Paranormal

Faptul că Mircea Geoană crede că a pierdut alegerile din motive paranormale mă îngrijorează mai puțin decât faptul că soția dumnealui crede același lucru.
Într-adevăr, politicienii au dreptul să spună foarte multe trăznăi. Nu însă și președinta Crucii Roșii, o organizație care are, conform statului, misiunea de a “asista persoanele vulnerabile în situații de dezastre și crize”.

57 comentarii

1 gabrielp { 01.17.10 at 9:32 PM }

Lumea incepe sa se ingrijoreze afland ca Mihaela Geoana cocheteaza cu paranormalul … eu am fost mult mai ingrijorat cand am vazut ca, in timp ce sotul domniei-sale ii dadea, cu grosolanie, cadou lui Traian Basescu “ghidul manierelor elegante”, “Mihaela dragostea mea” isi refacea machiajul ca fetele de liceu din Tokyo, inconjurata de o mare de barbati, si in fata camerelor TV … adica atunci cand parea ca nu se descurca cu normalitatea, nu cand cocheta cu paranormalul …

2 Liviu Iordache { 01.17.10 at 9:39 PM }

Asta m-a socat si pe mine, mai ales ca acum toata lumea face/incearca/se zbate pentru Haiti. As fi asteptat sa aud de la presedinta Crucii Rosii romane ca a lansat stringerea de fonduri, ca a trimis echipe de descoperire a supravietuitorilor, ca a trimis medicamente, orice, ca isi exprima compasiunea. Iar cucoana asta, care isi face buzele in fata camerelor de televiziune si isi indreapta ciorapii in public, vine si vorbeste o ora despre toate timpeniile care iti trec prin cap, inclusiv obsesia cu vrajile si altele asemenea. Domnilor, Crucea Rosie de cine este verificata? Ce cauta o asemenea catastrofa acolo? Anuntati-o pe cucoana asta ca in Haiti sunt 100.000 de morti si 1,5 milioane de oameni fara adapost si ca organizatia pe care pretinde ca o conduce tocmai pentru asemenea situatii a fost creata! Dati-o afara imediat!

3 Stefan Jicol { 01.17.10 at 10:29 PM }

Amicus Preda, sed magis amica veritas!
Nu sunt nici PSD-ist nici simpatizant socialist. Sunt insa indignat de noua nascocire care nu respecta adevarul. N’am auzit pe Geoana sa zica asta, ca d’aia a pierdut alegerile pe vreo motivatie paranormala.
Cred ca totusi, in aceasta paradigma deschisa aici, cineva fabuleaza sau fabrica in mod constient teme false de discutii.
Eu l’am auzit pe liderul PSD zicand clar si repetat ca a fost furat la alegeri, ceea ce este in asentimentul a 60% dintre romani. Nu ca paranormalul…
De ce nu da dl Preda un link sau un citat explicit? Fiinca nu are! Poate cel mult sa dea o manea cu Guta, in lumina politicii moderne a PDL…
Nu stiu cum “intelectualii” de casa ai lui Basescu sunt in continuare obsedati de Geoana si de Antonescu, desi acestia sunt iesiti din ecuatia politica. Pe drept, sau nedrept, asta e o alta discutie…
De ce nu sunt acesti “intelectuali” interesati de sfarmarea Statului de Drept, de ingroparea constitutiei, de falimentul general, de izolarea internationala sau de politizarea si clientelizarea tuturor institutiilor din Ro ?
Sau astea trebuie sa tina de paranormalul realist basesist ?

4 Gherman Adrian { 01.17.10 at 10:46 PM }

eu ma minunez cum a obtinut peste 5 milioane de voturi, aiest “ancorat in realitate. Pana si mistica tre sa aiba – in speculatiile specifice – oarece rational.

5 Bibliotecaru { 01.17.10 at 10:48 PM }

@ Cristian Preda
Dumneavoastră cum definiţi paranormalul, ca ceva în afara naturalului sau ca ceva în afara normalităţii?

După definiţia mea, paranormalul este strâns legat de improbabil. Să spunem că dacă iau un bile la LOTO, şansele să câştig sunt foarte, foarte mici. Ei bine, ceea ce face din loterie un fenomen care nu este paranormal, este că numărul variantelor cumpărate este atât de mare încât, din când în când, cineva câştigă.

Să presupunem însă că următoarea extragere se face numai pentru mine care iau un singur bilet. Ei bine, dacă eu ghicesc 6 numere la 6 din 49… lucrurile iau turnura paranormalului. Fiind singur în faţa atâtor probabilităţi, şansele de câştig sunt atât de mici încât trebuie să fie ceva paranormal. În consecinţă, supranaturalul, dar mai ales paranormalul, pot fi doar lucruri care astăzi sunt necunoscute, cum omul preistoric nu realiza că respiră materie sau cel din perioada antică că există unde electromagnetice. Poate că “paranormalul” sunt intuiţii înaintea ştiinţei.

Dincolo de toate, dacă americanii şi ruşii au institute care se ocupă cu studierea paranormalului, eu unul sunt dispus să fiu atent la acest subiect.

6 gabrielp { 01.17.10 at 10:50 PM }

@Jicol

Sa inteleg ca inca mai candidati pentru titlul de “prostanacul” blogului ? Se bat multi pe el … va urez succes !

7 sym { 01.17.10 at 10:51 PM }

@Stefan Jicol

Nu e nici o născocire, prostănacul a declarat la “latrina 3″ că a fost atacat paranormal în timpul confruntării cu piratul.

8 gabrielp { 01.17.10 at 10:52 PM }
9 gabrielp { 01.17.10 at 10:54 PM }
10 Ilinca { 01.17.10 at 10:54 PM }

@Gabriel Preda #6
Va admir sinceritatea si fair-play-ul de a ura succes unui contracandidat si va urez succes!

11 gabrielp { 01.17.10 at 10:57 PM }
12 gabrielp { 01.17.10 at 11:00 PM }

@Ilinca

Intotdeauna v-am apreciat pentru ascutimea spiritului si replica prompta.

13 Ilinca { 01.17.10 at 11:00 PM }

@Gabriel Preda
Continuati, continuati premiul intai nu-i departe…desi vad ca a aparut si @sym, o sa mai ia si el niste voturi. Eu chiar ezit intre el si dvs. ( sper ca nu va simtiti jignit).

14 gabrielp { 01.17.10 at 11:01 PM }

@Ilinca

Totusi, orice mi-ati scrie mie, nimic nu-l mai poate ajuta pe Jicol. A picat proba psihologica la Academie de Politie si acum isi linge ranile pe aici.

15 Ilinca { 01.17.10 at 11:03 PM }

@G. Preda #13
Oh, oh, oh…………….chiar mai mult ca pe Elena Udrea?
Ma simt flatata…..nu va faceti griji, nu continui cu replicile, sunt doar ” de passage”……….
M-am imbujorat de emotie , ma duc sa ma arunc in piscina…..
PS Si totusi ce-a facut tanarul Honorius hau-hau ce candida azi parca ( sau ieri?)?

16 gabrielp { 01.17.10 at 11:07 PM }

@Ilinca

Auziti, in interpretarea lui Biblio, cica Geoana zicea de fapt ca Traian Basescu a folosit specialisti in alterarea datelor statistice … a facut ca lucruri putin probabile sa se intample totusi … ce ziceti, Jicol si Biblio sunt la egalitate pentru cele mai penibile incercari de a-i scoate basma curata pe cascadorii rasului, “prostanacul” si “Mihaela dragostea mea” ?

17 gabrielp { 01.17.10 at 11:09 PM }

@Ilinca

Aveti grija sa nu fie prelata pusa (cand va aruncati in piscina) … ca iar va dislocati umarul si trebuie sa stati 2 saptamani pe sofa, privind la Antena 3…

18 Ilinca { 01.17.10 at 11:14 PM }

@G. Preda
Si pe cine intereseaza ce zicea sau zice Geoana?
Poate pe domnisorul Honorius? Si pe dvs. evident….
PS Bibliotecaru mi-este foarte simpatic.
PPS Daca nu apar in cateva zile, puteti sa va bucurati: ati scapat de mine ( aflu ca in piscina ar fi un rechin, asta dupa ce ieri, s-a gasit un sarpe in aceeasi piscina! ).

19 gabrielp { 01.17.10 at 11:20 PM }

@Ilinca

Tanarul Honorius Murcielago candideaza unde-i spune taticul lui … altfel e baiat bun, da de baut la tot cartierul … noi aici vorbeam, daca va uitati mai sus, de ce a mai declarat fosta viitoare prima doamna si printul ei consort …

20 gabrielp { 01.17.10 at 11:21 PM }

… de ce AU mai declarat …

21 Ilinca { 01.17.10 at 11:27 PM }

@G. Preda
Uite ca va prind bine criticile mele ! Sunteti mai atent la ce scrieti.
PS Va dezamagesc: rechinul respectiv are ochelari de inot si costum de baie ………. alarma falsa, copiii astia au o imaginatie debordanda ( desi sarpele de ieri era cat se poate de veridic, chiar eu am dat “nas in nas’ cu el…..)
PPS Ce da de baut baiatul ala bun? Si-n care cartier? Credeti ca da si-n seara asta de baut? Sa nu vin degeaba in Bucuresti, ca de la Darloagele este drum lung…..

22 gabriela filip { 01.17.10 at 11:28 PM }

la cate druncinari se anunta inca in politica noastra datorita situatiei economice din acest an, este foarte important cine va castiga presedintia PSD. Daca ramane Geoana , atunci patricienii vor avea un mare sprijin pentru scandal si instabilitate politica, cum a fost toata guvernarea lor, dar daca castiga Mitrea de exemplu, ma astept la o politica mai inteleapta . Un PSD putenic va obliga si PDL la o politica mai profesionista si la un alt sistem de selectie a valorilor. Deja sunt nemultumiti in UDMR din aripa liberala, care e posibil sa puna probleme guvernarii actuale daca pleaca spre PNL.Sa nu uitam ca Patriciu nu poate sta linistit in actuala conjunctura.

23 li { 01.17.10 at 11:45 PM }

1 . @gabrielp, sunteti o persoana cu mari carente de educatie .
2 .Nu-mi place Gioana dar eu mai intai l-am auzit pe Basescu spunand ca el este superetitios si in consecinta cadoul de la Gioana care cuprindea si o carte despre maniere elegante l-a trimis undeva cat mai departe ca sa nu-l influienteze (energetic ?). Sau l-o fi trimis departe doar pentru ca mitocania i se potriveste mai bine ?

24 amanda13 { 01.17.10 at 11:45 PM }

eu ma cutremur la gandul ca asemenea personaje puteau acum sa fie la conducerea Romaniei. am senzatia ca au serios nevoie de ajutor si consolare de la Mungiu-Pippidi, ca doar ea a lucrat candva la Socola…

25 Ilinca { 01.17.10 at 11:56 PM }

@24
Eu ma cutremur gandindu-ma ce personaje sunt acum la conducerea tarii, in guvern si pe langa! Si-mi revin realizand ce bine este la Darloagele! Oouuffff…….
@G. Preda Vedeti ca aveti o tovarasa de discutii. Sigur, schimbul de idei cu dansa va va aduce cateva voturi pentru premiul pe care l-ati propus.

26 Bruner Fox { 01.17.10 at 11:57 PM }

@Liviu Iordache

Subscriu si sunt perfect de acord cu spusele DOmniei Voastre. Si eu ma gandeam ca acest dezastru umanitar urias care este Cutremurul din Haiti nu are acoperirea mediatica si umana in Romania. Ne doare mai mult cand ne taiem la un deget decat cand mor un milion de oameni in Haiti, Africa sau la Tzunami. Crucea Rosie Romana a lansat pe site un apel pentru Haiti , doar atat!
http://www.crucearosie.ro/
nu am vazut-o pe Doamna Geoana sa iasa la TV sa faca lobby pentru acest apel, sa spuna ce face concret, si de ce nu, cum cheltuie banii, la modul concret!
Din pacate , Doamna Geoana nu are un KPI pentru functia asta si, atata vreme cat Mircea va fi presedinte la PSD , va fi si ea la CR!
Regret insa ca am donat 3 ani la rand cei 2% din impozit unei organizatii condusa de o persoana cu aceasta mentalitate…Anul asta ii dau la SMURD!
De citit si Tom Galagher in RL de azi:
http://www.romanialibera.ro/opinii-comentarii/a174879-pdl-in-cautarea-identitatii-pierdute.html

PS: Honorius a pierdut…a avut doar 30%. cum dau socoteala cei care l-au propulsat acum? PDL a mai pierdut un loc in Parlament…care, o sa vedeti, va face diferenta acusi cand se supara ungurii!

27 Bibliotecaru { 01.18.10 at 12:08 AM }

@ gabrielp
Începe să-mi fie greu să vă şi ignor, vă apropiaţi cu paşi repezi spre lista celor care nu le mai acord respectul.

Ia recitiţi ce am scris mai sus şi căutaţi unde am spus eu un nume, oricare ar fi el (desigur, în afară de cel căruia m-am adresat, şi care nu eraţi domnia voastră). Intervenţia mea nu are nici o legătură cu familia Geoană, eu m-am referit strict la ce a spus domnul Cristian Preda.

Dumneavoastră v-aţi blocat înţelegerea pe anumite probleme care nu sunt şi ale mele. Maturizaţi-vă şi treceţi mai departe.

PS
Neîntâmplător domnul Stroe a purtat astăzi culoarea violet. :D

28 gabrielp { 01.18.10 at 12:28 AM }

@Biblio

Eu zic ca aveti mai multe sanse sa castigati la 6 din 49 decat sa ne convingeti ca ai lui Geoana sunt niste vizionari care ne vorbesc despre paranormal cu seriozitate, stiind ca peste 3 secole lumea le va da dreptate ….

29 Stefan Jicol { 01.18.10 at 12:49 AM }

@ gabrielp, sym,
1) Dl Preda spune textual : “Mircea Geoană crede că a pierdut alegerile din motive paranormale”. Citatul explicit al d’lui intelectual contrazice link’urile si citatele dvs, care’s absolut adevarate dar care se refera la unele efecte din timpul confruntarii candidatilor . Confruntarea asta, de care vb toata lumea, a avut loc cu trei zile inaintea alegerilor si nu a modificat rezultatul votului si nici fraudarea acestuia. Sunt chestiuni diferite.
Nici Geoana si nici macar nevasta’sa nu zic nimic de “pierderea alegerilor” in acest context al utilizarii paranormalului… Sa nu mai distinga, oare, dl Preda diferentele dintre un moment de confruntare televizata si alt moment de “pierdere a alegerilor” ?
Sa fie atat de orbit, de iubirea pentru tatucu’ locomotiva, incat sa’si incalce si cele mai elementare criterii profesionale ? Ce face puterea din om!
2.1 Nu ma uit la Antena 3 si nici la b1Tv fiindca le consider nepermis de subiective.
2.2Nu am dat nici un examen la Academia de Politie si nici n’am sa dau vreodata fiindca sunt un om liber.

30 Bibliotecaru { 01.18.10 at 12:52 AM }

@ gabrielp

Discuţia despre paranormal pe care am deschis-o întrebând pe domnul Cristian Preda despre înţelesul paranormalului, nu are nici o legătură cu Mircea Geoană, o mai spun încă o dată… pentru a doua oară (nu am nici cea mai vagă idee de ce nu înţelegeţi din prima ce spun şi trebuie să repet).

Pe de altă parte, faptul că de multe ori în viaţă se întâmplă improbabilul, are o serie de implicaţii, De exemplu, are legătură cu credinţa generală în Divinitate. Omul care se roagă pentru ceva, de fapt invocă improbabilul. Atunci când i se oferă ceea ce cere, va spune că i-a ajutat Dumnezeu. Paranormalul deschide o cale spre dimensiuni filosofice importante… domnia voastră aţi pus însă azimutul pe Mircea Geoană şi nu vă mai puteţi gândi la altceva. Eu vorbesc despre paranormal cu seriozitate, domnul Geoană vorbeşte şi domnia sa cu seriozitate… motivele pentru care vorbim amândoi cu seriozitate despre paranormal însă sunt diferite. Pe mine nu mă interesează ce spune domnul Geoană, pe mine mă interesa ce crede domnul C. Preda, motiv pentru care am întrebat. Dacă mă interesa ce crede domnul Geoană, îl întrebam pe domnia sa şi nu pe domnul Cristian Preda.

Sper că de această dată am fost mai clar.

31 judex { 01.18.10 at 1:06 AM }

@biblio: eu cred ca termenul “paranormal” indica o doza para de anormalitate. Mai cred ca tendinta dvs. de a supra-analiza cuvintele in locul frazelor au rolul de a deturna sensul discutiei.

32 judex { 01.18.10 at 1:12 AM }

…ARE rolul

33 Bibliotecaru { 01.18.10 at 1:41 AM }

@ judex
Uneori discuţiile trebuiesc despărţite în elemente discrete iar cuantele analizate. Analiza pe care domnia voastră o sesizaţi conduc o discuţie măruntă de tip bârfă spre ceva mai serios… sau poate că nu, cum este norocul. Aveam de ales în a discuta cu un intelectual, ca domnul Cristian Preda, despre credulitatea, superstiţia unui alt om politic, într-o logică peiorativă care nu putea fi decât răutăcioasă şi deloc intelectuală, sau puteam discuta serios despre paranormal. Am ales să nu mă intereseze prima variantă, alţii au ales exact această primă variantă.

Elementul de compunere “para-” are două sensuri, de foarte mult, foarte tare, exacerbat sau de împotrivă, contra, anti… Există şi un al treilea sens, nepomenit de dicţionar, de “neoficial”, “ilicit”.

În principiu, orice lucru care se întâmplă măcar o dată, este natural. Nu vorbim deci despre naturalul care se întâmplă, vorbim despre normalitatea sau para-normalitatea cauzei care a condus la un rezultat ce nu pare a respecta legile probabilităţii. Iată deci că paranormalul nu este nici supranatural şi nici anormal… doar nedeterminat, necunoscut, fie pentru că acea cauză este neştiută, fie că anumite fenomene nu sunt cunoscute. Atunci când legile fizicii şi ale chimiei nu sunt respectate, ne punem întrebări.

Dacă eu discutam astfel de probleme cu nea Vasile din colţul blocului, era una, domnul Cristian Preda însă a terminat o Facultate de Filosofie, de la domnia sa mă aştept să înţeleagă exact ce spun şi să nu creadă nici un moment că subiectul este dl. Geoană.

34 Razvan { 01.18.10 at 1:41 AM }

interesante afirmatii

35 Marian Damian { 01.18.10 at 5:50 AM }

Viorel Hrebenciuc probabil că se amuză copios văzând amploarea fenomenului flacărării violet. Mi se pare scandalos, pe de altă parte, că Radu Stroe a luat-o de bună. Am tratat şi eu subiectul aici. L-aţi văzut ce asortat era? Ι-o fi fost frică de junele Honorius :-)

36 Marian Damian { 01.18.10 at 5:52 AM }

Mai cred că Mihaela Geoană a ratat o şansă excelentă să tacă..

37 sopinel { 01.18.10 at 11:07 AM }

Aseara am inteles de ce a castigat Stroe. Pentru ca era imbracat in pulover violet.
Cred ca daca guvernul Bo(c)ulet ar da la tot poporul o toala violet o sa iesim din criza.
Astea sunt false teme care prind la baba Veta care-si da ultimi banuti la tiganca sa afle cine a furat gaina sau oul? Apropo care a fost primul? Oul sau gaina? Votul sau flacaruia violeta?

38 sopinel { 01.18.10 at 11:11 AM }

@gabrielp #14
Sa intelegem ca a fost examinat de tine, colonele?

39 sopinel { 01.18.10 at 11:39 AM }

Daca “dictachioru” are specialistii despre care se vorbeste atunci natiunea romana este rezolvata. Un mic atac energetic la adresa FMI si uite cum ne invartim de un imprumut nerambursabil. Mai un atac energetic la adresa UE si ne ridica monitorizarea de pe justitie.
He, He. Am ras noi atunci de Base cand dansa cu Bercea Mondialu. Dar am io impresia ca persoanele astea “ezoterice” sunt putin cam balaoachese.
Si daca nu merge cu atacul energetic incercam cu metodele vechi: pontoarca, gura de lup sau ascunsul sub fuste.

40 Stefan Jicol { 01.18.10 at 12:29 PM }

@sopinel
Nu cred ca se mai indoieste nimeni ca “paranormalii”
conduc Ro, direct de la Cotroceni. Ce’i drept, aceste fenomene stranii care suprima cetateanul roman nu s’ar fi putut materializa fara sprijinul ” ajutoarelor paranormale” selectate din zona intelectualilor far’ de tatuc. Simbioza tatuc locomotiva-intelectual de casa desavarseste paranormalul nostru de zi cu zi…
P.S. Cica tatuca asta al nostru, pe fondul tensiunilor sociale mari, ar fi primit sfatul ( de la intelectualii sai de mucava, care’s oarecum speriati) sa stea retras pentru o vreme ca sa mai uite lumea de el si sa nu’i atribuie prea multe din cele cate sufoca societatea romaneasca. Dar tatuca, asa razboinic cum il stim, suporta foarte greu restrictiile si isi doreste un exercitiu cat mai transparent al dictaturii sale… Iesirea sa in lumina reflectoarelor aproape stinse, inevitabila, va insemna si epitaful sau politic. O sa fie trist in normalitate, fara paranormalul iubit! Iar o sa plangem, macar cum am plans la moartea lui Stalin si’o sa mai ramanem orfani cel putin o vreme.

41 Liviu Iordache { 01.18.10 at 2:18 PM }

Specific securist: deturnezi atentia de la mesajul principal, pentru a introduce un sofism. Adica Geoana nu a spus ca a pierdut din cauza asta, ci altceva, si dai, si lupta. Problema, revin, este ca madam Geoana este presedinta Crucii Rosii din Romania, iar in aceste zile Haiti traieste ceea ce se poate chema “ras de pe suprafata pamintului”. Iar in aceste conditii, Romania Crucii Rosii, organizatie creata tocmai pentru asemenea evenimente nenorocite, vorbeste despre sexul lui Dragnea. Na, ca m-am enervat si am dat-o si eu pe manipulare!

42 sym { 01.18.10 at 2:23 PM }

@Stefan Jicol

Ce spuneți dvs. este că prostănacul crede că a fost atacat “paranormal”, dar nu a enunțat explicit că ăsta ar fi motivul pentru care a pierdut alegerile.

Așa o fi. Acum, ceva de înțeles în direcția asta, sigur e, dacă adunăm unu cu unu. Dacă nu credea că paranormalul a influențat rezultatul alegerilor, tăcea din gură, și rămânea numai prostănac, în loc să pară chiar imbecil. Dar nu pot spune precis, că nici eu nu mă uit la “latrina 3″, așa că n-am văzut porumbelul zburând live. Mai general vorbind, n-are sens să nuanțăm prostii evident ridicole.

Recunosc însă că mă amuză copios declarațiile abisal-mistice ale fostului viitor președinte. Aștept reacția soacrei!

43 sym { 01.18.10 at 2:31 PM }

PS: N. Banicioiu: “voi face o ancheta personala privind atacurile energetice asupra lui Mircea Geoana”.

Ca să vedeți că imbecilitatea își găsește repede tovarăși :D

44 ciutacu { 01.18.10 at 2:39 PM }

Normal ca dl. Preda ride de afirmatiile lui Geoana privind cauzele pierderilor alegerilor, ca doar el stie sigur, de la sursa, cum le-a furat securitatea pentru Tiran :) )))))))))))))))))

45 Stefan Jicol { 01.18.10 at 2:43 PM }

@sym
Atacurile sofistice ale intelectualilor de curte sunt temporare si tin de excesul de zel pentru tatuca si de frustrarile lor .
O sa aveti o surpriza cand, in curand, chiar si dl Preda o sa’l sustina pe Geoana. Oopps!
Acest lider ( puteti sa’i ziceti si socialist) a primit credit mult prea mult de afara, asa ca nu va fi aruncat peste bord. Chiar daca prin absurd va fi debarcat de la conducerea PSD , printr’un accident, el va fi translatat in PNL pe modelul pensionarii lu’ Pere Roman.
Daca ma’ntrebati pe mine eu nu’l simpatizez pe Geoana si am fost nevoit sa’l votez doar fiindca acesta are o parere mai buna despre Statul de Drept decat contracandidatul sau. A fost o alegere de tipul celei din 2000 cand am avut de ales intre Vadim si Ilici.
In Ro, privind spre indepartate zari, trebuie sa ne multumim cu traditionala rotatie a cadrelor… Accidentul din 6 decembrie, insa, isi produce efectele suparatoare in mod vizibil.

46 Radu Humor { 01.18.10 at 2:55 PM }

Ceva se intampla :roll:
C-o tine de paranormal, sau de cu totul altceva, mult mai grav, deocamdata inca nu se stie :idea:
Doar se vorbeste de ceva vreme de oarece probleme de sanatate
( mentala la unii , fizica la ceilalti).
Cineva atragea atentia asupra unor perioade ciclice de disparitie din decor a unui personaj, altfel ahtiat dupa prim-planuri, care ar coincide cu ceva reparatii capitale, ce merg pana la inlocuirea principalei componente de viata a unui organism .
Dar pana nu se rezolva cu paranormalul , care se spune ca dauneaza uneori mai mult celui care-l utilizeaza, decat celui vizat, nu putem avea incredere totala nici in astfel de surse, scapate de sub controlul serviciilor ( se pare afectate si ele paranormal de normal :roll: )

47 Ilinca { 01.18.10 at 2:59 PM }

“”@@sym { 01.18.10 at 2:31 PM }
Ca să vedeți că imbecilitatea își găsește repede tovarăși :D ”"”

Cred ca sunteti bine plasat(a) ca sa ajungeti la o asemenea concluzie. Aveti la tovarasi pe aici……..unul mai agramat ca altul!
PS Ngo Bao Cha si G. Laumon se intrebau ieri ( cand cautam rechinul din piscina) pe unde umbla marele ( marea) specialist(a) in geometrie algebrica @sym ! Le-am explicat ca v-ati lansat in politica si ca sunteti foarte ocupat(a) dar sigur la vara, in India, o sa fiti prezent la decernarea marelui premiu. Pana atunci , le-am spus si asta, aveti mari sanse sa castigati premiul acestui blog ( ma rog, unul dintre ele) despre care vorbea ieri Gabriel Preda ! Mult curaj…..poate va ajuta si fenomele paranormale in acest sens…..

PS Chiar asa, junele Honorius Causa a pierdut alegerile? Deci, aseara, nu a dat de baut la tot cartierul? Si eu care ma pregateam sa vin la Bucuresti……..

48 Bibliotecaru { 01.18.10 at 2:59 PM }

@ Liviu Iordache

Mă bucură că vă gândiţi la victimele din Haiti şi la ce face Crucea Roşie, altruismul cetăţenilor români este din ce în ce mai rar.

http://www.crucearosie.ro/news/148/34/Apel-pentru-Haiti.html

Vedeţi că acolo scrie şi cum anume vă puteţi implica.

49 Radu Humor { 01.18.10 at 3:02 PM }

Se pare ca “dragostea lui” intarzie strangerea de ajutoare umanitare , pentru ca s-ar putea ca si Romania sa aiba nevoie de ele in cel mai scurt timp.
Nu din cauza unor cataclisme naturale, ci politico-economice :mrgreen:

50 sym { 01.18.10 at 3:14 PM }

“O sa aveti o surpriza cand, in curand, chiar si dl Preda o sa’l sustina pe Geoana. Oopps!”

Cred că-i faceți un proces de intenție d-nului Preda, care dealtfel mă îndoiesc că-l va susține vreodată pe ridicolul Geoană. Procesele de intenție sunt dovadă de rea credință. Oops! :D

“Acest lider ( puteti sa’i ziceti si socialist) a primit credit mult prea mult de afara, asa ca nu va fi aruncat peste bord.”

Credit bancar, cel mult.

“Chiar daca prin absurd va fi debarcat de la conducerea PSD , printr’un accident, el va fi translatat in PNL pe modelul pensionarii lu’ Pere Roman.”

Se prea poate, pe modelul fosilei Roman. Conu’ Păturiciu zicea despre Geoană că ar fi bun de “liberal”. La fel cum Iliescu zicea despre Antonescu că ar bun de “social-democrat”. Defapt genul ăsta de politruci sunt perfect inter-schimbabili. Apoi, știm exact câte parale fac “liberalii” din PNL: cât face orice lingău de preferință cu sorginte securistă sau nomenclaturistă care spune și face orice pentru bani.

“Daca ma’ntrebati pe mine eu nu’l simpatizez pe Geoana si am fost nevoit sa’l votez doar fiindca acesta are o parere mai buna despre Statul de Drept decat contracandidatul sau.”

Părerea despre Statul de Drept al viitorului fost președinte poate fi cristalizată într-o singură alegere: Lidia Bărbulescu, președinte ICCJ. Cu asta cred că am spus tot! :D

51 Ilinca { 01.18.10 at 3:17 PM }

@Radu Humor
Gresit: Romania nu ar putea sa aiba nevoie de aceste ajutoare ci are nevoie de ele!!! Si nu de ieri de azi, din pacate………..
Dar face frumos sa te agiti pentru oameni ce se afla la mii de km distanta decat sa te intrebi cati copii din tara traiesc in aceleasi conditii….
PS @sym? Am facut o greseala in postarea anterioara….ati remarcat-o? Fenomenele astea paranormale , bata-le vina!!!!

52 Radu Humor { 01.18.10 at 4:59 PM }

Hai ma, ca de data asta il cred pe Prostanac, deoarece, staful american, care stia de gafa cu vizita la Vantu
l-a si invatat cum sa faca:
Sa se duca spre Asimetric ( ) , sa-i puna mana pe umar si sa-i zica :
-Trrrrraiane, am vrut sa arat tarii intregi, ca te folosesti de servicii pentru a te mentine la puterrrre !

Dar cand s-o faca, ceva l-a oprit inexplicabil in loc :roll:
Acuma s-ar putea sa fie si doar simptomul poreclei lui Ilici, dar mai stii….

Ei, si atunci, cum sa explici asta, decat asa cum l-a sfatuit dragostea lui, care n-avea nici un motiv sa nu-l creada, ca vorba aia, mai bine stai in pat cu unul atins de paranormal decat de sindromul lui Ilici :roll:
Fi-i-ar si lui asta, sa-i fie de cap cu porecla, care fara indoiala ( alaturi si de prestatia celor 2 adversari ai lui Base din ultima zi de campanie, Ciutacu si Badea) l-a usurat de cel putin 1/2 de %.
Dupa ce-l faci de kkt, nu-l pui motz la prezidentiale :mrgreen:

Dar se pare ca Prosty are sustinere mare din exterior (in engleza nu se observa asa clar prostia) si cred ca acuma ca s-au lamurit si cu Basescu vor da “liber” pentru adevaratul politician roman:
Crin Antonescu :idea:

53 Turnofftheglory { 01.18.10 at 5:14 PM }

Din meandrele violetului…

54 judex { 01.18.10 at 7:24 PM }

Eu vad 3 posibile explicatii pentru furtuna mediatica intr-un domeniu rezervat pana acum pensionarelor din neamul lui Vanghelie :
1) mass media controlata de Vantu-Patriciu a gasit o modalitate ieftina ca sa-l pazeasca pe Crin Antonescu de intrebari incomode in legatura cu sabotarea candidaturii lui Ciolos
2) aceeasi mass media a fost cumparata deja de sprijinitori ai lui Boc (o fi Prigoana ?), care lanseaza perdele de fum cu scopul de a limita discutiile despre starea actuala proasta a economiei (daca nu e paine, macar circ sa fie…)
3) aceeasi mass media a fost cumparata de Vanghelie si trebuie sa faca reclama mamei Omida&comp., care trebuie sa devina sponsorul principal al viitoarei campanii prezidentiale a lui Vanghelie sau Nastase.

55 sorin { 01.18.10 at 9:07 PM }

Si Vanghelie care este bulibasa ghicitoarelor oachese nu a putut face nimic ? Sau si asta il pandeste pe prostanac la cotitura ? (Si tu Brutus ?)

56 Ionescu Ion { 01.22.10 at 9:55 PM }

Parapsihologia in sprijinul presedintelui Basescu /
Regret ca ne-a fost dezvaluita slabiciunea presedintelui Basescu, de a apela la sprijinul unor parapsihologi (ca sa nu le zic mai rau!).
Mi-l inchipuiam mai puternic pe presedinte, mai sigur de sine, mai lucid. Indraznesc sa cred ca i-a fost indusa, de vreun consilier, nevoia ( utilitatea) de a apela la “carja parapsihologica”.
Asa cum il stim, onest, este de asteptat ca presedintele sa isi anunte regretul caderii in derizoriu. Asta, cat mai repede, inainte de a deveni dependent de prezenta permanenta a unui smecheras de parapsiholog.
Cuvantarile sale, in tara si in strainatate, vor ajunge sa poarte stampila “Garantat parapsihologic” sau”Garantat Manolea”, ca parte a instrumentarului de prim ajutor, stabilit de consilieri.
Vom ajunge oare ca, atunci cand va vorbi presedintele, sa spunem : “vorbeste consilierul X sau Y, parapsihologul, etc.din presedinte”?

57 Anca { 01.26.10 at 5:37 AM }

Pana unde merge prostia parlamentarilor romani??!!L-as invia pe Eminescu dar stiu ca nu va place…stiu ca-l considerati retrograd…dar deh ce-ar boteza clasa politica de paduchi nu aveti idee domnule Preda!!!

Introduceți datele si comentariul dvs.