Sfârșit de campanie

Voi fi în studioul Realitatea TV de la 23h la 24h, pentru ultima oră din actuala campanie prezidențială.
N-am urmărit dezbaterea de ieri seară, dar văd că până și pe Antena 3 se spune că Geoană nu trebuie să ajungă președinte.

93 comentarii

1 Carol { 12.04.09 at 7:14 PM }

Este clar ca Goana nu va ajunge presedinte. Este si mai clar ca, pe 6 Decembrie, Crin Antonescu isi va incheia (jalnic si lamentabil) cariera politica. Inevitabil.

2 Iulian { 12.04.09 at 7:30 PM }

off topic
vreu sa va intreb daca exista vreo diferenta intre “seful statului” si “presedintele statului”.
dupa parerea mea prima notiune nu are sens avand in vedere rolul de mediator intre puteri etc

multumesc

3 Dan Patrascu { 12.04.09 at 8:09 PM }

Este drept, nu trebuie sa ajunga presedinte Geoana Ieri seara a fost la pamant. Realmente. O analiza onesta si obiectiva puteti gasi in urmatorul link
http://patrascudan.wordpress.com/2009/12/03/geoana-la-pamant-basescu-cu-picioarele-pe-pamant/

4 Paul { 12.04.09 at 8:24 PM }

Geoana a fost calcat in picioare ieri. Aceste doua saptamani au aratat cine este Geoana. Tot ce sper este ca oamenii din orase sa iasa la vot si sa nu stea pe canapea asteptand rezultatele sau sa nu le pese deloc.
E timpul sa aratam ca orice frauda si pacaleala comunista nu mai are valoare si ca voturile nu se cumpara cu o alianta ad-hoc.
Abia astept sa vad fetele lui Geoana, Antonescu si a tonomatelor de la Antena 3 cand se vor anunta rezultatele.
Hai Romania la vot, o prezenta de 55-60% si s-a dus cu ei!

5 Marius Delaepicentru { 12.04.09 at 8:54 PM }

Broken News:
Crin Antonescu a avut un accident de muncă şi nu va mai putea face nicio alianţă. Comisia de muncă şi protecţie socială a Senatului examinează oportunitatea de a-l extrage din mediul în care singur s-a băgat. După alte surse, accidentul pare a fi, nu de muncă, ci de creştere. Starea pacientului este stabilă.

6 Riddick { 12.04.09 at 9:37 PM }

Delirează Antonescu acum pe iRealitatea Tv. O mască vie a duplicităţii, imposturii şi disperării.
Cum naiba s-a strecurat ăsta prin politică 20 de ani, că este figurant ?!

7 Gabriel Preda { 12.04.09 at 9:49 PM }

@Riddick
vezi link-ul lui Marius@Hiroshima pentru raspuns la intrebarea ta … e o fiinta vegetala, ce vrei …

8 atreides { 12.04.09 at 9:55 PM }

@Riddick Auuuu! Doare rau ce zice Crin despre voi, este? De-aia schelalai tu asa, dobitocule. Ti-a placut faza aia, despre papagalul de Flutur si ”oferta” catre liberali, ca au mai venit cantareti de-astia pe la gardul nostru si am dat drumul la caini? Stiu ca nu ti-a placut, al dracului doare sa auziti adevarul spus in fata. Uite, iti mai zic una misto, tot despre cretinul de Flutur, ”adevaratul liberal”, si cerseala de voturi pe care o practica la adresa noastra: ”Ce crede Flutur asta, ca alegatorii mei sunt oile alea cu care scrie el pe dealuri?” Genial! Poti sa schelalai in continuare!

9 sopinel { 12.04.09 at 10:00 PM }

Ura. Vine vacanta. Scapam de postacii de genul:
Marius egocentru, ridiche, gpreda si altii.
Dar cred ca pentru postarile de saptamana asta nu o sa primeasca banii, ca au plecat finantatorii de la PD minus L.
Le-am spus eu ca piratu’ arunca balastu’ peste bord.
Ne auzim luni, cand presedinte va fi Geoana, iar marti vom avea guvern Johannis.
Iar de miercuri, asteptam postari de la ei (cei amimtiti) in favoarea lui Geoana si Antonescu, ca niste slugi ce sunt.

10 Riddick { 12.04.09 at 10:05 PM }

A mai zis Păturiciu acu’ fo cinci ani ceva cu “două săptămâni de linişte”.

Tristeţi adânci de guvernante
Ce nu ştiu bine româneşte
Şi de flaşnete ambulante
Cu papagal care ghiceşte…

De cartiere suferinde,
De uşi cu lacăte-n verigi
Şi de dugheană care vinde
Fitil de lampă şi covrigi…

Tristeţi de goarnă funerară,
Melancolii de căţeluşi
Uitaţi de cineva pe-afară
Să scheaune pe lângă uşi…
……..

Tristeţi de garduri invalide,
De porţi ieşite din ţâţâni,
De doici care-au rămas gravide
Şi-acum li-i frică de stăpâni…

De ordonanţe fără leafă
Şi de trăsură cu un cal
Şi cu scapetul ras la ceafă…
Tristeţi de bâlci provincial,

De panorămi, cu-o ferestruică
Şi cu-o maimuţă roasă-n dos,
Ce-ar semăna cu domnul Duică
De-ar fi oleacă mai frumos…

Tristeţi de cioară-mbătrânită
Ce stă aşa, pe-un vârf de pom,
Şi de fântână părăsită
În care s-a-necat un om…

11 Măgarul lui Buridan face politică… « Dispecer Blogosferă { 12.04.09 at 10:06 PM }

[...] See also: Codex Politicus-Finalul portocaliu, Bleen – Întâlnirea SOV-Geoană. De ce?, Roxana Iordache – Episodul Vântu, un dos de palmă pentru Băsescu, Şuţu – Notiţele lui Geoană la dezbatere, Victor Ciutacu – Sorin Vântu, e negustor, nu înger pe dric, Chinezu – Băsescu 7-4 Geoană. Dă careva mai mult?, Doru Buşcu – Un prost, Cristian Patrăşconiu – De ce a intrat bine cârligul cu SOV, Codrin Scutaru – Preşedintele, ITM – Geoană aruncă în luptă încă un nume nevinovat, Cristian Preda – Sfârşit de campanie [...]

12 Carol { 12.04.09 at 10:10 PM }

Crin a pierdut totul!

Daca ar fi avut stofa de politician ar fi spus de la inceput ca electoratul sau voteaza liber, cu cine crede de cuviinta nu sa-l vanda pe cont propriu PSD-ului.

Acum, degeaba incearca sa dreaga busuiocul. Probabil ca PNL-istii nu vor vota cum vrea Flutur dar mai mult ca sigur ca nici cu PSD-ul nu vor vota, ca oile, pt ca asa vrea Crin!

Crin o sa-si ia Duminica portia binemeritata de dispret din partea propriului electorat!

13 Marius Delaepicentru { 12.04.09 at 10:24 PM }

Băgaţi un ochi aici, şi citiţi pe buzele doamnei ambasador stratul de cultură şi maniere. Aşteptăm să vedem şi cînd îşi va schimba ştrampii, în direct , la o oră de mare audienţă.

14 atreides { 12.04.09 at 10:27 PM }

@Carol Inca nu pricepi nimic, doar incerci sa-ti amagesti frica de infrangere. Liberalii vor vota cu Geoana pentru ca asa vor ei (le vine sa verse cand il vad pe basescu), nu pentru ca le zice Crin. Daca Crin le zicea sa voteze cu basescu, ei votau tot cu Geoana. Ce mama dracului o fi asa greu de inteles, ca doar am spus chestia asta pe aici de nu stiu cate ori in ultimele luni.

15 Riddick { 12.04.09 at 10:32 PM }

Aaaa, este un gros-plan (de prin primăvară), unde avea şi “mustăţi”, se vedea bine în poză.
Cred că le-a ras până acum.

16 Bibliotecaru { 12.04.09 at 10:33 PM }

@ Riddick
Frumoasă poezia… în stilul lui Demostene Botez.

17 atreides { 12.04.09 at 10:38 PM }

Domnu’ Preda, imi permiteti sa va provoc la un test, pe dumneavoastra si pe toti portocalii de pe aici? Anume, o intrebare pentru toata lumea: exista un anumit termen, extrem de folosit de basescu in ultimele vreo doua luni, foarte folosit si pe aici, si de catre ceilalti pedelisti, si care de vreo saptamana a disparut brusc si din limbajul lui basescu, si al tuturor papagalilor portocalii. Intrebarea este, desigur, care este acest termen. In momentul cand veti realiza disparitia acestui termen si cauza disparitiei, veti intelege, in caz ca mai aveti vreo urma de onoare in voi, ce inseamna ticalosia fara margini a unui om.

18 Carol { 12.04.09 at 10:40 PM }

@Marius Delaepicentru

Chiar ca e tzoapa acolo. Mie mi-e mila de ea. Daca mai dura mult emisiunea cred ca-si scotea si scobitoarea din poseta si se-apuca de lucru.

19 Perotinus Minor { 12.04.09 at 10:51 PM }

Sunt sibian de 3 generatii dar Iohannis nu va mai avea votul meu, veci pururi. Mi-e scarba sa-l mai aud sau sa-i vad mutra. Sa nu isi inchipuie nimeni ca individul n-a stiut, de la inceput, in ce se baga si mai ales cu cine.

20 Ilinca { 12.04.09 at 11:04 PM }

@ Intr-adevar, madame Geoana este o toapa, sunt de acord.
Dar la un popor de toparlani ce-ati vrea? Azi dimineatza, un toparlan cu pretentii imi explica foarte doc pe acest blog ca daca nu stiu sa fac prajituri si sarmale atunci nu stiu sa fac mai nimic!!!
Mai devreme m-am uitat la noua postare de pe blogul lui Funeriu si nu am stiut daca sa plang sau sa rad de atata toparlanism. Tipul prelua niste intrebari de pe nu stiu ce site sau blog , intrebari destinate, chipurile, sa raspunda la “traiti mai bine”.
Va redau cateva, reprezentative pentru nivelul populatiei Romaniei la sfarsitul lui 2009.
- cu ce va duceati la munca in 2004, cu ce va duceti in 2009?
-ce televizor aveati in 2004, ce tele in 2009?
-Cîte lucruri de firmă aveaţi în garderobă în 2004? Cîte acum?
-Aveaţi aer condiţionat şi termopane în 2004? Acum aveţi?
-La cîte stele vă făceaţi concediile pînă în 2004? La cîte stele după 2004?
Nu am vazut nici o intrebare legata de scoala : cati copii care nu aveau posibilitatea sa mearga la scoala in 2004 merg acum? raspunsul ar surprinde pe multi.
Nimic despre: cate carti citeati in 2004 , cate acum. Dar cate va permiteti sa cumparati acum?
Sau cat praf inghiteati in 2004 si cat acum?
Cate E-uri inghiteati in 2004 si cate acum?
Cat timp petreceati cu copiii in 2004 si cat timp petreceti acum?
Cat timp va ocupati de voi insisi in 2004 si cat timp va ramane pentru asta acum?
Cate deseuri menajere reciclati in 2004 si cate acum?
Toate acestea fac parte din nivelul de trai. Dar pentru oameni civilizati.
Asa ca nu va mai mirati ca peste 2 zile riscati sa aveti o prima doamna imbracata in roz cu colanti negri ( se zice colanti, nu strampi,@ Marius epicentratul) si care se machiaza in public.
O meritati cu prisosintza.

21 sym { 12.04.09 at 11:06 PM }

Vad ca multi se hazardeaza sa-i proroceasca sfarsitul lui cantonescu daca nu castiga geoana. Prostanacul va fi intr-adevar terminat, il mananca hienele din propriul partid, dar PNL probabil va intra la guvernare si cantonescu va fi cel in timpul caruia se va face reconcilierea cu finalitate la ciolan. Nu-i subestimati cinismul si lipsa de caracter, va linge unde a scuipat in interval de ore de la anuntarea rezultatelor.

22 Riddick { 12.04.09 at 11:08 PM }

@Perotinus Minor: Kraut Johannis este promovat de ani de zile cu scop precis

http://www.german-foreign-policy.com/en/fulltext/56289?PHPSESSID=1c4ju18gu0o20258sn70tc7br0

23 Carol { 12.04.09 at 11:11 PM }

Opincuta ilincuta nu se dezminte.

“Mai devreme m-am uitat la noua postare de pe blogul lui Funeriu si nu am stiut daca sa plang sau sa rad de atata toparlanism. Tipul prelua niste intrebari de pe nu stiu ce site sau blog ”

Si bineinteles, opincuta nu face altceva decat sa preia dispepsia de pe…ati ghicit..de pe “nu stiu ce site sau blog” si sa ne-o prezinte, ambalata probabil intr-o hartie igienica mai ocosha :)

Hai ca am mai râs o data :)

24 Carol { 12.04.09 at 11:16 PM }

@sym

Basescu nu-l va ierta pe Antonescu asa cum nu l-a iertat nici pe Tariceanu. Aici nu exista compromis.

De fapt, Antonescu nici macar nu va mai avea ocazia sa trateze cu marinarul pt ca, din 7 decembrie,
Antonescu va fi doar un rebut, un balast pt PNL si va lua loc, fortat, pe bancuta rezervelor alaturi de Tariceanu.

25 Mitica { 12.04.09 at 11:30 PM }

Hai mai Cristian, eu nu mai urmaresc antenele de cativa ani, iar tu vrei sa ma uit la ei sa vad ca si-au schimbat politica editoriala? Din nefericire sau poate, din fericire, nu am sa mai urmaresc nici Realitatea, dupa alegeri. Bafta deseara!

26 Ilinca { 12.04.09 at 11:31 PM }

@carol
Sigur faceti parte din aceia pentru care schimbarea televizorului reprezinta un salt inainte in ” lumea ce traieste bine”.
Ca si marca hartiei igienice. Probabil o folositi pe cea de culoare portocalie cu miros de piersica. Asta mai atenueaza din gazele de esapament scoase dupa mancatul semintelor si berea bauta in fata noului televizor cu diagonala de 120 cm. Asa, sa se vada bine, domle!
Felicitari!

27 victor L { 12.04.09 at 11:43 PM }

@ Ilinca,
eşti de compătimit, intr-adevăr ; sa fii tu obligată să trăiesti intr-o asemenea tară de ţopîrlani. Peste poate.
Tara trebuie desfiinţată.
Scoate şi tu un zîmbet, fii mai înţelegătoare cu proştii din jurul tău. Iarta-i!
Că nu sînt numai prostănaci in jurul tău, e doar unul. Năşit de tov. Iliescu.

28 Mitica { 12.04.09 at 11:44 PM }

Nu stiu daca vorbiti cu mine, dar daca eu sunt subiectul d-voasta, aveti dreptate. Eu am avut de suferit pe vremea comunistilor (nu vreau sa intru in detalii) si atata timp cat iliescu este in spatele oricarui politician, acela nu va fi votat de mine. In 89 multi au murit datorita culorii rosii al steagului comunist, iar acum cand vad rosu in fata ochilor fac alergie. Apropo de hartia igienica; eu folosesc hartie de culoare rosie, chiar daca zgaraie. Cu stima Mitica.

29 Carol { 12.04.09 at 11:46 PM }

Opincutza

Shezi!

30 Ilinca { 12.04.09 at 11:49 PM }

@Victorel
Cei care va trateaza ca pe niste toparlani sunt cei ce pun asemenea intrebari si considera ca asta inseamna ” a trai bine”.
Le acceptati, atunci acceptati si eticheta de toparlani si pe madame Geoana &comp.
Poate nu ai inteles, ceea ce este de inteles, dar intrebarile nu eu nu le-am formulat.
Nu ai decat sa te uiti pe blogul lui Funeriu…..
PS Tu chiar nu te simti jignit de asemenea intrebari cretine?

31 Socrate Toma { 12.04.09 at 11:50 PM }

Pentru ILINCA care are obsesii intelectuale si nu intelege corect termenul de tzoapa , postez in continuare cum se distinge o tzoapa intelectual de tzoapele de alta natura.
Prin ce se distinge o tzoapa intelectual :
1. tzoapa intelectual este o fiinta ambigen;
2. tzoapa intelectual se autogratuleaza, indiferent de situatie si de pozitie;
3. tzoapa intelectual are opini la orice, chiar si atunci cand nu intelege despre ce este vorba ( vezi Mircea Geoana );
4.tzoapa intelectual nu analizeaza tema pusa in dezbatere , analizeaza cu sarg persoana care pune tema in dezbatere;
5. tzoapa intelectual are limba bine ascutita si unduitoare precum este unealta ,numita sharpe ,utilizata de instalatori la desfundatul conductelor sanitare;
6. daca in urma unui acident ramane fara limba , tzoapa intelectua nu se agita fiindca se bucura de propritatea regenerarii limnii;
7. in orice analiza , tzoapa intelectual se preocupa mai mult de forma si mult mai putin de fond;
8. tzoapa intelectual face abuz de citate , chit ca se potrivesc ca nuca in perete cu tema in cauza;

32 Bibliotecaru { 12.04.09 at 11:50 PM }

@ Perotinus Minor
Probabil că nici nu l-aţi votat din moment ce-i spuneţi Iohannis şi nu Johannis. :D

33 Mitica { 12.04.09 at 11:51 PM }

Ilinca, tu ai trait bine pe vremea comunistilor?

34 Ilinca { 12.04.09 at 11:52 PM }

@carolica
Nu ma faceti sa zic vreo doua si despre toparlanismul elvetienilor!
Am trait cativa ani buni acolo si stiu cu cine am de-a face.
Un exponent de soi: Carol ce ma tutuieste ca un toparlan!

35 Ilinca { 12.04.09 at 11:57 PM }

@Socrate Toma
Toapa neintelectual scrie “opini” in loc de “opinii”.
QED
@Mitica
Mai bine ca unii, mai rau ca altii, depinde ce inseamna pentru dvs. ” a trai bine”.

36 sopinel { 12.04.09 at 11:59 PM }

Daca mai aveam dubii. Acum nu mai am. Chioru’ recidiveaza din nou. Este la Zero TV. Am mai spus un zero la Zero TV.
Pai cum vrei sa agati electoratul lui Crin Antonescu cu manele si cautari despre Elodia.
Toata ziua am fost bombardat ca la B1TV se vor da niste stiri bomba. Fas-uri!!!
Cred ca la final o sa apara in studio Elodia. Ar fi cea mai tare chestiune. Atunci Base ar fi presedintele vrajitoarelor.
Apropo, sa-mi spuna si mie cineva daca recunoaste scaunul. Este a lu’ Sexy Braileanca, Magda Ciumac sau care star porno o fi stat pe el.
Oricum asta este nivelul lui. Dela bordelul din port la bordelul de la OTV.
FRUMOS FINAL DE CAMPANIE.
FRUMOS FINAL DE MANDAT.
Asta este o mare realizare, sa stai pe un scaun pe care au stat inaintea ta tzoapele Romaniei.

37 Mitica { 12.05.09 at 12:02 AM }

Ilinca draga, eu nu vreau ca un fiu de securist cum este Geoana sa ma conduca 5 ani, exact cum tatal sau conducea detinutii politici in celule. Si nu vreau ca unul ca Nastase sa inchida gura presei, exact cum a facut cat timp a fost premier.

38 sopinel { 12.05.09 at 12:05 AM }

@mariusegoniometricu
In primul rand esti habarnist. Daca Crin ar fi avut accident de munca ceea ce este imposibil, pentru ca nu este angajat cu contract individual de munca, ancheta se face de catre personalul de specialitate al Senatului si nu de o Comisie sau de catre Inspectia Muncii, in caz de accidente mai grave.
Dar cum am spus, voi talibanii portocalii sunteti pe langa lege si pe langa logica.
Crin Antonescu este ales intr-o functie de demnitate publica, astfel Legea 319/2006 nu i se aplica.
Ramane cum am stabilit.
Buricul pamantului nu esti tu si nici stapanul tau cel portocaliu.
Apropo, voi beti Fanta de sunteti asa portocalii.

39 sopinel { 12.05.09 at 12:06 AM }

@mitica
Asa cum tu nu vrei sa fii condus de un fiu de securist, asa noi nu vrem sa fim condusi de un securist sadea. Daca nu ne crezi, intreaba-l pe seful tau, Silvian Ionescu.

40 sopinel { 12.05.09 at 12:09 AM }

@mitica
Hartia igienica o fi din aia primita de la dl. Rebengiuc? Sa va stergeti pe bot cu ea, parca spunea atunci.

41 Cata { 12.05.09 at 12:16 AM }

ma uit la tine la realitatea. tu nu esti profesor! esti mai nesimtit ca basescu. tu clamezi dialogul civilizat?
ha ha ha ha ha

o sa cistigati ratuste la tir cu arcu tinta fiind pe curu lu basescu!
cam atit….

cita mizerie aduna injurul lui acest mediocru imoral pe nume basescu!

dialog civilizat – ha ha ha ha ha ha

42 sopinel { 12.05.09 at 12:20 AM }

Pai ce sa mai vorbim. Acum am aflat, ca de fapt alimentele lui Base erau din import si nu romanesti. Pai, si cu privire la asta minti coane. Te-o fi fortat Vantu in parcare la Tancabesti. Mai stii?

43 Cata { 12.05.09 at 12:29 AM }

intrebarea mea este: la cine/ce s-a referit traian basescu cind a spus ca scoala scoate timpiti?

la potentialul de profesor al dlui cristian preda, neavind incredere in ce-i iese din mina sau la faptul ca dl cristian preda este rezultatul sistemului de invatamint?

e o dilema greu de patruns….

44 Perotinus Minor { 12.05.09 at 12:29 AM }

@Riddick
Cand l-am vazut la Timisoara, apoi la infatosarea de ieri seara, ca magarul in mijloc, mi-am zis ca totul are o limita.

45 Cata { 12.05.09 at 12:31 AM }

dle preda, daca vi-l asumati pe basescu trebuie sa va asumati si raspunsul la dilema… din nefericire pentru dvs nu aveti decit aceste doua variante de raspuns si nu din vina mea, ci a celui pe care il sustineti cautionind un comportament imoral definit intre “gaozar” si “tiganca imputita”.

trebuie sa fii profesor sa-ti poti asuma acest lucru…

46 Cata { 12.05.09 at 12:41 AM }

ce lingau!
ti-a dat base cash in portofel si acu ii lingi pingelele….

ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

esti penibil, dle preda.

du-te ma tata cu cercu-n lume. ce dracu ti-a trebuit sa te bagi in troaca asta mizerabila a lui basescu!

de ce va e frica, nu scapati!!!!!!!!

47 aprioricul olimpului (semnat pierre manent) { 12.05.09 at 12:41 AM }

spuneti’ne si noua, domnule decan, de bursele de doctorat v’ati ocupat anul acesta? sau sunt si ele in campanie electorala?
va multumim pentru profesionalismul cu care conduceti fsp.
la parlamentul european se dau burse precum cele de la anul I de la doctoratul fsp (acelea pentru care conducerea facultatii s’a luptat atat de mult sa le obtina)?
sa ne traiti bine!

48 Apahideanu { 12.05.09 at 12:44 AM }

Necrolog
Aseara, politicianismul român a suferit o grea pierdere prin trecerea la cele veşnice a prezidenţiabilului Mircea Dan Geoană, care după ce crescuse în sondaje ca Făt Frumos (care într-un an creştea cât 10, iar la 9 ani arăta ca la 90), a fost finalmente răpus de Vântu(l) care l-a (a)tras într-un mod pe cât de pervers, pe atât de tembel pentru nişte strategi de talia celor ai PSD.
Figură emblematică a campaniilor electorale din 2004 la PMB şi 2009 la Preşedinţie, Mircea Geoană rămâne în memoria analizei politice “decât” prin diplomaţia de înaltă ţinută “care” a practicat-o, prin aproape reuşita de a menţine incognito vizitele sale diurne la Moscova şi nocturne la altarul zeului Eol, prin neostoita întrerupere încă din primele secunde ale intervenţiilor interlocutorului ca un veritabil diplomat de carieră inginer, prin neobişnuita capacitate de a îmbrăca vidul ideatic în cuvinte şi promisiuni bombastice. Cu adâncă durere în suflet, nu vom uita, între altele, petele de culoare aduse în politica dâmboviţeană prin propunerile compensării în cuantum de 25.000 Euro a fiecărei repatrieri a românilor din diaspora, a lansării primului cetăţean român în Cosmos, a livrării medicamentelor pensionarilor prin poştă, a organizării unei loterii a vizelor pentru cetăţenii moldoveni şi multe alte asemenea, fără a omite, desigur suprarealistele ajustări aduse cu inegalabilă graţie gramaticii limbii române.
Electoratul român, alături de toată suflarea marketingului electoral, inclusiv foştii consilieri politici ai defunctului, deplânge această pierdere irecuperabilă şi exprimă sincere condoleanţe familiei partidice îndoliate.
Dumnezeu să-l ierte şi să-l odihnească în pace alături de toate celelalte experimente de candidaţi efectuate în laboratoarele politichiei româneşti.
Requiescat in pacem!
Toţi cei îndureraţi sunt îndemnaţi să-l însoţească pe ultimul drum duminică, la vot!

49 Nepatrat { 12.05.09 at 12:47 AM }

Cristian Preda s-a născut la data de 26 octombrie 1966 în oraşul Bucureşti. A absolvit, ca şef de promoţie, cursurile Facultăţii de Filosofie din cadrul Universităţii din Bucureşti (1991). În acelaşi an a obţinut un D.E.A. (diplomă de studii aprofundate) în istoria filosofiei la Universitatea Paris I – Panthéon Sorbonne, obţinând calificativul “foarte bine”.
???
Le sais qu’on sais jamas. (N-am putut citi toate comentariile)
Franţa’i totuşi REGINA culturii mondiale!!! N-am văzut aceeaşi reflexie(sunt fizicant) în Cristian Preda Dâmboviţeanu’ …

50 lucian { 12.05.09 at 12:50 AM }

domnule preda, reprezentati pentru mine exemplul trist al cuiva nascut talent ce moare lamentabil speranta.
pai dumneqavoastra, cu un asemenea background academic va sinucideti facand politica de mahala a acestui vanghelie al pdl-ului: basescu. un mitocan mahalagiu, obisnuit al locantelor cu felinar rosu din toate porturile prin care a trecut si care si-a adus naravul (nu si parul) in propriul dormitor.
cum puteti dormi noaptea domnule aproape fost decan ?
unde sunt normele liberale de care vorbiti tot mereu: in porthartul matrozului securisto-fesenisto-etc ?
sper sa reveniti cat de curand dupa alegeri cu o mea culpa convingatoare, altfel va vad pe o banca in parc langa prietenul piturca.
cu tristete, un fan.

51 koln { 12.05.09 at 12:55 AM }

@ aprioricul
de ce ii scrieti decanului pe blog? nu cumva ar fi trebuit sa ii scrieti pe emailul personal? si de ce insinuati ca bursele nu sunt platite din cauza sa? de fapt nici nu sunteti student la doctorat la fsp…nu-i asa?

52 Gabriel Preda { 12.05.09 at 1:00 AM }

@lucian & @nepatat

OK, sunteti invidiosi pe Preda. Si ce o sa faceti ? Puneti mana pe carte sa il ajungeti din urma sau dati cu vopsea rosie sa-l patati ?
Sfatul meu: nu va mai agitati atata pe margine, intrati pe teren (la lipit afise, la inceput); miscarea nu are cum sa va strice.

53 Gabriel Preda { 12.05.09 at 1:01 AM }

@Ilinca

Da, vai ce de toparlani. Dar dumneavoastra sunteti o persoana curajoasa si stiti sa raspundeti cu hotarare, vorbind pe sleau.

54 Gabriel Preda { 12.05.09 at 1:03 AM }

@aprioricul

Scrieti pe blog pentru ca sunteti postac. Daca ati fi student de-al domnului Preda, ati avea cel putin decenta.

55 Gabriel Preda { 12.05.09 at 1:07 AM }

@Cata

Nu va mai uitati la TV daca va face rau.

56 Nepatrat { 12.05.09 at 1:08 AM }

Pas possibles! Tu es liberal(large d’esprit)? … Va cuire un oef!!!
Voiam să stau acasa dă ziua mea. Mai bine’l ascult pă Crin. Mă uit cu coada ochiului la buletin, pun ştampila, n-am cum să greşesc, voi zări bine ştaifu’, mârlănia mă orbeşte.

57 Gabriel Preda { 12.05.09 at 1:08 AM }

@Apahideanul

Va urmaresc de ceva vreme. Necrologul e foarte bun.

58 Radu Humor { 12.05.09 at 1:13 AM }

Ma gandesc ca in cazul victoriei lui Basescu s-ar putea bucura oameni ca Udrea, Prigoana jr. Blaga, Videanu, Macovei, Sulfina , Boureanu, Iordanescu, Craciunescu si binenteles pupilele si doamna Maria si ar suferi oameni ca Mircea Quintus, Maia Morgenstern, Nadia Comaneci, Eugen Simion, Cristian Topescu, Ilie Nastase, Mihai Leu, Dorel Visan, Mircea Dinescu, Crin Antonescu, Klaus Johannis si binenteles dna Mihaela .
Si i-am numit numai pe cei aflati in spatele celor doi candidati la Presedintia Romaniei…

59 koln { 12.05.09 at 1:15 AM }

vai, dl Radu Humor dar ce comparatii frumoase faceti! ia mai incercati una!

60 Apahideanu { 12.05.09 at 1:17 AM }

@Gabriel Preda: multzam, nu e meritul meu, e exclusiv al victimei:))
PS Rog ajutor in redactarea unui epitaf, sunt intr-o oareshce criza de idei. Multumesc anticipat.

61 Nepatrat(N. Negoita) { 12.05.09 at 1:19 AM }

@Gabriel Preda

Stimate domn Cristian Preda,
Scuzele mele, nu am ştiut că sunteţi Decan. M-a luminat odrasla dvs Gabriel.
Văz că unghiul dă incidenţă ie iegal(sic) cu unghiul dă reflexie.
Puneţi-l în lanţ, poate că are rabie.

62 Nepatrat { 12.05.09 at 1:26 AM }

P.S. Şi sugeraţi-i şefului lecturi “dă început”, Dumas, cu o reformă, bineînţeles, “TOŢI PENTRU UNU’, UNU’ CONTRA TOŢI!”. Cărtărescu…. ie greu.

63 atreides { 12.05.09 at 1:30 AM }

Domnu’ Preda, v-am vazut la emisiune. Ati fost foarte dragut, iata niste mici observatii:
1) desi sustineati ca sunteti foarte calm, nervozitatea va tasnea prin toti porii, ati ajuns sa va luati la cearta cu o biata moderatoare (deh, poate astia sunt adversari pe masura dumneavoastra, cu adversarii de pe blog v-ati ferit ca de dracu’ sa polemizati), puteam sa jur ca o sa-i aruncati lavaliera in fata pentru ca a avut ”nerusinarea” sa va ceara sa ii raspundeti la o intrebare cat se poate de simpla si clara. Desi ati driblat cu mare talent intrebarea, aruncand cateva perdele de fum, probabil ca doar idiotii portocalii nu s-au prins de aceasta miscare, este cat se poate de evident ca numele ”Tancabesti” a devenit deja un termen tabu in PDL.
2) In legatura cu indemnul din final, cel cu statul acasa, ma bucur ca in sfarsit, dupa ce v-am tot explicat de nu stiu cate ori, pareti a fi inteles in final ca liberalii nu au nici cea mai mica intentie de a vota cu basescu (mai ca ma asteptam sa ne luati iar cu aburelile cu dreapta etc). Va felicit pentru asta, dar oricum nu ati facut decat sa inlocuiti o iluzie cu una mai mica, sigur ca vor fi unii care vor sta acasa, dar majoritatea vor merge la vot si vor vota cu voluptate pentru plecarea lui basescu. Si daca Doamne fereste castiga totusi basescu, va asigur si pe dumneavoastra si pe dobitocul de sym (v. ce zice asta la nr. 21) ca vom face lobby pe toate blogurile liberale pentru ca PNL sa refuze orice colaborare cu PDL si sa continue lupta pe viata si pe moarte cu acest partid extremist.

64 cpreda { 12.05.09 at 1:35 AM }

Stimați comentatori,
Vă mulțumesc pentru reacțiile dvs foarte elocvente pentru un anumit climat. Inclusiv nemulțumitului student ne-bursier îi mulțumesc pentru curajul de a trata sub anonimat pe blog o problemă deja tratată la FSP astăzi în termeni foarte clari și cu responsabilitate. Fac din nou apel la resursele etice ale fiecăruia, invitându-vă la un dialog civilizat. Cred că putem accepta cu calm diferențele de opinie. Voi apăra mereu acest principiu. În primul rând, se înțelege de la sine, în fața celor care îl calcă în picioare. Sper că după campanie, numărul celor care se pierd cu firea și se comportă indecent să scadă.

65 cpreda { 12.05.09 at 1:39 AM }

atreides: Faceți progrese uimitoare în privința perspicacității civice! Mă impresionați, de asemenea, prin capacitate dvs de a produce invective. Aveți curajul să dezbateți față în față cu mine? Dacă da, vă rog să propuneți o oră și un loc. Reînnoiesc de altfel invitația făcut și altor adversari anonimi de pe acest blog de a veni al o dezbatere publică. Întrucât campania s-a încheiat, poate că unii dintre ei sunt și mai liberi…

66 Ramstein { 12.05.09 at 1:43 AM }

@CPreda: “Aveți curajul să dezbateți față în față cu mine? Dacă da, vă rog să propuneți o oră și un loc.”

Monsieurs! Je vous en prie! Duelurile au fost interzise inca din vremea regilor Frantei! :)

67 Nepatrat { 12.05.09 at 1:48 AM }

Stimate domn Cristian Preda,

Cu speranţa că nu m-ati exclus şi pă mine din cercul de dialog civilizat, v-aş ruga, dacă să poate, să deschideţi un seminar pă acest blog cu tema “Levogir şi dextrogir in politica românească” ca să mă lămuresc si io cu partidele şi doctrinele lor, autohtone.

68 cpreda { 12.05.09 at 1:50 AM }

Ramstein:
Era dialog, nu duel. Vă rog să mă credeți că nu e foarte simplu să intri dintr-un mediu (cel academic) care are coduri de dialog foarte clare în mediul politic românesc în care singura regulă e invectiva. În general, am suportat această intrare în mediul românesc cu calm și ironie. E evident însă că uneori îmi pierd răbdarea și, pe un ton mai apăsat, dar cu cuvinte alese, îi spun unui prost că e un prost. Cred de altfel că e o datorie de igienă publică să denunți precaritatea aparițiilor publice dezlânate și mincinoase. Cam asta e. Noapte bună!

69 Nepatrat { 12.05.09 at 1:52 AM }

Totuşi! Prostia ie imprescriptibilă. Nu pierdeţi vremea?

70 sym { 12.05.09 at 1:53 AM }

@C. Preda

N-am reușit să vă urmăresc în seara asta, primele 3 minute au fost un balamuc general și părând că show-ul va evalua în formatul obișnuit 4 contra 1 n-am avut inima să mă uit la cum vă luptați cu echivalentul pesedist al morilor de vânt, în varianta cu mustăți.

71 Radu Humor { 12.05.09 at 1:57 AM }

Si inca ceva :
Mircea Rusu- autorul cantecului ” Omul bun si pomul copt”
devenit imnul de campanie al PD, nu mai vrea sa-si lege numele si prestigiul de acest partid ajuns ” o rusine” sub patronajul lui Traian Basescu !

72 cpreda { 12.05.09 at 2:08 AM }

Radu Humor: Știați că și Titanicul a fost scufundat de Traian Băsescu? Căderea Romei e încă în discuție. Dar e dat ca sigur că președintele actual a fost în spatele războaielor mondiale. Merită o emisiune la Realitatea?

73 cpreda { 12.05.09 at 2:13 AM }

Radu Humor: am uitat să adaug că deși irlandezii îl acuză pe Thiery Henry pentru hențul din meciul în care au pierdut calificarea la Mondiale, un expert militar și analist politic de la Antena 3 are informații care arată CLAR că e vorba de serviciile secrete care se află sub controlul lui Traian Băsescu.

74 Gabriel Preda { 12.05.09 at 2:19 AM }

@cpreda

Nu e adevarat ca Traian Basescu a scufundat Titanicul. El l-a vandut.

75 Apahideanu { 12.05.09 at 2:21 AM }

Intr-adevar, tot mai multe fapte abominabile din trecutul lui Traian Basescu par sa iasa la iveala dupa ce Dinu Patriciu a oferit presei o caseta din 2004 in care Presedintele bate un copil cu propria mana, il sileste sa si-o inghita, il crestineaza si apoi il obliga sa jure ca nu o sa creasca niciodata mai inalt decat Emil Boc si n-o sa-l voteze niciodata pe Geoana. Ajuns la maturitate, in Italia, victima, pe numele sau de carlan Dumitru Batut, este in continuare bantuit de experienta traumatizanta pe care a suferit-o insa reuseste sa supravietuiasca de pe o zi pe alta vanzand tricouri cu “Ghici ce am in comun cu laptele batut” de pe id-ul sau de messenger: copilul_crestinat_si_batut@yahoo.com.nz.
Din pacate Traian Basescu nu s-a limitat doar la a-i distruge copilaria lui Dumitru. Potrivit unor informatii de ultima ora ajunse la redactia noastra presedintele se face vinovat personal de peste 3 milioane de batai, crime, violuri si parcari ilegale, atat in tara cat si in strainatate, fiind in acelasi timp atat unul dintre cei mai cautati infactori din Europa si din Univers cat si posesorul unui rever pe care Ilie Nastase il individiaza.
Cea mai abominabila fapta de pana acum a lui Traian Basescu ramane insa asasinarea in bataie a presedintelui John Fitzgerald Kennedy care “probabil l-a injurat” pe acesta sau a facut referiri necuvincioase care l-au facut pe Basescu sa-si piarda cumpatul, sa sara din spatele gardului dupa care se ascundea i a-i arda mai multe scatoalce presedintelui democrat pana ce acesta a decedat. De asemenea reporterii nostri au informatii conform carora Basescu a scufundat Titanicul, l-a impuscat pe JR, i-a facut knock-out atat pe Mike Tyson cat si pe tigrul acestuia, i-a rupt picioarele lui Stephen Hawking, l-a batut pe Chuck Norris cu laba piciorului si, nu in ultimul rand, periodic se deghizeaza in Alba-ca-Zapada, Yeti si Big Foot ca sa sperie turistii (apud times.ro).

76 Gabriel Preda { 12.05.09 at 2:23 AM }

@atreides & C Preda

Natura domnului ‘atreides’ este prea eterica pentru a se putea prezenta la o dezbatere in oras;

77 Gabriel Preda { 12.05.09 at 2:26 AM }

@atreides

Eu propun sa ne intalnim la vot.

78 Gabriel Preda { 12.05.09 at 2:28 AM }

Ultima ora:

Radu Humor, reputatul comentator anonim, a anuntat ca se doreste sa se distanteze de Traian Basescu.

79 atreides { 12.05.09 at 2:38 AM }

Domnu’ Preda, stati linistit, va veni ea si ziua cand vom fi fata in fata, mai ales ca stau la 5 minute de dumneavoastra. Pana acum, nu dati deloc impresia ca sunteti in stare sa purtati un dialog, nici pe blog, nici la TV. In momentul cand i-ati spus in emisiunea aia la Antena 3 lui Banicioiu ca abereaza, fara sa aduceti niciun argument, era inevitabil sa va riposteze. Culmea, tot dumneavoastra ati fost cel nemultumit. Ca va considerati superior intelectual lui Banicioiu si probabil chiar sunteti, era irelevant in acel context. Parerea mea e ca dumneavoastra erati obisnuit sa discutati doar cu studentii, intr-o relatie profesor-student cu tot ce implica ea, si ati clacat in momentul cand ati intrat in politica si a trebuit sa discutati cu oamenii de la egal la egal. Ca sa fie mai clar, dumneavoastra va inchipuiti ca pe la talk-show-uri invitatii si moderatorii trebuie sa va trateze ca pe un profesor, iar dumneavoastra sa-i tratati ca pe niste studenti. Imi place sa cred ca nu va inchipuiti ca puteti avea un dialog cu mine in care sa faceti pe profesorul, da?
Inca ceva, va citez: ”E evident însă că uneori îmi pierd răbdarea și, pe un ton mai apăsat, dar cu cuvinte alese, îi spun unui prost că e un prost.” Este exact ceea ce fac si eu cu prostanacii de pe aici, cu deosebirea ca nu am intotdeauna timpul si rabdarea sa aleg ”cuvinte alese”.

80 cpreda { 12.05.09 at 2:46 AM }

aterides: Studenților le vorbesc cu calm și politicos. Le cer sa nu învețe cursurile pe de rost, ci sa interpreteze texte. Fac diferențe între cei de 5 și cei de 7, între cei de 10 și cei de 4. Nu voi accepta niciodată o altă pedagogie decât cea a progresului individual acccesibil oricui. Plec de la spusele unuia dintre autorii mei preferați, Leo Strauss, care spunea ca diferența dintre profesor și elev este una singură, și anume aceea că primul a petrecut mai mult timp în preajma textelor. Sunt convins că puteți identifica acum ce înseamnă pentru mine profesor.
Pe de altă parte, atunci când vorbeam de proști, aveam în vedere agresiunea acestora asupra spațiului public, prin intermediul carierelor politice. Am mai scris – cred – acest lucru pe blog: media jurnaliștilor e cu mult peste media politicienilor. Atunci când, în ciuda acestui fapt, jurnaliștii se aliază cu acei politicieni precari și dezlânați pentru a păta demnitatea spațiului public, mă simt obligat să intervin, Nu îmi pasă de imagine, de calcule electorale, de iritarea care nu dă bine, cum îmi spun diverși savanți în comunicare (numele pretențios al propagandei). Țin la demnitatea fiecăruia și tocmai de aceea cred că e de datoria mea să îi spun unui prost că e un prost. Isaiah Berlin a scris cuvinte memorabile pe tema asta.
Nu vă sfiiți să acceptați un dialog. Nu e nimic mai sănătos pentru spațiul public decât o confruntare intelectuală.

81 atreides { 12.05.09 at 3:05 AM }

@CPreda Nu ma refeream la felul cum va adresati studentilor, nu am de unde sa stiu asta, ci la felul cum dialogati cu ei, prin definitie ca de la profesor la student. Imi inchipui ca nu vi se intampla prea des sa va spuna studentii ca gresiti, sau sa spuna lucruri care nu va convin, nu? Ceea ce inevitabil se intampla in viata publica, si inca nu v-ati adaptat la asta. De asemenea, in viata academica imi inchipui ca aparati idei ce pot fi aparate, in vreme ce in viata reala sunteti obligat sa aparati lucruri care, din punctul meu de vedere, nu pot fi aparate. De unde si contorsionarile de idei la care trebuie sa recurgeti si nenumaratele driblinguri printre intrebari incomode (imi inchipui ca studentii nu prea va pun intrebari incomode, nu?). A propos, v-am adresat mai sus un test, la nr. 17, incercati sa dati un raspuns si sa faceti o analiza? Fara driblinguri, daca se poate.

82 cpreda { 12.05.09 at 3:32 AM }

atreides: Nu știu la ce termen vă referiți. În altă ordine de idei, eu apreciez (și notez cu 10) studenții care produc alte interpretări decât mine, folosind alte surse și alte grile de lectură.

83 atreides { 12.05.09 at 3:51 AM }

@CPreda hehehe, mai ganditi-va, nu se poate sa nu va dati seama, termeni de-astia cu incarcatura atat de puternica nu dispar asa peste noapte din vocabularul unui om si unui partid. Sigur, ar fi foarte usor sa va zic eu termenul si apoi sa astept interpretarea pe care o dati disparitiei sale subite, dar chestia asta ar reduce farmecul intregii afaceri, chiar nu a izbit pe nimeni aceasta brusca disparitie? Sau, hai sa va zic cu ce litera incepe: cu G.

84 Lilick { 12.05.09 at 5:15 AM }

Grivco?

85 old { 12.05.09 at 9:27 AM }

Dle CPreda, o intrebare de la un bătrân care, relaxat, vă citeste uneori blogul.
Se stie ca rahatul atrage irezistibil mustele.
Dar pe rahati ce-i atrage, zilnic si irezistibil, pe aici?!

86 Cata { 12.05.09 at 11:21 AM }

hi hi

….Țin la demnitatea fiecăruia și tocmai de aceea cred că e de datoria mea să îi spun unui prost că e un prost…..

admirabil, fundamental, si necesar.

L-am intilnit pe Dumnezeu! se numeste Crstiaaaaaaaaan Preeeeeda! (inainte era floriiiiiiin caaalinescu)

ha ha ha ha ha ha ha

monseur cind esti parte la amplificarea mizeriei peste capul cetateanului, nu pretinde respect! mai degraba, ascunde-te!
altfel eu cel putin, ma vad nevoit sa tin la demnitatea ta!

ps ca si in anii 45 -50 cind kominternistii au ras intelectualitatea romaneasca, locul ramas gol a fost umplut de prolectultisti.
n’asa, in spirit, cel putin acea perioada a fost ca si cind am fi fost anexa urss….( volodea tismaneanu stie cel mai bine, n’asa ca de aia s-a ocupat cu procesul comunismului..) acum am fost anexati de presedinte imoralitatii, transformind societatea romaneasca intr-un terci de mediocritati/imoralitate. si sa ma esplic sa nu ramina cineva cu impresia ca nu-mi justific spusele:

paraboala cu licuricii – injosirea si ingenuncheara poporului din pozita de presedinte. a umilit un intreg popor asezindu-se pe sine intr-o astfel de pozitie!
gaozar, tiganca imputita, pasarica, vin la tine si o facem, suie-te pe masa sa-ti arat, si intrebariule trebuie sa probeze un minim de inteligenta, tu esti un puiut de comunist, furtul telefonului, bauta cu becali si apoi condusul sub influenta bauturilor alcoolice, asocierea cu lumea interlopa (bercea mondialul) etc…

peste toate acestea vin intelectualii si ne spun ca cel care a emis toate aceastea are valoare morala! ca el trebuie sa fie presedinte!

poftim?????????
nu ma astept la replica, pt ca din bun simt ar trebui sa te ascunizi si sa uiti ca esti profesor! nu ai dreptul moral sa formezi intelectuali pentru ca ce vei face va fi sa ampifici starea pe care o definesc spusele lui basescu!

87 Mitica { 12.05.09 at 11:30 AM }

D-le “sopinel”, vreau sa va reamintesc, ca hartia igienica a domnului Hrebenciuc, a fost pt. ziaristii de la TVR, ce au preaslavit conducatorii comunisti si cei ce sarutau drapelul rosu. Probabil, daca ai fi avut pe vremea aceea (inainte de 89), un pistol al lui batranului Geoana, la tampla , ai fi gandit altfel.

88 Mitica { 12.05.09 at 11:39 AM }

Prezint scuze, pt. greseala. In loc sa scriu domnul Rebengiuc, am pomenit de Hrebenciuc

89 Ilinca { 12.05.09 at 12:36 PM }

C. Preda
“”"…Vă rog să mă credeți că nu e foarte simplu să intri dintr-un mediu (cel academic) care are coduri de dialog foarte clare în mediul politic românesc în care singura regulă e invectiva.”"”"

Bietul mediu academic, o fi avand el niste coduri de dialog foarte clare dar mai trebuie si cine sa le aplice.
Oricum, foarte “depeizat” nu v-ati simtit intrand in politica din mediul academic: doar ploua cu universitari-politicieni.
Iar daca ne gandim si la impostura universitara, toti terchea-berchea ajunsi conferentiari si profesori peste noapte, cum spuneam, trecerea de la mediul academic romanesc la cel politic nu cred ca v-a provocat prea multe traume.

C. Preda
“”Nu e nimic mai sănătos pentru spațiul public decât o confruntare intelectuală.”"
Confruntare intelectuala? intre cine si cine? Si ce intelegeti dvs prin “intelectual-intelectuala”?
Nu am urmarit emisiunea de aseara dar daca este sa-l cred pe @bibliotecaru ati repetat de mai multe ori ca sunteti “profesor universitar”. Astea sunt argumentele intr-o confruntare intelectuala? Venim fiecare cu titlurile, pozitiile, diplomele , eventual si publicatiile?

C. Preda “………Leo Strauss, care spunea ca diferența dintre profesor și elev este una singură, și anume aceea că primul a petrecut mai mult timp în preajma textelor.”"

Nu stiu ce spunea exact Leo Strauss, nu stiu cum ati tradus sau interpretat dvs. fraza pe care i-o atribuiti.
Corect este ” Diferenta dintre profesor și elev AR TREBUI SA FIE una singură”, si nu “ESTE”.
Pentru ca, in realitate vor exista intotdeauna si alte diferente in aceasta relatie. Iar cea mai notabila nu consta ( din pacate) in cantitatea de texte, cunostinte inmagazinata in fiecare din personaje ci in faptul ca unul se afla pe o pozitie de forta ( chiar daca nu si-o exprima clar) ,acesta fiind clar profesorul. Si asta, in subconstientul elevului primeaza mai mult decat orice.

PS Nu stiu daca-i oboseala de la sfarsitul campaniei, nenumaratele aparitii televizate etc, dar va gasesc cam superficial in ultima perioada.
Chiar si numai pentru faptul ca inca nu ati inteles urmatorul lucru: irlandezii nu-l acuza pe T. Henry ( ce si-a recunoscut de alfel greseala) ci pe arbitru, adica pe cel ce are puterea de decizie.

90 sopinel { 12.05.09 at 12:40 PM }

@mitica
Dle. si ce vina are fiul pentru faptele tatalui sau bunicului?
Eu vorbeam de raspunderea pentru faptele proprii.
Despre Basescu se stie ca este securist, ca altfel nu pupa el Anversu’.
Daca Mircea Geoana ar fi avut legaturi cu Secu le scotea Baselu’ imediat.
Baselu’ doar prin tupeu, santaj si amenintare a parvenit in politica romaneasca.
Aveau unii nevoie de un mardeias si l-au gasit pe Base, care pentru o sticla de “wisiki” si patru cuburi de gheata sarea la bataie.
Personal am cunoscut cativa ofiteri de securitate si politruci, toti aveau o obsesie pentru “wisiki”. Ma refer la astia mai tineri. Aia mai batrani erau bautori de vodka.
Fiecare cu gusturile tineretii.
Apropo, ce bautura va place?

91 Mitica { 12.05.09 at 2:30 PM }

D-le “sopinel”, votati cu pds-ul. Eu am sa votez cu PDL-ul. Dar ce parere aveti ca in spatele celui ce pleaca la Moscova in vizita privata, se afla iliescu, nastase etc. Este adevarat, in psd sunt si oameni de valoare, dar atata timp cat in fruntea partidului se afla si oameni de genul celor enumerati mai sus, eu nu am sa votez cu ei. Si apropo, Basescu si-a dat seama ce fel de om este Vantu, tarziu dar si-a dat seama. Ce a cautat la ora 24 Geoana la el acasa (la Vantu)? Si auzi ce spune mogulul; suntem prieteni de foarte mult timp, in timp ce despre Basescu , spune ca au fost doar relatii de colaborare.

92 Ramstein { 12.05.09 at 2:48 PM }

@Mitica: “Si apropo, Basescu si-a dat seama ce fel de om este Vantu, tarziu dar si-a dat seama. Ce a cautat la ora 24 Geoana la el acasa (la Vantu)?”

E clar, Basescul a fost vigilent – si-a dat seama la timp ca e ispitit de diavolul S.O.Vantu pentru a se abate de la drumul sau drept pe care paseste spre binele poporului.
Totusi… ne puteti spune ce cauta Basescul inainte de alegerile din 2004, noaptea, prin parcari la Tancabesti, la intalniri romantice cu S.O.Vantu? Daca aveti idee…

93 atreides { 12.05.09 at 2:49 PM }

@Lilick Bingo! :)

Introduceți datele si comentariul dvs.