Dl Patriciu se întoarce?

Din 2003, de când s-a retras din politica activă, dl Patriciu a lăsat să se înţeleagă în diferite rânduri că va reveni.
Acum câteva luni, atunci când a început să scrie editoriale, a dat un prim semn.
Revenirea în dezbaterea publică anunţa o întoarcere în arena politică.
A intervenit apoi în campania electorală.
Deunăzi, asuma candidatura lui Mircea Geoană.
E un gest politic important. Eu consider că e şi regretabil.
Topirea liberalismului, în varianta sa penelistă, în socialism, ca şi alegaţia potrivit căreia Traian Băsescu ar fi un comunist sunt erori politice majore.
Dl Patriciu nu pare să fi câştigat, în perioada în care a abandonat politica activă, un stil diferit de cel care l-a consacrat la începutul anilor nouăzeci.
Atunci, câteva formule plastice aruncate în public, un dispreţ pronunţat pentru adversari şi o siguranţă de sine care anunţa un om de succes în afaceri se îmbinau cu calcule politice superficiale, precum a fost candidatura sa la Primărie din 1996 (când a avut 3,05%) sau cu o anumită înverşunare iraţională cum a fost cea faţă de CDR.
Varianta de liberalism la care subscrie dl Patriciu e una colorată economic. E vorba, de fapt, despre o variantă simplificată de libertarianism din care dl Patriciu a reţinut doar dispreţul faţă de politică. Acesta pare să fi fost şi să fi rămas singurul său crez.
Dacă nimic din profilul dlui Patriciu nu s-a schimbat, va reveni oare în politica activă?

50 comentarii

1 sym { 11.26.09 at 7:45 PM }

Nu cred că se întoarce, cel puțin nu direct, îi este frică, cred că s-a văzut aseară la iRealitateaTV (sper că ați urmărit show-ul, a fost colosal).

O face prin interpuși, ca să nu riște acuzațiile directe greu de parat cu privire la îmbogățirea sa fabuloasă prin spolierea statului, manipularea bursei etc.

2 atreides { 11.26.09 at 7:50 PM }

Domnu’ Preda, da’ de Vantu si Voiculescu nu ne ziceti nimic? Adica ce, astia or fi mai breji? Ai dreacu’ mogulii astia, cum vor ei sa jefuiasca biata tarisoara! Traiasca lupta de clasa! Traiasca secretaru’ general al partidului, tovarasu’ traian basescu! Tov. basescu reales la al paispelea congres! Uraaaaaaaa!

3 joness { 11.26.09 at 7:55 PM }

Ca o parere personala, nu cred ca va reveni foarte curand. S-a mai maturizat politic, a acceptat, cu noduri, dar a acceptat, faptul ca este o personalitate nepopulara si nu cred ca isi va asuma o pozitie politica inainte ca opinia publica fata de persoana sa se schimbe.

4 Ramstein { 11.26.09 at 7:58 PM }

@atreides: “Domnu’ Preda, da’ de Vantu si Voiculescu nu ne ziceti nimic?”

Sau ceva despre “primii ingineri financiari” din Romania, fratii Paunescu si acel “Beunuteve” super-portocaliu?! Ca tot vorbim despre patronii din “media”. Nimic?!…

5 lulu { 11.26.09 at 8:46 PM }

Buna seara!
Cred ca va reveni numai cand cutitul ii va ajunge la os. Poate va proceda ca Berlusconi.. Este mai comod sa stea in spatele cortinei, deocamdata. Aseara a facut doar un exercitiu de forta…sa arate lumii in ce maini este PUTEREA, sa nu uitam si sa avem grija cu cine votam daca mai vrem o paine pe masa…Apoi, am remarcat tot aseara ca a avut un discurs penibil, nedemn de un intelectual…asa s a apreciat candva!!! Uite ca s a contrazis.

6 Riddick { 11.26.09 at 8:49 PM }

Era destul de nesigur de victorie la intervenţia de la Realitatea TV, poate aşa se explică expresiile sale.

De altfel, tot acest ritual “ecumenic” al Coaliţiei Regresului, unde oficiază împreună pontifii socialismului, pseudoliberalismului, separatismului şi ceauşismului arată că nu sunt deloc siguri că prostia românească este majoritară.

7 Radu Humor { 11.26.09 at 8:51 PM }

E greu sa scrii la comanda…
In schimb e f.usor sa-ti pierzi si bruma de credibilitate
pe care o mai aveai.
Oameni mai stresati si pusi in situatii delicate, decat am vazut in ultimul timp in massmedia, dar mai ales pe bloguri, nu credeam sa existe.
Si cam toti de aceeasi culoare ;-)

8 Liviu Iordache { 11.26.09 at 8:57 PM }

Domnu’ Preda, de ce nu spune nimeni ca legenda neamtului in Romania s-a varsat (ma rog, s-a nuantat, ca sa nuantam…) de mult, de cind primul ministru demis pentru coruptie s-a numit Hildegard Puwak?

9 Bogdan { 11.26.09 at 9:10 PM }

Ar fi bine daca Dinu Patricu ar fi promotorul “libertarianismului”. Cred ca nu intelegeti ce inseamna “libertarianismul”, un accident semnatic, in paranteza fie spus, care nu e doar o “coloratura economica” (ce parte neimportanta a vietii, nu-i asa?) si care e de fapt sinonim cu liberalismul clasic dintoteauna si de pretutindeni, care e altceva fata de penelism sau de “liberalismul social-democrat” devenit majoritar in Europa (sau SUA) dupa primul razboi mondial si mai ales dupa al doilea razboi mondial. E nefericit ca manipulati o traditie intelectuala exceptionala, pe care nu dovediti ca o cunoasteti deloc, pentru un comentariu politic.

10 sopinel { 11.26.09 at 9:22 PM }

Ura lui Base fata de Patriciu este veche si dateaza din 2004. Atunci Patriciu a sponsorizat campania lui Mircea Geoana pentru primarie.
Base, razbunator fiind, a incercat sa-l bage la puscarie. Nu a reusit. Asta e.
Problema este ca Base poarta razboaiele lui personale pe spatele poporului roman.
Dinu Patriciu nu cred ca va reveni in politica romaneasca. In plus, Patriciu cred ca mai are foarte putine afaceri in Romania.
Si eu sa fiu in locul lui, maine as vinde tot si as investi in alte tari.

11 sopinel { 11.26.09 at 9:31 PM }

@atreides
Dl. cpreda nu-i ataca pe Vantu si pe Voiculescu, pentru ca-i este frica, este posibil sa nu mai fie invitat la cele doua televiziuni.

12 C { 11.26.09 at 9:46 PM }

@ Bogdan
da, ca un autor al unor serii de scrieri despre liberalism (unul din cei mai importatni din Romania) dl C. Preda habar n-are ce e ala libertarianism. poate gasiti ceva exemple la categoria carti de deasupra. e doar o sugestie bineinteles.

13 Bruner Fox { 11.26.09 at 9:52 PM }

Dl Patriciu a lansat aseara o acuzatie impotriva domnului Basescu, ca in. 2004, la un meeting electoral la Ploiesti, ar fi lovit un copil.acum e Irtv e dl Basescu live.ca lovitura sub centura , dl Dumitrescu a aratat filmul! eu cred ca e o facatura.in 2004 Dl Basescu avea suvita serioasa,prin 2006 a tuns-o , in film e un basescu chel,poate e o clona?

14 Bruner Fox { 11.26.09 at 9:54 PM }

Daca devine dl Geoana presedintele Romaniei, atunci dl Voiculescu devine seful senatului ( e vicepresedinte acum) . Daca pateste Geoana ceva, ne vom trezi cu Felix Motanul presedinte?

15 Bruner Fox { 11.26.09 at 9:58 PM }

Dl Patriciu are cele mai mari datorii (700 milioane euro),chiar daca pozeaza in cel mai bogat roman! De aia e asa disperat! Voiculescu/Vantu ) inchid televiziunile si pleaca , daca vine dl Basescu Presedinte.Pe dl Patriciu il asteapta puscaria!

16 Bogdan { 11.26.09 at 10:10 PM }

C,

Tocmai pentru ca domnul Cristian Preda citeaza in cartile sale nume precum Bastiat, Hayek sau Mises, stie sau ar trebui sa stie ca ideile acestor autori europeni stau la baza asa-numitului “libertarianism” din SUA, care nu e doar o “coloratura economica”, orice o fi insemnand asta, si, prin urmare, atunci cand citeaza aceasta traditie intelectuala respectabila intr-o polemica politica ori personala pe-electorala, trebuie sa o faca cu buna-credinta intelectuala de rigoare.

17 cristian { 11.26.09 at 10:12 PM }
18 sopinel { 11.26.09 at 10:16 PM }

@bruner fox
Suvita se vede dar este data putin spre spate. Se vede si cararea din lateral.
Pacat ca filmul a fost facut public asa de tarziu. Daca ar fi fost facut public inainte de primul tur, am fi avut alte rezultate la alegeri.

19 Vasluianul { 11.26.09 at 11:04 PM }

Pai domnule Preda, vorba ceea, lipsa de ocupatie. A vandut ditamai sectorul energetic URSS-ului, atentand la independenta Romaniei, si acum vad ca are preocupari demne de un aristocrat si patrician: casete cu babarnaci de-ai lui Basescu. E jale daca pune mana mafia asta pe Romania.

20 A.Constantinescu { 11.26.09 at 11:08 PM }

Dinutu’ este usor speriat. Doar in cazul in care si-a simtit pozitia subrezita a furnizat respectivele imagini.
Concluzia este ca Dinutu’ poate detine si alte “instrumente” de “santajare” pentru “indezirabili”. Nu ma impresioneaza deloc.
Nu e vorba de un “copil cu dizabilitati” ci de niste “politicieni cu dizabilitati”.
Ce urmeaza?

21 Vasluianul { 11.26.09 at 11:12 PM }

Sondajele indica o victorie destul de clara a lui Basescu. Se simte speriat, si nu oleaca.

22 Riddick { 11.26.09 at 11:15 PM }

Este clar că lumea s-a dumirit cu gulgutele iliesciene, ce scot acum arată disperarea ultimelor rămăşiţe ale gunoaielor tranziţiei.

23 Radu Humor { 11.26.09 at 11:26 PM }

De dimineata in p.7 afirmam :
“In schimb e f.usor sa-ti pierzi si bruma de credibilitate
pe care o mai aveai.”
Si iata cat de repede sunt confirmat de mizerabila asta de realitate.
Cea care a plonjat in penibil cu usurinta cu care cad prostituatele la pat, este nimeni alta decat presedinta Camerei Deputatilor, care merge pana acolo incat se prostitueaza politic intr-un hal fara hal, de dragul de a apara mintind si negand ceea ce a vazut o lume-ntreaga.

P.S. Pacat ca obligatiile de partid si de stat il coboara in ridicol si pe unul ca Szoby Cseh, de care chiar imi pare rau !

24 Gicu Maracine { 11.26.09 at 11:34 PM }

Da… s-a intors!
Set-up-ul de condamnare populara a presedintelui convocat la/de Realitatea ne-o confirma.

P.S. Mi-a placut interventia unui tanar votant Antonescu: ma pronunt atunci cand voi sti daca este real sau trucat; pana atunci prefer sa ma abtin, desi nu imi place Basescu”

O palma… de bun simt data tuturor celor care s-au ambalat “spontan” in studioul Realitatea.

25 sopinel { 11.26.09 at 11:39 PM }

http://www.gardianul.ro/Basescu-«Patriciu-trebuie-sa-îi-restituie-lui-Nastase-600-milioane-de-dolari-în-2010»-s149690.html
Basescu face o confuzie. Petromidia - Rompetrol trebuie sa plateasca 600 de milioane.
La ora actuala, Patriciu nu mai are nici o treaba cu Rompetrol.

26 Dispecer Blogosferă { 11.26.09 at 11:40 PM }

Aseară, încercând să adorm, am fost întrebat de Moş Ene de ce mai candidează Băsescu… Sincer să fiu, întrebarea asta m-a chinuit toată noaptea. Dimineaţa, am încercat să formulez un răspuns dar nu mai era acolo. I-am invocat prezenţa, pe tot parcursul zilei, prin tehnici voodoo, învăţate din cartea “How to voodoo?” şi, acelaşi răspuns: abonatul nu răspunde momentan! Motiv pentru care, înainte de a trece în lumea viselor, scriu următoarele:

Dragă Moş Ene,

De la tine, am învăţat că trebuie să fiu sincer şi că prezenţa este efemeră. Desigur, ciclul existenţei are alt sens când te raportezi la România. De ce candidează? Nu sunt prea sigur. Răspunsurile mele sunt pline de întrebări. Am o singură certitudine: nu candidează pentru sieşi!

PS: M-ai ajuta dacă ai adresa această întrebare şi prietenilor domniei sale!

Cu drag, Nelu

27 Rika Venturiano { 11.26.09 at 11:41 PM }

Pe langa estimarile legate de erori politice regretabile (conul de umbra de dupa 2000 vo fi invatat multe, mai ales ca niciun compromis nu e prea mare pt. a apuca la un loc eligibi si linistit la Bruxelles) dl Preda ne spune 2 adevaruri:
primul arata sinceritatea dlui. In Romania accesu la politica se face prin presa . Dl Preda priveste-n spre Dinu Patriciu care scrie editoriale si se vede chiar pe el si pe colegii lui de banca parlamentara. Le-a iesit. Au scris pana i-au pus pe lista.
Al doilea adevar e legat de regretabila orientare a dlui Patriciu inspre Geoana :) Daca petrooligarhul de serviciu al dlui Basescu ar fi avut prezenta de spirit si s-ar fi imbarcat pe vaporasul oranj in 2005, dupa ce-a fost dus de dl justitiar Daniel Morar (s-ar putea sa fie Morari, imi cer scuze pt. eroare) la DNA fara mandat (asta era un avertisment, tipic) ar fi trait, bine :)) Nu ca n-ar face-o oricum. Patriciu n-anteles si ss-a apucat de facut bussinessuri peste capul Cotrocenilor, asa ca acum e mogul. A taiat si contributia :)) ceea ce e o eroare politica.
Acum sa nu-mi spuneti ca a dat bani si unora si altora si ca dl Basescu i-a batut obrazul principial ca o sa mor de ras. Dl basescu il vroia la picioarele lui sau desfiintat, pt. ca a platiti campania BA dar nu s-a aratat prea convins, iar asya e un afront si cere razbunare. Dvs. dle Preda sunteti mai elegant si mai practic, numiti brambureala asta eroare politica a lui Dinu Patriciu si va ganditi ca un capitalist veros (ca toti capitalistii de dreapta) ar fi dat bine in curtea dreptei oranj pana la urma.
N-aveti candoarea dlui Dinescu si nici chiar a dlui Patriciu (el e mai degraba alintat cred ca in timpul liber ii lipseste apelatia de mogul, e si liber, poa sa faca orice dupa cate i s-au pus in carca, la tv, in justitie nimik). Da dle Preda in politica oranj se ajunge de la editorial, nu de la petrol ca atunci devii periculos. Dl Dinescu a spus senin ca in 2004 i-a facut campanie dlui basescu pt. ca nu se mai intelegea cu Nastase, intrase intr-un con prea umbros pt. firea lui impulsiva. Si-acum sa-i zica maimuta? :)

28 Radu Humor { 11.26.09 at 11:46 PM }

@CPreda :
“Dl.Patriciu se intoarce ? ”

S-a intors!
Si n-a venit Conu’ cu mana goala ;-)

29 mogul { 11.27.09 at 12:02 AM }

Evident ca m-am intors.
Sunt dornic sa fac programul de guvernare, sa fac afaceri linistit, sa nu imi fie frica de arestare si multe altele.
Abia astept. Liniste si stabilitate.
Iar fraierii sa munceasca degeaba si sa nu se gandeasca la nimic, gandesc eu pentru voi toti.
Daca ma lasati, ce sa fac si eu.

30 A.Constantinescu { 11.27.09 at 12:58 AM }

La RTV se practica ceva de genul celor pe care le inghiteam in decembrie 1989. - “Teroristii au otravit apa. Nu beti apa de la robinet”.
Pentru a ma convinge singur am pierdut vremea si am salvat fiecare cadru (25 de bucati pe secunda). Este un trucaj facut de un neprofesionist.
- Exista o diferenta mare intre cadrele cu “lovitura” si cele anterioare/ulterioare. Primele si ultimele contin cele doua semicadre, cele cu pricina sunt clare consecutive.
- In cadrele de “recul” in urma “loviturii” paleta de culori folosita la fata copilului este alta decat in celelalte cadre.

Sa-ti fie rusine Dinutule, ca mult “bun simt” iti trebuia sa faci afirmatiile respective.
Ca tot esti prins public cu ocaua mica:
Unde erai tu dimineata pe 13 iunie 1990? La Institutul de Arhitectura? Hai ma, nu ne mai mintii, ca tu aveai un cap frumos, rotund…

31 Cristian Preda { 11.27.09 at 1:19 AM }

A. COnstantnescu: Înțeleg că dl Patriciu s-a întors în politica pe care o disprețuiește cu un film trucat.

32 Emma { 11.27.09 at 1:52 AM }

well domn Costache a mai anuntat prin 94 ca se retrage din afaceri…poate e o noua incercare…

33 ion adrian { 11.27.09 at 2:30 AM }

Da se intoarce si incepe cu porcariile.
i le cunosc de cand a incercat sa pacleasca un partid cu o fuziune in care zilnic il punea in fata faptului implinit prin publicarea ca fiind realizat ceea ce ieri doar se disvutase.
Oricum filmul este un trucaj. Sper sa ajunga la puscarie nu ptr asta dar ca si Al Caponr ptr altele

http://www.youtube.com/watch?v=lxrRVtgaO7I&feature=player_embedded

34 Riddick { 11.27.09 at 3:43 AM }

Kondy&Vova featuring Geonnie:

“Dac-aş fi pentru-o zi preşedinte
Ţineţi minte, aş lăsa România amanet, fără cuvinte…
Dac-aş fi pentru-o zi preşedinte
V-aş amaneta pe toţi şi nu m-aţi prinde !”

http://1.bp.blogspot.com/_8v_cvxgMx3o/Sw8AjeFGNbI/AAAAAAAABb0/diAjWIR2nXI/s1600/trucaj-05.png

35 A.Constantinescu { 11.27.09 at 9:45 AM }

@Cristian Preda

Nu stiu daca Dinutu’ se intoarce sau nu in politica. Dupa cum “actioneaza”, mie imi pare ca se indreapta inspre un loc racoros din “spatele fileului”. Oricum “dragostea” de politica a Dinutului o pot asemana cu “dragostea” de arhitectura - ambele nu sunt decat un mijloc pentru indeplinirea “misiunii”.

Repet intrebarea adresata mai sus lui Dinutu:
-Unde erai tu dimineata pe 13 iunie 1990? La Institutul de Arhitectura? Hai ma, nu ne mai mintii, ca tu aveai un cap frumos, rotund…

36 A.Constantinescu { 11.27.09 at 10:33 AM }

@Riddick
Un flash (blitz) de la un aparat fotografic se declanseaza pentru o unitate de timp de 1/60 s. - 1/300 s. Timpul mai mare pentru aparatele mai vechi si mai proasta calitate. O fotograma a unui film in format PAL este luata intr-un interval de 1/25 s. Asta inseamna ca timpul alocat unei fotograme (cadru) este de cel putin 2,4 ori mai mare decat cel al unui flash (blitz). In filmul cu pricina “lumina flashului” buclucas apare pe 5 cadre, adica 1/5 s. cel putin.
Daca vedeti cadru cu cadru, va dati seama ca mana ce apare intre camera de filmat si fata copilului este chiar a copilului. Incheietura mainii este in josul palmei. Nimeni care ar fi fost sus pe scena nu si-ar putea fi “indoit” in acest mod mana. Trucajul apare in “cadrele reculului”.
Tot momentul a fost bine stabilit si acum putem intelege si noi cum de se leaga toate. Asta explica “bunul simt” atat de mediatizat in ultimul timp de televiziuni; invitatia lui Basescu la RTV (si pe Macovei l-au invitat la Snagov); comentariile intregii “echipe” de “jurnalisti” care sustin “lovirea” cu toate ca martorii implicati sustin ca nu s-a intamplat nimic.

37 A.Constantinescu { 11.27.09 at 10:35 AM }

@Lidia Mitchievici, daca eu sustin ca ai mangaiat sub coada o pisica, prima reacie pe care o ai este sa sari de pe scaun?

38 A.Constantinescu { 11.27.09 at 11:25 AM }

Sa revenim la oile noastre.
Mircea Geoana a lovit cu pumnul in fata mai multi copii din Romania in timpul vizitei “private”, “in interes national”, pe care a avut-o la Moscova?
Dinu Patriciu a lovit cu pumnul in fata mai multi copii din Romania atunci cand ar fi “tainuit” 5 ani faptele lui Traian Basescu de la mitingul din Prahova?
Sorin Ovidiu Vantu a lovit cu pumnul in fata mai multi copii din Romania atunci cand “dormeau linistiti” si FNI “veghea” pentru ei?
Ion Iliescu a lovit cu pumnul in fata mai multi copii din Romania atunci cand a multumit minerilor pentru “civismul” lor?
Dan Voiculescu a lovit cu pumnul in fata mai multi copii din Romania atunci cand a furnizat informatii Securitatii Statului RSR ?
Corneliu Vadim Tudor a lovit cu pumnul in fata mai multi copii din Romania prin atitudinile sale antidemocratice?

Lista poate continua, dar nu mai am timp sa pierd pentru cautarea adevarului. Nu este responsabilitatea mea. Raspunderea mea este sa-mi exercit dreptul de vot pe 6 decembrie.

39 bilbofil { 11.27.09 at 11:31 AM }

Aplicara lectiei alegerilor din Spania

Clipul facut public este glontul de argint - al lui Basescu sau impotriva lui Basescu.

Lui Basescu ii ramine de joi o singura cale: sa atace cu toata vigoarea, sesizind Parchetul, obtinind opinia unei expert reputat, sesizind CNA solicitind Realitatii TV un drept la replica de durata emisiunii de ieri si - esential – somindu-l pe Geoana sa condamne public si fara echivoc trucajul si pe cei care l-au promovat public atentind la ordinea constitutionala a Romaniei. Orice gest conciliant ar fi acum interpreatat ca o capitulare.

Pe de alta parte aste absolut crucial ca mesajul sau sa fie raspicat si sustinut de argumente, nu agresiv la modul Crin, si sa exploateze ticalosia clipului pentru a-si a promova propriul program: el este cel care sustine masuri concrete de intarire a responsabilitatii si a dreptatii in Romania, precum si masurile necesare pentru ca efectele anticipatei iesiri din criza sa nu se reverse doar asupra “grupului GRIVCO”, ci de ele sa beneficieze ansamblul economiei si romanii simpli.

Transmiterea clipului demonstreaza ca daca Basescu este o persoana in serviciul unor idei, oponentii sai se servesc de sloganuri pentru a aduce avantaje propriilor persoane. Basescu Trebuie sa ii solicite public acum lui Geoana sa condamne acel clip infam inclusiv in prima dezbatere - pentru care va propune Basescu data, ora si formatul.

Chiar daca Geoana si stafful sau nu sint implicati, Basescu are obligatia politica fata de toti romanii sa le aplice lectia alegerilor din Spania. Orice altceva si matrozul beat va va aduga violenta fata de copii la vinzarea flotei.

Emisiunea de la Realitatea TV de joi a fost o declaratie de razboi si - pina la stabilirea unui armistitiu - Basescu nu isi poate electoral permite pasi inapoi. Ne place sau nu, intr-un fel sau altul, clipul de Thanksgiving va decide invingatorul in aceste alegeri.

40 radu { 11.27.09 at 12:01 PM }

Daca comunismul inseamna puterea sovietelor (a conducerilor auto-instaurate) si electrificare (centralism economic), capitalismul este piata libera si statul de drept.

Cind dl Patriciu sustine fara sa clipeasca privatizarea justitiei penale (arbitrajul optional al litigiilor civile - deja prevazut de lege - este cu totul altceva) el renunta la statul de drept si propune de fapt darimarea fundatiei pe care sta piata libera a capitalismului. In functie de gusturile personale, putem vedea in propunerea sa o varianta corporatista a disparitiei statului in comunism, o revenire la principiul feudal al duelului - folosind ca arma banul -, in niciun caz insa ea nu denota liberalism, nici macar in varianta libertariana.

Libertarienii, cind nu sint anarhisiti rau clasificati, recunosc statului monopolul asupra exercitarii coercitiei. “Justitia privata” a domnului Patriciu i-l neaga.

Personal, consider ca dl Patriciu este pentru liberalism ceea ce era acum un secol Lenin pentru social-democratie: un anti-modern cu temperament de mafiot, care se ascunde in spatele utopiei unui viitor luminos.

41 A.Constantinescu { 11.27.09 at 12:38 PM }

- Un alt mod de a face politica in Romania -

- O singura rusine pentru Romania - Mircea Geoana! -

42 MARIA { 11.27.09 at 12:45 PM }

Cred ca intrebarea corecta ar fi: il mai primiti pe dl Patriciu in politica Romaneasca? Nu de alta, dar el vrea tare multe…

43 Ilinca { 11.27.09 at 2:21 PM }

@A lu Constantinescu
Sunteti in plina criza?
Chiar ii considerati pe ceilalti atat de cretini incat sa nu fie capabili sa decida singuri cu cine sa voteze? Sau v-a angajat pdl-ul pe post de activist ? Aveti si goarna sa dati trezirea maselor imbecile si supuse manipularii?
Parca ati capiat…..un ceai de tei va va face bine!

44 A.Constantinescu { 11.27.09 at 3:04 PM }

@Ilinca
Multumesc pentru oferta cu ceaiul. Poti sa-mi aduci unul rusesc de la Moscova, sau l-ai trimis pe Mircea sa-ti aduca?

45 ion adrian { 11.27.09 at 3:04 PM }

Cristian Patrasconiu spune:

Patriciu a spus, in urma cu citeva zile, ca Traian Basescu e un “scelerat”.

Daca acea inregistraea cu copilul lovit de Basescu se dovedeste – cum sint acum sigur ca e! – un trucaj, putem spune despre acest DISPERAT plagiator al capitalismului autentic ca e un scelerat? Cel putin un scelerat?

P.S. L-ati vazut pe Dinu Patriciu cum ii tremura vocea de indignare? L-ati vazut pe acest actor de telenovela cit de fals juca o scena in care nu putea sa nu joace si fosta animatoarea de la circ, Lavinia Sandru

46 Ilinca { 11.27.09 at 3:16 PM }

Ceai de tei, domnule Constantinescu…..
Daca nu aveti acasa cereti la vecini ( asta daca nu le este teama sa va deschida usa ca pareti cam …agitat). Dar incercati, romanii au sufletul mare, chiar daca dvs. ii luati pe multi de fraieri…
PS Ceai rusesc? ce gusturi…..pe cel verde, japonez, l-ati incercat?

47 A.Constantinescu { 11.27.09 at 6:23 PM }

Dinutule, “profesionistul” ala al tau stie ce e aia - video fields -?

48 ene { 11.27.09 at 9:29 PM }

Domnule Preda
Am si eu o intrebare(chiar trei):
are candidatul Basescu staf de campanie??????????????
da’Presedintele mai are consilieri???????????????
da’masinaria condusa de Blaga si greii din pdl mai sunt?????????

49 Radu Humor { 11.27.09 at 10:27 PM }

AC : “Nu stiu daca Dinutu’ se intoarce sau nu in politica. ”

Nici eu, dar stiu pe cineva , f drag tie , care iese ;-)

50 Ilinca { 11.27.09 at 10:35 PM }

@Radu
Lasa-l te rog pe bietul AC ca nu are ceai de tei acasa si este in plina criza!
A delirat toata ziua, mai s-o regret pe @andra!

Introduceți datele si comentariul dvs.