sprijine in colegiul 19 candidatura propusa de un partid minuscul, PC.
Nu atat domnii Voiculescu si Piedone, cat domnii Ponta si Antonescu sunt cei mai influenti sustinatori ai dnei Minca!
Ei bine, alianta PSD-PNL va fi infranta de Teo Trandafir.
Inclusiv cu sprijinul meu, pentru ca votez in colegiul 19!
Si o voi vota pentru ca e un om simplu si destept, care si-a facut cariera prin forte proprii.
UPDATE Un foarte bun articol pe aceasta tema a scris Sabina Fati in numarul de joi al cotidianului Romania libera!






157 comentarii
daca exista un proiect care prevede reducere de numarul parlamentarilor eu nu intleg decit ori pleca un dece se ma arunca alti bani pentru alegereile ,orcum cu un sau fara un cu 300 sau 400 atit timp cat nu se va realiza o strategia pe termen care sa serveasca ca ghid parmalentarilor si Guvernanti va continua sa exista haos atit la in curta legislativului cit si in cel al executiv
Atunci cand dl presedinte Romaniei a facut apel la soliderietate poporul in privinta reforma statului ,vazand cit dreptate are in a a cere acest lucru ,am incercat impreuna cu specialisti de la http://www.oraderecreatie.ro sa ne gandiim de unde vine haos cine incurajeaza coruptie prin lege haotice pe care le fac in interesul lor ,care sunt institutie care irosesc bani poporului
TOATE RASPUNSURI NE AU CONSUD LA PARLAMENT SI GUVERN
si pentru a opri toate aceasta o data pentru indtodeauna ,am gasit acea calea simpla si de atunci atrag atentia tuturor faptul ca
EFICIENTA PARLAMENTARE ,SI GUVERNAMENTAL VA EXISTA NUMAI ATUNCI CAND
Politicenii ,guvernantii ,ong-urile, diaspora si comunitatea in general se vor intalni nu la Cotroceni, nu pentru a face poze pentru o actiune de relatii publice a dlui Presedinte, ci pentru a discuta in vederea elaborarii unei strategii pe termen de cel putin 16 -20 de ani ,
1) din acel momentul orice guvern care va veni timp de 20 de ani va urmari acea strategie ,va sti de la ce etapa va prelua lucrurile , ce are de facut imediat ,si nu va mai sta sa piarda timp sa vada pentru ce interes trebuie sa faca lucrurile ,si cum poate proceda pentru a multumi cit mai bine clienteala politica in asa fel incit sa continue sa cotizeze cum trebuie la partid. Toate lumea stie ca in Romania ,cum vine un alt guvern la putere pierde aproape 6 luni ca sa descopere neregulile facute de predecesori, anul urmator da citeve ordonante de urgenta ,iar apoi tot ce face pana la expirarea mandatului este sa imprestie bani publici si sa multumeaca clientela politica.
2) Fara o astfel de strategie pe term lung adevaratii investitori vor continua sa ocoleasca Romania
3) Activitatea parlamentara va fi la fel de haotica si ineficienta ca si acum
4) Daca se elaboreaza o astfel de strategie Romania va incepe sa fie respectata de catre partenerii Uniunii Europene, iar peste doi ani cand se va incepe discutia pentru Bugetul comunitar, pentru perioada 2013 -2020 Romanai va primi un buget cum trebuie, nu furnituri de sub masa asa cum s-a intamplat in perioada 2007 -2013 ,si aceasta nu este tot ,in plina criza economica ,intr-o situatie in care gradul de absortie a Romania este doar de 10 % in diverse domenii numai sunt fonduri structurale pentru anul acesta
5) Pentru economia Romaneasca este foarte necesar acest lucru, deoare chiar daca am iesi din criza azi ramanem traumatizati. Este ca in acea situatie in care am suferit un soc puternic suntem in covalescenta si cu greu mai prindem incredere in noi, in cei din jurul nostru si in tot ceea ce se intampla .Astfel de initiativa va provoca un efect psihologic ,daca vreti este o forma de a reabilita un pacient sa il faca sa prinda incredere ,dorinta de a face ceva ,si din acest motive o data ce milione de romani vor fi cuprinsi de un astfel de efect, energia si capacitatata de actiune este mult mai mare.
6) Pentru politica romaneasca o astfel de initiativa vine ca un balon de oxigen .Intr-un alt proiect vom prezenta diverse avantaje pe care clasa politica le pot avea cu aceasta ocazie
[...] afla mai mult: Teo va castiga in fata aliantei PNL-PSD [...]
daca la o astfel de strategia participa speciliasti ,diaspora ,elita Romaneasca ,societate civila ,aboslventi a unor universitati de prestigiu ,oameni de creatie de la diverse agentie care au dovedit ca sunt foarte bun DL PRESEDINTE BASESU LA TOATE CAMPANIE A APELAT LA SEVICIILE LOR SI A AVUT CASTIG DE CAUZA
alti care au adus asa ziz monstri sacri al marketing politic au dat ratei si aceasta nu doar o data de vro 6 ori consecutie
DE 20 DE ANI S-A FACUT O POLITICA HAOTICA
haideti din 2010 sa incercam o alta retetea si anume sa avem o strategia pe termen lung dupa care sa poate ghida parlamentarilor ,guvernanti ,investitori ,daca vreti pana acum s-a circulat fara semne de circulatie si din aceste motive din cauza haos din traficul tamponari etc nu s-a ajuns pe niciaeri din 2010 hai sa incercam altfel si dupa doar 2 ani de zile tragem linie si vedem a meritat sa pierdem o vara cu toti ca sa eleboram o astfel de strategia sau nu ?
CE AVANTAJE VOR AVEA POLITICENII SI PARTIDELE POLITICE DACA
Se intalnesc cu diaspora ,guvernanti ,ong-uri , elita romaneasca in vederea stabilirii unei strategii pe termen lung ,pentru fiecare arie de activitate in parte
absolventi a diverse universitati de prestigiu dupa ce vor petrece 2-3 ani in tara unde au terminat studiile se vor intoarce in Romania pentru ca vor sti unde vrea Romania sa ajunga in citiva ani si ca pot contribui si ei la acest proces
1) va scadea riscul ca un ministru sa fie tras la raspundere pentru risipirea de bani publici in proiecte ineficente care nu sunt prioritare de abuzuri in servici si altele
2) va creste interesul si respectul pentru activitata politica, emisiunile pe teme politice vor deveni mult mai atractive decit acum pentru ca vor exista subiecte concrete care vor putea fi dezbatute punctual si atunci, avand in vedere audienta unor astfel de emisiuni vor scadea costurilor pentru a face un anumit mesaj transmis de catre un politicean, sa ajunga la publicul tinta, deoarece in momentul de fata datorita dezinteresul pe care oamenii il manifesta fata de politica este nevoie sa transmiti aceleasi mesaje pe diverse canale media ca sa fie sigur ca cineva a avut acces la ele
3) politicienii abili vor putea sa se foloseasca de o astfel de strategie stabilita pe termen lung pentru a construi un mesaj de campanie real si chiar daca vor exagera un pic cu ceva oferta fantazista insa va puatea fi credibila atita timp cit se incadreaza in ceea ce este prevazut in strategia stabilita pe termen lung
4) Agentii economici vor putea fi mult mai interesati sa sprijine financiar clasa politica deoarece vor stii din timp unde se va ajunge la un moment dat cu proiectele si ce avantaje si ce beneficiu pot avea de pe urma acestora
5) Romanii vor deveni mult mai patrioti si interesati sa se implice in viata publica pentru ca vor sti in ce directie se vor face lucrurile de ce si pentru ce
6) in momentele grele pentru tara sau pentru economia tari cetatenii vor avea rebdare si intelepciune pentru ca vor stii ca ceea ce se face este ca Romania sa ajunga sa aiba o crestere economica sanatoasa si durabila care sa ii permita sa faca investitii si sa aiba de exemplu un mediul curat si un turism ecologic ca in Elvetia un turism montan si de wekend mult mai dinamic decit cel din Austria, la capitol entertainment ,un turism de socilaizare la fel de atractiv ca cel oferit de Spania ,o elita mai inovatore decit in multe alte state a Uniunii etc ,din aceste motive rabdarea intelegerii motivatiei din parte populatie va fi alta
7) forta de munca calificata ii va fi frica sa plece in strainatate deoarece, stiind unde vrea sa agunga Romania, daca nu va fi aici ca sa parcuraga toate etape si va pleca in strainatate cand se va intoarce nu va mai putea tine pasul cu ceea ce se intampla
Poate ca Teo Trandafir va fi aleasa pentru Camera Deputatilor, sau poate ca nu…
Insa dle Preda, sincer, santeti sigur ca este un lucru bun ca o vedeta TV sa conceapa legi, sa controleze guvernul si sa ne reprezinte in Parlament?
Si eu votez in Colegiul 19 si sant membru PDL, insa eu nu cred ca este bine sa ne incalcam regulamentul si statutul nostru de partid si sa alegem pe cineva care este membra de partid de o zi si habar nu are ce se intampla in Berceni!!!
http://pdl-franta.blogspot.com/2010/03/teo-trandafir-in-pdl-de-o-zi-in.html
are you mad !?
Acum cand s-a predat putera la televiziuni ar fi interesant ca pentru realizare o strategia pe termen lung sa ofere posibiliatate ca Romani sa participa activ cu idei sa trimite proiecte , sa fiu invitati la desbatere s-ar mandri ca si ei contribuie la acest proces ,ar fi ceva care le ar face recapata iubire de neam si de tara ,dar aceasta nu ar fi tot ,peste un an cand se punea in practica cele stabilit in strategia nimeni nu ar mai injura pe guvernanti care implenetau acolo ce trebuie pentru ca toate lumea ar stie ca a fost ideia tuturor adunat discutat ,plus ideia specialistitlor si nci decum lege facut de grupurile de interes asa cum se intempla acum
DIN LIPSA UNEI STRATEGII PE TERMEN LUNG ACTIVITATEA LEGISLATIVA ESTE CA O JOACA
De exemplu, uneori dupa ce se intorc parlamentarii din wekend in drumul catre bucuresti , cand se plictiste la volan se gandeste si el la ceva sau citeste pe undeva si mai fura o idee si gata are cu ce sa iesa in evidenta ,sau bazandu-se pe acel principiul ca trebuie sa te faci ca muncesti ca sa poti sa il impresionezi pe seful de partid. Asa ca plecand de la aceste motivatii care nu au nici o legatura cu ce trebuie facut si cum trebuie facute lucrurile se introduc fel si fel de initiative legislative care nu fac decit sa provoce de multe ori si mai mult haos. Pana acum a existat situatii in care s-au prezentat 3 propuneri diferite pentru aceeasi problema sau conjunctura in care pana sa intre in vigoare anumite legi deja trebuiau schimbate sau facut modificare la ele si tot asa. Din pacate de 20 de ani cam asa s-a lucrat ,insa acum nu se mai poate merge in halul acesta, deoarece in momentul de fata sute de milioane de europeni contribuie cu bani pentru dezvoltare socio – economica a Romaniei si nu-ti mai poti bate jocul de banii lor
STRATEGIA PE TERMEN LUNG O PRIORITATE NATIONALA
Si tocmai de accea trebuie conceputa si elaborata de urgenta, imediat dupa ce toti factorii care pot contribui la elaborarea lui se inteleg
Daca vreti o astfel de strategie va functiona ca un ghid pentru politicieni ,guvernanti ,oameni de afaceri investitori si parlamentari.
Pana atunci din lipsa unei astfel de strategii treburile de la Parlament Guvern si din intreaga Romania a functionat si va continua sa functioneze exact precum am avea citeva sute de mii de soferi care conduc masina lor in trafic dar fara semafoare, semne si reguli de circulatie. Cine a trait un asemenea haos in traficul din Bucuresti prins intr-o zi in care nu a mers vreun semafor intelege despre dezordinea legislativa si guvernamentala despre care vorbesc ,injuraturi si cearta intre soferi etc ( ca la parlament de altfel )
IMAGINATI-VA CA DIN ACELE SUTE DE MII DE SOFERI TOATE AU DE ADUS LA DESTINATIE ANUMITE LUCRURI PENTRU POPULATIE
Din cauza ca unii se tamponeaza ,se intorc din drum si in loc sa mai ajung la destinatie merg la politie sa rezove situatia ( la fel se intampla cu legile facut haotic, se tamponeaza intre ele si ajung la Curtea Constitutionala ,si in tot acest timp din sutele de mii de masini abia daca 2-3 ajung la destinatie ,si acesta dupa o perioada lunga de intarziere ,si kilometrii intregi facut aiurea pentru a putea ocoli si evita aglomeratia, banii cheltuiti aiurea pentru benzina etc
DAR ACEASTA NU ESTE TOT, EXISTA SITUATIA IN CARE IN ACEEASI MASINA SUNT DOI COLEGI
Si in loc sa cada de acord sa mearga pe acelasi drum, se mai cearta pentru ca unul vrea s-o ia pe un drum ocolitor ca sa poata atinge un anumit scop personal ,celelat nu accepta pentru ca are si el un alt scop in cu totul alta directie, si atunci la un moment dat amandoi trag de volan stanga-dreapta ,pana cand isi dau seama ca nu pot merge si se opresc ca sa suna pe sefu. Din acest moment stau pe loc vreo 3-4 ore pana cand raspunde seful si ca sa termina discordia, stabilisc pana la urma directia si drumul, numai ca el la randul lui are obligatie peste obligatie , interes peste interes ,si atunci dupa ce cei doi au parcurs aproape jumatate de drum pana la destinatie in loc sa continue mai departe le spun sa se intoarca inapoi sa ia pe nu stiu ce directie si apoi sa opreasca undeva in centru ca sa mai ia pe cineva ceea ce inseamna sa mai treaca inca odata prin traficul acela nebun dupa care mai ocolesc prin munti si abia apoi merg pe un drum drept care ii aduc la destinatie …
DIN ACESTE MOTIVE O STRATEGIE PE TERMEN LUNG VINE SI PUNE CAPAT UNUI ASTFEL DE HAOS
Stabileste reguli de circulatie, drumul pe care se va merge ,viteza,punctul de oprire ,timpul de stationare , pana unde conduce fiecare sofer ,de unde preia masina etc
strategia pe termen lung este piatra de temelie in vedere realizare unei reforma al statului ,deoarece doar reducere numarul unor de parlamentari care orcum fac figuratie ,nu ajuta la nimic nici daca le sringi intro singura camera sau in doue ,vor continua sa lucreze haotic ,sa elaboreze lege pe principi pe care le au facut si pana acum
O STABILIT O ASTFEFEL DE STRATEGIA PE TERM LUNG
au legile clare stabilit conform prioritati ,termen de executie ,zile ora,si daca nu indeplenesc sarcina de servici sa exista sanctiuni
Din păcate,continuând cu ”descoperirea”de candidați gen Teo și Arșinel,PDL se va reforma într-un partid de …revistă.Pe când și ..copilul minune?Manelizarea a început oare în PDL?
@cpreda
Doamne-ajuta!
@ Cristian Preda
Sincer… mă aşteptam să comentaţi încălcarea statutului PDL… se pare însă ca acest lucru nu contează. Pe lângă faptul că “doamna Teo Trandafir” nu este membru de partid, ceea ce reprezintă o primă încălcare a statutului, nu are nici minim doi ani de vechime ca militant înregistrat şi recunoscut de către SRUMGC, adică cea de a doua încălcare a statutului, aproape nimeni din PDL nu ştia înainte de a se înscrie în cursa electorală ca vă fi candidatul PDL la alegeri, şi acest lucru este incontestabil pentru că este declaraţia tuturor celor de la PDL care s-au perindat pe la TV ieri. Acest lucru pune o întrebare serioasă asupra problemei… cine a ales acest candidat, că o alegere democratică nu a fost cu siguranţă? Cu alte cuvinte se încalcă, în mod evident, întreaga procedură a alegerii candidatului, toate acronimele BPMB, CCMB, CCMB, CDN, CNSEL, CNRC, în sfârşit CNC au privit candid cum este candidatul scos din plic. Eu nu ştiu cum priviţi domnia voastră din interiorul partidului acest lucru, mie mi se pare o dovadă foarte clară de dictatură sau, dacă nu vă place cuvântul, non-democraţie a partidului. Din moment ce este aruncat la coş absolut orice este democratic în statutul de partid, chiar nu ştiu ce altă concluzie să o trag.
Dacă domnia voastră consideraţi că greşesc prezumând dictatura, ne puteţi spune care a fost procedeul nominalizării democratice folosit pentru doamna Teo Trandafir?
Aveţi dreptate, PC este un partid mic. Mă gândesc totuşi că din moment ce doamna Mincă (PC) candidează pentru un post eliberat de doamna Daniela Popa (tot PC), undeva este normal ca doamna Mincă să ocupe locul rămas vacant. Vă reamintesc că în organizarea alegerilor parţiale este invocată interzicerea altor partide de a candida la alegeri pe motiv de prag electoral. Vă întreb eu, dacă prin alegeri parţiale un partid nu mai are pragul de 5% necesar, ce va face… va părăsi parlamentul?
@Cristian Preda: Va rog sa imi explicati cum e treaba cu echitatea si respectul in PDL. Cum le explicati colegilor DVS de partid ca in timp ce ei muncesc pt organizatie de ani buni cireasa de pe tort, respectul sefilor, sprijinul acestora il capata o persoana inscrisa de 1 zi in partid. De ce sa mai fii membru PDL daca e suficient 1 zi de apartenenta la organizatie sa ajungi candidat in Parlament?
Cat despre sanse eu as fi mai circumspect…totusi candideaza din partea PDL, partid care e identificat de majoritatea oamenilor cu gaura din buzunare si fereasca-va D-zeu sa piarda ca atunci e clar ca daca Teo Trandafir nu castiga(o persoana cu notorietate) inseamna ca la urmatoarele alegeri PDL=PNT-cd…
A….si lasati-o mai usor cu apropourile vis-a-vis de sustinerea doamnei Minca de catre Ponta si Antonescu…pe Basescu il sustinea Solomon…il stiti, e primarul PDL care face acum niste zile de arest pt coruptie…sau Bercea Mondialul care e un interlop cunoscut. Ce e mai rau sa sustii un candidat al altui partid sau sa te sustina coruptii si infractorii?
d-le Preda , nu stiu pe ce va bazati cand spuneti ca doamna respectiva e desteapta . chiar foarte desteapta . o cunoasteti personal ? desteptaciunea dansei se materializeaza intr-un artefact ,ceva … sa ne putem da si noi cu parerea . Dupa aparitiile la tv . pe formatul emisiunii pe care o face , Tanta pare mai desteapta ca dansa , dar asta poate fi doar meritul …regiei … dumneavoastra apreciati …desteptaciunea histrionica pe care o poate arata arata un realizator de astfel de emisiuni ? Credeti ,asa cum se si vede din toate prestatiile dvs ., ca politica e o arta a …disimularii . Se poate face o politica pe termen lung si cu rezultate durabile ( chiar personale ) cu o astfel de credinta ? Credeti ca se poate disimula si credinta ? Cat timp ? Imbratisati cu tot sufletul aceasta politica a dismularii pe care o teoretizeaza obsesiv dl. Lazaroiu aplicand-o pe …un cobai presedinte , disimulant perfect . Creaza ea valoare adaugata in viata publica sau a creat un haos total in toate domeniile . Va place ce se intampla …drept consecinta …in educatie ? Stimuleaza valorile adevarate, nu disimulate, sa intre in competitii , inclusiv politice ? Sa fie victoria completa a …surogatelor telul politicii la care participati cu un astect buimac , singurul lucru pe care sunt sigur ca nu-l disimulati ….
GATA NATIUNE A GASIT SUBIECT
pana 25 Aprilie apoi ramane ami puti de o saptamana ca muncitorima sa faca pregatire de 1 Mai ,dupa care incepe Vacanta si uita asa mai trece un an si haos se adanceste Oameni buni chiar nu vedeti ca 300 -sau 400 de parlamenti cu 2sau 3 in plus nu sunt decit o adunatura de figuranti care nu stiu ce au de facut si ca tocmai de aceea trebuie alborad o strategia pe termen lung ca sa poate avea dupa ce ghida
CU TEO SI FARA TEO VOM AVEA ACELASI CIRC SI FIGURATIA
acelasi haos si ineficenta cu 3-sau 4 sute intr-o camera sau doue este acelasi baramburela
DL PRESEDINTE A PROPUS CA CETATENI SA SE IMPLICA SA FIM SOLIDARI
de o saptamana in mod continu propune singura forma de a pune ordine in parlament dupa 20 de ani unica maniera de stopa scurgere de fonduri si folosire lor in mod ineficent decit orce Guvern
CU ALTE CUVINTE
principi adevarate de a reforma statului de a il face sa fie eficicient
Vad ca se adopta si la noi modelul Berlusconi: promovare de starlete TV. PDL numele tau e populism. Da-l naibii de statut, important e sa castigam cu orice pret, mai ales cu sprijinul AEP, MAI, STS (vezi proiectul pilot “anti-frauda” pus la cale pentru colegiul 19). Poate ca la politicienii consacrati din PDL asta se cheama cinism, dar in cazul dvs., D-le Preda, se cheama orbire a intelectualilor.
@ ionel
Mă îndoiesc că doamna Teo este măcar membru de partid, că şi aici statutul prevede o procedură destul de consumatoare de timp.
Art. 18.
Calitatea de membru al Partidului Democrat Liberal se dobandeste pe baza unei adeziuni formulate in scris si depusa la sediul organizatiei locale pe raza careia candidatul isi are domiciliul, resedinta sau locul de munca, la alegerea sa.
Art. 19.
(1) In cel mult trei zile de la depunere, Secretariatul pentru Resurse Umane, Militanti si Gestiunea Carierei (SRUMGC) al organizatiei locale respective, face publica adeziunea prin afisare la sediul organizatiei.
(2) In cazul in care, in 10 zile de la afisare, nu se inregistreaza nicio contestatie sau obiectiune, candidatul este invitat sa se prezinte in fata Biroului Permanent Local (BPL), in prima sedinta a acestuia.
(3) BPL decide prin vot cu privire la cererea de intrare in partid.
(4) In cazul in care cererea respectiva este respinsa, candidatul poate sesiza, in cel mult 10 zile de la respingere, BPJ (BPSMB) respectiv, a carui decizie trebuie luata in prima sa sedinta si ramane definitiva. Decizia BPJ (BPSMB) se ia dupa audierea candidatului.
(5) Dobandirea calitatii de membru devine efectiva la data inregistrarii in Registrul National al Membrilor Partidului Democrat Liberal, care trebuie efectuata in maxim 5 zile de la data deciziei BPL sau BPJ, dupa caz, de catre secretarul responsabil din BPJ (BPSMB).
După cum se vede, sunt necesare minimum 10 zile de la depunerea adeziunii la obţinerea carnetului de membru. Dacă primirea în partid s-a făcut de pe o zi pe alta, este evident o nouă încălcare gravă a statutului PDL. (a câta oare?)
Alberto Rodriguez , nu vrei tu sa faci o pauza , sa cauti un profesor sa te invete bine limba noastra , apoi cu un ,,negru ” sa scrii lizibil si sa nu ne mai oripilezi cu un scris si o logica cel putin penibile . Multe se pot suporta , dar prostia scrisa mi se pare cea mai oribila . Tu stii ca la inceput a fost CUVANTUL ….? EL LE-A facut apoi pe TOATE . Ce sanse ai tu si mai ales cuvintele tale sa FACA CEVA BUN ? Pari partea de rebut a… CUVANTULUI . Dar de ce sa te suportam noi ….?Cine te-a trimis ?
in tot acest timp cand propunem masuri de a stopa pierdere de la parlament guvern ,prin elaborare o strategia pe term lung care va arata si cum se va putea aduce bani de la cel 6 surse de venituri externe de unde de ani de zile nu se obtine mai nimic ,cand demonstram ca principala probleme care impiedica turisti, investitori sa vine in Romnia ,si pe Romani sa atraga fonduri sa obtine credite externe avantajoase si locuri de munca bine platite ,este din cauza imagina proaste a Romania in exterior ,politicieni ,ziaristi ,pseudo analisti ,pierd zile intregi cu subiecte de tip Voicu ,Teo ,Tvr Eu va semnalez probleme care de 20 de ani sunt neresolvate si ca din aceste motive Romania este si va fi in situatia in care este Am intervenit sa spun aceste lucru deoarece nimeni nu le semnaleaza toate lume abordeaza subiecte facil si lipsite de consistenta
asa, si care e problema? va agitati de parca sunteti in pdl. culmea impertinentei, sa injuri non-stop un partid si sa te prefaci apoi ca-ti pasa de statutul lui.
votati-o voi pe madam ghervasuc-minca, mahalagioaica smenara de la loto, va reprezinta perfect partidele
@ antim incodata spun nu exista ideia buna sau rele sunt cele care pot fi combatute sau nu
iar in privinta corectura aceasta este o problema care se poate rezolva in doue secunde insa gasire unei solutie poate dura 20 de ani cum a fost cazul Romaniei ,si aceasta se intempla din cauza multe va livreaza subiecte facil ca sa va distrag atentie ,pierdeti timp cu ele iar ei isi vede de treaba in continuare Anul acest v-au livrat in ordin vro 3 subiecte diversionisti si la toate ati pus bot Omar Haisan ,dosarul revolutiei desecurizate ,voicu ,in luna Mai va mai pune pe tava inca una ca si in reclama acea inca una si ma duc adica pleca in vacanta
@bogdan:
Tara asta e plina de ipocriti…presedintele tarii e unul dintre ei.Din punctul meu de vedere PDL este la apogeul ipocriziei politice, iar eu atat vreau sa aud de la un membru al acestui partid: “Suntem si noi ca PSD sau PNL, poate chiar mai rau”.
Alberto Rodriguez, revelatiile tale sunt vizibile pentru orice om cu un dram de minte . Modul cum le prezinti sunt accesibile numai oamenilor educati , peste media de inteligenta , cu un bun simt al umorului si care te-ar putea citi , ca pe …tetelu … dintr-un amuzament lejer la o saptamana , macar … Tu distrezi pe oamenii care stiu lucrurile pe care le spui prezentandu-le o versiune hazlie a lor … faci o mica …tiganiada . Cei care nu vor sa accepte realitatea asa cum e ea ( tu spui numai lucruri de bun simt ) ,si sunt si din astia pe aici , te citesc ca si cum ai vrea sa …..le furi calul .
domnule Preda, ce parere aveti despre una din realizarile dnei Teo, si anume impunerea manelelor si manelistilor la posturi tv importante?
Unde am mai auzit eu asta, cu propaganda disperata in armele secrete care vor intoarce soarta in favoarea unui regim care o sa dureze 1000 de ani?
Nu prea aveti fler! Banuiesc ca asa l’ati creditat si pe Ceasca la Congresul XIV, cum pariati astazi pe PDL.
Situatia e foarte grava in Ro fiindca Leviathanul a inceput sa se imputa. Lipsa fundamentului moral statal produce efecte iar idolul dvs nici macar nu intelege ce se intampla. Piere politic pe limba sa.
Ati pierdut vremea pe la Cotroceni jucand “popa prostu” si table cu cacademicianul, in loc sa’i cititi ceva din Hobbes sau din Jefferson.
C’est la vie, banuiesc ca stiti: cand mor, marii maharajahi se ingroapa cu tot cu amantele si cu slugile lor credincioase.
@ antim
Alberto Rodriguez nu exista de fapt, este doar o interfata de bruiere a d’lui general Opris-STS. Este o metoda discreta, omologata, de a infunda o publicatie sau un blog fara sa banuiasca nimeni ca in spate se afla factiuni din politia politica. Dl Preda prezinta o amenintare pentru anumite parti din PDL si este ” sterilizat” prin astfel de actiuni.
De ceva vreme, Teo cam pluteste in deriva si n-ar fi de mirare sa fie ceva de genul homosexualului, care dorea sa se faca fotbalist, sa ajunga cu mingea la picior , singur in fata portii goale si sa traga la 2 metri peste ea , doar ca sa auda urletul tribunii :
-F.tu-te-n coor de ageamiu, cine te-a mai facut si pe tine fotbalist !
Da chiar, cine-o fi facut-o pedelista in urma cu 2-3 zile ?
) mai ales acum cand pana si dnul @CPreda n-are nimic de obiectat, ca doar si el a procedat cam la fel
Si mai ales ce spun cei din anticamera portocalie (in gand, ca altfel n-au curajul
mda….fascistii, valhalla, rachetele V, sts, opris…
hopa, ceva nou, leviathanul si maharajahii
abia astept sa vad ce va mai zic si azi vocile
Imi pare rau ca ati devenit si dumneavoastra sustinator al manelelor. altfel nu pot sa interpretez. mi-a placut teo atunci cand facea emisiuni cu mircea badea. ulterior a cazut intr-un prost gust gretos care, se pare, ca place pdl-ului. dupa progoana, teo este bomboana de pe coliva partidului dumneavoastra.
Asta e populimsm deghizat.
L-as inttreba in schimb pe dnul @CPreda daca stie ceva de cele intamplate la Bruxelles , la intalnirea cu sefii de stat si de guvern, unde dupa numai jumatate de ora lui TBasescu i s-a facut rau si a parasit intalnirea, plecand dupa unii la Ambasada romana, iar dupa altii la o intalnire cu viitori socrii ai Ebei, sau Ioanei ( ca astea sunt amandoua in cautare de soti).
@Cristian Preda “”"Si o voi vota pentru ca e un om simplu si destept, care si-a facut cariera prin forte proprii.”"”
Ha, ha, ha! Asa ca dumneavoastra! Simplu, destept si cu cariera facuta prin fortze proprii!
Normal, cine seamana se aduna! De-acum o sa va spun domnul TT, de la Teo Trandafir….
@@all Nu mi se pare nici un motiv de bucurie nici de o parte nici de alta. Totul nu denota decat superficialitate, gasirea a doua tzatztici dambovitzene, una mai mioritica decat cealalta ( si nu refer numai la aspectul fizic, asa le-a lasat Dumnezeu!) care sa aiba “priza” la prostime. Oricare va castiga, din punct de vedere politic nu va fi decat o pierdere si o rusine . Asa se face la noi politica: cu diletanti , manele si vorba multa……
M-as fi asteptat, ca indiferent de simpatiile politice pe care le are fiecare, sa se recunoasca sincer ca in acest caz nu-i vorba decat un balci oarecare cu doua patzachine vulgare in rolurile principale. Numai ca unora le place balciul, le plac manele, micii si vulgaritatea.
Pofta buna!
Nici nu ma asteptam la alta pozitie din partea dvs. Sa fiti sanatosi si la mai multi “manelisti”.
@ bogdan
Spuneţi:
“culmea impertinentei, sa injuri non-stop un partid si sa te prefaci apoi ca-ti pasa de statutul lui.”
Pe domnia voastră nu vă interesează că PDL îşi încalcă statutul (în cazul în care acesta este încălcat, căci eu nu ştiu încă sigur, de aceea mă şi interesez)? Nu vă interesează că prin încălcarea statutului se încalcă Legea Partidelor? Nu vă interesează că PDL riscă să fie desfiinţat ca partid pentru că încalcă Legea Partidelor? Nu vă pasă… şi-mi spuneţi mie că sunt impertinent? Aşa înţelegeţi să susţineţi un partid?
Stimate domn,
Citindu-vă, devin un pic confuz, dumneavoastră susţineţi PDL sau sunteţi pro PDL pentru că este partidul de suflet al câtorva lideri politici şi sunteţi gata să aruncaţi orice principiu şi chiar partidul întreg la coş în caz că se schimbă ceva cu părerea liderilor respectivi?
Sunt tare curios cum anume raţionaţi legătura cu PDL… desigur, dacă puteţi să dezvăluiţi acest lucru.
@CP teo se vrea ,,o voce independenta,, in acest partid[poate era mai bine sa participe din partea independentilor.asa ,,testau,, si ei terenul inainte de marea batalie din 2012.si ,,aplecarile,, ei spre batrani si copii.....cam trag spre stanga,nu?]o voce independenta in pd e sortita marginalizarii[dvs sunteti cel mai bun exemplu]ati urmarit-o aseara la B1?vrea in Parlament[cred ca nici nu stie in a cata camera....]sa ajute copiii si batranii….dar stie ca nu pot fi ajutati pentru ca nu sunt fonduri?!?!?…..cat despre cetatenii din colegiul 19….de maine pleaca pe teren….imi pare rau,dar cand nu-si face meseria,nu e credibila deloc!si nici asa inteligenta nu mai pare.emisiunea a fost un deliciu….cata curtoazie…..complimente peste complimente….au mai aparut ,,in geam,, si sustinatori …neplatiti….teo,impresionata pana la lacrimi….amintirile ei despre bunul ei amic revolutionar….care,tot timpul,ii aminteste lui teo ,,ce om mare e nasul…..toata emisiunea a fost un ping-pong cu:eu te iubesc mai mult!-ba eu!.ba eu!…….nu are discurs,se repeta,e evident ca habar nu are pe ce lume se afla[a si recunoscut]am mai spus-o,il preferam pe prigoana jr.copiii ii putea sa ajute printr-un teledon[sigur ,,colecta,, mai multi bani decat raduleasca si zana zanelor la un loc.sau infiinta o organizatie,cu sanse mari de reusita],,primenirea,, pd cu sange proaspat e la nivel de imagine.si atat.e clar ca deciziile politice le iau ,,greii partidului,,restul sunt figuranti,iat butaforia iti sare in ochi.de la o posta.
@ionel: ba pardon, pe Basescu l-au sustinut Doru Magaru, Bercea Mondialu, Gigi Netoiu, Costel Iancu… Antonie Solomon e pe ultimul loc. Noile revelatii ale lui Tolontan despre marile tunuri pedeliste de 50 milioane de euro sunt un upercut devastator in perspectiva, mai ales ca nu-i decat inceputul dezvaluirilor despre adevarata politica a PDL.
Criza de cadre a acestui, bine zis, partid de revista nu e concurata decat de criza sa de identitate.
Poate sa voteze dl. Cristian Preda de 10 ori candidata PRO-TV, infrangerea PDL va fi umilitoare. In Bucuresti, partidul nu mai rezista decat in sectorul 3. Nu mai pupa in veci pedelistii sustinerea bucurestenilor!
@C Preda: Ciudata formulare “Teo va invinge coalitia PSD-PNL”. Credeam ca votul e uninominal si ca Teo o poate invinge maxim pe doamna Minca. Discursul subliminal…
@Stefan Jicol
n-am nici o legatura cu partidul acesta. nu sunt membru de partid, nu am blog partizan, finantat sau sustinut de vreun partid. nu sunt platit de nici un partid sa postez.
scriu ce gandesc. votez cum cred de cuvinta.
ca fapt divers, imi plac proverbele. in special ala cu cainele si drumul lung
si ca sa va raspund la a doua intrebare: votez pdl-ul pentru anumiti oameni: preda, voinescu, stoica, macovei, stolojan, tru. si, voia dumneavoastra, basescu
din enumerare cred ca va dati seama ce principii am si ce vreau in tara asta
@Ilinca: aveti dreptate,l ambele sunt niste patazachine vulgare, nu-mi fac iluzii. Dar aici e vorba de a da un semnal conflictul dintre putere si opozitie. A vota cu madam Minca inseamna a vota impotriva PDL (si viceversa), cam ca in cazul Stroe, nu-i asa?
Apropo, Teo va face cumva parte din grupul independentilor? Sincer, nu cred in prostia cu uninominalul. Alesii uninominali tot de directivele politice de la centru depind, iar eu cred in ideea de pluripartidism, oricat ar denigra-o ipochimeni fesenisti precum @zeus sau dl. C. Avramescu.
@Ilinca
Nu stiu cine imi displace mai mult … TT, aceasta traseista trista a show-business-ului sau Minca, aceasta reprezentanta a Securitatii economice (Stanculescu, ANCEX, PC, loteria), aripa toapa…
Magnific, se laudau liderii PDL ca au stiut doar 5 oameni din partid de aceasta nominalizare. Ma intreb si eu acum, ca omul care crede ca intr-un partid candidaturile se stabilesc pe baza unui vot al membrilor, cum s-a intamplat chestia asta ? Daca s-a intamplat. Sa aduci o vedeta de televiziune pe liste pentru notorietate, da, este o buna idee. Va propun sa il contactati deja pe Dan Diaconescu, preventiv. Sau pe Maruta. Sau pe Banciu. Domnule Preda, chiar este nevoie ca un partid considerat elitist sa aiba un candidat care, cel putin in ultimul timp, a promovat mediocritatea (asta ca sa raman in limitele decentei)? Norocul dumneavoastra (ca partid) este faptul ca si contracandidata are destule pete negre, asa ca lupta este deschisa. Insa este anulata ideea de PNL-PSD versus Teo.
Va multumesc oricum pentru formulare. Dupa PNL-PD, PSD+PC, PDL-UDMR, acum PNL-PSD. Un inceput frumos.
@gORE: gresiti. PDL nu e un partid elitist. Faptul ca dnii Preda, patapievici, Mihaies, Cartarescu ii inalta imnuri de slava Ebei si se simt solidari cu manelistii e cu totul altceva. Pedelistii se dau populari si sunt de fapt niste corporatisti populisti si diversionisti, specializati in camuflaje si furturi de identitate.
Ce-ati zice de un meci electoral intre Nikita (PDL) si Cheloo (alianta “mogulilor”)?
oameni buni explicatie este un simpla Micutul napoleaon are nevoie sa raportez de fiecare data cand reuseste sa creeze un loc de munca ,asa ca de data aceasta s-a gandit sa ajuta o mama disperata ,care dupa ce a dat cu fund de pamant nu se mai putea ridica si facea cu mana dupa ajutor Avand in vedere ca orce mana ridicata poate reprezenta un vor pentru un partid care il cauta disperat ,au sarit in ajutor ei imediat Aceste este adevarul scris cum trebuie restul sunt risipe de cuvinte
@radu
Am inteles foarte bine situatia, stiu ca adversara distinsei TT vine din PC si nu din psd sau pdl, ca aceste ultime doua partide o sustin din n-motive, unul fiind acela ca si candidatul pnl a fost sustinut in lupta cu tanarul prigoarna, etc, etc……
Dar asta nu schimba cu nimic situatia: ideea ca oamenii vor fi obligati sa aleaga intre doua parvenite ma dezgusta! Chiar si faptul ca aceasta Teo T a acceptat rolul de paparuda a pdl-ului si spune multe despre ea! Sau are o parere beton despre propria persoana ( nu m-ar mira, este la moda!) si i se pare ca face o favoare pdl-ului, sau este o oportunista de doi bani.
Faptul ca gazda noastra, domnul TT o sustine si o considera inteligenta nu ma surprinde din cale afara. Toti oamenii cunoscuti de dansul sunt ” inteligenti” : avramescu, cazul clasic de universitar parvenit si plin de el, nu mai stiu ce consilier prezidential pe care Preda il prezenta ca fiind extraordinar cand de fapt urla mediocritatea in cv-ul lui ( daca stii sa “citesti”), Eba pe care o ridica in slavi chiar in ziua cand individa isi dadea in cap cu “sa-ntamplat”, si pot continua lista de exemple pana la lady TT, mare tembelizatoare pentru poporul amator de show-uri ieftine si de prost gust.
Dar ce sa faci, astia sunt policienii de azi: gata sa mance orice rahat, in scris sau la televizor, ca sa pice bine….
PDL nu este favoritul meu. In schimb o admir pe Teo Trandafir pentru ce a facut in media si in viata. Sunt intr-o grea dilema? Pentru Teo as vota. Pentru PDL nu. Unii vor spune: voteaza Teo pentru ca votul este uninominal. Corect, dar votul dat lui Teo se contabilizeaza la PDL, ceea ce nu-mi convine. Grea dilema. De partea cealata lucrurile sunt clare. Candidatul aliantei PSD-PNL nu merita votul meu. Si nici alianta.
D-le Preda,
1. v-ați ales prost ziua pentru scrierea sau transmiterea acestui mesaj, în consecință o să-l consider o păcăleală
2. liberalii nu cred că se omoară după Mincă asta, dar onoarea și cuvântul dat te obligă! Au fost sprijiniți în cazul lui Stroe, trebuie să facem acum același lucru! Mă miră faptul că nu aprobați gestul, vă văd un om cu coloană verticală, dar bine
înțeles și coloana aia se îndoaie în compania lui Băse, Blaga, Udrea etc….
Ce-si face pdl cu mana lui …va fi o campanie de promovare a Ghervasiucii prin repetate invitatii la emisiunile Doamnei TEO . Va fi greu sa schimbi perceptia publicului atasat de TEO . Cu cat Teo va fi mai buna cu atat vor creste procentele aliantei .
eu o votez pe Teo din 2 motive: 1 mi-e simpatica si 2, simplificand la extrem lucrurile si lasand la o parte alianta asta contra naturii, d-na Minca mi se pare odioasa
@ bogdan
Păi vedeţi stimate domn că-mi daţi dreptate. Eu vorbesc nu despre oameni, nu despre conceptul de reprezentare al unui partid, ci chiar despre principiile care guvernează partidele şi, implicit, şi viaţa politică. Pe de o parte spuneţi că înjur non-stop un partid, ceea ce nu este adevărat, pentru că nu partidul “îl înjur”, ci acţiunea unor oameni care încalcă principiile acelui partid.
În momentul în care eu am pus problema alegerii nestatutare a unui candidat, care întâmplător este Teo Trandafir, o doamnă pentru care am toată stima şi preţuirea, în nici un caz o persoană pe care să o dispreţuiesc, dumneavoastră spuneţi aşa, nu contează încălcarea statutului pentru că doamna Teo este mai bună ca doamna Ghervasuc. Hodornc-tronc. Am spus eu să nu o votaţi pe doamna Teo sau să o votaţi pe doamna Ghervasuc? De unde până unde.
Spuneţi apoi că:
“scriu ce gandesc. votez cum cred de cuvinta.”
Nici nu am spus că ar fi altfel. Nu m-ar fi deranjat nici să fiţi membru de partid sau plătit… Problema este că în momentul în care eu scriu ce gândesc devin impertinent? Eu de ce nu am voie să spun ce gândesc? Sunt persoană de categoria a doua?
Mai spuneţi:
“ca fapt divers, imi plac proverbele. in special ala cu cainele si drumul lung”
Dar de ce să nu mă intereseze ce se întâmplă în cel mai important partid al momentului? Oare activitatea PDL nu se răsfrânge implicit şi asupra mea, ca cetăţean? Stimate domn, pe mine nu mă deranjează în acest caz nici candidatul PDL şi nici faptul că PDL a ales această strategie surpriză pentru constituirea unui efect electoral, mă deranjează că statutul nu este adaptat acestui stil. Dacă statutul permite introducerea unui nou membru într-o singură zi şi apoi propulsarea lui drept candidat al partidului, aş putea discuta cel mult nevoia de democratizare a PDL, în nici un caz alegerea doamnei Teo Trandafir (cu care nu am absolut nici o problemă, în locul domniei sale putea fi oricine).
În sfârşit, spuneţi:
“votez pdl-ul pentru anumiti oameni”
Nu este ceva greşit a considera că partidul are valoare în măsura în care şi membrii de partid au valoare. Sistemul electoral are însă o dimensiune politică, şi atunci se votează partidul, şi o dimensiune discretă, şi atunci se votează omul. Cât timp votaţi PDL pentru doctrina sa şi membrii PDL pe care i-aţi nominalizat pentru valoarea lor, nu este nici o problemă. Apare o problemă a transpunerii democraţiei în momentul în care votaţi pe cineva pentru că vă place altcineva. Asta nu înseamnă că nu puteţi vota exact pe cine doriţi, chiar dacă o faceţi din motive care nu ajută transpunerea democraţiei prin votul dumneavoastră.
Încă o dată, nu am nimic nici cu doamna Teo Trandafir, nici cu doamna Liliana Ghervasuc.
Deşi nu ştiu exact cum anume a decurs desemnarea doamnei Ghervasuc în PC, ca să-mi dau seama dacă este vorba despre o desemnare statură (Art. 47 – Conferinta Filialei Judetene are urmatoarele atributii: d) aproba lista cu propuneri privind candidatii partidului pentru alegerile locale si parlamentare; Art. 51 – Consiliul Local (comunal, orasenesc, municipal, respectiv de sector al Municipiului Bucuresti) are urmatoarele atributii: e) propune candidati ai partidului pentru alegerile locale si parlamentare; Art. 82 – Biroul Politic are urmatoarele atributii: n) aproba candidatii pentru alegerile locale si parlamentare; După cum vedeţi nu este deloc simplu), pot aprecia că legea este respectată…
Dacă dumneavoastră vedeţi o problemă, vă rog să o semnalaţi.
La doamna Gervasuc era problema susţinerii domniei sale doar de PC. Legea 35/2008 spune aşa:
ART 48
(17) La alegerile parţiale pot participa numai partidele politice şi organizaţiile cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale care la alegerile generale au îndeplinit pragul electoral prevăzut de prezentul titlu, individual sau într-o alianţă politică ori electorală. Alegerile parţiale se desfăşoară într-un singur tur, cel mai bine clasat candidat urmând a fi declarat câştigător.
Doamna Gervasuc nu ar fi putut să candideze din partea PC pentru că PC a participat la alegeri în alianţă electorală cu PSD. Nici PSD-ul nu ar fi putut să propună un candidat de unul singur, cazul reciproc. Desigur, alăturarea PNL nu mai avea o astfel de implicaţie.
Chestiunea este că în acest caz legea a fost respectată şi, recunosc, chiar eram pregătit să văd dacă nu cumva PSD şi PC ar fi propus fiecare câte un candidat.
@ # 32 bogdan
” Vocile” imi spun ca sandramaua voastra infractionala, cunoscuta public prin acronimu’ PDL, se duce dreaq. Iertati’mi si limbaju’ neacademic. Pregatiti elicopteru’, cu alte cuvinte
Cand o sa intelegeti ceva ce seful dvs n’a inteles, ca democratia are si o logica morala de existenta, in afara de aceea aritmetica procentuala pe care o poti intr’adevar faulta prin furt electoral. Majoritatea in Ro va este ostila si veti simti fenomenu’ asta in progresie geometrica.
Orice ar face Ali Baba al dvs, fiindca’i atat ilegitim cat si impostor , este sortit pierzaniei.
Desi e trista rau treaba, nu pot decat sa ma ” dixtrez ” ( ca sa’l plagiez pe @ Bibi cu diamante).
O discutie la PD minus L (paste copy de pe blogul lui Teodor Tita) este mortala.
Lider 1 Voi la cine va uitati, ma, la televizor?
Lider 2 Aaaa, Maruta.
Lider 1; Ntz, ala e prea tanar. Ati vazut ce am patit cu Honorius
O voce timida din fundul salii: Mihaela Radulescu?
Lider 1: Nope, e la Monaco.
Lider 3, triumfator: Dinescu?
Lider 1: Si poet si ticalos. S-a certat cu sefu’ in campanie! O betie cu Marx ne trebuie noua?
Lider 3: Ah, da. Scuze. Saracu’ Solomon!
Lider 1; Nu, ma. Ne trebuie, asa, cineva care sa prinda la gospodine si la tineri.
Lider 4 (dupa o tacere indelunga): Stiu. Busu. Nu, Andreea Esca.
Lider 1: Terminati, ma, cu prostiile. Tu ai lasa “Buna seara Romania” pentru “Buna ziua, colegiul 19?”
Lider 2: Floriiii….
Lider 1 (nervos): Cu manutele astea doua, pierd o confruntare noua. O sa rada peneleu’ de noi. Ei s-au fript deja cu el
O voce: Mda…
Lider 1: Stiu! Teo, Teo Trandafir.
Cineva se plesneste cu palma peste frunte. Mai multe voci, in acelasi timp: Da, ma. Aia e. E perfecta. Cum de nu ne-am dat seama din prima?
Strategul (usor surprins dar multumit): La ea ma gandeam si eu.
Lider 1 (vizibil usurat, isi reia morga serioasa si priveste peste ochelari): Care il suna pe Turcan?
Am inteles ca sotia dlui. cpreda a fost colega cu dna. Teo (cpreda dixit pe un post tv).
Dl. Preda chiar spunea ca daca a fost colega cu sotia lui este o persoana competenta. De unde pana unde.
Si eu am avut colegi in facultate dupa care acum imi vine sa arunc cu bocancii, cum de altfel am avut colegii dupa care imi scot palaria si acum. Nu exista o regula infailibila.
Doar la PD minus L regula este clara: Ai nostri ca brazii este destepti.
Nu vreau sa se inteleaga ca nu o apreciez pe dna. Teo. Are punctele ei tari dar si puncte slabe. Unu ar fi chiar numele. Trandafir, care este simbolul social democratiei (doctrina de stanga), deci adio dreapta.
Doi, ar fi promovarea manelelor pana la disperare.
De azi cresc preturile la medicamente . Guvernul zice ca nu se scumpesc , doar se calculeaza la curs de 4,25 ron/euro . Deci guvernul scumpeste euro ? Nu era mai bine sa cumpere euro la pretul BNR sa plateasca medicamentele si apoi sa le dea mai ieftin pe piata ? ZEUS , lamureste-ne , ce sa insemne smecheria asta …..Exista un curs …unic sau diferentiat ….
Ministrul Dezvoltării şi Turismului, Elena Udrea, a declarat că: “ţara asta are nevoie de o dictatură luminată”
Poate ne explica si noua, dl Preda, ce inseamna acest tip de regim politic. Sa stiu daca mai stau in Ro.
Multumesc!
@ C. Preda
Fara suparare, vechiul pcr avea o bila alba: nu se putea promova in nicio functie fara vechime si ceva activitate. Acum, primul sosit – primul ales, nu-i asa? Care sunt deosebitele calitati ale doamnei Teo? La ce se pricepe, in afara de circ pentru gospodinele abonate la telenovele?
Dar, oare, cei ce au hotarat alegerea acestei persoane pentru un asemenea post sunt oameni cat de cat responsabili? Sau locuiesc undeva, deasupra, la un etaj unde nu ajunge si parerea individului de pe strada? Dar oare simtul ridicolului pe unde s-a mai ascuns?
Repet, fara suparare…
@stefan jicol #57
va rog recititi postarile mele 43 si 44. sincer am obosit sa tot explic ca nu sunt membru de partid si nici platit de vreun partid. daca nu puteti intelege asta, inseamna ca, pe romaneste, sunteti prea prost pentru asta. imi pare rau ca trebuie sa folosesc astfel de cuvinte dar asta e realitatea
udrea se referea la asta http://www.facebook.com/pages/Sus-Basescu-Tup-Tup-Dictatura/170289362807
Felicitari dle Preda , caci asta de ieri, spuneam pe aici cativa putini, caci sunt mai multi de-ai lui Ponta sau Crin pe aici, decat de-al de noi.
Sa-i uram succes si cred ca va fi, in ciuda turbarii care a apucat posturile mogulilor.
Aseara la B1, Teo a demonstrat ce face diferenta in raport cu sefa loteriei
Este unul care maine va vorbi direct in numele sfintilor. Sa-i uram succes si dlui caci i-am dat nas lui Ivan si s-a urcat pe divan.
Domnu’ Preda, va faceti iluzii, o sa o luati in freza de n-o sa va vedeti. Nu va fi chiar ca in colegiul 1, dar pe-aproape, pronosticul meu este 60-40 impotriva manelistei.
PD-L este un partid puternic. De unde am tras aceasta concluzie? E simplu, a reusit sa-si alature doi membri extrem de importanti si rar ca oamnei in Romania. Mai exact doua femei extrem de destepte si puternice: prima este Elena Udrea iar a doua Proaspatul membru Teo Trandafir!
@Alina Sunt convins ca si mata esti o femeie extrem de desteapta si puternica, deci sunteti trei. Daca ma gandesc mai bine, imi dau seama ca si EBA este la fel de desteapta si puternica precum voi trei, deci sunteti patru. De Sulfina Barbu si Roberta Anastase nici nu mai vorbesc, ele sunt chiar mai destepte si puternice decat voi. Ce mai, traiasca PDL, partidul femeilor destepte si puternice. Dar barbatii, barbatii din PDL cum sunt, ei nu sunt destepti si puternici? Ba da, iata-l pe dl. Boc, un barbat extrem de destept si puternic. Ce s-o mai lungim, traiasca PDL, partidul oamenilor destepti si puternici.
@atreides
Mi-ai luat-o inainte! Exact asta vroiam sa-i sugerez si eu don’soarei Alina. In primul rand ca , “sa-ntamplat” sa o uite pe Eba, si in al doilea rand, daca se inscrie si dansa in pdl ( daca n-o fi deja) pot face un careu de asi ceva de spaima Bucurestilor! Poate le da TeoT si niste lectii ( ca am auzit ca s-ar produce pe la nu stiu ce scoala ca profesoara) si fac un show de -i lasa de carutza pe toti manelistii gen Gigel Salam sau cum l-o chema.
Curaj, lady, inceputul este greu!
@Ilinca Un careu de asi? Mai degraba un careu de dame. Desi, de la PDL cel mai simplu e de alcatuit un careu de valeti, fiind plin partidul de astfel de specimene.
mai bine destept si puternic decat prost si slab
mai ca m-as inscrie si eu in pdl, ca ma incadrez in profil
@atreides

Trebuia sa scriu ” careul de ei, asi!”. La asta ma gandeam….
@bogdan
Grabiti-va , grabiti-va ca poate va alegeti cu un pix sau un tricou portocaliu. Eventual cu un bilet gratuit la unul din show-urile distinsei TeoT. Sa stiti ca pe aici toata lumea v-a remarcat inteligenta si spiritul ascutitz: daca aveti nevoie de vreo scrisoare de recomandare, se gaseste cine sa v-o dea!
@57
Jicole, numai gura e de voi. Mai slabeste-ne cu progresiile geometrice, prostia in klanul vostru de frustrati creste exponential de la o zi la alta in mandatul al doilea al lui Basescu. In cinci ani va cretinizati total. Un exemplu bun de tembelizare in gasca va fi cu penibilitatea de pe 2 aprilie, un non-event organizat si mediatizat de securisti. O s-o puneti de o noua MISA violet cu Bombonel pe post de guru.
Vai de capul vostru.
@bogdan
ilinca:”toata lumea v-a remarcat inteligenta si spiritul ascutitz”
Observi ca madam a intrat in stare acuta de ebrietate de la orele amiezii. Deja i se impleticeste limba pe tastatura.
@Zemulica
Da’ de ce te agiti tu asa de tare pentru o “prostie”?
De ce te deranjeaza asa de mult evenimentul violet de maine daca oricum, dupa cum pretinzi, nu va avea nici un impact?
Si de unde stii tu ca-i organizat de securisti? Mai, da’ destept mai esti…chiar ma intreb cum de toti cunoscutii te considera un ratat……Ce cunoscuti? Te las sa ghicesti zemulica, ca tot te crezi tu asa destept si cul(t), ca lady TeoT.
Vai de capul tau: tremuri in pantaloni, amaratule!
Asculta o manea poate te mai inviorezi!
PS Te rog sa nu ma sperii prea tare .
@Zemulica
Te-nseli, la mine-i seara. Dar esti prea prost ca sa-ti dai seama.
De fapt ma emotionasem gandindu-ma ca ma adresez unei asemenea persoane inteligente ca @bogdan, viitor pede-list.
@ilinca
Participi si tu laMISA violet? Vezi ca o sa te puna astia sa te dezbraci in pielicica goala si sa scrii “jos Basescu” pe fese cu cerneala violet. Dupa care, cel mai probabil va fi ca Jicol si Bombo sa faca pipi pe tine in direct la irealitatea si antena felix. Vestea buna pentru tine e ca aceste activitati vor fi “stropite” si cu foarte mult alcool.
@zemulica
Inteleg ca ai participat deja la asemenea actiuni cul-te, dupa descrierea detaliata. Acum inteleg si de ce cunoscutii se plang de mirosul pe care-l degaji; nu ti-ai schimbat nici acum hainele..
Beurk….
PS Ia-ti costumul de clown si fa-i campanie electorala madamei TeoT. Poate-ti ofera un post de bagator de seama, daca este aleasa.
Nu de mult, dl. cpreda o lauda de mama focului pe mezina prezidentiala, aia cu “succesurile”. Dle. preda, va reamintesc ca activitatea de parlamentar nu insemana sedintele de plen alternate cu vizite de shopping sau spa, la “Brusel”.
Cabinetul ei de europarlamentar cam sta inchis, cum de altfel stau cam toate cabinetele de parlamentari si europarlamentari ai PD minus L. Va vedem la birouri doar in campanie cand ne mintiti frumos, ne pupati in bot si ne furati un vot.
Pentru cine este curios cum arata biroul de europarlamentar al lu’ EBA, linkul urmator:
http://www.pressalert.ro/2010/04/biroul-de-europarlamentar-al-elenei-basescu-transformat-in-magazie/
@radu – am zis considerat elitist din respect fata de d-nul Preda, pe care inca il consider un visator. In particular sunt muuuult mai vehement.
@zeus – esti tare, pe onoarea mea. Daca si un mars la care NU se va striga nimic impotriva chiorului iti provoaca asa o reactie, pai daca se va si striga, dai repede adunarea generala la IMGB sa faca ordine ? Si nu inteleg de ce protestatarii impotriva actualei puteri sunt niste golani, drogati, rebuturi ale societatii sau udofili. Sau te inteleg. Astea e scoala Iliescu din ’90, daca iti mai aduci aminte de Piata Universitatii.
sopinel ;
Ghici de ce?
Ce mama masii, esti in urma domne, un om asa informat ca mata ? Nu se mai foloseste EBA, la Bruxelles domnisoarei i se spune ,,Slow-White”
http://www.inpolitics.ro/eba-are-o-noua-porecla-la-bruxelles-slow-white-art55500.aspx
@Gore #47
“”"Domnule Preda, chiar este nevoie ca un partid considerat elitist sa aiba un candidat care, cel putin in ultimul timp, a promovat mediocritatea (asta ca sa raman in limitele decentei)”"”"
Gore, regret dar ceea ce spuneti in postarea #47 nu are nici o legatura cu domnul Preda ci cu pdl-ul. Pe asta il considerati elitist! De altfel , cum vorbiti in termeni generali, ar trebui sa specificati cine anume considera acest partid “elitist” pentru ca , sa fim seriosi, numai de elite nu se poate vorbi in interiorul sau!
Nu uitati, ca domnul Preda s-a inscris in pdl numai dupa ce i s-a promis un post de europarlamentar, altfel, ramanea si azi “independent” ( presupunand ca pentru dvs. domnul Preda face parte din “elita”). In mod normal ca sa consideri un partid elitist ar trebui ca elitele sa fie cel ce cauta si sprijina fara echivoc partidul respectiv si nu un partid ce cumpara elitele. Sunt multe de spus despre ce inseamna de fapt “elita” si ce inseamna la noi aceasta notiune. In mod sigur nu avem aceleasi criterii de evaluare.
Cat despre @zeus, lasati-l sa-si faca numarul: este de-a dreptul jalnic in dorinta lui de a se afirma si o face si el cum poate. Pentru mine este prototipul slugii pdl-iste, gata la orice ca sa arunce cu noroi in adversari ( adica in cei ce nu adora pdl-ul), inclusiv in a se face de ras intr-un mod absolut grotesc! Il provoc pentru ca sa-l pot da de exemplu celor ce sustin ca pdl-ul este un partid de intelectuali, sustinut de intelectuali. Iata exemplul!
Bravos @zemulica, hai mai fa vreo cateva numere ca mai capeti un oscior de ros! Poate chiar doua ….
@erata
“elitele sa fie cele…”
@STEGAN JICOL =61 a declarat udrea asa ceva?poate…a luat-o gura pe dinainte[un biletel,roz,ceva....]sau a avut un acces de sinceritate!si s-au dat cartile pe fata!da,popor,de aceea ne-am dat noi peste cap sa castigam !asta va pregateam si acum ,ca nu mai avem,obstacole,va servim ….cu o portie de dictatura![poate ,,lumina,, se trage de la calvitia ......dictatorului!]si oricum,daca va explica vreodata ce a vrut sa spuna[intotdeauna membri pd sunt prost intelesi:basescu n-a vrut sa spuna ca.....baconski ,nici macar,boc..s-a grabit,sasmd]ar trebui sa inceapa cu …o infirmare.e specialista sa vina si sa spuna…nu,nu am nici o legatura cu faptul ca…….si atat.se asteapta se si fie crezuta.
A, si hai s-o spunem pe-a dreapta: Teo e o tzoapa care a dovedit ca e un fiasco in showbuisness si care ar mai putea fi lansata cel mult la Taraf sau OTV (posturi prezidentiale). Emisiunile ei de prost gust, de tip Capatos, nu mai puteau fi resuscitate, ca de altfel nici accentul in engleza a Luminitei Anghel sau puerilismele de joasa calitate ale lui Floriiiiin Calinescu. Iar atunci – ce sa faca si copiii astia? Hai in politica! Iar cum tzoapa la tzoapa trage, va avea si multi sustinatori (ca Adi Minune sau Basescu). Succes la vot!
business
Nu stiu ce sa zic? Ce credeti : Hai siktir nenorocitule s-ar potrivi ptr cele ce urmeaza cu referire la autorul textului penalul AN?
No Basescu Day
By nastase
Salut ideea bloggerilor care au initiat aceasta “miscare”. Este o forma de protest pe care o apreciez si cu care vreau sa ma solidarizez. E un exemplu preluat din Franta si Italia. Primul pas, initiat de voi, pe bloguri, e excelent. El va trebui urmat insa de un pas similar cu cel din tarile mai sus amintite – cu proteste publice, cu iesiri in strada, care sa se transforme intr-o zi a apararii democratiei si a drepturilor cetatenesti. Si, inca ceva: un astfel de moment nu ar trebui sa fie unul confiscat de partide sau de miscari politice. Ar trebui sa fie o demonstratie de libertate din partea tuturor celor care nu vor sa stea drepti sau ca oile in fata “comandantului suprem”, in timp ce el si gasca din spatele lui calca in picioare ce a mai ramas din Romania. Si, da. Voi purta ceva violet pe 2 aprilie. Si sunt convins ca vom fi foarte multi in PSD care vom purta fara frica aceasta culoare, mai ales dupa Congres.
@gore 82
“protestatarii impotriva actualei puteri sunt niste golani, drogati, rebuturi ale societatii sau udofili. ”
Imi place cand va descrieti singuri.
@ Ion adrian
Ciudata chestia cu solidaritatea lu’ Nastase care nu face decat sa compromita ideea de reforma.
Pare totusi ceva compilat, o lucratura a serviciilor diktatorului , pentru ca expresia din text :”mai ales dupa Congres”, nu’si are locul fiind defazata temporal.
Congresul lor a avut loc in februarie.
E clar ca securea se ocupa de diversiuni.
cand citesc ce scrieti ma intreb daca dumneavoastra sunteti cel care scrie.
imi pare rau ca m-am intors in rrromania, speram ca mai exista oaze de ratiune si bun-simt.
cat despre cariera facute prin forte proprii, e valabil pana la un anumit punct. evident, depinde si ce implica “forte proprii”. sper sa nu ajungeti prezentator al unei emisiuni matinale si sa va aduceti aminte in al doispcelea ceas ca sunteti profesor.
cu compasiune, titi.
Vad ca si aici am fost interzis . OK
Sau este de la link>
Stefan textul de mai sus este de la :
nastase.wordpress.com/2010/04/01/no-basescu-day/
@Ilinca: intrebati-l pe marele @zeus ce inseamna in franceza PD.
@ion adrian: exact, v-a interzis dl. Preda, pentru ca sunteti mai pedelist si mai filozof decat dumnealui.
Teo e o femeie puternica. PDL s-a deschis, asteptam intrarea Oanei Zavoranu, a Nicoletei Luciu si a Mihaelei Tatu, toate, femei puternice si luptatoare (de balci)! Le asteptam si pe Carmen Serban si Roxana Printesa Ardealului!
@radu
S-ar putea ca zemulica sa nu aprecieze intrebarea…..poate ca se simte PD Laturi, poate nu…
Remarc cu o oarecare surprindere ca exista standarde destul de scazute in viata politica…”om simplu si destept”…Partea a doua “cu o cariera cladita” drept este ca implica o cuantificare mai complicata.
Nu pot sa nu ma intreb doua lucruri: 1. oare tocmai politicul sa fie un non-domeniu care nu necesita nicio pregatire specifica? 2. intr-un cadru general unde ducem lipsa de resursa umana competenta, oare de ce ar fi indicat ca specialistii in anumite domenii sa renunte la meseria in care au facut si mai pot face perf0rmanta pentru a deveni incepatori in politic?
@emma: e simplu. cei cu asemenea standarde au o viziune populista asupra democratiei. Si cinica, ei ar spune pragmatica. Dar, daca politica romaneasca se transforma intr-o troaca si e dominata de, scuzati, melteni, vina morala le apartine intr-o foaarte mare masura intelectualilor de partid care-si platesc privilegiile prin servilism si populism.
@ Alina
Casca mama ochii ! : PDL nu PD-L . Greu mai pricepi !
@emma
Faptul ca standardele in politica sunt asa scazute este cunoscut de mult si chiar nu vad de ce sunteti asa surprinsa! Ceea ce ar trebui sa va surprinda este faptul sa domnul Cristian Preda are standarde asa scazute la capitolul politica ( si nu numai, as adauga).
Pana la urma si Teo si Minca nu sunt deloc digerabile dpdv calitativ si moral, dar aici se impune o dezbatere pe modul de selectie a cadrelor din PD-L, o gasca in care cel care da mai mult sau promite mai mult ia fata altor membrii cu vechime .
Mai ales ca se facea mare caz cu asa- zisele criterii de promovare, ce au fost urgent aruncate la cos, cand cuiva i-a venit ideea sa scoata pe taraba o leguma pe post de trufanda ( singurul lucru ce o deosebeste de alti portocalii este ca , neavand inca ocazia, nu poate fi socotita corupta ca ceilalti 96 % din cei cu functii de conducere.
@Cernea
Casca tata gura, ca poate te-alegi si tu cu ceva…..
Chiar ma intrebam ce va zice obisnuita trupa de apolitici-obiectivi-profunzi-onesti-ponderati care a pus stapanire pe blogul dlui CPreda de competitia Teo-LOTO. Poate cineva se va ocupa de CV-uri (or fi avand ceva scoala, in ce domeniu, ce program, are fiecare,…).
Dezamagire, doar obisnuitele insulte, de data asta adresate “cocalarei”, “imberbei”, “guralivei” etc…TEO. Nimic despre competitoare, pare-se imaculata in opinia d-lor.
Sa recapitulam:
1) Unul, cu o gandire clonata pe calapodul unei comisii parlamentare romanesti, ne spune ca TEO este nepotrivita pe motive tehnice, de unde se deduce neseriozitatea PDL ca partid politic. In acest caz, nu ni se spune de ce nu e buna primenirea PDL cu oameni noi…
2) Alta – gaseste o noua tinta pentru puhoiul nestavilit de insulte imprastiate in toate colturile Frantei (inclusiv Darloagele): pe scurt, TEO nu este decat o toapa guraliva. Dar adorata dvs. Crina, este mai putin guraliva si toapa, contesa ?
3) Un exaltat ajunge la concluzia ca i-a ajuns cutitul la os, motiv pentru care se va zvarcoli in piata publica (la indemnul farului onestitatii politice din Ro, dl Adrian Nastase). O intrebare: Jicol, asta este demonstratia pe care o pregateste Vanghelie de vreo 4 luni (era pentru Voicu, da’ o merge si pentru ce-o zice AN, daca tot a bagat banu premalu de la cinci…) ? Nu uita semintele !
4) Un patriot ofensat remarca promovarea de catre partidul lui Basescu a unei persoane care s-a ocupat cu promovarea tiganilor pe posturile TV “prezidentiale” (OTV si inca unul…). Remarc ca este acelasi care l-a acuzat pe Basescu de rasism in cazul “tiganca imputita”.
Concluzie: Mai “acoperitilor”, nu va dati seama (cu exceptia Ilincai, care inca o data dovedeste un IQ superior catanelor care-i tin isonul) ca trebuie sa va pastrati acoperirea, si sa mai dati si pe de laturi citeodata, sa nu se vada cine va azmute de dupa gardul presei electronice din panoplia mogulilor ?
PS: Cred ca daca vrem sa vedem cine se ascunde dupa pseudonimele ilinca, radu, humor, sandu, ciuruita, etc, e suficient sa-l vedem pe cel care se va lua de manuta cu Adrian Nastase la mitingul promovat cu atata insistenta de blogurile mafiotilor, adica cei care astazi nu o ataca decat pe concurenta lu’ madam LOTO.
@ judex @104
Sunteti nedrept! Am catalogat’o pe candidata PC ca fiind tzatza chiar ieri cand s’a facut anuntul cu Teo pe acest blog.
Mai mult, am spus ca’i pacat de Teo si ca ,desi are valoare pe un anumit domeniu, a fost sedusa de escrocheria sentimentala basecurista (precum dl Preda) . Si apropo de dl Preda care spune fals in titlu ca Minca este a aliantei PSD-PNL , i’as atrage atentia ca respectiva doamna este inscrisa in PC… dar probabil ca dl Preda vrea sa evite umilinta ca cineva de la PDL va fi invins de PC( care’i mic) si apeleaza la sofisme.
Cat despre rasturnarea infractorului sef, iminenta, indiferent de diversiunile dvs si de asocierea demonica securistica , este o necesitate pentru Ro.
@judex
Daca stii sa citesti uita-te ce am scris in postarile #36 si #51 despre ambele catindate si pe urma vino si rage ca un magarush viteaz nevoie mare!
PS Vezi ca pe lista violet l-ai uitat pe @atreides. Si nu-mi spune ca l-ai bagat la etc …..
Bai, care-ati pus bai stapanire pe blogul d-lui Preda? Miruna, nu ti-e rusine sa faci asa ceva? Huuuuuuooooo!
@ atreides
Cred ca’l supraapreciati pe @gabrielp.
Opris STS se ocupa de d’astea.
Initiativa NO BASESCU DAY este necesara in conditiile de africanizare prin care trecem astazi.
Politia politica basecurista va incerca sa compromita miscarea, va aloca resurse si diversiuni ticluite in mod malefic , dar este de datoria oricarui om sa ceara schimbarea si sa reziste.
Oricum nu avem alta cale pentru ca perspectiva Somaliei, spre care ne indreptam cu acest regim ilegitim, e prea dureroasa.
Ma intreb daca dupa 5 comentarii la rand cineva isi mai aduce aminte care era subiectul postarii d-lui Preda. Toate partidele incearca sa foloseasca persoane publice cu notorietate cat mai mare pentru promovare. PSD l-a aruncat pe Ilie Nastase candidat la Primaria Capitalei cu rezultatele notabile pe care le cunoastem. A verificat cineva carnetul de membru al onorabilului jucator de tenis? Luminita Anghel e un alt nume care imi vine in minte in aceeasi situatie. Nu sunt un fan PDL, departe de mine asa ceva. Mi se pare insa absurda aceasta particularizare cu orice pret. Nu am nici cea mai vaga idee care sunt calitatile politice ale lui Teo Trandafir. Ma intreb care sunt insa calitatile politice ale semi-dezarticulatilor din partide care se exprima voios in Parlamentul Romaniei.
@Stefan Jicol: daca tot nu aveti alt referential in afara de Somalia, macar incercati sa aflati detalii despre ce se petrece acolo, nu de alta dar nu da bine la UE.
@jicol
Mai Jicol, n-ai gasit nimic mai bun de facut decat sa donezi 150,000 de roni la niste penali imputiti? Puteai sa alegi si tu un orfelinat, un spital, o scoala pentru cei cu dizabilitati fizice, puteai sa-i donezi copiilor din Somalia. Ce individ dezinteresat si normal la cap ar dona suma asta jegurilor de la PNL? Sau poate nu sunt banii tai, or fi ai lui fene, paturiciu, vantu, srs si alte scursuri, ai securistilor care se folosesc de tine pentru a spala banii retelelor mafiote pe care le conduc in Romania. Asa s-ar explica si destinatia acestor donatii.
Tare faza. Jicol, tu cate ruble donezi tovarashului ilici, taticul peneleilor si pesedeilor?
“Teodor Maries l-a dat in judecata pe Ion Iliescu si ii cere daune de un milion de ruble pentru afirmatii facute cu “manie proletara”"
@agrippina
Ioane, daca observi mesajul meu, tocmai am aratat ca fenomene politico-mediatice precum Teo au existat si exista pe la mai toate partidele. Asa ca unde vazusi matale particularizarea? Poate doar daca esti fan PDL…
In orice caz, “competitii” de tip Teo-Loto sunt dezonorante pentru politica romaneasca. Daca as fi pus in situatia sa aleg in acest caz particular, optiunea mea ar fi clara: nu m-as prezenta la vot. In ce-o priveste pe Teo, imi pare sincer rau de evolutia (involutia?) carierei ei. De acum, figura ei rubiconda si tonifianta va fi asociata unei culori portocalii, ea transformandu-se dintr-un moderator de show la un moment dat incremenit in proiect intr-un soi de Piedone al PDL. Pacat… Interesul poarta fesul, chiar atunci cand e portocaliu!
@ilinca: Contesa, va sugerez sa dati dovada de buna crestere si sa va controlati vocabularul, altfel ne putem gandi ca de fapt se joaca grajdarul la calculatorul dvs…
Ilinca, n-are rost sa-ti bati mintea cu prostii
@agrippina
Ioane, problema care se pune nu ar trebui sa fie racolarea de figuri publice in partide, ci tendinta puerila a unor indivizi cu pretentii (precum Cristian Preda) de a se ascunde in spatele popularitatii lor. Reactia de pe blog a lui Cristian Preda a fost la modul “al nostru-i mai frunos decat al vostru, sic!” Iar lozincile lui populiste care ar dori sa-i dea aparenta de intelectual fin, aflat spontan, din civism si total dezinteresat de aceeasi parte a baricadei cu Binele intruchipat de Traian Basescu dau ca bata-n balta. Dl Preda ar putea spune ca “Teo Trandafir invinge Alianta Raului” daca Teo Trandafir ar candida ca INDEPENDENT. In consecinta, manipulativul Preda ar trebui sa reformuleze, zicand ca “PDL va invinge Alianta PSD-PNL profitand de popularitatea racolatei Teo Trandafir, reprofilata din pozitia de producator de emisiuni ieftine in pozitia de sustinator de populisme ieftine”.
A nu se intelege ca diva aia kitsch de la loto mi-ar fi mai simpatica. Sincer, eu as fi vazut-o si pe ea la PDL si cred ca a avut si o perioada cand a cochetat cu PDL-ul. Eu cred ca opozitia a gresit profund ca au ales-o tocmai pe femeia-kitsch loto drept candidat. Daca alegeau un alt candidat, mai putin mediatizat si mai putin manelist intru gargara, ar fi avut succesul garantat, chiar cu un opozant de desene animate precum Teo. Iar atunci titlul lui Preda ar fi sunat “anonimul candidat al opozitiei o bate la poponetz pe Teo”.
In orice caz, portocaliada a ajuns de rasul lumii, tot scormonind populatia pentru primenirea partidului. Mai ramane sa apeleze la candidatura lui Donald Duck, a lui Goofy sau a lui Lolek si Bolek. Pentru ca partiduletul asta e facut exclusiv din imagine. Adica o facatura fara doctrina, plin de jocuri de interese si incapabil de altceva decat de aburit bizonul majoritar amator de desene animate. Un partid destul de similar cu celelalte partide din Romania, dar mai periculos pentru ca e “la moda” acum fiind la putere si avand portile deschise pentru toti cei invatati sa se-ajunga-n viata cu partiduletu-n frunte. Un partid umflat ca o basica, ingloband in tendinta lui de aspirator toate scursurile de la celelalte partide. Un partid de justificare a evolutiei politice a unui singur individ, Traian Basescu. Marinarul posesor de partid este certat cu igiena morala, fiind inconjurat de un roi de musculite profitoare din familia lui si din gasca lui conjuncturala. El sta bine in sa, fiind catarat pe dobermanii serviciilor secrete. Deh, pestele de la cap se-mpute!
Am vazut usurarea cu care se incearca sa se inghita fara sughituri si alergii presupusa frauda din decembrie . Idiotologul …hipopotam transpirat , de la GG-Dej, incoace , pacaleste clasa muncitoare cu cel mai primitiv mijloc de comunicare verbala , haraitul onomatopeic . Ca perenitate in structurile dezinformative si ascensiune in folos personal , cred ca asta e modelul pe care-l urmeaza d-l Preda . Acum sa facem si un exercitiu a ceeace ar fi insemnat sa intre PDL in opozitie . La putere , in criza , cu o nemultumire populara evidenta si in crestere , spiritul ciocoiesc al actualei puteri se manifesta plenar . E o hotie cum nu s-a mai vazut . O propaganda mincinoasa fara seaman . O incompetenta fudula afisata afisata cu nesat .O expunere ostentativa a beneficiilor puteri demna de marile carnavaluri ale lumii …. Intr-un cuvant , tot ce poate fi mai rau in guvernarea unei tari ni se intampla cu Geoana invins . Dar daca Pdl era in opozitie si urma sa vina la putere pe valul unui entuziasm produs de inrairea populatiei de ( SA PRESUPUNEM ) masuri de austeritate corect luate ( ce se face azi e de un diletantism infiorator ) Tot ce face Pdl , acum la putere , …numai gargara, de fapt,…l-ar fi propulsat in alegeri la peste 60% . Pretul platit pentru demascare pare mare , dar sa ne gandim ce ar fi insemnat sa-si continuie farsa un mandat intreg de 4 ani , cu o majoritate discretionara . Se pare ca , totusi , in 2012 nu va fi sfarsitul lumii decat partial ,cel al lumii copiilor activistilor intunericului in care s-a format Iosif Boda .
@Jicol
1.Inteleg ca daca candida ptr oricare alt partid inafara PDL , Teo era OK?
2. Inteleg ca nu te mai miri si deasemeni ,la AN este totul OK?
@ zeus # 111
M’ati cautat repede la dosarel! Naravu’ dvs din fire, de basecurist, n’are lecuire!
http://new.romaniacomunista.com/files/2007/12/13.jpg
Am luptat toata viata pentru libertati…
Donatia am facut’o din convingere pentru ca’mi doresc in Ro in Stat de Drept . Altfel, intr’o Somalie unde ne duce Basescu nu ma pot bucura de nimic.
Daca liberalii sunt penali, cum spuneti, de ce nu’s la puscarie ? Nu aveti oare toti sefii procuraturii si ai instantei supreme ( numiti personal de presedinte, dupa o lege a M. Macovei), nu aveti ministerul de interne sa’i cercetati, nu aveti absolut toate serviciile sa’i ascultati si noaptea’n pat ?
@ ion adrian # 118
Orice asociere cu diktatura cacademicianului nebun
este compromitatoare… Nu numai Teo ar trebui sa’si asume acest rol infam dar si dl Preda.
Vrei sa fii “Emil Bobu”, “Tudor Postelnicu”, ” Ion Dinca”, ” Corbu”, ” Sarona” etc , trebuie sa platesti cu stigmatul vesnic si oprobriul public.
@ ion adrian
Nu cred ca o sa aiba tupeul sa se arate p’acolo decat daca’i trimis de politia politica a lu’ chioru’ sa compromita miscarea. Totusi…
Daca’l prind pe Adrian Nastase pe la NO BASESCU DAY am sa’i dau personal un sut in fund.
P.S. Sper , dupa ce’i lovesc zona aia, sa nu interpreteze chestia asta ca pe o harjoneala sexuala si sa nu mai scap de el
@Jicol
Generozitatea si frumusetea tineretii nu sunt o scuza pentru decaderea dumneavoastra morala de la varsta maturitatii.
“Si eu am fost in Piata …” nu compenseaza si nu scuza in nici un fel “diktatura cacademicianului nebun”;
Sa ne intelegem, aici nu e o chestiune de apartenenta sau optiune politica: e una de gust si civilitate. Credeti in liberalism, atunci inseamna ca sunteti tolerant, civilizat, constructiv.
Daca ar fi numai asta …
Dar mai e ceva: din pacate, colegii dumneavoastra liberali privesc liberalismul ca un fel de haiducie fiscala (vezi razboiul lui actimel, pardon atreides+sopinel cu statul); asa cum socialistii lu’ Peste, pardon Ponta, viseaza ca lupta alaturi de Che Guevara in jungla impotriva imperialismului american, si liberalistii dumneavoastra viseaza ca realizeaza statul minimal rupand bucati din avutia statului gras al lui Nastase si Tariceanu.
Ca sa o spun pe sleau, dumneavoastra va dati idealist, dar sunteti “idealist pana la punga”.
Asa ca … mai usor cu “dictatorul” si “bolnavul” si “nebunul”
Coane Miruna, nu prea esti mata in pozitia sa vorbesti despre gust si civilitate, dupa mizeriile pe care le-ai tot vomat pe aici.
Sigur, Jicol, lasa-l pe Marele Traian Basescu in pace, El este Ratiunea de A Fi a lui GPreda, CPreda, Funeriu, etc. El este Doctrina lui Sever Cotoi, autodeclarat a fi “probasescianist”. Adica – ce sa ne mai ascundem dupa deget? Cultul personalitatii! Nu m-ar mira ca Cristian Preda sa-i dedice si ode Maretului Matelot, ca doar are antecedente pionieresti si aseciste sanatoase si-i invatat cu pupinceauasecismele. Deja l-a comparat cu Corneliu Coposu si in curand si cu Stefan cel Mare (pardon, asta-i Boc) sau cu Burebista!
@Gabriel Preda
Toata clasa politica romaneasca este “idealista” pana la punga iar pedeleul nu face exceptie.
http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/alesii-si-au-aprobat-cumulul-pensii-mari-salarii-de-lux-182200.html
Cu asta sunt ocupati alesii neamului, indiferent de culoare.
Chiar nu vedeti cat sunteti de ipocrit ( ca si ceilalti aflati in aceeasi situatie) sa vedeti si sa sustineti pdl-ul ca fiind un partid adevarat, singurul capabil sa faca ceva pentru tara? Chiar nu vedeti ridicolul situatiei? Eu nu am sustinut niciodata ca celelalte partide sunt mai cu motz, dar nu-mi mai veniti cu lozinci stupide de persoana ingusta la minte sau care-i crede pe ceilalti ingusti la minte.
La fel si cu propunerea acestei TeoT: nu o sa duca nimic in plus in parlament ( daca va castiga), dimpotriva va imbogati sleahta de diletanti , va casca prosteste ochii nestiind nici ce sa voteze si eventual va mai scoate o perla demna de Catavencu.
Cealalta la fel, daca va castiga ea. Concluzia: alegatorii sunt luati drept o ceata de dobitoci, iar cei ce sustin patachinele astea doua ba le mai si lauda nu sunt decat niste marionete ale partidelor. Penibil si dezgustator………
@Costin Sandu, atreides, Ilinca
Mai bine decat sa scuturati Trandafirul (mi se pare ca PDL-ul nu foloseste destul aceasta metafora pentru a-si promova partidul sau candidatul sau amandoua) ati incerca sa ne explicati de ce va displace atat de mult Teo si nu aveti nimic de reprosat dnei Ghervasiuc/Minca.
Aveti idee cu ce se ocupa domnia sa la acea agentie guvernamentala, inainte de a fi parasutata la Loterie ?
Dar la Stanculescu, stiti cu ce se ocupa ?
@Gabriel Preda
Toata clasa politica roamneasca este “idealista” pana la punga iar pedeleul nu face exceptie.
http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/alesii-si-au-aprobat-cumulul-pensii-mari-salarii-de-lux-182200.html
Cu asta sunt ocupati alesii neamului, indiferent de culoare.
Chiar nu vedeti cat sunttei de ipocrit ( ca si ceilalti aflati in aceeasi situatie) sa vedeti si sa sustineti pdl-ul ca fiind un partid adevarat, singurul capabil sa faca ceva pentru tara? Chiar nu vedeti ridicolul situatiei? Eu nu am sustinut niciodata ca celelalte partide sunt mai cu motz, dar nu-mi mai veniti cu lozinci stupide de persoana ingusta la minte sau care-i crede pe ceilalti ingusti la minte.
La fel si cu propunerea acestei TeoT: nu o sa duca nimic in plus in parlament ( daca va castiga), dimpotriva va imbogati sleahta de diletanti , va casca prosteste ochii nestiind nici ce sa voteze si eventual va mai scoate o perla demna de Catavencu.
Cealalta la fel, daca va castiga ea. Concluzia: alegatorii sunt luati drept o ceata de dobitoci, iar cei ce sustin patachinele astea doua ba le mai si lauda nu sunt decat niste marionete ale partidelor. Penibil si dezgustator………
@Gabriel Preda
Domnu Miruna, cum bine zicea @atreides esti tampit de-a binelea. Cine naiba a spus ca-i place patachina aia de la loto, mai mult decat ailalta de la teve? Chiar credeti ca toata lumea are gusturile de mahala ale domnului Cristian Preda incat sa aprecieze o catavenca gen TeoT ? Si se mai plangea de starea invatamantului romanesc si de bietii parinti etc? Normal, cu parinti de-astia ce dau ca exemplu copiiilor animatoare de emisiuni teve de trei parale, unde vreti sa se ajunga?
@cei patru muschetari au fost trei, Atreides si Ilinca
Nici ca se putea mai bine alege: Teo Trandafir, mamoasa amfitrioana a manelistilor de fite, rockerilor expirati, a femeilor visatoare care slabesc imperceptibil, prin metode brevetate in telenovele, sprijinita de partidul care a reusit sa inlocuiasca marile pomeni cu mici prin mici premieri cu discurs mare, contra gaunoasei Ghervasiuc-Minca, o femeie cu o biologie prea cunoscuta si un CV prea enigmatic, neslefuita emblema a securitatii de partid si de stat, cu state vechi la Stanculescu, promovata apoi de Voiculescu, sprijinita acum la gramada de PC, PNL si PSD. O sa fie o competitie beton.
@Ilinca
Doamna profesoara, e Vinerea mare, nu va mai lasati prada impulsurilor astora de moment. Chiar credeti ce scrieti acolo ?
.
Hai ca va las stapana pe batatura, sa cotcodaciti singura pe aici, daca ma respingeti asa … eu voiam sa va invit sa comparam pe cele doua incomparabile, una mai tzatza decat alta (ah, nuantele sunt totul in tzatzism), si dumneavoastra va apucati sa aruncati cu invective. Bleah … nu aveti stil… ati putea chiar sa candidati
@Gabriel Preda
Este si stupid sa compari ipochimenele astea doua.
Beurk……..(valabil si pentru dvs).
Ilinca , la ce v-ati referit de fapt :cațavéică, cațavéici, s.f. (reg.) 1. haină țărănească purtată de femei, care are la guler și piepți șuvițe din piele de vulpe; scurteică. 2. femeie șireată. 3. mistrie mică. cațaveică, cațaveici s.f. prostituată.
Jicol,
ai liber din partea mea la suturi cu nemiluita
Cata evlavie la gabrielp! As zice ca e de la o manastire iezuita… macar nu esti de acord cu frate-tu, ajuns mai nou fan Teo T. E un pas inainte! Prefer totusi elocinta sincera a Ilincai iezuitismului tau ocazional!
@Costin Sandu
Si eu as vota cu Teo daca in felul asta as putea sa ma asigur ca persoana aia dubioasa care i-a dus olita lu’ Securescu, pardon Stanculescu si apoi bidonul lui Securescu pardon Voiculescu nu ajunge in Parlament. Noroc ca nu sunt in colegiul lor. Telenovela, nene !
Ca de obicei in Romania in diverse domenii de activitate activeaza oameni care nu au habar cu se mananca respectivul domeniu.Eu sunt de parere ca Romania nu o duce rau din cauza sistemului sau a unora cu intentii rele ci pur si simplu pt ca peste tot sunt habarnisti care nu stiu cum sa faca un lucru bine. Si in acest caz Teo Trandafir se incadreaza perfect in categoria habarnisti.Nu are nicio tangenta cu politica dar ajunge direct parlamentar(daca va acstiga). Sa vii si sa spui ca planul, proiectul tau, este sa ajuti copii e echivalent cu ce spun domnisoarele la concursurile de miss vis-a-vis de pacea mondiala. Mai bine canta nemuritorul hit “Sa fie pace in lume!”…
gabrielp, e bine sa fii mai retinut in privinta lui Stanculescu . A facut erori grave, plateste acum . E pedepsit deja , a si suferit cumplit .Dar si ce merite are …..!!!!!!!!!!!!!Macar sa nu mai fie si batjocorit ……Nu-ti sta bine ,esti intelectual , nu cataveic …
vedeti ilinca a inceput sa spune ca si mine faptul ca si daca avem un parlamentar minus sau 300 sau 400 nu sunt decit niste figuranti ,care stau sau provica haos ,deacea nu un parlamentar in plus este nevoie si de o strategia pe termne lung care sa le sercesc de ghid
iata ce spun ilinca
“alegatorii sunt luati drept o ceata de dobitoci, iar cei ce sustin patachinele astea doua ba le mai si lauda nu sunt decat niste marionete ale partidelor. Penibil si dezgustator………
alegatorii sunt luati drept o ceata de dobitoci, iar cei ce sustin patachinele astea doua ba le mai si lauda nu sunt decat niste marionete ale partidelor. Penibil si dezgustator………”
TEO NU SE SUPARA ESTE OBISNUITA CU BASCALIE
Avand in vedere ca Teo a lucrat pana acum in divertisment si gusta o satirica de bun gust am scris pe http://www.oraderecreatie.ro ceva foarte simpatico legat de candidature ei si anume Micutul Napoleon are nevoie sa raportez catre dl el commandant ,de fiecare data cand reuseste sa creeze un loc de munca ,asa ca de data aceasta s-a gandit sa ajuta o mama disperata ,care dupa ce a dat cu fund de pamant ,nu se mai putea ridica si facea cu mana dupa ajutor Avand in vedere ca orce mana ridicata poate reprezenta un vot pentru un partid care il cauta disperat ,au sarit in ajutor ei imediat ,si vor s-o pune lista celor care iau salariul fara sa faca nimic la parlament
@Gabriel Preda
Dumneata ai vota si clown-ul circului daca ar purta pantaloni portocalii si ar declara ce fata buna si desteapta este Eba. Indiferent cine ar fi fost in locul lu’ madame Loto, tot pe tanti show-manele ai fi votat-o, asa ca nu mai veni dumneata cu texte si lozinci de asa zis independent.
@antim
Stanculescu se intampla sa fie si implicat in Revolutie si redistribuirea puterii de dupa
Asta nu are legatura cu tema de acum: Minca nu se ocupa de dosarul lui de la instantele militare ci de afacerile lui cu … ei uite ca nici eu nu sunt asa de inconstient sa continui, nu de alta dar, daca sunt sigur ca am sanse mici sa castig la Loto, sunt si sigur ca am sanse mult mai mari sa ma calce o masina, chiar daca ma uit de 10 ori cand trec strada …
@Ilinca
Alegerea e dificila si pentru PDL-isti, nu numai pentru cei de pe margine, ca mine. Pe oricine ai alege in cazul asta, va fi o alegere lipsita de gust si cu consecinte proaste.
Atunci de ce nu-i dai o jordie lui Cristian? sau tu esti fratele mai mic si nu-ti permiti?
Mie-mi spuneti? Pedeleprele s-au orientat corect cand au cules-o pe Trandafir de pe sant si au aruncat-o in cusca cu leoaice … a se citi mahalagioace. Asta pentru ca sunt acoperiti si intr-un caz si intr-altul. Daca Trandafir va castiga vor spune: Ati vazut, puteam sa-l aducem si pe portarul de la Spitalu` Filantropia sa-l propunem catindat, intr-atat de mare e priza partidului nostru la bobor. Daca nu va castiga vor spune usor incurcati: Pai ce-ati fi vrut? Sa aducem una de pe sant si peste noapte s-o invatam cu ce se mananca politica? Am facut tot ce este omeneste posibil, am adus o floare a enterteinmentului romanesc, o specialista in rattingul cu manele, un guru al comunicarii hahahaha!!! dar se pare ca doar cu manele si ochi dati pe spate nu este de ajuns. Asta e, poate data viitoare! Hahahaha!!
Ati prins shpilul? In ambele cazuri partidul pedeleprelor va ramane curat si pur ca cristalul de diamant. Hahahaha!!!
Vor evita deci implicarea imaginii partidului, caci nu e nimic mai greu pentru pedelepre decat sa recunoasca faptul ca sunt in pierdere de viteza. Si ceea ce ii inspaimanta cel mai tare este faptul ca in dobitocia lor astia nu cunosc nici macar amploarea votului negativ pe care il pregatesc romanii pentru Boc&Co. Le e frica sa-l deranjeze pe Dictachior cu problemele partidului si deocamdata incearca sa dreaga busuiocul cu … Trandafir! Hahahaha!!! Vor sa evite cat mai mult momentul adevarului. Trag de timp in speranta ca la un moment dat va incepe sa iasa soarele si pe strada lor. Am insa o veste proasta pentru ei. Nu va iesi! Hahahaha!!! Sub conducerea lor inteleapta, presarata zilnic cu masuri aberante, contracte pe bani publici date grupurilor legitime de interese si minciuni cat incape, nu vor reusi decat sa intarate impotriva lor o populatie care va fi din ce in ce mai paupera.
Nu-mi doresc sa fiu in pielea lor atunci cand se va sparge buboiul! Multi vor fi ingropati sub tonele de puroi. Hahahaha!!!
Stiu, am produs o imagine apocaliptica, poate ezajerata, dar e singura care poate descrie perspectiva sumbra care-i asteapta pe pedelei.
Asa ca domnule Preda, ca sa evitati sa fiti ingropat in puroi o data cu capii pedeleprelor, asa cum va prezice Jicol, urmati-mi sfatul: retrageti-va la timp din acest partid! Va faceti si d-voastra un bine, le faceti si lor! E ultima oara ca v-o spun! Hahahaha!!
@bibi: asta o spun eu de mult, dar cine e dispus sa ramana singur, fara fonctie si fara coledzi asa, pt. principii? Trebuie sa primeasca o superoferta din alta parte, ca altfel nu se merita!
Pedeleii sunt disperati, pentru ei e all or nothing. Daca pierd colegiul 19 dupa catastrofa din colegiul 1, cand batranul Stroe l-a dezintegrat pe bietul bebe Gonorius, pentru ei e inceputul sfarsitului. Asa ca arunca totul in lupta acum, ca sa castige timp. De asta pompeaza training politic, sondaje de la Lazaroiu, reclama in presa de partid si tot restul in imaginea lui lady Theos 1Traundafir.
O No Basescu Day cat mai insorita va doresc!
Paste fericit!
http://tanasadan.blogspot.com/2010/04/document-conducerea-udmr-bibliotecii.html
@CP
va reamintesc ca pe vremea bloggerului nastase presa era controlata, publicitatea de stat platea salariile ziaristilor, oamenii emigrau in masa iar un opozant al puterii a fost arestat in plina zi. nu mai retin numele acelei persoane….
de asemenea exista 1 singur ziar important care critica guvernul si pesederizarea romaniei
toate astea se intamplau in social-democratie.
somn usor in continuare, dragilor, vantu vegheaza pentru voi!
cred ca adevarata miza a acestor alegeri anticipate este alta.implementarea unui program-pilot vot informatizat ,aprobat doar printr-o hotarare guvernamentala,fara dezbatere publica sau macar in Parlament este prilejul perfect pentru ,,simularea,, alegerilor din 2012.cu siguranta va castiga candidatul pd.pentru ca acest program-pilot NU NECESITA LISTE CU NUME ,CNP SI SEMNATURI![e evident ca Pd se teme de aceste liste cu semnaturi ,de vreme ce nici acum n-au reusit,ca si organizatori de alegeri,sa aduca in tara listele,cu semnaturi cu tot,din sectiile de votare din diaspora]mai pe romaneste,nu conteaza ce se baga,important este…ce iese!cu siguranta un alt elev de liceu va crea un program foarte simplu,in EXCELL[cred ca l-am citat exact pe Videanu]similar celui folosit de PD la numaratoarea…..paralela……din noaptea de pomina…..iar STS nu va putea ,,interveni,, cu CNP-uri noi,valabile,ale locuitorilor din colegiul 19…..cum ar putea?ce treaba au ei cu Internetul….asa ca,da domnule Preda,va dau dreptate cand spuneti ca PD va castiga aceste alegeri…..nu sunt de acord cu motivele pe care le invocati,in schimb.motivul va fi acesta pe care l-am enuntat.si,odata implementat acest program informatizat de vot[buna miscare,recunosc.asa se va termina isteria ,,fraudarii votului,,....]in cei doi ani ramasi pana la parlamentare[cu siguranta se vor mai ivi alegeri anticipate pana atunci,programul fiind astfel ,,ajustat,,updatat din mers]toate amanuntele vor fi puse la punct.iar in 2012 PD va castiga,in sfarsit,guvernarea.singuri,asa cum si-au dorit mereu.vor mai castiga,bineinteles si NOUA UNIUNE,,,TRA LALA [partidul independentilor]mandate indeajuns.pentru opozitie.astfel echilibrul politic si democratic este asigurat.dreapta la putere.stanga in opozitie.si vre-o 3-4 rataciti asa,de decor.plan perfect.www.cotidianul.ro/proiect_pilot_de_informatizare_a_alegerilor_din_colegiul_19-110805.html – În Cache
iata cum prigoneste dictatorul presa libera, prin instrumentele sale de la finante: http://www.kamikazeonline.ro/2010/03/Șefii-sindicaliști-ai-realitații-la-dna-pentru-evaziune-de-62-milioane-de-lei/
nu, nu veti putea gasi articolul asta la jumatate din chioscurile din tara. pentru ca, nu-i asa, “presa democratica si libera” lupta pentru supravietuire in dictatura si starpeste basescuristii (sau asa ceva, stit voi mai bine)
@Bogdan: lapsus memoriae: arestatul in plina strada era Mugur Ciuvica. De ce l-o fi preferand totusi, azi, pe Nastase lui Basescu? Pentru ca Basescu e mai nociv.
stiam cum il cheama, ati ratat cu brio ironia….data viitoare pun ghilimele pentru evidenta
@radu: eu cred ca Ciuvica il “prefera” (cum “preferati” sa va exprimati) azi pe Nastase din acelasi motiv pentru care Quintus a “preferat” in 1990 PNL.
…si din acelasi motiv pentru care Basina a preferat in 1989 Anvers… ca mai apoi sa condamne comunismul, ca da bine la public.
@CS: sigur, as fi gata sa va dau dreptate, doar ca mai ramane sa ne explicati de ce acum “preferatii” (Quintus, Patriciu, Ilici, Crina, Geonica, Vanghelie, PNL-AuTistii) au asmutit tonomatele lor postace impotriva lui Basescu…
@bogdan#152: asta e, v-am subestimat. Sau v-am confundat cu alti prieteni de idei ai dvs.
@judex: Quintus, inainte sa ciripeasca la Secu, a fost membru PNL, din 1936 si a stat nitel si prin puscarie. Basescu e mai lustrabil decat el, ca functionar de stat la Externe numit de Cabinetul 2, nu credeti? Si n-as baga mana in foc nici pentru ingerita de madame Macovei, ca stim cu totii ca inainte de 89 toti procurorii, ca si cei care lucrau in comertul exterior, lucrau mana-n mana cu Securitatea. Nu zic ca Norica nu e-n aceiasi situatie, dar ma dezgusta cand vad cum partidul dvs. ne da lectii de neprihanire politica, desi musteste de mafiotism si securism.
ar putea sa fie la juma de norma cu Bogdan Syda si s’ar complemectariza**pe partea economica), ar putea sa intemeizeze, sa erecteze ,unul din primele stupuri de pieledisti sincronizati cu Matca de la Cotroceni in acel Cartier Vital al Patriei.
Traiasca decervelarea! Ubu,Ubicuu, Base Roi de La Patrie!
Introduceți datele si comentariul dvs.