Semnificaţia votului din 22 noiembrie
Trei sunt observaţiile care merită făcute după votul din 22 noiembrie:
1. Dacă PSD a câştigat la limită ultimele două alegeri (legislative 2008 şi europene 2009), candidatul acestei formaţiuni a fost depăşit acum de Traian Băsescu.
2. Candidaţii susţinuţi de partidele care se revendică de la dreapta - PNL şi PDL - au avut împreună peste 50% din voturi, confirmând scorul reunit al celor două formaţiuni de la ultimele patru alegeri (europene 2007 şi 2009, locale şi legislative 2008).
3. Validarea celor două referendumuri este o victorie importantă a Preşedintelui Băsescu.






52 comentarii
Sunt de acord cu concluziile dar nu va culcati pe laurii victoriei!
Trebuie cucerit Bucurestiul.In opinia mea, ca doar pe un radio FM mai se poate face ceva.In orele de varf cand suntem blocati cu orele in masini de ambuteiajele bucurestene…manipularea continua.din pacate, doar realitatea fm mai transmite talk show-uri politice.acum 5 ani, era mix fm si dl presedinte putea fi auzit la ora 17, cand ma intorceam de la munca…mai erau TRU, Sebestien,Lazescu, Trandafir, Tapalaga,Pora,Fati….plus alti fosti Europa libera. Asa zisul intelectual feminin urban este fan Mircea Badea si asta ne mananca toate voturile.trebuie combatut,macar in orele de publicitate electorala…altfel ne luam adio de la Romania moderna!
Revendicarea “de dreapta” este apă chioară, Antonescu și al său penelé sunt un biet apendice al Sărăciei Durabile, adică “social-democrația” românească în varianta Primăverii/Kiseleff.
Am tot spus-o și cred că nu mă credeți, în optimismul dvs, dar această formațiune de aventurieri politici nu vă va ajuta nici să câștigați președenția - ba din contră, va face tot posibilul să o pierdeți - și nici să faceți un guvern - va trebui să scoateți facțiuni din PSD, cel mai probabil, în ipoteza unui al doilea mandat al actualului președinte.
Atâta vreme cât in penelé sunt bogătași de zeci și sute de milioane de euro făcuți pe salarii de bugetar, în timpul în care - chipurile - erau ocupați cu serviciul public, nu vor fi interesați decât de conservarea acestor bogății, a privilegiilor care vin cu ele, și a controlului total al justiției.
Exact ca pesediștii dealtfel.
Dle. cpreda. Te rog sa-ti recitesti articolul. O sa ai o mare problema in partid pentru asemenea articol.
Pai cum poti sa spui ca PSD-ul a castigat alegerile parlamentare din 2008? In acest caz, ai o problema cu stapanul tau. Nu mai are fundamentul logic si legal pentru a propune cu obstinatie un prim ministru din randurile PDL.
Daca PSD-ul a castigat alegerile parlamentare din 2008, atunci primul ministru propus de PSD (in speta, primarul Sibiului) trebuia sa fie investit ca prim ministru.
Pai, nu asa o zis sefu’: Pun prim ministru de la partidul care a castigat alegerile.
Scoate repede articolul, modifica si posteaza din nou. Altfel, nu mai pupi un nou “coledziu” si “tiling, tiling”, duios mandatul trecea.
Chiar mi-ar parea rau. De cine mai rad la tv.
“… ai o problema cu stapanul tau”
interesant cum se vede lumea din ghereta de portar…
http://catavencu.ro/melescanu_nastase_si_srs_in_audienta_la_patriciu-11335.html.
Ce zicea tovarasu’ Brucan ca ne paste dupa 20 de ani? Modernizarea? Niet. Teapa. ILIESCU !!!!!!!!!!!!
@ Cristian Preda
Şi eu cred că primul punct vă va crea mari probleme în rândurile colegilor domniei voastre.
La cel de al doilea punct… PD-L este un partid de dreapta? Sau de centru-dreapta? Sau de centru?
Astăzi domnul Videanu a fost provocat de domnul Dinescu să spună o singură măsură de dreapta a domnului Traian Băsescu. Domnul Videanu a răspuns imediat, cota unică! Nu pot aprecia dacă această cotă unică este neapărat o măsură “de dreapta” sau nu… dar ce treabă are preşedintele Traian Băsescu cu o măsură economică precum cota unică adoptată de Guvernul Tăriceanu (sigur, poate propusă de PD, dar fără nici o legătură cu funcţia prezidenţială, constituţional apolitică)? Eu încep să devin din ce în ce mai confuz şi tare am impresia că aceste auto-revendicări de eşichier politic nu au şi un substrat doctrinar… doar declarativ.
Eu nu gasesc nici o semnificatie speciala votului de duminica. Cateva elemente secundare, dar pe liniile majore de forta s-a confirmat ceea ce se stia deja. Mult mai semnificativ mi s-a parut momentul in care UDMR a anuntat sustinerea pentru Johannis si a votat motiunea de cenzura. In opinia mea, in ziua aceea Traian Basescu a pierdut alegerile.
CPreda
As fi fost placut surprins sa aflu parerea dvs despre minunea portocalie descoperita de stafful din care faceti cred si dvs parte.
E vorba despre sectiile speciale de vot la care s-a votat in draci si aparent pentru ei, in % covarsitoare
Ma multumesc insa ca mi-ati confirmat banuiala ca nu PD-L a castigat alegerile la care v-ati referit.
Urmeaza si sa va mentineti declaratiile :rool:
@ Bibliotecaru
si ce fel de masuri de dreapta poate lua atunci presedintele?
eu ma gandesc serios sa emigrez cand vad cum reusesete propaganda care spune ca Basescu e dictator si Iliescu e un democrat. chiar toata lumea sufera de amnezie??
”Dacă PSD a câştigat la limită ultimele două alegeri (legislative 2008 şi europene 2009), candidatul acestei formaţiuni a fost depăşit acum de Traian Băsescu.” Domnu’ Preda, din felul cum formulati dumneavoastra fraza, se cam deduce ca e o adevarata performanta ca basescu l-a depasit (cu un procent, nota bene) pe unu’ caruia i se spune Prostanacul. Apoi, nu vi se pare ca 32% e cam subtire pentru un presedinte in functie? Apoi, nu vi se pare ca basescu a cam ajuns sub scorul partidului? Probabil daca ar fi candidat Hoara in locul lui lua tot atat. Ce vremuri pentru PDL, cand basescu era pe post de locomotiva electorala…In concluzie, nu vi se pare ca pariati pe un cal mort? Astept cu nerabdare data de 7 decembrie, sa ma bucur de debandada care se va declansa in PDL, va fi un spectacol grandios
Dle Cristian Preda,
eu am o alta remarca deasemeni cred ca importanta privind reusita diversiunii:
Voi repeta o observatie importanta, desigur ca nu triumfalista, dar la o diferenta doar de 1,3 % nu pot sa fiu vesel sau fericit nevoie mare.
Atrag atentia ca pentru mine este neplacut sa constat cat de bine a reusit diversiunea mediatica, caci fara acesta diversiune nu s-ar putea explica de ce este o discrepantza atat de mare, de la dublu la simplu, intre votantii pozitivi ai unei initiative politice a dlui Basescu si cei votanti pozitivi doar a dsale, in timp ce ceilalti candidati opozanti ai referendumului , ai consultarii populare, la urma urmei opozanti ai acordarii de incredere si importanta acestui electorat, ale carui voturi pe alta parte le cer(cam ca la referendumul ptr uninominal cand , ignorau electoratul la referendum si-n schimb ii cereau votul la europarlamentare)
Si doresc sa remarc, ca daca nu reusea diversiunea, dl Basescu ar fi trebuit sa depaseasca substantial electoratul partidului.
Intrebare: -Avea sau nu avea basca?
Raspuns: - Da, avea. Dar la cine va referiti?
Concluzie: Ne-au trebuit 20 de ani ca sa observam ca are basca.
@ Veronica
Despre asta vorbesc şi eu, despre declaraţia asupra măsurii prezidenţiale de tip clandestin.
Constituţia spune aşa, ARTICOLUL 84 - Incompatibilitati si imunitati; (1) In timpul mandatului, Presedintele Romaniei nu poate fi membru al unui partid si nu poate indeplini nici o alta functie publica sau privata.
Preşedintele nu poate lua măsuri de dreapta sau de stânga, pentru că el trebuie să fie rupt de zona politicii. A spune că un preşedinte este de dreapta şi altul de stânga înseamnă a acuza un preşedinte că încalcă Constituţia şi pe alt preşedinte că încalcă Constituţia. Mai mult, domnii politicieni de nivelul ideologic al domnului Videanu (adică covârşitoarea majoritate, pentru că foarte rar iese la suprafaţă un personaj al politicii care şi ştie despre ce vorbeşte atunci când vorbeşte despre politică) dovedesc că au o gândire extrem de limitată pentru că, prin afirmaţiile lor, aduc argumente în favoarea demonstraţiei faptului că dimensiunea lor politică este foarte fragilă. Este imposibil ca să înţelegi politica de dreapta în exclusivitate prin măsuri economice când economia este un mic tentacul al doctrinei generale a unui partid. Domnul Videanu a trântit cota unică în mijlocul unei discuţii şi nimeni nu l-a îndreptat… de unde deduc că nimeni de acolo nu şi-a dat seama de gafă.
Înainte de cota unică, a face parte dintr-un partid democrat înseamnă să crezi în dreptul la viaţă, dreptul la libertate, dreptul la demnitate, dreptul la securitate, dreptul la egalitatea în faţa oportunităţii, dreptul la justiţie, dreptul la viaţă privată, dreptul de a deţine o proprietate, în libertatea de a participa în procesul politic, în libertatea de cult, libertatea gândirii, libertatea conştiinţei, libertatea întrunirii, libertatea anchetei, libertatea de exprimare, respectul faţă de fiinţa umană, respectul faţă de drepturile celorlalţi, toleranţă, onestitate, compasiune, auto-control, în participarea în fiinţa procesului democratic. Democrat înseamnă să afirmi că societatea are nevoie de legi care trebuiesc acceptate de majoritatea oamenilor, să crezi în protecţia minorităţilor, în alegerea conducerii de către popor, în faptul că cei aflaţi la guvernare trebuie să respecte şi să protejeze drepturile şi libertăţile individuale ale fiecăruia, în faptul că cei aflaţi în conducerea statului garantează libertăţile civile. Dar mai ales, a fi democrat înseamnă să conştientizezi că un Guvern trebuie să-şi desfăşoare activitatea numai pentru binele public.
Credeţi că domnul Videanu se gândea la toate acestea când spunea că Partidul Democrat-Liberal este de dreapta, credeţi că la aceste valori democratice se gândea domnul Videanu atunci când făcea referirea la apropierea cu Partidul Naţional-Liberal? Credeţi măcar că domnul Videanu dă doi bani pe această logoree de principii şi valori? Sau poate domnul Videanu se gândea la Cota Unică, cea mai de seamă realizare a preşedintelui?!?!?!
Este prea mult dacă cer măcar politicienilor din fruntea partidelor, cei care ocupă posturi de preşedinţi, premieri, miniştri, primari şi ce mai este de ocupat prin statul român, să cunoască şi puţină politică? Măcar aşa, la nivel de amator…
Vedeţi? Cei care scriu aici şi susţin PD-L tabără asupra mea pentru că cer politicii să aibă conştiinţă politică şi să înceteze a mai fi o gaşcă de interese. Pentru că o fac pe acest bloc, automat presupun ei că aş fi plătit, că sunt pesedist sau peremist sau mai ştiu eu ce… Domniile lor nu-şi închipuie că un cetăţean ar putea cere clasei politice să-şi îndeplinească rolul pentru care istoria a creat partide politice… Doamne fereşte să nu fie deranjat nu ştiu ce lider…
O semnificaţie ar fi ca sunt destui adormiţi care s-au gasit sa voteze cu mortăciunea de Antonescu.
Mulţi se vor dumiri definitiv cum sta treaba cu partidul PeNaL.
@Bibliotecaru
Pierdeti vremea cu astfel de insinuari. Pentru cei/cele care nu il voteaza pe Traian Basescu (asistatii, pensionarii, femeile din urban si mai ales femeile needucate din rural) nu conteaza prea mult incercarile dumneavoastra de manipulare. Tot ce veti reusi e sa va ridicati in cap barbatii educati care urmaresc blogul.
@atreides
Dezastru: romanii sunt dusmanii ecologiei si ai minoritatilor: 99,4 % dintre romani au votat negativ pentru Remus Cernea si 99,6% si-au exprimat votul negativ pentru Potarca.
Suna cunoscut ?
@veronica
Presedintele nu este de stanga sau de dreapta. El este presedintele tuturor romanilor. Cetatenii Romaniei pot avea diferite orientari; centru, stanga, dreapta, extrema stanga, extrema dreapta, etc.
In plus, presedintele nu aplica sau implementeaza politici sau programe de guvernare. Asta este treaba guvernului.
Faptul ca Base sterge pe jos cu legea suprema in stat, este un lucru bine cunoscut. Face parte din natura lui.
Dar versul are si revers.
@ sopinel
pai tocmai ca dl bibliofil zicea ca un presedinte trebuie sa aiba masuri de dreapta!!! nu eu. eu doar l-am incuiat caci a raspuns batand campii. istoria a format partidele! my ass, oamenii au creat partidele ca sa ajugna la putere. punct
sutneti oricum niste tampiti
Referitor la articolul dumneavoastra ”semnificatia votului din 22 noiembrie 2009” simt nevoia sa fac cateva precizari:
1. Referitor la punctul 1 nu stiu daca se poate pune semnul egalitatii intre rezultatele de la alegerile parlamentare si cele de la alegerile prezidentiale. In cazul alegerilor prezidentiale, cetateanul nu voteaza in mod obligatoriu un partid, ci un candidat care se regaseste in criteriile sale de selectie (asta in cazul celor ”cu carte”), in timp ce cei fara pregatire voteaza fie emotional, fie dupa niste criterii care nu au nicio legatura cu politica, programe electorale etc.
2. Referitor la pct. 2 sunt de acord ca romanii au spus ”da” candidatilor de dreapta intr-un procent de peste 50%, dar asta nu este de niciun ajutor atata vreme cat anumite personaje din PNL doresc sa mentina acest partid doar pe pozitie de negociere. Dreapta a ratat unificarea in 2005 datorita lui Patriciu si Tariceanu.
3. Referitor la pct. 3 validarea referendumului este o victorie pentru poporul roman, pentru clasa politica, iar aceasta victorie se datoreaza viziunii lui Traian Basescu. Dar validarea referendului nu este suficienta pentru a asigura victoria in turul al II-lea
Pentru mine singura semnificatie a alegerilor din 22 este faptul ca avem de a face cu un popor-prostituata! Poporul si-a vandut votul, partidele l-au f…
pdl partid de dreapta????
pdl hranit cu hoiturile partidelor lui magureanu si talpes?
pdl care s-a facut obez incercind sa distruga alte partide???
pdl nu are decit doctrina gastii, a smenurilor si a profitorilor!
scumpe domn, profesor zici, viata demonstreaza si certifica lucrurile, nu traian basescu cu gura mare sau jocurile voastre telectualiste atunci cind clamati mareata faptura prezidentiala.
v-ati lipit de cel care dezbina Romania, care minte si inseala asteptatilr oamenilor, totul intimplindu-se in registrul lipsei de moralitate. vrei exemple, dle profesor?
chiar esti profesor? fii amabil, ca sa te cred listeaza-mi valorile dupa care te ghidezi in viata si in dreptul fiecareia scrie-i numele lui basescu. vreau sa vad unde se regaseste.
dupa parerea mea profesorii ar trebui sa aibe un minim de valori ce trbuie transmise mai departe celor pe car ii invata. astept cu neradare.
Domnule Preda,
Istoria si politica romaneasca este in continuare un “one man show” cu limitarile de rigoare.
-Exista o problema imensa de comunicare din partea celor care incearca sa reformeze “sistemul ticalosit”. Nu asa se fac lucrurile in Europa in ec XXI.
-ar trebui sa fim preocupati si de “reconstructia stingii”
@ Gabriel Preda
Oricărui om îndeajuns de educat care să ştie ce fel de doctrină are PD-L îi sunt eu îndatorat dacă “mi se ridică în cap”. Unde este “pleaşca” de a discuta pe teme principiale cu cineva, înlocuind astfel banalul comunicaţiei pe seama percepţiilor facile accesibile maselor largi populare.
@Cata
Incercati sa pastrati o conventie de adresare coerenta. Ori “tu” ori “dumneavoastra”; amestecandu-le, pare ca oscilati intre 2 lumi: cea care il voteaza pe Geoana cu galeata de malai in mana, si cea care il voteaza pe Antonescu, cu care se identifica (”am reusit in viata chiar daca nu mi-a placut scoala…”).
@ Veronica
Spuneţi… ” dl bibliofil zicea ca un presedinte trebuie sa aiba masuri de dreapta!!!”.
Sunt extrem de îngrijorat de lipsa percepţiei dumneavoastră. Eu spuneam că domnul Videanu traduce “dreapta” prin “cota unică”. Eu spuneam că dl. Videanu spune că preşedintele este de dreapta pentru că a aplicat cota unică…
Încercam să explic că preşedintele nu aplică cota unică pentru că funcţia prezidenţială nu are legătură cu politica Guvernamentală. Încercam să explic şi că preşedintele nu ar trebui să aibă culoare politică. Mai explicam faptul că Partidul Democrat ar trebui să aibă o doctrină care să promoveze anumite principii şi valori, o doctrină care să fie subiectul luptei de partid, şi nu acapararea puterii prin orice mijloace, orice preţ şi, mai ales, orice declaraţie.
În timp ce eu înţeleg perfect ceea ce spuneţi dumneavoastră, se pare că dumneavoastră nu înţelegeţi ce spun eu. Este ciudat cum de ajungeţi la concluzia “sutneti oricum niste tampiti”.
PS
Bine măcar că nu ne consideraţi tâmpi (ar fi fost o stare naturală şi nu dobândită). În cazul în care suntem tâmpiţi, există un factor (vinovat) exterior care ne transformă din normali în tâmpiţi… adică există o scuză şi un alt vinovat exterior nouă…
@veronica
Draga, un om se apuca sa jigneasca doar in momentul in care nu are argumente.
In alta ordine de idei, in Romania primul ministru desemnat prezinta lista membrilor guvernului si programul de guvernare pentru a obtine investitura.
In constitutia Romaniei nu spune nicaieri de faptul ca presedintele ar elabora vreun program de guvernare. In plus, presedintele are rol de mediator. Pai daca esti mediator (arbitru) nu poti sa fii si jucator.
Bibliotecaru chiar avea dreptate. Si a explicat ca la novici care sunt inadverdentele intre declaratiile dlui. Vid(eanu) si realitatea politica. dar pentru talibani basescieni (numiti si ROBOCOP) realitatea lor este mai altfel decat realitatea. Voi parca traiti in alta lume, unde nu exista circumvolutiuni ci doar valuri marine care te leagana usor. Somn usor.
Inchei cu:
Somnul ratiunii naste monstrii.
@ sopinel
Ok, daca presedintele nu are treaba cu programul de guvernare, nu inteleg ce ii uneste pe Geoana si Antonescu (programul Johannis, ce e asta ?)
@gabriel preda
Intr-o postare anterioara am intalnit urmatoarea remarca:
“pare ca oscilati intre 2 lumi: cea care il voteaza pe Geoana cu galeata de malai in mana, si cea care il voteaza pe Antonescu, cu care se identifica”.
Dar cei care l-au votat pe basescu, chiar de mai multe ori, ce au primit.
Pai, este plin net-ul de filmulete care arata votul multiplu pentru base.
Iar galeti, plase, zahar, malai a dat la greu si PD minus L.
Problema ca sunteti negru de suparare, ca a iesit lumea la vot. Asa ca voturile cumparate de PD minus L nu au o pondere prea mare, s-au diluat.
In plus, pentru a pastra aparentele deplasarea s-a facut in mare parte cu autoturisme mici, s-au folosit mai putine autocare pentru ca ar fi batut la ochii.
Disperare, numele tau este basescu.
Aveti dreptate, toti. Am gresit, “am fost un dobitoc”. L-am sustinut pe Basescu doar ca sa-mi dea medalii, decoratii si nominalizari pe locuri eligibile de europarlamentar.
Imi cer scuze tuturor celor care ma cunosc si in special studentilor mei.
@cpreda
Nu cred ca este o greseala. A sustine un om folosind mijloace legale si democratice este OK. Nu cred ca cineva va va reprosa ca l-ati sustinut pe Base, atata timp cat ceea ce ati facut a fost la vedere.
Sunt de blamat cei care actioneaza subversiv, cei care fraudeaza, care cumpara si vand voturi, care traficheaza influenta.
Nu cred (sau sper) ca in Romania va mai fi cineva condamnat pentru delicte de opinie.
[...] Băsea ar citi blogul lui Cristian Preda ar afla că alegerile din 2008 au fost câştigate de PSD, şi nu de [...]
Basescu a pierdut alegerile. Prin aceasta declaratie arata cine este responsabil de criza politica economica si morala.
…..Daca domnul Johannis va discuta cu toate partidele, putem avea in vedere orice solutie…..
de peste 2 luni tara este blocata pt ca pdl sa organizeze alegerile. acum cauta orice colac de salvare!
p.s.
@ sopinel - e autoironie indreptata spre altii…suna ciudat dar asta e….nu e ceea ce gindeste critian preda
Dragi postaci, sunteti jenanti; nu aveti curajul sa semnati, in schimb scrieti mesaje ca din partea lui Cristian Preda atribuindu-i afirmatii false (de fapt il puneti sa declare exact enormitatile de care il acuzati).
@sopinel
Dupa raspunsul dumneavoastra la asa zisa postare a lui Cristian Preda este evident ca dumneavoastra sunteti autorul.
http://www.gardianul.ro/Geoana,-la-5.000-de-autobuze-de-infrangere-s149466.html
Asta este semnificatia votului din 22 noiembrie si asta va fi semnificatia votului in 6 de cembrie.
Am doar o corectie:
Intr-un autobuz intra 60 de persoane, in 5000 de autobuze intra 300.000 de persoane.
@sopinel
Ma bucur ca a iesit lumea la vot. In Ardeal, in Bucuresti, Traian Basescu a fost majoritar, urmat de aproape de Crin Antonescu sau Kelemen Hunor (in 2 judete K.H a fost pe primul loc, in alte doua, pe al doilea).
O problema dificila pentru Traian Basescu acum este distributia disproportionata in defavoarea sa a votului femeilor din rural. Pana la urma, retorica lui Mircea Badea si Victor Ciutacu, urmariti de acestea, si-a dovedit eficienta.
Cristian Preda { 11.24.09 at 2:08 PM }
e scrisa de pe acelasi calculator ca si postarile recente ale lui sopinel. Cine vrea sa traga o concluzie, sa o faca. Cui ii place sa viseza, somn usor.
@gpreda
Nu este adevarat. Nu fac postari in numele altuia. Rog pe pe dl. Cristian Preda sa faca public I.P. de unde a fost postat.
Nu sunt atat de jegos incat sa fac postari in numele altei persoane.
Te rog nu mai ataca cu apelativul de postaci, persoane care nu se coboara la nivelul acesta.
Se vede de la o posta ca esti postac. Eu raspund drei./dnei. veronica si te pui tu sa ma ataci. Sa inteleg ca esti coleg de birou cu ea, la postaci. Atunci iti dau o veste trista: Dupa 6 decembrie nu mai este nevoie de serviciile tale. Iar in opozitie nu avem bani pentru asa ceva. Cam ceva in genul asta va suna sutul in dos pe care-l vei primi de la PD minus L.
@gpreda
Lasa-l pe Cristian Preda sa spuna de pe ce calculator a fost postat mesajul.
@ Gabriel Preda
Spuneţi:
daca presedintele nu are treaba cu programul de guvernare, nu inteleg ce ii uneste pe Geoana si Antonescu (programul Johannis, ce e asta ?)
Nu spune nimeni că domnii Geoană şi Antonescu au înţeles intim că în calitate de candidat de preşedinte nu au voie să se amestece în guvernarea României, dar, pe de altă parte…
În acest moment domnul Antonescu este iarăşi preşedinte de partid, nu mai poate ajunge preşedinte, deci este cel mai penelist dintre penelişti. Domnia sa trebuie deci să gândească politic. Gândirea politică a domniei sale a condus la concluzia Johannis pentru postul de premier. Domnul Antonescu a făcut din numirea domnului Johannis un ţel politic. Are deci de ales, Guvernul Johannis pus de un viitor preşedinte Geoană care a acceptat deja, de o bună bucată de timp, această iniţiativă politică sau domnul Băsescu care a respins deja de două ori propunerea Johannis.
Pe de altă parte, domnul Geoană, chiar dacă are credinţa că dl. Johannis este soluţia optimă, chiar dacă nu face din asta un ţel, are nevoie de voturile PNL.
Eu cred că legătura Geoană-Antonescu devina natural mai puternică decât legătura Băsescu-Antonescu prin prisma problemei “Guvernul Johannis” (pentru că această problemă aţi ridicat-o).
din pacate Antonescu nu doreste sa se alieze cu pd-l. oare ce o fi la mijloc? ce il opreste pe antonescu sa nu se alieze cu basescu? sunt multe lucruri pe care noi, alegatorii de rand, nu le stim…Poate ne puteti “lumina” putin dle Preda, d-voastra trebuie sa stiti mai multe ca noi
42# Draga Silviu , ori esti foarte naiv , ori esti Silviu Prigoana , ca numai el are astfel de dileme . Sa-ti explic : nimeni intreg la minte nu pune baza pe un om fara cuvant de onoare . Basescu pe 22 chema PNL-ul sa se alature lui si dupa ce a fost refuzat , a uitat ca s-a milogit de PNL si spune ca el nu negociaza voturi ci , el se aliaza cu poporul roman din care eu si alti cel putin 50% nu facem parte . Asta da om politic tare , el are forta de a decreta cine face parte din popor si cine nu . Voi credeti ca e sanatos , sau este un om fara morala , fara Dumnezeu si fara principii in afara principiului EU si de restul nu-mi pasa Cata22# “listeaza-mi valorile dupa care te ghidezi in viata si in dreptul fiecareia scrie-i numele lui basescu. vreau sa vad unde se regaseste.
dupa parerea mea profesorii ar trebui sa aibe un minim de valori ce trbuie transmise mai departe celor pe car ii invata. astept cu neradare.”
Ar putea fi interesant sa intram si noi in jocul propus de Cata # 22 # Sa ne facem o lista cu setul nostru de valori . Jocul ar putea fi foarte interesant si daca tot ne pierdem timpul (?) am putea sa ne cunoastem mai bine .
http://www.inbalarii.ro/2009/11/hitler-afla-rezultatele-la.html
si totusi Traiana Basescu ce face? a abandonat deja? care e propunerea lui petnru dupa alegeri? e clar ca avem o coalitie, ce i se opune insa caci e clar ca nu poate guverna singur, doar cu PDL.
repet ce propune pe langa faptul ca referendumul sustinut de el a fost confirmat de cetatenii romani?
asta e tot?
Diaspora a votat bine: 94.383 voturi valabile, 52 904 (56%) in favoarea lui Basescu…
Sa nu bata antenele lui Vantu si Vooiculescu peste granite sau pur si simplu de la distanta imaginea e mult mai clara!?
@Veronica :
“si totusi Traiana Basescu ce face? a abandonat deja? care e [ropunerea lui…”
Pai , ce sa faca si el ….
) , dar baza de pregatire a atacurilor s-a mutat la OTV, B1, Etno si Taraf.
Mai iese pe sticla la moguli si-i injura cu foc ,ca invitat de onoare(zice el
Vorba aia :
Spune-mi de unde vorbesti,
Ca sa-ti spun cati pacalesti
http://ultimaemisiune.ro/2009/11/draga-crin/
chiar daca va dispare locul de pupat,sus capul dom’profesor,ramaneti europarlamentar si ofiter SIE…..
SPER ,DIN DECENTA,SA RENUNTATI LA CATEDRA!
daca asta e ofiter SIE, s-a dus dracu spionajul romanesc….
poate fi una din esplicatiile pentru care aceasta institutie, condusa de specialistul in iudaism, a ajuns un fel de adapost de femei violate…
La brasov Votam Mircea Geoana! Deci domnul Cristian Preda, sper sa faci analiza dupa 6 decembrie cum seful tau chel si chior ne zice La revedere de la Cotroceni!
Introduceți datele si comentariul dvs.