Moţiunea de cenzură

Respingerea moţiunii de cenzură e logică.
Nimeni nu avea chef de instabilitate acum, cu două luni înainte de momentul alegerilor prezidenţiale.
Cred că nici peneliştilor nu le-ar fi plăcut prea mult să nu avem guvern: n-ar fi putut intra alături de PDL, nici n-ar fi putut susţine că nu avem nevoie de guvern.

Cuvinte cheie: ,

52 comentarii

1 antim { 09.24.09 at 3:08 PM }

,, Nimeni nu avea chef de instabilitate …..” , Asa o Fi si la 15,30 ?

2 atreides { 09.24.09 at 3:17 PM }

Daca tot voiati dialog: ce parere aveti despre ceea ce a spus azi FMI-ul, ca legea salarizarii unice trebuie modificata (deci implicit ca nu e o lege buna, ca daca era buna nu ar fi trebuit modificata, nu?) Practic in afara de PDL absolut toata lumea spune ca legea asta e proasta. Chiar asa, ne inselam toti, inclusiv FMI-ul, si numai dumneavoastra aveti dreptate? Eu nu spun ca trebuia sa treaca motiunea, ci ca trebuia sa va abtineti sa va angajati raspunderea pe niste legi facute pe picior.

3 atreides { 09.24.09 at 3:47 PM }

Domnule Preda, oare n-ar fi mai simplu pentru basescu sa avem un parlament fara nicio camera?

4 antim { 09.24.09 at 3:58 PM }

atreides , o camara …macar …..

5 atreides { 09.24.09 at 3:58 PM }

@antim Sau o pivnita :)

6 Marius Delaepicentru { 09.24.09 at 4:00 PM }

atreides { at 3:47 PM }

…oare n-ar fi mai simplu (…) sa avem un parlament fara nicio camera?

Nu. Însă cine zice că Parlamentul actual este bicameral greşeşte. După numărul anual de şedinţe în plenul camerelor reunite, este bicameral în proporţie de 73%. Pentru că plenul camerelor reunite înseamnă parlament monocameral fraudulos. De ce fraudulos? Pentru că nu se respectă nici măcar criteriul reprezentativităţii. Un vot de senator nu poate fi egal cu cel al unui deputat, atunci cînd votează la grămadă, monocameral. Dacă-l vrei 100% bicameral, trebuie să aboleşti prevederile constituţionale referitoare la deciziile în plenul camerelor reunite. Dacă-l vrei monocameral, trebuie desfiinţat Senatul. În orice caz, trebuie o reformă constituţională. Urgentă.

7 antim { 09.24.09 at 4:02 PM }

Beciul e mai sigur …… mai devreme sau mai tarziu !

8 atreides { 09.24.09 at 4:07 PM }

@antim aferim! :)

9 antim { 09.24.09 at 4:11 PM }

Ce vrea poporul , referitor la reducerea parlamentului , nu se poate face decat prin modificarea Constitutiei . Ce vrea presedintele e sa intrebe poporul daca vrea ce de fapt vrea . Sa initieze procedura corecta , altfel e o amageala , ca tot ce a facut pana acum . Oricum ,poporul nu e prost si-i va pedepsi si pe presedinte si pe parlamentari , numai ca impotriva parlamentului nu v-a avea niciun efect . E drum lung ,pe calea ceruta de presedinte si blocheaza calea normala .

10 atreides { 09.24.09 at 4:23 PM }

Parlamentul unicameral este o porcarie. Dar aceasta porcarie este infima in comparatie cu manipularea mizerabila de a cere referendumul in ziua alegerilor. Cred ca asta este cea mai dezgustatoare manevra incercata de basescu pana acum, sper sa fie si ultima lui manevra de pe scena politica :)

11 Riddick { 09.24.09 at 4:26 PM }

Peneleul joacă teatru kabuki cu moțiunea, doar nu era să rămână PDL la butoane la începutului Cincinalului B II (Cincinalul Curățeniei Generale RO ).
Ca și la kabuki (unde sunt doar actori, personajele feminine fiind au travesti ), peneleii sunt tot un fel de travestiți, care în PE votează cu socialiștii, iar în România ne predică povești, cu portretele Brătienilor înrămate, pe perete.

12 andrei { 09.24.09 at 4:42 PM }

Cred ca Oprescu jubileaza , Va fi presedintele ce va pune in aplicare dorinta poporului .

13 Riddick { 09.24.09 at 4:46 PM }

Oprescu nu trece de 15-16 %.

14 Gabriel Preda { 09.24.09 at 5:16 PM }

Preşedintele PNL Crin Antonescu: “Traian Băsescu vrea o Mare Adunare Naţională, dar România a intrat demult într-o epocă a democraţiei. Orice discuţie despre modificarea Constituţiei în această privinţă sau altele nu poate fi suprapusă alegerilor prezidenţiale. Traian Băsescu este disperat şi nu are curaj să se prezinte la alegerile prezidenţiale decât ascuns în spatele unui demers demagogic şi populist. Sunt de acord cu reducerea numărului de parlamentari, dar personal rămân partizanul unui Parlament bicameral”

Crin Antonescu e relaxat insa. Relaxat si fara nici o idee.

15 cati { 09.24.09 at 5:27 PM }

Parlament unicameral.
YEEEEEEEEEEEEEEEES!

BRAVO BASEEEEEEEEEEEEEEE!
Cunoscatorii stiu de ce.

16 uf { 09.24.09 at 5:51 PM }

CAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! EUUUUUUUUUUUUUUUU NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU SSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIUUUUUUUUUUUUUUU DDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEEE CCCCCCCCCCCCCEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! EEEEEEEEEEEEXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCAAAAAAAAAAAAAAAAA————————MMMMMMMMMMMMMMMMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

17 sym { 09.24.09 at 6:05 PM }

“Traian Băsescu vrea o Mare Adunare Naţională” – proces de intenție.

“Orice discuţie despre modificarea Constituţiei în această privinţă sau altele nu poate fi suprapusă alegerilor prezidenţiale” – nejustificat.

“Traian Băsescu este disperat” – speculație ieftină, evident falsă.

“demers demagogic şi populist” – demers demagogic și populist.

După care, the grand finale –

” Sunt de acord cu reducerea numărului de parlamentari, dar personal rămân partizanul unui Parlament bicameral”.

Să recapitulăm.

T. Băsescu enunță că vrea referendum (procedeu cât se poate de democratic) pentru parlament unicameral cu 300 de parlamentari, nu zice nimic că ar numi el parlamentarii, deci nu renunțăm încă la democrație în favoarea unei adunări de aplaudaci. Se dau și câteva motive – Parlament European puternic după tratatul Lisabona face a doua cameră națională cvasi-inutilă, proceduri foarte greoaie în cel actual (vedeți numărul de legi trecute), reducere de cheltuieli etc. În speță, motive rezonabile.

C. Antonescu vine cu un discurs demagogic, populist, de rea credință (proces de intenție), care bate câmpii (speculații ieftine, evident false), ca să ne anunțe în efect că mușchiul dumnealui nu vrea parlament unicameral. Atăt. Nici măcar o umbră de argumentație. Binențeles, argumente ar exista, dar C. Antonescu nu se obosește să se gândească la vreunul. Arbitrariul domniei sale este postulat ca fiind democratic și corect. Jos pălăria! Mă întreb ce soi de oameni merită un astfel de președinte?

18 atreides { 09.24.09 at 6:12 PM }

Domnul sym face pe prostul (sau poate e chiar prost de bubuie) si se face ca nu observa unde este problema: DATA referendumului. De ce nu l-a facut in cinci ani si s-a trezit sa-l puna chiar in ziua alegerilor? Raspunsul este clar pentru orice om care nu are doar un neuron in capatana.

19 Gabriel Preda { 09.24.09 at 6:24 PM }

@atreides

Nu stiu cine e sym, mi se pare oricum decent; vad ca ati inceput sa il faceti prost etc … am remarcat de curand ca si mie, daca scriu ceva ce nu va convine, imi aplicati imediat epitete nu prea magulitoare … nu va suparati, dar nu va deranjeaza sa pareti mereu depasit de situatie ?

20 Gabriel Preda { 09.24.09 at 6:26 PM }

@all

Mie mi se pare ca presedintele Basescu incepe sa fie tot mai mult in centrul atentiei; pe aceasta mica scena politica a Romaniei, inca detine initiativa. Nu ma apuc sa-l laud, ca nu are el nevoie de laudele mele. In schimb cred ca o sa-l votez.

21 Turnofftheglory { 09.24.09 at 6:26 PM }

Riddick nu e kabuki e Noh. Vad ca se dau loviti de buldozer.

22 Gabriel Preda { 09.24.09 at 6:32 PM }

Crin e un natural, nu se da lovit, el chiar este. De vreo 50 de ani.

23 Gabriel Preda { 09.24.09 at 6:34 PM }

Vreau sa spun, pentru el, caderea in lume e inca o tragedie. In fiecare dimineata se trezeste, isi recompune o figura optimista si, inainte de a se face 2 pm, iese din casa, sa infrunte viata. Obosit de asa un efort, pe drumul spre job se opreste la o cafea. Daca pana pe la 4 pm, cand ajunge el la birou, se trezeste Basescu sa iasa cu vreo chestie, e terminat. Cand sa mai si mergi, sa mai si gandesti, cand sa mai zici si un discurs …

24 sym { 09.24.09 at 6:35 PM }

@Gabriel Preda

Apreciez intervenția, dar chiar nu e cazul să vă obosiți cu [cio]măgarii peneliști pentru mine. Resentimentul lor mă amuză atunci când nu mă onorează de-a dreptul.

25 Gabriel Preda { 09.24.09 at 6:35 PM }

Dar Crin nu se lasa. Targul vuieste ca si-a cumparat ceas desteptator si se antreneaza zilnic ca sa se poata trezi la 8.00 in ziua alegerilor, pentru a ajunge inainte de pranz, cum a vazut el ca fac toti candidatii la functia suprema in stat, la sectia de votare. Pana acum a reusit trezirea la 12.00 si se antreneaza in continuare.

26 atreides { 09.24.09 at 6:35 PM }

Traian Basescu urineaza pe democratia romaneasca, iar papagalii portocalii dau din coada…

27 Marius Delaepicentru { 09.24.09 at 6:38 PM }

@reides { 09.24.09 at 6:12 PM }

Întrebare: de ce-şi linge căţelul părţile intime?
Răspuns: Pentru că poate.

Întrebare: de ce suspendă un parlament Preşedintele, deşi Preşedintele nu a încălcat Constituţia?
Răspuns: pentru că poate.

Întrebare: De ce fixează Preşedintele data referendumului simultan cu data alegerilor?
Răspuns: pentru că-i permite Constituţia.

Acuma, puse una peste alta, cu duzina ieşi mai ieftin. Costurile de prganizare sunt mai mici. Ţi-o spune unul hîrşit în socoteala costurilor. Deduc că te lăfăi niţel bugetar, de pui problema în felul ăsta. Dacă tu îi reproşezi Preşedintelui “temporizarea”, într-un mandat în care a avut 5 ani un parlament ostil, o suspendare, şi doi ani un guvern ostil, eu acuz parlamentul bicameral de rea voinţă în ne-legiferarea votului la distanţă. Nu era mare brînză. Trei articole de lege. Nici măcar nu ar fi fost ceva original. Crezi că 20 de ani (în care egiptenii ar fi construit o piramidă) ar fi fost prea puţin pentru a copia o lege a unui stat occidental?

28 Ilinca { 09.24.09 at 6:40 PM }

@All
Care sunt tarile cu un parlament monocameral? Stie cineva?
Macar in Europa . Ca de vorbit vad ca multi vorbesc ; presupun ca stiu ceva despre asta.

29 atreides { 09.24.09 at 6:46 PM }

De ce nu a pus basescu referendumul anul trecut, la parlamentare, daca tot crede cineva argumentul pueril cu ”economia”? Ce conteaza cat de ostil i-a fost parlamentul, din moment ce nu are nevoie de aprobarea parlamentului pentru un referendum? Alte argumente de doi bani mai aveti?

30 Marius Delaepicentru { 09.24.09 at 6:50 PM }

@Turnofftheglory { 09.24.09 at 6:26 PM }

Riddick are dreptate. E Kabuki. Kabuku (intranz.) înseamnă literal a se destrăbăla, a fi excentric.

31 A.Constantinescu { 09.24.09 at 6:51 PM }

Base-Crin … 7-0
Seamana cu un meci din Cupa Romaniei…
Prestatia jalnica a liderului vremelnic PNL imi aduce aminte de una din regulile de baza ale asazisilor oameni politici post-revolutionari (mie-mi place sa citesc aici neo-comunisti):
– Te ridici in fata natiunii, esti ferm, vulgar si nemilos cu adversarii politici, vorbesti mult fara sa conteze ce, ca oricum nu te asculta nimeni. Totul e sa fi mediatizat, sa te vada alegatorul la TV si pe prima pagina a gazetei.

Oare membrii PNL cu adevarat liberali nu au simtul ridicolului ?

32 atreides { 09.24.09 at 6:54 PM }

@Ilinca T se pare cumva ca se impiedica portocalii de detalii de-astea minore? :)

33 victor L { 09.24.09 at 7:02 PM }

In UE 14 tari au Parlamente unicamerale.
“Pentru ilustrarea sistemului s-a ales modelul danez, grec si finlandez deoarece sunt reprezentative pentru sistem şi fiecare are particularităţi semnificative care demonstrează diversitatea şi complexitatea sistemelor de guvernare în cadrul U.E.”

34 Costin Sandu { 09.24.09 at 7:06 PM }

@Ilinca & atreides

Nu s-ar putea sa vina macar unul dintre voi maine la Bucuresti ? Hai, Ilinca, ia-ti macar tu o zi libera …

35 atreides { 09.24.09 at 7:08 PM }

Ia te uita, l-au clonat si pe Costin Sandu, hahaha!

36 atreides { 09.24.09 at 7:20 PM }

Mai ramane sa ma clonati si pe mine …

37 Ilinca { 09.24.09 at 7:20 PM }

Pe mine nu ma poate clona nimeni !

38 Ilinca { 09.24.09 at 7:41 PM }

Nici pe mine! Sunt inimitabila!

39 Lidia Barbulici { 09.24.09 at 7:59 PM }

Nu oamenii ci banul trebuie sa vina. Eu am mai spus ca inainte de orice este banul. Cum sa facem orice fara bani? De aceea trebuie sa dati bani pentru magistrati. Nimic nu se face fara bani, deci nici noi.

40 victor L { 09.24.09 at 8:31 PM }

@Lidia Barbulici ,
ai toata simpatia mea (sincer, ma binedispui), dar bani nu am; o sa ma urasti?

41 Riddick { 09.24.09 at 8:59 PM }

Domnule Preda, nu mai pierdeţi timpul cu trolii penelé. Nu are rost să vă stricati weekend-ul.
Dacă nu era “genialul” V. Stoica, să aducă fosilele de la PNL-Câmpeanu şi răpciugile de la APR – Meleşcanu, acum aveam o guvernare de dreapta majoritară.
Am ştiut din acel moment ca praful se va alege de acest partid.

42 Ilinca { 09.24.09 at 9:57 PM }

Tarile cu parlament monocameral : Bulgaria, Cipru, Danemarca, Estonia, Finlanda , Grecia, Ungaria, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Portugalia, Slovacia, Suedia.
:)
PS Postarile 37, 38 nu-mi apartin.

43 non-Ilinca { 09.24.09 at 10:21 PM }

Iarta-ma Ilinca, nu vreau sa te supar, am o mare rugaminte la tine, daca-l vezi la gds acolo pe domnul deputat poti sa-i pui o intrebare si din partea mea, o biata clona ? Te rog frumos, ca nu mai stiu ce sa fac, cum sa ma informez, caut ca disperata prin toate ziarele, ascult trei posturi tv de-odata, dar nimic, nimic, si ma macina, sa stii, eu sunt o biata clona, traiesc prin procura, viata mea e viata altora, sunt doar un pumn de bitzi, o antiparticula stii, asa ca te rog , te rog, te rog, intreaba-l tu ca te vad doamna buna, conita, intreaba-l pe domnu deputat, el trebuie sa stie, e coleg cu ea, precis a aflat ceva, stii cum e in lumnea domnilor cu blog si dosare multe, intreaba-l deci, sa fie oare-adevarat ca s-a certat domnita noastra cu conasul syda? au ba, ca umbla zvonuri si nu mai stiu ce sa cred, eu as vrea sa se certe ca e prea frumoasa domnita pentru conasul care am auzit eu ca-i cutitar si umbla cu altele c-am citit eu in ziar si sa-i spuna domnu preda ca e sfetnic om doxat, cu carte, domn profesor ce mai, sa-i spuna domnitei sa nu mai umble cu syda ca nu e de ea eu asa cred si eu sunto clona batrana, te rog eu domnita

44 Ilinca { 09.24.09 at 10:41 PM }

@non Ilinca
Nu aveti noroc: cineva a vazut-o ( foarte recent) pe don’soara eurodeputata, colega cu domnul Preda, plimbandu-se prin Paris cu numitul Syda!

45 Radu Humor { 09.24.09 at 11:30 PM }

Parca stiam ca cu niste luni inainte de alegerile prezidentiale nu se pot organiza referendumuri.
Poate-mi raspundeti pe blog ;-)

46 Lilick { 09.25.09 at 2:56 AM }

Domnule Preda, prietenii mei din online au decis ca nu ne vedem maine. Poate o sa gasim o alta posibilitate de a discuta cu dumneavostra, dar in niciun caz in prezenta unor persoane din blogosfera portocalie. Pana atunci PRO DOC a formulat o singura intrebare la care ne dorim sa raspundeti, iar eu v-am solicitat parerea, pe blog, in legatura cu un Referendum pentru Lustratie.

PRO DOC:
INTREBARE PENTRU DOMNUL CRISTIAN PREDA

Imi pare sincer rau ca nu pot sa ma prezint vineri la intalnirea de la GDS la care ne-a invitat d-l Cristian Preda. Am, totusi, o intrebare pentru care astept un raspuns, cu multumirile anticipate de rigoare.

Ce fapta grava ar putea comite d-l Traian Basescu, alta decat cele zece pe care le voi enumera mai jos, astfel incat o noua candidatura a sa la presedintie sa devina indezirabila chiar si pentru d-l Cristian Preda?

Iata si selectia faptelor, doar zece din multitudinea celor prezentate de mass media romanesti, in unele cazuri chiar de catre fosti sustinaturi infocati ai actualului sef al statului:

1) – cumpararea presei pe bani publici, ca pe vremea ex-premierului Nastase, de catre protejatele presedintelui, Monica Iacob Ridzi si Elena Udrea. Nota Bene : (cumpararea” s-a facut in vreme de criza economica, cand s-au taiat drastic fonduri pentru sanatate, ordine publica, invatamant, cercetare etc. (Alina Mungiu Pippidi/ Romania libera- 9 iulie 2009);

2) -promovarea mezinei familiei Basescu in PE, stim cum. “In cartierul unui bun amic, vecinii asa ii spun: Nicusoara. Oamenii de rand incep sa-l compare pe Traian Basescu cu Nicolae Ceausescu din cauza fiicei sale mici. Strict la acest capitol, e cam greu sa eviti comparatia.”( Dan Tapalaga- Hotnews / 9 iunie 2009);

3) – impartirea mogulilor si oligarhilor in “rai” (ai lor) si “buni” (ai nostri, adica Paunescu si Popoviciu – ambii impovarati de dosare penale, celputin la fel de grele ca dosarele “railor” celorlalti;
4) -coalitia cu PSD – care, desi e denumita “parteneriat”, tot mezalianta se cheama si, mai mult, functioneaza ca atare: performantele cabinetului BOC plaseaza Romania pe ultimele locuri din lume in batalia cu criza economica, o batalie asumata “barbateste” chiar de catre presedinte;

5) – politica externa lipsita nu doar de relief, ci si de coerenta, fapt ce a facut ca Romania sa se plaseze in multe conflicte internationale in afara atitudinii adoptate de UE: vezi raportarea fata de independenta Kosovo, dar si proasta gestionare a relatiei cu Republica Moldova. In plus, figura de autist pe care o face presedintele la summit-urile unde ar trebui sa se intretina relaxat cu omologii lui;

6) – mult pomenita casa din Mihaileanu – felul fraudulos prin care a intrat in posesia respectivului apartament;

7) – limbajul suburban in relatia cu presa si cu unii adversari politici;

8) – protejarea coruptilor din propriul partid, partidul “de suflet” fata de care are o atitudine diametral opusa fata de cea afisata in cazul prezumtivilor corupti din PNL, de pilda. De altfel, chiar Tom Gallagher spune ca PDL este “un partid ahtiat dupa bani care se cazneste doar sa-si elimine rivalii”;

9) – dubla alianta cu nefrecventabilul PRM, o data pentru promovarea viceprimarului Murgeanu, alta data la Senat, pentru promovarea lui C.V Tudor;

10) – etichetarea lustratiei drept neavenita, in ianuarie 2007, la doar cateva zile de la citirea in parlament a raportului Tismaneanu, de condamnare a comunismului, document care se incheia cu recomandarea lustratiei anticomuniste. Ma rog, ne-a explicat d-l Plesu ca Traian Basescu nu a condamnat comunismul “cu toata inima”, iar d-l Basescu ne-a explicat ca oricum fostii securisti sunt deja in politica. Multi chiar in preajma dumnealui (vezi securistul de legatura de la Anvers, care -daca nu ar fi existat legitimele proteste de atunci, ne-ar fi fost prefect!)

Asteptam raspunsurile dumneavostra.

Cu multumiri!

47 Cristian Preda { 09.25.09 at 10:11 AM }

Lilick: Regret ca nu dati curs invitatiei, nici dvs., nici amicii dvs. Sunteti, de buna seama, stapani ai timpului de care dispuneti. Va stau la dispozitie alta data, in locul si cu invitatii pe care ii preferati. Cat priveste intrebarea lui Pro Doc, raspunsul meu e simplu. L-am formulat de altfel public inca de la inceputul colaborarii mele cu TB, intr-un interviu pentru BBC (care avea inca o sectie romana). Si anume: il voi sustine pe Traian Basescu atata timp cat se comporta ca un democrat. Imi inagdui sa adaug o observatie: enumerarea celor zece “fapte grave” amesteca gesturi atribuyite lui TB si actiuni ale unor pedelisti, relatari de presa si interpretari malitioase ale adversarilor. Nu v-ar strica mai multa coerenta…

48 Riddick { 09.25.09 at 11:18 AM }

Ce răspunsuri erau să vină ?!
Doar susţinerea lor pentru partidul infracţional PNL, este indiciul sigur al “valorii” preopinenţilor.
Ce dialog ?!

49 Lilick { 09.25.09 at 1:35 PM }

Imi pare rau ca pentru a doua oara intru-un timp atat de scurt sariti peste intrebarea mea cu Referendumul pentru Lustratie.

50 Cristian Preda { 09.25.09 at 1:41 PM }

Lillick: Pentru lustratie nu e nevoie de referendum. Ea trebuia decisa in 1990. Asa cum stiti, nu s-a intamplat asa. In schimb, dupa ce Ion Iliescu a fost 10 ani presedinte, ideea lustratiei e o sfidare a bunului simt.

51 Lidia Barbulici { 09.25.09 at 1:52 PM }

Trebuie bani chiar daca ne repetam. Bani, bani, bani. Sa dati banii la noi din nou si din nou, chiar daca ne repetam.

52 cinic { 09.26.09 at 11:38 AM }

d-le preda,chiar necredeti prosti?nu va acuz personal,pentru ca va inteleg:sinteti intro tabara si trebuie sa prestati ca atare,dar basescu isi bate inca odata joc de romani!in nov.JUDECAM PRESEDINTELE si prestatia lui si nu toata clasa politica! aia o puteam face inainte s-au dupa! stiu ca in sufletul d.voastra imi dati dreptate! daca cerea altcineva acest referendum basescu l-ar fi refuzat cum a refuzat in oct.2007 uninominalul, ca fiind aberant si apoi in 6 luni a preluat ideea ca fiind a lui pt.ca ii servea interesele!

Introduceți datele si comentariul dvs.

CommentLuv badge