@ Cristian Preda
Nu ştiu dacă aţi observat, sunteţi locul 11 la categoria “Blog despre politica”, dar cei 10 dinaintea domniei voastre nu sunt politicieni.
Felicitari! Dreapta rulz!
ps. topul e un reality check pentru mancatorii de materie maro de pe net. Aciuati inclusiv aici.
@ Bibliotecaru
Doc, Patrasconiu, Politeia, Fumurescu, Blogary sunt bloguri politice. E si un ratacit aparator de penali, lilick, ratacit in top. O mentiune speciala pentru Sorina Matei, de pe locul trei. Un blog excelent de a carui existenta nu stiam.
Locul 11…
Asocierea cu diktatoru’ cauzeaza grav imaginii publice…
Sa ne aducem aminte cat au pierdut Sabin Balasa sau Adrian Paunescu pentru ca erau considerati aulici.
Dar aveti alte avantaje, intr’o lege a compensatiei fireasca.
Locul 11 din 51 de participanti nu-i rau! Oricum, este un vot cat se poate de subiectiv si este normal sa fie asa…
@bibliotecaru Cu mici exceptii, toti cei care au un blog propun subiecte politice! Se vand bine si toata lumea se pricepe la asta.
Aduceti-va aminte: de cate ori Cristian Preda propunea un subiect apolitic , sau erau cateva postari sau se ajungea tot la politica!
@zeus Bravo zeulica! Frumoasa fraza: “E si un ratacit aparator de penali, lilick, ratacit in top”. Am mai citit genul acesta de reflectie profunda , iti dau un exemplu: ” sustinatorii pdl-ului sunt intelectualii”. Cred ca autoarea acestei fraze memorabile este @andra. In orice caz, daca mai era nevoie, ne-ai convins cat esti de prostovan: cine are aceleasi pareri politice cu tine este destept , cine nu, nu!
Domnule Preda, daca intr-o zi renuntati la pdl ( daca nu o renunta el inainte la dvs!) @zeus o sa va trateze de toate numele ( inlcuisv cel de care-l tratez eu in prezenta postare) si o sa explice peste tot ( doct!) cum si-a pierdut el timpul pe blogul unuia asa si pe dincolo. Stiu, nu-i vina dvs: nimeni nu-si alege sustinatorii.
Avem viziuni diferite despre ce înseamnă politică. Personal eu înţeleg politica un pic altfel decât se vorbeşte pe acele bloguri. Politica are o strânsă legătură cu statul şi nu “bârfa” despre politicieni. Dar nu vreau să dezvolt acest punct de vedere acum.
Priviţi acel clasament al Blog despre politica (roblogfest.ro/competition/2010/Juriu-Profesional-Blog-despre-politica/), avem aşa:
hotnews – ştiri
petreanu – jurnalist
sorinamatei – jurnalist
voxpublica (Laura Cernahoschi) – jurnalist
patrasconiu – jurnalist
voxpublica (fumurescu) – jurnalist
Despre restul nu ştiu prea bine cine sunt persoanele din spatele nick-urilor, poate că sunt bloggeri veritabili şi sper că este aşa.
Este absurd că un blogger să se compare cu Cristian Preda sau Cabral, cu Ion Iliescu sau Mihai Bendeac. Această categorie, “Blog despre politica”, este ceva foarte amestecat şi nu există o logică în acest sens. Ar fi trebuit să fie o categorie separată pentru oameni politici, o alta pentru vedete, şi mai puţină fragmentare “pe căprării” cât timp oricum se înscrie cine care cum vrea. Situaţia este cu atât mai ciudată cu cât există o categorie “blog de jurnalişti”.
PS.
Este ciudată şi psihologia celor care vizitează blogurile. Deşi acest blog este ales primul dintre politicieni, nu au venit pe blogul meu să vadă acel “mini-interviu” decât poate 10, maxim 20 de persoane direcţionate de pe acest blog, de parcă interesul nu ar fi legat foarte tare de ceea ce spune domnul Preda, ci de a apărea drept comentatori pe acest blog. Interesant, nu-i aşa?
@biblio sunt de acord cu ce ziceti. doar o mica obs. doc este un blog (colectiv, de altfel, sunt 2 daca nu chiar 3 autori) doar gazduit pe platforma hotnews, oarecum similar cu cele de pe voxpublica. In rest, sunt de acord. Cu mentiunea ca Petreanu, care scrie extrem de bine, atinge prea putin politica, dupa parerea mea, ca sa fie in aceasta categorie. care este, cum ziceti, o struto-camila. Pe de alta parte, este de mirare cum a intrat in top10 blogul lui lilick, care este blogul unui suporter, exaltat pe alocuri, si nu un blog politic. nu stiu daca apara sau nu penali. nici nu cred ca are mare relevanta, dar sunt de parere ca nu are ce cauta in lista. prea multi exaltati si habarnisti care nu fac altceva decat sa promoveze sportul lui “ti-am tras-o”, “ti-am dat-o in freza”, etc.
Nu este clar care au fost criteriile dupa care s-a facut premierea. Si cum s-a votat… Intrebarea este de fapt urmatoarea: cum se stabileste calitatea unui blog, dupa subiectele propuse , stilul autorului de a prezenta aceste subiecte ( chiar si gramatica: face parte din educatie, arata nivelul autorului; aviz celor care se dau mari intelectuali!) sau dupa comentarii? In privinta comentariilor, daca este un blog liber ca acesta autorul nu are nici un merit si nici o vina. Daca este vorba de un blog unde comentariile sunt “filtrate” dupa mofturile autorului atunci ar trebui luate si ele in considerare. In fine, cred ca acest clasament nu are o mare relevanta in privinta calitatatii si mai ales a impactului blogurilor respective.
Si oricum, sa cataloghezi un blog dupa culoarea sa politica denota doar ingustime si idei fixe, caracteristice oamenilor frustrati. Fericiti cei saraci cu duhul!
Felicitari!
Astfel ati reusit sa imbinati cele doua aspecte : a face politica, care nu-i totuna cu a vorbi despre sau a comenta.
Este cu totul normal ca pe primele locuri sa se afle comentatori politici, pe ale caror bloguri deasemenea intra mai multi din categoria lor, in timp ce pe blogul unui politician majoritatea celor asa zisi comentatori(unii nu fara talent) nu sunt deloc echidistanti, nu se ridica, ca si aici , deasupra microbismului politic demn de cel giulestean, dinamovist, stelist etc.
Multi sunt clone permise de titular care nu fac altceva sa laude mai mult sau putin evident (si aici este o impartire de sarcini ptr ca laudele mai putin evidente sa devina credibile)patronul, postarile critice cu cat sunt mai corecte si mai deranjante in adevarul lor, adica punct ochit punct lovit, cu atat sunt mai cenzurate, uneori se preferea injuraturile care compromit adverasri exasperati de combinatia de misto pe care si-o permit gorilele blogului in complicitate cu titularul care face o politica de sprijin, prin judicioasa publicare sau nu a postarilor , prin intarzierea lor etc, practica testata de mine pe blogul lui AN, care numai un blog corect si obiectiv nu poate fi numit.
Orice critica care apare acolo este lasata numai in masura in care fara sa loveasca serios face dovata unei false transparente.
Si nu ma refer la insulte care este normal sa fie banate, desi cu referire la ambii insultatori, ci si la situatia cand unei tabere i se permit aceste insulte si celeilalte nu, eventual doar un raspuns exasperat violent si plin de greseli din cauza asta, de care iarasi respectivii postaci au a se lua cu indarjire.
Are desigur cativa critici ca da bine, care insa nu sunt distrugatori. La AN este unul Harabula cultivat si inteligent al carui misto este corect, este dur, dar nu distrugator pe cat ar putea sa fie. In final el il ajuta indirect pe AN(nu cred ca intentionat) semnaland si astfel permitand desfasurare in continuare, dar la cote superioare a ipocriziei si minciunii ce-l defineste pe AN.
Blogul dvs este la fel de liber ca al unui nonpolitician si de nemanipulat tot astfel.
Cred deci ca meritati pozitia primita care este onoranta.
Si ca sa si ilustrez cele spuse cu un exemplu postez doua interventii la AN facute una dupa alta deci intr-un fel legat intre ele fiind ambele referitoare la tema Catalin Voicu in contextul unui subiect aparent nelegat de tema si abordat de AN pe firul respectiv:
ion adrian spune: Comentariul tău e în așteptare.
martie 25, 2010 la 10:12 am
Oricum dl senator Voicu a spus ca se va deschide Cutia Pandorei.
Cred ca asa ceva este un lucru bun, nu-i asa?
ion adrian spune: Comentariul tău e în așteptare.
martie 25, 2010 la 10:17 am
@Adrian Nastase
Se pare ca in SUA, daca unui criminal prins in flagrant nu i se citesc drepturile, acesta nu poate fi condamnat si poate ca este bine asa ptr impiedecarea abuzurilor(a fost un film cu acest subiect).
Sunt destule astfel de chestii procedurale si iarasi este bine sa fie, pe principiul ca este mai bine sa scape un infractor decat sa condamni un nevinovat.
Dar este mai putin violator un violator care nu poate fi condamnat din astfel de motive procedurale?
As vrea sa raspundeti la asta, dle profesor de drept.
Nota: nu era obligat sa raspunda dar nici macar nu a dorit sa le lase si acum fiind in moderare.
By the way, este posibil ca dupa ce se trece la un alt fir sa fie lasate la vedere dar cand nimeni nu se mai duce pe acolo si daca pe firul cel nou anunt aparitia lor acesta postare nu va apare niciodata, caci ar confirma o cenzura de acest soi, deci nu cu referire la insulte si grosolanii.
Si adaug chiar ieri mi-a scos o postare neesentiala la care o clobna a dat un raspuns jignitor referindu-se.
Eu l-am pleznit cf stilului casei dar l-am rugat sa indice postarea pe care nu o gaseam(nu mai stiam daca fusese pe acel fir sau pe unul invecinat)
Ma asteptam sa fie pusa la loc ca sa ma poate insulta in continuare si asa s-a si intamplat caci clona mi-a raspuns sa ma uit mai bine, ca este acolo la locul ei, iarasi urmand desigur insulte fata de acesta asa zisa eroare a mea, eroare provocata, caci intre timp postarea a reaparut cum am presups(gandind-ma la astea am verificat de cateva ori firul unde chiar fiusese si a aparut asa ca este exclusa neatentia).
De aici rezulta o complicitate clara intre clona si AN , si de aceea spun ca este posibil sa fie chiar o clona a lui AN, caci se ocupa numai de activitati gen garda de corp.
Desigur nici raspunsul meu in care am spus ca ma asteptam la asa ceva nu este scos de la moderare:
ion adrian spune: Comentariul tău e în așteptare.
martie 26, 2010 la 12:10 pm
Ce-mi mai place .
Eram sigur. Postarea a reaparut. xxx este o lighioana in coniventa si oare cu cine ? Sau numai un provocator de acelasi nivel cu cei de teapa lui, adica de doi bani. Dar daca este ajutat de voi, ce sa zic ?
Nota mea: “voi”, inseamna AN sau moderatorul blogului.
PS Mi-am permis aceste postari fiind o ocazie sa prezint cu propbe, si nu de la oricine, anumite comportamente uzitate .
Desigur ca se va putea spune ca am creeat eu aceste probe dar aici este “a prendre ou a laisser “.
Spectacol total aseara la antena 3.la stirile de la ora 21,interventie telefonica CATALIN VOICU-FENOMENAL BERBECUL,TOTAL.
daca pina mai ieri il creditam pe MAREAN CARE ESTE ca fiind emblema PSD,trebuie sa-mi fac mea culpa,de departe emblema PSD este acest berbec VOICU.
Daca iliescu este prima generatie de pesedist ticalos,VOICU ESTE CREATIA LUI ILIESCU,deci a doua generatie.
am apropiat doua discursuri,ale lui voicu si a lui PONTA.
Izbitor de asemanatoare.asadar iata cum stafeta ticalosiei a fost preluata de a treia generatie,de nepotul lui iliescu,VICTOR PONTA.
Comunismul e pe miini buna,sper ca cineva sa ia in locatie DOFTANA si sa-i mute acolo,mama ce turism s-ar face pe acolo.
asa ca DRAGI TOVARASI SI PRETENI,VOI CEI CARE SIMTITI SI AVETI TRAIRI DE ADEVARATI PESEDEI-sunteti asigurati pt urmatorii 25 de ani-nu va fura nimeni eticheta de MARI TICALOSI.
PS Fara interventie pe text , cred ca ati recunoscut stilul inconfundabil al amicului politic Zappa King zis si Frankie, care sper sa nu se supere ca-i fac propaganda gratuita.
@biblio voxpublica nu este un blog. este o platforma care gazduieste o multime de bloguri individuale. doc.hotnews.ro este un blog colectiv, cu 3 autori (doc, ionut si mihai damian).
@ion e greu de spus care varianta e mai buna, complet liber, ca aici, sau moderat la sange, ca pe blogul lui AN. daca tot a venit vorba de doc, poate varianta folosita pe blogul lui este o idee buna. atacurile la ceilalti comentatorisunt moderate. atacurile la adresa autorului sunt lasate. nu stiu cat de buna este idea, dar este o cale de mijloc. din aceasta perspectiva, tehnica daca doriti, nici AN nu poate fi blamat. pana la urma, si AN si CP sunt mai interesati de transmiterea unor mesaje, prin textele publicate, si, poate, mai putin de interactiunea cu cei care comenteaza. din aceasta perspectiva, oricare solutie aleasa, duce la rezultate similare.
last but not least. suporterul se ghideaza dupa filosofia “pe ei, pe ei, pe mama lor”. acest lucru este deranjant, dupa parerea mea, nu cu ce echipa tine.
nic
1.Nu e greu de facut diferenta intre manipulare si ipocrizie (AN) si libertate (aici).
2. AN nu e comparabil cu CP si nici blogurile lor asa ca nu are sens comparatia
@zeus: da, excelente sunt numai ale voastre, voi sunteti geniali, cei mai cu mot, aveti toate calitatile. Slava voua, sfinti pedelei, slava voua!
Bine ca e Patrascoiu neexaltat.
Sunt si eu curios, cine a facut selectia si jurizarea? Si, mai ales, cum?
Daca pe-aici ar comenta numai @ion adrian, @zeus si cei asemeni lor, blogul asta ar fi complet neinteresant.
@Riddick, @bogdan
Recunoasteti macar ca A. Nastase, C. Sutu si R. Turcescu sunt muuult mai obiectivi decat puteti fi dvs, care n-aveti ochi decat pentru propriii aplaudaci. Suporteri-suporteri (si eu sunt ) dar orisicat. Prea aveti o mentalitate de stadion.
Concursul de bloguri
Nu cred ca vom afla de la autori criteriile adevarate folosite de Roblogfest. Roblogfest pare sa tinteasca doar propria pozitie in blogosfera. Cel mai simplu mod de atragere a atentiei fiind cocotatul pe umerii unor bloguri populare (indiferent de topic), cred ca selectionarea blogurilor s-a facut doar be baza traficului. In acest fel, un politician compromis ca Nastase (cocotat pe popularitatea lui Turcescu) capata un balon de oxigen si poate fi mentinut artificial in atentia publica, din pozitia de “evaluator”, pozitie care ii confera astfel din start un statut in blogosfera pe care nu l-ar fi putut obtine in cadrul unei clasificari naturale (pataniile lui @ion adrian sunt o dovada, ca sa nu mai vorbim de calitatea morala a tartasescului). Probabil ca urmarind traseul finantarii Roblogfest vom gasi cunoscuti proprietari ai unor importante institutii mass media (cum ar fi ziare si TV falimentare), care si-au facut deja cunoscuta intentia de a investi in media electronica, in dauna celei pe hartie (prezenta lui Turcescu de la TV-Vantu in “juriu” este, in opinia mea, semnificativa).
In concluzie, cred ca dl Preda a gresit dand importanta unui sit dubios, fara istoric si care si-a autoacordat un mandat pentru care nu are nici o calificare.
@judex: sorry, nu mi-e simpatic Nastase, dar numai un rauvoitor poate sa spuna ca blogul lui e slab.
@ion adrian e cel mai penibil exemplu de “stil al casei”. Imi face placere sa ma “palmuiesc” cu @judex, @zeus, chiar @freedom, dar agramatul si grobianul @ion adrian imi insulta inteligenta, atata cata e.
Lasati-l pe demonul Vantu si uitati-va mai bine la ingerasul GC Paunescu-Bancorex. Turcescu e cu zece clase peste un propagandist meltean ca Radu Moraru, pupinul lui Talpes.
@radu,
Chestia aia la tine nu e deloc;
Este suficient sa vad ce ai priceput din poatarile mele, apoi sa te cred ca esti de buna credinta si atunci sa constat ca nu e.
Probabil ca pe multi dintre voi ii creditez cu ceva inteligenta si de aceea ii cred de rea credinta spurandu-ma pe ei .
Imi dau seama ca gresesc , nici-o rea credinta , prostie in stare pura si deci mila si compatimire si nu suparare.
@radu:
Blogul lui Nastase este pentru mine respingator, nu slab. Cred ca o multime de bani sunt bagati in acel blog, cu scopul probabil de a colecta adrese IP, care sa fie convertite apoi, de exemplu, in liste electorale (practica cunoscuta a PSD, de a utiliza mijloace nelegale de identificare, a se vedea lista pensionarilor din armata utilizata in scopuri electorale). Chiar daca tehnic blogul lui AN este aratos, scopul sau mi se parea priori necinstit. In privinta lui Adrian Nastase personal, discursul sau mi se pare mai degraba pretios decat intelectual, iar obsesia sa compulsiva de a se pozitiona in centrul atentiei prin manevre de cartier mi se pare respingatoare.
Sigur, GCP este si el un personaj dubios, totusi, cred ca platforma Roblogfest este mai curand finantata de Vantu (de fapt de Patriciu, pentru ca eu inclin sa cred ca Vantu s-a vandut deja lui Patriciu, desi se lauda ca el ar fi un peste mare in raport cu petro-analisto-politicianul) decat de GCP.
In concluzie, nu vad cum un juriu bazat pe asemenea personaje cu posibile agende obscure (fie de natura personala in cazul AN, fie trasata de seful direct – in cazul lui Turcescu) poate fi luat in seama, atata tot.
Pentru cei care in mod dogmatic, stupid si eronat separa ideile, separa adica teoria de aplicarea lor, gasind tot felul de scuze ideilor, cam ca dl Iliescu care daca va ramane cu ceva in stinta politica va ramane cu sintagma despre <> etc
“Asta pentru ca unii se incapataneaza si azi sa nu vada legatura dintre crima politica si idei
Fara analiza ideilor crima politica nu poate fi inteleasa iar reabilitand ideile ce au condus la crime politice reabilitam si aceste crime”
Daca nu intelegem ca omenirea a platit greu pretul aplicarii acestor idei devenim “indecenti intelectual” la fel de indecenti cu cei care neaga holocausul, ambele holocausturi cel nazist sau cel rosu.
Foarte multi au platit pretul acestor idei
@judex: ei, in sfarsit un raspuns rezonabil Minus obsesia cu Patriciu, in care vad sechelele propagandei electorale basesciene.
Totusi, va reamintesc ca Vox Publica e dominata de pro-basescieni. Sper ca nu ii suspectati pe Patrascoiu, Cr. Teodorescu, I.T. Morar si altii asemeni lor ca ar fi marionetele lui Vantu si conu Dinu, chiar daca papa bani (si) de la “mogul”.
Sa stiti ca demonii astia de oligarhi pot sa-si permita, din cand in cand, sa fie si credibili. Bun, nu va place Lilick, mie nu-mi place Patrasconiu, fiecare cu fixurile noastre.
N-am spus ca platforma Roblogfest ar fi fost finantata de GCP. Faceam aluzie la trustul pedelist B1-EvZ, finantat prin intermediul lui Bobby (aceeasi manevra ca in cazul Dan Voiculescu-Camelia Voiculescu) si spuneam ca nu e mai credibil decat cel al lui Vantu. Din contra, as zice.
@radu
Nu oricine se exprima impotriva coruptiei, minciunii, politicienilor verosi sau furturilor din averea statului sunt pro-basescieni (majoritatea acestora, intr-adevar, vad in Basescu singurul politician care are si legitimitatea, si puterea si vointa sa se lupte cu patricieni-vaturistii-felixienii si alte cozi de topor implantate de ilici prin institutiile statului, prin partide inventate si pline de impostura. Si, da, eu cred intr-adevar ca Patriciu este urmasul lui Ilici (asa cum Ilici a fost impus ca urmas al lui Ceasca) si are cam aceleasi obiective.
Pentru cei care in mod dogmatic, stupid si eronat separa ideile, separa adica teoria de aplicarea lor, gasind tot felul de scuze ideilor, cam ca dl Iliescu care daca va ramane cu ceva in stiinta politica va ramane cu sintagma despre ” intinarea idealurilor nobile etc etc”
@judex: pe logica dvs. Patriciu, “urmasul lui Ilici”, e presedintele Romaniei
Din punctul meu “patriocian” de vedere, axa partidului-stat prezidential in Romania e Ceausescu-Iliescu-Basescu, cu ajustari specifice in functie de context. Numai ca, spre deosebire de dvs., eu pot sa aduc in sprijinul acestei si ceva argumente rationale, nu doar intoxicari propagandistice de campanie si isterii mobilizatoare.
Argumentele dvs. sunt irationale si nu pot fi discutate rational. In general, cu fanaticii nu poti discuta, ei STIU.
@radu: ia incearca sa te gandesti putin care a fost agenda lui Ilici, si pe urma vezi daca esti de acord cu ce-ai scris la #42.
Uite iti dau si cateva situatii (pe care pari sa le ignori) la care poti sa meditezi:
1) asasinarea lui Ceausescu la ordinul lui Iliescu. Crezi ca din cauza ca si-au predat stafeta ?
2) chemarea trupelor rusesti in Romania in decembrie 1989. A fost asta un gest al Presedintelui Romaniei, sau al unui umil tovaras al lui Gorby ?
3) semnarea tratatului cu URSS, care prevenea alierea Romaniei cu NATO. A fost asta un gest al Presedintelui Romaniei, sau al unui adversar al Romaniei ?
4) Instigarea mineriadelor. A fost asta un gest al Presedintelui Romaniei, sau al unui adversar al Romaniei ?
5) relatia Basescu-Geoana-Moscova-NATO-Moldova
Presupunand ca tu nu ai fost la curent cu cele de mai sus, cum vezi tu filiatia Ceausescu-Iliescu-Basescu pe baze faptelor pe care ti le-am adus acum la cunostinta ?
@Cristian Preda
Ca o consolare la premiul “11″ obtinut de blog , suntati ridicat in slavi ca europarlamantar. Este adevarat, comparatia se face cu colegii romani…….
“Cristian Preda, vorbăreţ şi în România şi în Europa.
Una din cele mai bune prezenţe în Parlamentul European o are în schimb Cristian Preda. Europarlamentarul PDL nu a ratat nici o şedinţă. A fost prezent la toate cele 37. Este în topul românilor cu rezoluţii în Legislativul european.”"
E si in topul europarlamentarilor: este in primii 5% ca activitate. Dar nu vad de ce va mirati; doar nu va inchipuiti ca valoarea unui om este data de suma acuzatiilor neintemeiate care i se aduc; traind in lumea dumenavoastra mica, intre sopinel si jicol, si intr-un climat de toleranta extrema, in care fluvii de acuzatii sunt primite fara replica, e usor sa te lasi influentat si sa ajungi sa crezi ca gazda dumneavoastra de aici, numai pentru ca va accepta cu generozitate toate criticile, e chiar acea caricatura pe care exaltarea bolnava a unui jicol sau mitocania unui sopinel o deseneaza …
Discutia dumneavoastra are un viciu evident: in loc sa analizati faptele pentru a ajunge a niste concluzii, porniti de la propriile concluzii (ideea continuitatii Ceausescu-Iliescu-Basescu) pentru a selecta apoi dintre fapte pe acelea care va pot sprijini teoria.
Apropo, stiti ce scria Umberto Eco despre teoria conspiratiei (asa se numeste slabiciunea dumneavoastra) ? E sofisticarea celor lisiti de sofisticare intelectuala. Incapabili sa accepte realitatea in complexitatea ei, imbratiseaza o teorie care le explica simplu, pe intelesul copiilor, ceea ce mintea lor nu poate accepta altfel, fiind prea complicat.
@Gabriel Preda
Si care sunt acele acuzatii neintemeiate? Anumite lucruri sunt atat de evidente, ca de exemplu oportunismul lui Cristian Preda, incat devine ridicol sa le negi.
Gabriel Preda , cum crezi că ar interpreta U.ECO prezența simultană a d-lui Preda la PE si la FSP , ca Decan , AICI la noi ? Ar introduce în analiză …diferența de fus orar ? Paleativul…ar ține la o analiză a lui … Macovei ? E POSIBILĂ ȘI O DEFECTARE A FUSULUI ORAR ? DACĂ NU IA NICIUN BAN DE CE NU RENUNȚĂ …? FAVORIZEAZĂ INCOMPETENȚA ?
@judex: concluziile pe care le trageti vin din proasta contextualizare. Iliescu a fost “tovarasul” lui Ceausescu pana in 1971, asa cum si Basescu a fost “tovarasul” lui Iliescu pana in 1991 (si agent ceausist la Anvers pana in 1989). Odata cu schimbarea contextului geopolitic si geostrategic, cu prabusirea URSS (tot in 1991, ce coincidenta!), dar mai ales dupa 2000, Romania a intrat pe orbita NATO si Iliescu s-a adaptat din mers. Intrarea Romaniei in NATO si UE a fost pregatita sub guvernarea A. Nastase pe vremea presedintiei lui Iliescu, dupa ce Emil Constantinescu (sprijinit in 1996 de SRI) a dat impulsul decisiv, prin Parteneriatul pentru Pace, vizita lui Clinton si a Papei. Pe plan intern, exista similitudini frapante intre partidul-stat PSD si partidul-stat PDL de azi, ambele originate in FSN si construite pe retelele activului PCR si al Securitatii.
Basescu si PDL au castigat alegerile din 2004 si pe mesajul anticomunist al PNL, pe care l-au confiscat dupa cuplajul cu PPE. PDL-partid de dreapta a fost pregatit in laboratoarele PDSR (vezi convorbirea Nastase-Berlusconi din 2002, consemnata de T. Corlatean).
“Predarea stafetei” e o figura de stil. Asasinarea lui Ceausescu, roman patriot, de-ai nostri, nu-i asa? de catre kaghebistul Iliescu a insemnat o preluare de stafeta a puterii de la PCR si Securitate, preluate sub o alta denumire in FSN, dar cu garantarea supravietuirii si dezvoltarii economice a retelei. In sensul asta stafeta a fost preluata de FSN de la PCR, ca si, mai tarziu, stafeta partidului-stat de la PSD la PDL, adica tot “in cadrul Frontului”.
Discutia e mult mai complicata, dar o simplific, pentru ca stiu ca va plac simplificarile. Si “presedintelui memoriei” ii place modernizarea prin simplificare.
@ion adrian: va asigur ca ombilicul meu e mult mai interesant decat majoritatea comentariilor dvs. Mai putin cel cu “La Multi ani”-ul adresat florilor, la care subscriu
@Ilinca
Adevarata disputa e posibila acolo unde incepem prin a accepta ceea ce e mai greu de acceptat: si anume calitatile adversarului. Un jicol, imbalsamat in drojdia resentimentelor sale, nu va putea intelege niciodata ca ura te coboara. Daca va veti izola mereu in autismul unei complete negari a calitatilor adversarului, veti ramane doar cu intrebarea, dureros de simpla “daca el e atat de demn de dispret, eu de ce ii scriu, rugator, atatea zeci de mesaje ramase fara raspuns” ?
Fiindca veni vorba pot sa va mai imbogatesc cunostintele cu ceva important: Ion Iliescu in mod gresit este considerat dizident, el este de fapt, doar un dizgratiat.
@Gabriel Preda
””……..eu de ce ii scriu, rugator, atatea zeci de mesaje ramase fara raspuns” ?”"”
Deveniti penibil! Dar asta o stiti foarte bine.
In general o discutie debuteaza si are sanse sa aiba un sens, atunci cand fiecare participant la disctie accepta calitatile celorlalti. Cat despre faptul ca unii il considera ” un adversar” pe domnul Preda, o fi adevarat, dar nu-i cazul meu. Nu-l consider nici adversar, nici aliat, doar un pion pe scena politicii romanesti, mai “spalatzel” ca altii, mai scolit si mai inteligent, dar, intr-un anume fel la fel de oportunist.
@ion adrian: sa va aduc aminte declaratiile anti-anticomuniste ale PD-ului si ale lui Basescu din 2005, cand Tariceanu a avut alte pozitii? Nu ma mai obosesc, la varsta dvs. amnezia e normala.
@radu:
1) Simplificare: sigur, evidenta poate fi negata sau prezentata ca simplicitate. Tehnica asta se numeste “abureala” (fumigene, perdea de fum) si este ceea ce fac 80% din gazete si televiziuni (99% inainte de prezidentialele din 2009).
2) Ilici nu poate fi considerat dictator pentru ca el nu a vrut puterea, el doar a avut misiunea de a transfera puterea lui Ceausescu. “Basescu-dictator este pur si simplu o prostie.
3) Eu cred ca singurul personaj politic cu aere de dictator in ultimii 20 de ani a fost Adrian Nastase.
4) PSD are o vocatie de partid etnic, mai curand decat de partid stat. PDL nu este si nu cred ca va deveni un partid-stat.
@#72 judex
Basescu este diktator !
Detine toate puterile statului, chiar dintr’o perspectiva a fantomei statului de drept:
legislativ ( unde este majoritar, prin racolari, santaj si dosare penale politice), executiv ( unde a numit si numeste pe cine doreste, vezi Boc), judecatoresc ( unde numeste atat ministrul justitiei in guvern cat pe si sefii parchetelor si ai intantei supreme conf legii modificate de M. Macovei).
Faulteaza si interpreteaza constitutia oricand si oricum doreste. Falsifica istoria pentru a’si legitima impostura( vezi confiscarea luptei anticomuniste si antifeseniste, desi era chiar parte din cele doua forte represive), fura toate alegerile si se proclama , in ciuda retardului national, mare reformator de sistem.
Are in plus toate serviciile secrete ( ne asculta telefoanele, ne urmareste, ne restrictioneaza accesul la justitie etc, are tot bugetul statului si absolut toate institutiile…
Suntem intr’o diktatura BaSSecurista!
@judex: “partid etnic”. Va ganditi cumva la manelisti si la clanul Bercea Mondial?
Pareti putin derutat.
Depinde la care evidenta va referiti. La cea enuntata de dvs. sau de mine?
Nu spun ca Basescu e dictator. Autoritarism nu e acelasi lucru cu dictatura. Antiparlamentarismul basescian, atitudinea fata de opozitie si controlul total asupra activitatii executivului sunt insa ingrijoratoare si miros a cezarism. Sau a putinism deocamdata incipient.
Imi pare rau, dar PDL are tendinte evidente de partid-stat, si nu ma refer doar la politizarea scandaloasa a administratiei. Tehnica securista a partidelor-satelit (UNPR) a fost comuna si regimului Iliescu.
Presa, intr’adevar, nu o controleaza integral Bassecu… dar asta se datoreaza unor programe ale unor state democratice care sustin si subventioneaza anumite zone media din Ro pe modelul ” Europei Libere”, ” Vocii Americii” etc din vremea dictaturii ceausiste. Pentru ca altfel am fi ca’n Somalia!
Astfel, in opinia mea, RTV este mentinuta in viata de un program CIA iar Antena 3 de catre MI6.
@ radu # 76 E un diktator soft , intr’adevar, fiindca avem norocul sa fie 80% din timp beat si in cele 20% temporale in care’i treaz nu’l prea lasa legislatia preexistenta diktaturii lui si asezarea Ro in Europa.
Oricum suntem sub BaSSecu la nivelul economic, democratic, legislativ etc, al unui stat din America de Sud.
Fiindca suntem pe un fir care discuta despre bloguri va mai prezint o chestie foarte misto:
1. AN are un fir intitulat : Despre procesul EDF la Antena 3
2. Eu am o replica azi dimineata la cele spuse pe acolo care si acum sta in moderare:
ion adrian spune: Comentariul tău e în așteptare.
martie 28, 2010 la 11:52 am
Dle AN,
Considerati ca A3 este un post mediatic onorant si pe care sa-l poti cita fara sa te rusinezi?
PS.Poate macar acesta intrebare retorica si desigur neconvenabila sa nu fie cenzurata.
Nota mea : evident ca este cenzurata si ptr mine a fost dor un test de tipul turnesolului, intins dlui AN .
luminati-ma si pe mine, daca scrieti diKtator, cu K, ce inseamna? adica ii dati lovitura de gratie lui base? el citeste si tremura de indignare, se imbolnaveste de anxietate depresiva (la moda) si isi da demisia, sunandu-l pe crin si dandu-i cheile cotrocenilor?
84 comentarii
[...] afla mai mult: Locul 11 [...]
Un loc absolut onorabil dată fiind tinereţea blogului.
@ Cristian Preda
Nu ştiu dacă aţi observat, sunteţi locul 11 la categoria “Blog despre politica”, dar cei 10 dinaintea domniei voastre nu sunt politicieni.
Felicitari! Dreapta rulz!
ps. topul e un reality check pentru mancatorii de materie maro de pe net. Aciuati inclusiv aici.
@ Bibliotecaru
Doc, Patrasconiu, Politeia, Fumurescu, Blogary sunt bloguri politice. E si un ratacit aparator de penali, lilick, ratacit in top. O mentiune speciala pentru Sorina Matei, de pe locul trei. Un blog excelent de a carui existenta nu stiam.
Locul 11…
Asocierea cu diktatoru’ cauzeaza grav imaginii publice…
Sa ne aducem aminte cat au pierdut Sabin Balasa sau Adrian Paunescu pentru ca erau considerati aulici.
Dar aveti alte avantaje, intr’o lege a compensatiei fireasca.
Locul 11 din 51 de participanti nu-i rau! Oricum, este un vot cat se poate de subiectiv si este normal sa fie asa…
@bibliotecaru Cu mici exceptii, toti cei care au un blog propun subiecte politice! Se vand bine si toata lumea se pricepe la asta.
Aduceti-va aminte: de cate ori Cristian Preda propunea un subiect apolitic , sau erau cateva postari sau se ajungea tot la politica!
@zeus Bravo zeulica! Frumoasa fraza: “E si un ratacit aparator de penali, lilick, ratacit in top”. Am mai citit genul acesta de reflectie profunda , iti dau un exemplu: ” sustinatorii pdl-ului sunt intelectualii”. Cred ca autoarea acestei fraze memorabile este @andra. In orice caz, daca mai era nevoie, ne-ai convins cat esti de prostovan: cine are aceleasi pareri politice cu tine este destept , cine nu, nu!
Domnule Preda, daca intr-o zi renuntati la pdl ( daca nu o renunta el inainte la dvs!) @zeus o sa va trateze de toate numele ( inlcuisv cel de care-l tratez eu in prezenta postare) si o sa explice peste tot ( doct!) cum si-a pierdut el timpul pe blogul unuia asa si pe dincolo. Stiu, nu-i vina dvs: nimeni nu-si alege sustinatorii.
A propos de clasamente, ce parere aveti de declaratia dragului presedinte:
“”"Traian Basescu: Ar trebui sa ne lamentam mai putin in privinta somajului… Suntem cu circa doua procente sub media UE”"”
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-7072417-traian-basescu-trebui-lamentam-mai-putin-privinta-somajului-suntem-circa-doua-procente-sub-media.htm
@ zeus, Ilinca
Avem viziuni diferite despre ce înseamnă politică. Personal eu înţeleg politica un pic altfel decât se vorbeşte pe acele bloguri. Politica are o strânsă legătură cu statul şi nu “bârfa” despre politicieni. Dar nu vreau să dezvolt acest punct de vedere acum.
Priviţi acel clasament al Blog despre politica (roblogfest.ro/competition/2010/Juriu-Profesional-Blog-despre-politica/), avem aşa:
hotnews – ştiri
petreanu – jurnalist
sorinamatei – jurnalist
voxpublica (Laura Cernahoschi) – jurnalist
patrasconiu – jurnalist
voxpublica (fumurescu) – jurnalist
Despre restul nu ştiu prea bine cine sunt persoanele din spatele nick-urilor, poate că sunt bloggeri veritabili şi sper că este aşa.
Este absurd că un blogger să se compare cu Cristian Preda sau Cabral, cu Ion Iliescu sau Mihai Bendeac. Această categorie, “Blog despre politica”, este ceva foarte amestecat şi nu există o logică în acest sens. Ar fi trebuit să fie o categorie separată pentru oameni politici, o alta pentru vedete, şi mai puţină fragmentare “pe căprării” cât timp oricum se înscrie cine care cum vrea. Situaţia este cu atât mai ciudată cu cât există o categorie “blog de jurnalişti”.
PS.
Este ciudată şi psihologia celor care vizitează blogurile. Deşi acest blog este ales primul dintre politicieni, nu au venit pe blogul meu să vadă acel “mini-interviu” decât poate 10, maxim 20 de persoane direcţionate de pe acest blog, de parcă interesul nu ar fi legat foarte tare de ceea ce spune domnul Preda, ci de a apărea drept comentatori pe acest blog. Interesant, nu-i aşa?
@biblio sunt de acord cu ce ziceti. doar o mica obs. doc este un blog (colectiv, de altfel, sunt 2 daca nu chiar 3 autori) doar gazduit pe platforma hotnews, oarecum similar cu cele de pe voxpublica. In rest, sunt de acord. Cu mentiunea ca Petreanu, care scrie extrem de bine, atinge prea putin politica, dupa parerea mea, ca sa fie in aceasta categorie. care este, cum ziceti, o struto-camila. Pe de alta parte, este de mirare cum a intrat in top10 blogul lui lilick, care este blogul unui suporter, exaltat pe alocuri, si nu un blog politic. nu stiu daca apara sau nu penali. nici nu cred ca are mare relevanta, dar sunt de parere ca nu are ce cauta in lista. prea multi exaltati si habarnisti care nu fac altceva decat sa promoveze sportul lui “ti-am tras-o”, “ti-am dat-o in freza”, etc.
@ nic
Ştiu că voxpublica este un blog colectiv, tocmai de aceea am pus şi în paranteză pe cel vizat/cea vizată.
Nu este clar care au fost criteriile dupa care s-a facut premierea. Si cum s-a votat… Intrebarea este de fapt urmatoarea: cum se stabileste calitatea unui blog, dupa subiectele propuse , stilul autorului de a prezenta aceste subiecte ( chiar si gramatica: face parte din educatie, arata nivelul autorului; aviz celor care se dau mari intelectuali!) sau dupa comentarii? In privinta comentariilor, daca este un blog liber ca acesta autorul nu are nici un merit si nici o vina. Daca este vorba de un blog unde comentariile sunt “filtrate” dupa mofturile autorului atunci ar trebui luate si ele in considerare. In fine, cred ca acest clasament nu are o mare relevanta in privinta calitatatii si mai ales a impactului blogurilor respective.
Si oricum, sa cataloghezi un blog dupa culoarea sa politica denota doar ingustime si idei fixe, caracteristice oamenilor frustrati. Fericiti cei saraci cu duhul!
Felicitari!
Astfel ati reusit sa imbinati cele doua aspecte : a face politica, care nu-i totuna cu a vorbi despre sau a comenta.
Este cu totul normal ca pe primele locuri sa se afle comentatori politici, pe ale caror bloguri deasemenea intra mai multi din categoria lor, in timp ce pe blogul unui politician majoritatea celor asa zisi comentatori(unii nu fara talent) nu sunt deloc echidistanti, nu se ridica, ca si aici , deasupra microbismului politic demn de cel giulestean, dinamovist, stelist etc.
Multi sunt clone permise de titular care nu fac altceva sa laude mai mult sau putin evident (si aici este o impartire de sarcini ptr ca laudele mai putin evidente sa devina credibile)patronul, postarile critice cu cat sunt mai corecte si mai deranjante in adevarul lor, adica punct ochit punct lovit, cu atat sunt mai cenzurate, uneori se preferea injuraturile care compromit adverasri exasperati de combinatia de misto pe care si-o permit gorilele blogului in complicitate cu titularul care face o politica de sprijin, prin judicioasa publicare sau nu a postarilor , prin intarzierea lor etc, practica testata de mine pe blogul lui AN, care numai un blog corect si obiectiv nu poate fi numit.
Orice critica care apare acolo este lasata numai in masura in care fara sa loveasca serios face dovata unei false transparente.
Si nu ma refer la insulte care este normal sa fie banate, desi cu referire la ambii insultatori, ci si la situatia cand unei tabere i se permit aceste insulte si celeilalte nu, eventual doar un raspuns exasperat violent si plin de greseli din cauza asta, de care iarasi respectivii postaci au a se lua cu indarjire.
Are desigur cativa critici ca da bine, care insa nu sunt distrugatori. La AN este unul Harabula cultivat si inteligent al carui misto este corect, este dur, dar nu distrugator pe cat ar putea sa fie. In final el il ajuta indirect pe AN(nu cred ca intentionat) semnaland si astfel permitand desfasurare in continuare, dar la cote superioare a ipocriziei si minciunii ce-l defineste pe AN.
Blogul dvs este la fel de liber ca al unui nonpolitician si de nemanipulat tot astfel.
Cred deci ca meritati pozitia primita care este onoranta.
PS. In plus blogul uni politician este totusi tinut de niste restrictii autoimpuse pe care un bloger chiar si analist politic nu are a le urmari.
Si ca sa si ilustrez cele spuse cu un exemplu postez doua interventii la AN facute una dupa alta deci intr-un fel legat intre ele fiind ambele referitoare la tema Catalin Voicu in contextul unui subiect aparent nelegat de tema si abordat de AN pe firul respectiv:
ion adrian spune: Comentariul tău e în așteptare.
martie 25, 2010 la 10:12 am
Oricum dl senator Voicu a spus ca se va deschide Cutia Pandorei.
Cred ca asa ceva este un lucru bun, nu-i asa?
ion adrian spune: Comentariul tău e în așteptare.
martie 25, 2010 la 10:17 am
@Adrian Nastase
Se pare ca in SUA, daca unui criminal prins in flagrant nu i se citesc drepturile, acesta nu poate fi condamnat si poate ca este bine asa ptr impiedecarea abuzurilor(a fost un film cu acest subiect).
Sunt destule astfel de chestii procedurale si iarasi este bine sa fie, pe principiul ca este mai bine sa scape un infractor decat sa condamni un nevinovat.
Dar este mai putin violator un violator care nu poate fi condamnat din astfel de motive procedurale?
As vrea sa raspundeti la asta, dle profesor de drept.
Nota: nu era obligat sa raspunda dar nici macar nu a dorit sa le lase si acum fiind in moderare.
By the way, este posibil ca dupa ce se trece la un alt fir sa fie lasate la vedere dar cand nimeni nu se mai duce pe acolo si daca pe firul cel nou anunt aparitia lor acesta postare nu va apare niciodata, caci ar confirma o cenzura de acest soi, deci nu cu referire la insulte si grosolanii.
Si adaug chiar ieri mi-a scos o postare neesentiala la care o clobna a dat un raspuns jignitor referindu-se.
dar l-am rugat sa indice postarea pe care nu o gaseam(nu mai stiam daca fusese pe acel fir sau pe unul invecinat)
Eu l-am pleznit cf stilului casei
Ma asteptam sa fie pusa la loc ca sa ma poate insulta in continuare si asa s-a si intamplat caci clona mi-a raspuns sa ma uit mai bine, ca este acolo la locul ei, iarasi urmand desigur insulte fata de acesta asa zisa eroare a mea, eroare provocata, caci intre timp postarea a reaparut cum am presups(gandind-ma la astea am verificat de cateva ori firul unde chiar fiusese si a aparut asa ca este exclusa neatentia).
De aici rezulta o complicitate clara intre clona si AN , si de aceea spun ca este posibil sa fie chiar o clona a lui AN, caci se ocupa numai de activitati gen garda de corp.
Desigur nici raspunsul meu in care am spus ca ma asteptam la asa ceva nu este scos de la moderare:
ion adrian spune: Comentariul tău e în așteptare.
martie 26, 2010 la 12:10 pm
.
Ce-mi mai place
Eram sigur. Postarea a reaparut. xxx este o lighioana in coniventa si oare cu cine ? Sau numai un provocator de acelasi nivel cu cei de teapa lui, adica de doi bani. Dar daca este ajutat de voi, ce sa zic ?
Nota mea: “voi”, inseamna AN sau moderatorul blogului.
PS Mi-am permis aceste postari fiind o ocazie sa prezint cu propbe, si nu de la oricine, anumite comportamente uzitate .
Desigur ca se va putea spune ca am creeat eu aceste probe dar aici este “a prendre ou a laisser “.
Am dat copy paste caci merita
:
Spectacol total aseara la antena 3.la stirile de la ora 21,interventie telefonica CATALIN VOICU-FENOMENAL BERBECUL,TOTAL.
daca pina mai ieri il creditam pe MAREAN CARE ESTE ca fiind emblema PSD,trebuie sa-mi fac mea culpa,de departe emblema PSD este acest berbec VOICU.
Daca iliescu este prima generatie de pesedist ticalos,VOICU ESTE CREATIA LUI ILIESCU,deci a doua generatie.
am apropiat doua discursuri,ale lui voicu si a lui PONTA.
Izbitor de asemanatoare.asadar iata cum stafeta ticalosiei a fost preluata de a treia generatie,de nepotul lui iliescu,VICTOR PONTA.
Comunismul e pe miini buna,sper ca cineva sa ia in locatie DOFTANA si sa-i mute acolo,mama ce turism s-ar face pe acolo.
asa ca DRAGI TOVARASI SI PRETENI,VOI CEI CARE SIMTITI SI AVETI TRAIRI DE ADEVARATI PESEDEI-sunteti asigurati pt urmatorii 25 de ani-nu va fura nimeni eticheta de MARI TICALOSI.
PS Fara interventie pe text , cred ca ati recunoscut stilul inconfundabil al amicului politic Zappa King zis si Frankie, care sper sa nu se supere ca-i fac propaganda gratuita.
@biblio voxpublica nu este un blog. este o platforma care gazduieste o multime de bloguri individuale. doc.hotnews.ro este un blog colectiv, cu 3 autori (doc, ionut si mihai damian).
@ion e greu de spus care varianta e mai buna, complet liber, ca aici, sau moderat la sange, ca pe blogul lui AN. daca tot a venit vorba de doc, poate varianta folosita pe blogul lui este o idee buna. atacurile la ceilalti comentatorisunt moderate. atacurile la adresa autorului sunt lasate. nu stiu cat de buna este idea, dar este o cale de mijloc. din aceasta perspectiva, tehnica daca doriti, nici AN nu poate fi blamat. pana la urma, si AN si CP sunt mai interesati de transmiterea unor mesaje, prin textele publicate, si, poate, mai putin de interactiunea cu cei care comenteaza. din aceasta perspectiva, oricare solutie aleasa, duce la rezultate similare.
last but not least. suporterul se ghideaza dupa filosofia “pe ei, pe ei, pe mama lor”. acest lucru este deranjant, dupa parerea mea, nu cu ce echipa tine.
nic
1.Nu e greu de facut diferenta intre manipulare si ipocrizie (AN) si libertate (aici).
2. AN nu e comparabil cu CP si nici blogurile lor asa ca nu are sens comparatia
Ilinca , cea mai tare e a lui Solomon …. despre un om de cultura . e pe primul loc la cuvinte care … ucid !!!!!!!!!!!!!!!!! Sa nu iuti … zeus !!!!!!!!
@zeus: da, excelente sunt numai ale voastre, voi sunteti geniali, cei mai cu mot, aveti toate calitatile. Slava voua, sfinti pedelei, slava voua!
Bine ca e Patrascoiu neexaltat.
Sunt si eu curios, cine a facut selectia si jurizarea? Si, mai ales, cum?
Daca pe-aici ar comenta numai @ion adrian, @zeus si cei asemeni lor, blogul asta ar fi complet neinteresant.
Aiurea… Roblogfest este o şuşă, din moment ce jurizează A. Năstase, C. Şuţu şi R. Turcescu. Placebo monden…
mda, sutu si nastase…bleah
din cate-mi dau seama, pe aproape toate le am in feed. e de bine
eu ma bucur pentru blogary
@Riddick, @bogdan
) dar orisicat. Prea aveti o mentalitate de stadion.
Recunoasteti macar ca A. Nastase, C. Sutu si R. Turcescu sunt muuult mai obiectivi decat puteti fi dvs, care n-aveti ochi decat pentru propriii aplaudaci. Suporteri-suporteri (si eu sunt
endtimewatchman : Propaganda
Concursul de bloguri
Nu cred ca vom afla de la autori criteriile adevarate folosite de Roblogfest. Roblogfest pare sa tinteasca doar propria pozitie in blogosfera. Cel mai simplu mod de atragere a atentiei fiind cocotatul pe umerii unor bloguri populare (indiferent de topic), cred ca selectionarea blogurilor s-a facut doar be baza traficului. In acest fel, un politician compromis ca Nastase (cocotat pe popularitatea lui Turcescu) capata un balon de oxigen si poate fi mentinut artificial in atentia publica, din pozitia de “evaluator”, pozitie care ii confera astfel din start un statut in blogosfera pe care nu l-ar fi putut obtine in cadrul unei clasificari naturale (pataniile lui @ion adrian sunt o dovada, ca sa nu mai vorbim de calitatea morala a tartasescului). Probabil ca urmarind traseul finantarii Roblogfest vom gasi cunoscuti proprietari ai unor importante institutii mass media (cum ar fi ziare si TV falimentare), care si-au facut deja cunoscuta intentia de a investi in media electronica, in dauna celei pe hartie (prezenta lui Turcescu de la TV-Vantu in “juriu” este, in opinia mea, semnificativa).
In concluzie, cred ca dl Preda a gresit dand importanta unui sit dubios, fara istoric si care si-a autoacordat un mandat pentru care nu are nici o calificare.
@judex: sorry, nu mi-e simpatic Nastase, dar numai un rauvoitor poate sa spuna ca blogul lui e slab.
sa ma “palmuiesc” cu @judex, @zeus, chiar @freedom, dar agramatul si grobianul @ion adrian imi insulta inteligenta, atata cata e.
@ion adrian e cel mai penibil exemplu de “stil al casei”. Imi face placere
Lasati-l pe demonul Vantu si uitati-va mai bine la ingerasul GC Paunescu-Bancorex. Turcescu e cu zece clase peste un propagandist meltean ca Radu Moraru, pupinul lui Talpes.
@radu,
Chestia aia la tine nu e deloc;
Este suficient sa vad ce ai priceput din poatarile mele, apoi sa te cred ca esti de buna credinta si atunci sa constat ca nu e.
Probabil ca pe multi dintre voi ii creditez cu ceva inteligenta si de aceea ii cred de rea credinta spurandu-ma pe ei .
Imi dau seama ca gresesc , nici-o rea credinta , prostie in stare pura si deci mila si compatimire si nu suparare.
Erata: suparandu-ma
@radu:
Blogul lui Nastase este pentru mine respingator, nu slab. Cred ca o multime de bani sunt bagati in acel blog, cu scopul probabil de a colecta adrese IP, care sa fie convertite apoi, de exemplu, in liste electorale (practica cunoscuta a PSD, de a utiliza mijloace nelegale de identificare, a se vedea lista pensionarilor din armata utilizata in scopuri electorale). Chiar daca tehnic blogul lui AN este aratos, scopul sau mi se parea priori necinstit. In privinta lui Adrian Nastase personal, discursul sau mi se pare mai degraba pretios decat intelectual, iar obsesia sa compulsiva de a se pozitiona in centrul atentiei prin manevre de cartier mi se pare respingatoare.
Sigur, GCP este si el un personaj dubios, totusi, cred ca platforma Roblogfest este mai curand finantata de Vantu (de fapt de Patriciu, pentru ca eu inclin sa cred ca Vantu s-a vandut deja lui Patriciu, desi se lauda ca el ar fi un peste mare in raport cu petro-analisto-politicianul) decat de GCP.
In concluzie, nu vad cum un juriu bazat pe asemenea personaje cu posibile agende obscure (fie de natura personala in cazul AN, fie trasata de seful direct – in cazul lui Turcescu) poate fi luat in seama, atata tot.
Cei interesati de Marxism si de antimarxism cred ca merita sa intrati la Patrasconiu blog:
http://patrasconiu.ro/
Pentru cei care in mod dogmatic, stupid si eronat separa ideile, separa adica teoria de aplicarea lor, gasind tot felul de scuze ideilor, cam ca dl Iliescu care daca va ramane cu ceva in stinta politica va ramane cu sintagma despre <> etc
“Asta pentru ca unii se incapataneaza si azi sa nu vada legatura dintre crima politica si idei
Fara analiza ideilor crima politica nu poate fi inteleasa iar reabilitand ideile ce au condus la crime politice reabilitam si aceste crime”
Daca nu intelegem ca omenirea a platit greu pretul aplicarii acestor idei devenim “indecenti intelectual” la fel de indecenti cu cei care neaga holocausul, ambele holocausturi cel nazist sau cel rosu.
Foarte multi au platit pretul acestor idei
@judex: ei, in sfarsit un raspuns rezonabil
Minus obsesia cu Patriciu, in care vad sechelele propagandei electorale basesciene.
Totusi, va reamintesc ca Vox Publica e dominata de pro-basescieni. Sper ca nu ii suspectati pe Patrascoiu, Cr. Teodorescu, I.T. Morar si altii asemeni lor ca ar fi marionetele lui Vantu si conu Dinu, chiar daca papa bani (si) de la “mogul”.
Sa stiti ca demonii astia de oligarhi pot sa-si permita, din cand in cand, sa fie si credibili. Bun, nu va place Lilick, mie nu-mi place Patrasconiu, fiecare cu fixurile noastre.
N-am spus ca platforma Roblogfest ar fi fost finantata de GCP. Faceam aluzie la trustul pedelist B1-EvZ, finantat prin intermediul lui Bobby (aceeasi manevra ca in cazul Dan Voiculescu-Camelia Voiculescu) si spuneam ca nu e mai credibil decat cel al lui Vantu. Din contra, as zice.
ion adriene , mosule , culca-te ca se schimba ora ….lasa evidentele asa cum sunt …nu incerca sa le mai explici , le …onanizezi ….
Celor interesati de date economice seci le recomand :
http://www.andreeavass.ro/blog/2010/03/tabloul-de-bord-la-rece-evolutia-recenta-a-principalilor-indicatori-macroeconomici/
Aurel, daca eu ma duc sa ma culc, tu te duci sa te spanzuri ca sa scurtezi cu unu numarul idiotilor Terrei?
@radu
Nu oricine se exprima impotriva coruptiei, minciunii, politicienilor verosi sau furturilor din averea statului sunt pro-basescieni (majoritatea acestora, intr-adevar, vad in Basescu singurul politician care are si legitimitatea, si puterea si vointa sa se lupte cu patricieni-vaturistii-felixienii si alte cozi de topor implantate de ilici prin institutiile statului, prin partide inventate si pline de impostura. Si, da, eu cred intr-adevar ca Patriciu este urmasul lui Ilici (asa cum Ilici a fost impus ca urmas al lui Ceasca) si are cam aceleasi obiective.
ion adrian,
nu marul nu se scurteaza,se micsoreaza
aurel doar s-a gandit la starea ta de sanatate cand ti-a sugerat sa te culci
Erata la 32, cu intarziere si cu scuze:
Pentru cei care in mod dogmatic, stupid si eronat separa ideile, separa adica teoria de aplicarea lor, gasind tot felul de scuze ideilor, cam ca dl Iliescu care daca va ramane cu ceva in stiinta politica va ramane cu sintagma despre ” intinarea idealurilor nobile etc etc”
@ioana,
Nu vrei tu sa nu-l mai explici pe Aurel sau sunteti gemeni homozigoti?
Sau vrei sa ma convingi de QI-ul tau aurelian?
Monsieur CP,
Attention : ça rappelle la vanité -> un piège, une auto-privation de liberté; du dérisoire !
@judex: pe logica dvs. Patriciu, “urmasul lui Ilici”, e presedintele Romaniei
Din punctul meu “patriocian” de vedere, axa partidului-stat prezidential in Romania e Ceausescu-Iliescu-Basescu, cu ajustari specifice in functie de context. Numai ca, spre deosebire de dvs., eu pot sa aduc in sprijinul acestei si ceva argumente rationale, nu doar intoxicari propagandistice de campanie si isterii mobilizatoare.
Argumentele dvs. sunt irationale si nu pot fi discutate rational. In general, cu fanaticii nu poti discuta, ei STIU.
@ion adrian: mai citati-ne din Tutea, sau din alt filozof, ca sa va pot admira
nu , ramai treaz , e bine si cu un idiot pe aici …
radu,
Mai bine admira-ti buricul
aurel,
ce faci schimbi rolurile?
parca idiotul erai matale ?
@radu: ia incearca sa te gandesti putin care a fost agenda lui Ilici, si pe urma vezi daca esti de acord cu ce-ai scris la #42.
Uite iti dau si cateva situatii (pe care pari sa le ignori) la care poti sa meditezi:
1) asasinarea lui Ceausescu la ordinul lui Iliescu. Crezi ca din cauza ca si-au predat stafeta ?
2) chemarea trupelor rusesti in Romania in decembrie 1989. A fost asta un gest al Presedintelui Romaniei, sau al unui umil tovaras al lui Gorby ?
3) semnarea tratatului cu URSS, care prevenea alierea Romaniei cu NATO. A fost asta un gest al Presedintelui Romaniei, sau al unui adversar al Romaniei ?
4) Instigarea mineriadelor. A fost asta un gest al Presedintelui Romaniei, sau al unui adversar al Romaniei ?
5) relatia Basescu-Geoana-Moscova-NATO-Moldova
Presupunand ca tu nu ai fost la curent cu cele de mai sus, cum vezi tu filiatia Ceausescu-Iliescu-Basescu pe baze faptelor pe care ti le-am adus acum la cunostinta ?
ptr documentare:
http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-7073328-cat-costa-coruptia-putina-aritmetica-pornind-cazul-senatorului-voicu.htm?cfnl=
@Cristian Preda
Ca o consolare la premiul “11″ obtinut de blog , suntati ridicat in slavi ca europarlamantar. Este adevarat, comparatia se face cu colegii romani…….
“Cristian Preda, vorbăreţ şi în România şi în Europa.
Una din cele mai bune prezenţe în Parlamentul European o are în schimb Cristian Preda. Europarlamentarul PDL nu a ratat nici o şedinţă. A fost prezent la toate cele 37. Este în topul românilor cu rezoluţii în Legislativul european.”"
http://www.evz.ro/detalii/stiri/europarlamentarii-paine-si-circ-in-romania-invizibili-la-bruxelles-890664/pagina-articol/1.html
@erata “sunteti” si nu “suntati”
E si in topul europarlamentarilor: este in primii 5% ca activitate. Dar nu vad de ce va mirati; doar nu va inchipuiti ca valoarea unui om este data de suma acuzatiilor neintemeiate care i se aduc; traind in lumea dumenavoastra mica, intre sopinel si jicol, si intr-un climat de toleranta extrema, in care fluvii de acuzatii sunt primite fara replica, e usor sa te lasi influentat si sa ajungi sa crezi ca gazda dumneavoastra de aici, numai pentru ca va accepta cu generozitate toate criticile, e chiar acea caricatura pe care exaltarea bolnava a unui jicol sau mitocania unui sopinel o deseneaza …
@radu & judex
Discutia dumneavoastra are un viciu evident: in loc sa analizati faptele pentru a ajunge a niste concluzii, porniti de la propriile concluzii (ideea continuitatii Ceausescu-Iliescu-Basescu) pentru a selecta apoi dintre fapte pe acelea care va pot sprijini teoria.
Apropo, stiti ce scria Umberto Eco despre teoria conspiratiei (asa se numeste slabiciunea dumneavoastra) ? E sofisticarea celor lisiti de sofisticare intelectuala. Incapabili sa accepte realitatea in complexitatea ei, imbratiseaza o teorie care le explica simplu, pe intelesul copiilor, ceea ce mintea lor nu poate accepta altfel, fiind prea complicat.
@Gabriel Preda
Si care sunt acele acuzatii neintemeiate? Anumite lucruri sunt atat de evidente, ca de exemplu oportunismul lui Cristian Preda, incat devine ridicol sa le negi.
La Multi Ani!
Florilor autentice precum si nickurilor florale.
Despre normalitate intr-o lume anormala:
http://www.ziare.com/actual/opinii/03-28-2010/farmecul-discret-al-normalitatii-1005667
Gabriel Preda , cum crezi că ar interpreta U.ECO prezența simultană a d-lui Preda la PE si la FSP , ca Decan , AICI la noi ? Ar introduce în analiză …diferența de fus orar ? Paleativul…ar ține la o analiză a lui … Macovei ? E POSIBILĂ ȘI O DEFECTARE A FUSULUI ORAR ? DACĂ NU IA NICIUN BAN DE CE NU RENUNȚĂ …? FAVORIZEAZĂ INCOMPETENȚA ?
Ioa Adrian , cu 54 ți-ai spalat toate păcatele . de asta e bine să ai și bătrâni …pe blog . Sărut mâna ….tataie ….
De acum încolo să te culci devreme …
@judex: concluziile pe care le trageti vin din proasta contextualizare. Iliescu a fost “tovarasul” lui Ceausescu pana in 1971, asa cum si Basescu a fost “tovarasul” lui Iliescu pana in 1991 (si agent ceausist la Anvers pana in 1989). Odata cu schimbarea contextului geopolitic si geostrategic, cu prabusirea URSS (tot in 1991, ce coincidenta!), dar mai ales dupa 2000, Romania a intrat pe orbita NATO si Iliescu s-a adaptat din mers. Intrarea Romaniei in NATO si UE a fost pregatita sub guvernarea A. Nastase pe vremea presedintiei lui Iliescu, dupa ce Emil Constantinescu (sprijinit in 1996 de SRI) a dat impulsul decisiv, prin Parteneriatul pentru Pace, vizita lui Clinton si a Papei. Pe plan intern, exista similitudini frapante intre partidul-stat PSD si partidul-stat PDL de azi, ambele originate in FSN si construite pe retelele activului PCR si al Securitatii.
Basescu si PDL au castigat alegerile din 2004 si pe mesajul anticomunist al PNL, pe care l-au confiscat dupa cuplajul cu PPE. PDL-partid de dreapta a fost pregatit in laboratoarele PDSR (vezi convorbirea Nastase-Berlusconi din 2002, consemnata de T. Corlatean).
“Predarea stafetei” e o figura de stil. Asasinarea lui Ceausescu, roman patriot, de-ai nostri, nu-i asa? de catre kaghebistul Iliescu a insemnat o preluare de stafeta a puterii de la PCR si Securitate, preluate sub o alta denumire in FSN, dar cu garantarea supravietuirii si dezvoltarii economice a retelei. In sensul asta stafeta a fost preluata de FSN de la PCR, ca si, mai tarziu, stafeta partidului-stat de la PSD la PDL, adica tot “in cadrul Frontului”.
Discutia e mult mai complicata, dar o simplific, pentru ca stiu ca va plac simplificarile. Si “presedintelui memoriei” ii place modernizarea prin simplificare.
@ion adrian: va asigur ca ombilicul meu e mult mai interesant decat majoritatea comentariilor dvs. Mai putin cel cu “La Multi ani”-ul adresat florilor, la care subscriu
D-le Preda , dacă vreți vot de la 16 ani nu ar fi bine să fie introdusă o limita si pentru Ioni Adrieni ? Azi ar putea vota ….?
…si sa te scoli tarziu
@Ilinca
Adevarata disputa e posibila acolo unde incepem prin a accepta ceea ce e mai greu de acceptat: si anume calitatile adversarului. Un jicol, imbalsamat in drojdia resentimentelor sale, nu va putea intelege niciodata ca ura te coboara. Daca va veti izola mereu in autismul unei complete negari a calitatilor adversarului, veti ramane doar cu intrebarea, dureros de simpla “daca el e atat de demn de dispret, eu de ce ii scriu, rugator, atatea zeci de mesaje ramase fara raspuns” ?
Fiindca veni vorba pot sa va mai imbogatesc cunostintele cu ceva important:
Ion Iliescu in mod gresit este considerat dizident, el este de fapt, doar un dizgratiat.
@radu
Cum e acolo, in universul dumneavoastra paralel ? Vedeti si omuleti verzi ?
@ion adrian
evident, si, culmea, nici nu s-a temut sa o recunoasca, vezi filmuletul cu Parvulescu care a circulat “la liber” in anii ’90.
Care mesaj anticomunist al PNL decand cu Tariceanu si Olteanu?
@gabrielp: va plac mai mult omuletii portocalii ai lui @judex?
@Gabriel Preda
””……..eu de ce ii scriu, rugator, atatea zeci de mesaje ramase fara raspuns” ?”"”
Deveniti penibil! Dar asta o stiti foarte bine.
In general o discutie debuteaza si are sanse sa aiba un sens, atunci cand fiecare participant la disctie accepta calitatile celorlalti. Cat despre faptul ca unii il considera ” un adversar” pe domnul Preda, o fi adevarat, dar nu-i cazul meu. Nu-l consider nici adversar, nici aliat, doar un pion pe scena politicii romanesti, mai “spalatzel” ca altii, mai scolit si mai inteligent, dar, intr-un anume fel la fel de oportunist.
@ion adrian: sa va aduc aminte declaratiile anti-anticomuniste ale PD-ului si ale lui Basescu din 2005, cand Tariceanu a avut alte pozitii? Nu ma mai obosesc, la varsta dvs. amnezia e normala.
@radu

Cred ca domnu’ Miruna vede elefanti roz in jurul sau.
O duminica placuta, cu sau fara prenume de floare.
@Ilinca: a fel
@radu:
1) Simplificare: sigur, evidenta poate fi negata sau prezentata ca simplicitate. Tehnica asta se numeste “abureala” (fumigene, perdea de fum) si este ceea ce fac 80% din gazete si televiziuni (99% inainte de prezidentialele din 2009).
2) Ilici nu poate fi considerat dictator pentru ca el nu a vrut puterea, el doar a avut misiunea de a transfera puterea lui Ceausescu. “Basescu-dictator este pur si simplu o prostie.
3) Eu cred ca singurul personaj politic cu aere de dictator in ultimii 20 de ani a fost Adrian Nastase.
4) PSD are o vocatie de partid etnic, mai curand decat de partid stat. PDL nu este si nu cred ca va deveni un partid-stat.
@#72 judex
Basescu este diktator !
Detine toate puterile statului, chiar dintr’o perspectiva a fantomei statului de drept:
legislativ ( unde este majoritar, prin racolari, santaj si dosare penale politice), executiv ( unde a numit si numeste pe cine doreste, vezi Boc), judecatoresc ( unde numeste atat ministrul justitiei in guvern cat pe si sefii parchetelor si ai intantei supreme conf legii modificate de M. Macovei).
Faulteaza si interpreteaza constitutia oricand si oricum doreste. Falsifica istoria pentru a’si legitima impostura( vezi confiscarea luptei anticomuniste si antifeseniste, desi era chiar parte din cele doua forte represive), fura toate alegerile si se proclama , in ciuda retardului national, mare reformator de sistem.
Are in plus toate serviciile secrete ( ne asculta telefoanele, ne urmareste, ne restrictioneaza accesul la justitie etc, are tot bugetul statului si absolut toate institutiile…
Suntem intr’o diktatura BaSSecurista!
@judex: “partid etnic”. Va ganditi cumva la manelisti si la clanul Bercea Mondial?
Pareti putin derutat.
Depinde la care evidenta va referiti. La cea enuntata de dvs. sau de mine?
Nu spun ca Basescu e dictator. Autoritarism nu e acelasi lucru cu dictatura. Antiparlamentarismul basescian, atitudinea fata de opozitie si controlul total asupra activitatii executivului sunt insa ingrijoratoare si miros a cezarism. Sau a putinism deocamdata incipient.
Imi pare rau, dar PDL are tendinte evidente de partid-stat, si nu ma refer doar la politizarea scandaloasa a administratiei. Tehnica securista a partidelor-satelit (UNPR) a fost comuna si regimului Iliescu.
Presa, intr’adevar, nu o controleaza integral Bassecu… dar asta se datoreaza unor programe ale unor state democratice care sustin si subventioneaza anumite zone media din Ro pe modelul ” Europei Libere”, ” Vocii Americii” etc din vremea dictaturii ceausiste. Pentru ca altfel am fi ca’n Somalia!
Astfel, in opinia mea, RTV este mentinuta in viata de un program CIA iar Antena 3 de catre MI6.
@Stefran Jicol: hai sa zicem “dictator soft”. Cam aveti dreptate…
@ radu # 76 E un diktator soft , intr’adevar, fiindca avem norocul sa fie 80% din timp beat si in cele 20% temporale in care’i treaz nu’l prea lasa legislatia preexistenta diktaturii lui si asezarea Ro in Europa.
Oricum suntem sub BaSSecu la nivelul economic, democratic, legislativ etc, al unui stat din America de Sud.
Iaca partz! Te mai si uiti la ce efecte ai, cand esti un efect secundar al basinescismului dambovitean de stanga-n dreapta!
Fiindca suntem pe un fir care discuta despre bloguri va mai prezint o chestie foarte misto:
1. AN are un fir intitulat : Despre procesul EDF la Antena 3
2. Eu am o replica azi dimineata la cele spuse pe acolo care si acum sta in moderare:
ion adrian spune: Comentariul tău e în așteptare.
martie 28, 2010 la 11:52 am
Dle AN,
Considerati ca A3 este un post mediatic onorant si pe care sa-l poti cita fara sa te rusinezi?
PS.Poate macar acesta intrebare retorica si desigur neconvenabila sa nu fie cenzurata.
Nota mea : evident ca este cenzurata si ptr mine a fost dor un test de tipul turnesolului, intins dlui AN .
Cred ca 32 nu se intelege bine fara 31 si daca 32 ar incepe cu propozitia introductiva care ar face legatura cu 31 :
Si ref la asta un comentariu:
Pentru cei care in mod dogmatic, stupid si eronat separa ideile, …etc etc.
Ce ati spune despre autor daca 31 nu ar exista?
Ei bine asta face jigodia AN.
Erata: retrag termenul de jigodie, poate ca este exagerat
luminati-ma si pe mine, daca scrieti diKtator, cu K, ce inseamna? adica ii dati lovitura de gratie lui base? el citeste si tremura de indignare, se imbolnaveste de anxietate depresiva (la moda) si isi da demisia, sunandu-l pe crin si dandu-i cheile cotrocenilor?
Nu, bai, tontonele, ci ca sa fie luat in balon. Eu unul i-as spune sarlatan manipulativ, iar tie ti-as spune victima.
cu mine vorbesti? spala-te la gura inainte sa mi te adresezi
Introduceți datele si comentariul dvs.