La Craiova, Balş şi Slatina

Duminică, la Craiova, Balş şi Slatina, am spus că votul din 7 iunie e important deoarece este primul pentru un mandat complet al deputaţilor români în PE.
La Craiova, am descoperit km 0 al Uniunii: e vizavi de primărie.
31052009003
Pe drum, la Pieleşti, am surprins un cadru de filmare pentru un festival folcloric care merită toată atenţia, deoarece camerele sunt aşezate pe mese:
31052009004
Şi cum s-a iscat o discuţie întreagă despre Loganul dlui Gore, m-am gândit să vi-l prezint:
31052009001

UPDATE:
Luni 1 iunie, de la 15h voi fi în studio la Realitatea TV, iar de la 17h – în parcul Tineretului, la intrarea dinspre liceul Şincai, pentru o nouă prezentare a candidaţilor PDL.
Am răspuns unui interviu propus de Diana Nedelcu de la www.politico.ro. Puteţi citi răspunsurile şi în rubrica INTERVIURI de mai sus.

Cuvinte cheie:

71 comentarii

1 sustinator { 06.01.09 at 11:48 AM }

eu cred ca ma reprezentati , va doresc sa biruiti !

2 nedumeritul { 06.01.09 at 11:50 AM }

In spatele dnei Macovei, langa Logan, sa fie domnul Gore ?

3 Suca { 06.01.09 at 11:52 AM }

La Pielesti, oprirati mai mult ? Niste zaibar, baurati ?

4 Geolgau { 06.01.09 at 11:53 AM }

Nu fusai in zona, ca veneam si eu.

5 Ilinca { 06.01.09 at 11:54 AM }

Dnule Preda,
Postasem un mesaj ( absolut inofensiv!!) a propos de fotografia de “famile” ( cea europeana) cu Loganu” si intrebam unde este dnul Gore? sau este pe undeva prin zona si ma insel eu?
Ce-ati avut cu bietul meu mesaj de l-ati sters?
Nu-i frumos si nici politicos………..

6 With my brother standing by { 06.01.09 at 11:58 AM }

sunteti dragutzi toti :)
dna Monica Macovei poarta culoarea verde care-mi place cel mai mult

7 niku_elektriku { 06.01.09 at 12:08 PM }

ilincooo, pontaratzi, fa ?
te’ai dat in giti, fataaaa (?)…

8 Ilinca { 06.01.09 at 12:09 PM }

@niku_ electriku

Vezi ca-i unul care vrea sa faca animatie pe topicul precedent. Tine-i companie ca singur se va plictisi.

9 sysadmin { 06.01.09 at 12:16 PM }

Ilinca, nu exista moderare. Poate nu ati apasat pe “Trimite”.

10 Ilinca { 06.01.09 at 12:18 PM }

@sydadmin
Ba da, de fapt mesajul si aparuse, dar ( recunosc) in momentul in care era numai poza cu loganu” & comp. Pe urma topicul si-a schimbat numele, a fost completat si mesajul meu a disparut. Nu-i grav, nu era nimic important ( doar o gluma, pentru cine are simtul umorului).

11 sym { 06.01.09 at 12:31 PM }

@C. Preda

Sunteti niste scumpi, imi place prima poza.

12 victor L { 06.01.09 at 12:31 PM }

Si eu as vrea sa stiu unde incepe inceputul si unde se sfirseste sfirsitul; ca pe dl Gore il zaresc putin mai in spate, si sigur ca el e , din moment ce dl Preda facea poza.
Da` ce-ti facui, muica, ca nu-ti sparsei capul, doar te-njurai! nu mai stii de gluma?

13 Cristian Preda { 06.01.09 at 1:00 PM }

Pentru sustinator si ceilalti simpatizanti: multumesc pentru incurajari.
Pentru nedumeritul: da, e dl Gore.
Pentru Ilinca: scuze pentru micul incident. Am unificat cele doua postari. N-am vazut nici un comentariu.
Pentru Geolgau si Suca:
Pielesti e satul in care s-a nascut fotbalistul Geolgau, are primar PNL si ne-am oprit un sfert de ceas ca sa vedem festivalul folcloric local. Cu o zi inainte, am oprit si al Insuratei unde premierul Boc dusese invitat la un alt festivla folcloric.
Revin la o tema despre care am mai scris aici.
Va rog sa pastrati un ton moderat si decent. Nimeni nu are de castigat de pe urma unor invective!

14 DespinaVestea { 06.01.09 at 1:02 PM }

Superbe poze !! Mai ales cea cu kilometrul zero !

Despre Logan si Dl Gore -sa nu mai vorbim: modestia pe care te poti baza

15 DespinaVestea { 06.01.09 at 1:03 PM }

Am uitat sa adaug:
Succes in continuare !

16 frank zapa[king] { 06.01.09 at 1:11 PM }

asadar dl PREDA,ati fost in judetul dolj.am si eu citeva curiozitati,cum ar fi:
1.]sa le luam sistematic,se stie ca doljul este un fief al roscovanilor,se stie ca este unul din judetele in care clanurile mafiote au penetrat institutiile statului,in special puterea judecatoreasca-tribunalul judetean craiova oferind cele mai tari cazuri de coruptie in justitie,va intreb fara nici o jena ,ati avut discutii pe aceste teme cu factorii locali?
2.]-din acest judet fieful lui nicolaie ceausescu,organizatia pd-l ni l-a oferit pe vestitul DOM’COSTEL-un ghimpe in coasta justitiei-ati avut vreo dezbatere pe tema asta,pt ca la bruxelles va trebui sa luati pozitie in problema coruptiei pe care si partidul dv o alimenteaza.
3.]-cit priveste km.o al u.e.-nu prea va impartasesc opinia-ati uitat de km.0 al comunismului-DABULENI SI SCORNICESTI?
de orice pot fi acuzati olteni-numai de filooccidentalism nu?eventual de filobizantism da.
si sa nu-mi dat exemplul lui brincoveanu.

17 frank zapa[king] { 06.01.09 at 1:16 PM }

dle PREDA-eu va inteleg,sunteti politician si trebuie sa coagulati cit mai multe voturi,eu insa sunt doar un cetean ,USOR TURMENTAT’am in dotare un singur vot.
am indraznit sa va pun aceste intrebari pt ca in acest moment nu sunteti virusat de politica dimboviteana,va sunt proaspete stilurile societatii civile,mai sloboda la gura,subiecte si limbaj.
mi-ar face o mare placere sa incercati sa raspundeti-daca timpul ,sigur o sa va permita.

18 Perotinus Minor { 06.01.09 at 1:19 PM }

In ce ma priveste, am cateva constatari privitoare la prestatia d-voastra publica de pana acum. Intr-un interviu moderat de d.Cretulescu si in care l-ati avut alaturi pe ziaristul Dan Tapalaga am rermarcat din partea d-voastra un anumit artag la remarcile acestuia. Nu stiu cat de bine sunteti informat dar domnul Tapalaga este unul din putinii ziaristi romani cu coloana vertebrala. De altfel, Tom Gallagher este cam singurul care ii apreciaza profesionalismul. Tot strainii sireacii ! Pe de alta parte, vad ca salutati intoarcerea pe blogul d-voastra a unui anume Bleen sau Bleed. Si din acest motiv, i-am citit cateva din postari care se rezuma la mistocareli ieftine de nivelul Nae Camionagiu sau Garefield Motanul. D-voastra se pare ca i le apreciati.
Si acum, o ultima observatie : una din foarte putinele calitati pe care le recunosc la bolservici si/sau gruparile mafiote este acuratetea cu care stiu sa-si identifice adevaratii adversari, pe cei care ar putea realmente sa le pericliteze interesele ticaloase. In acest sens v-as reaminti, doar, tonele de murdarie revarsate de acestia asupra doamnei Doina Cornea, a domnului Coposu si ceva mai recent, asupra colegilor d-voastra de europarlamentare doamna Macovei si domnul Ungureanu. Ce mi se pare putin straniu, raportat la starile de fapt din Romania, este ca d-voastra, nici pe departe, nu va-ti “bucurat”, pana acum cel putin, de un tratament asemanator.
Neincrederea. poate, exagerata care reiese din cele scrise de mine se datoreaza si faptului ca in politica romaneasca noile si tinerele sperante au dezamagit prea adesea.

In ce ma priveste, am cateva constatari privitoare la prestatia d-voastra publica de pana acum. Intr-un interviu moderat de d.Cretulescu si in care l-ati avut alaturi pe ziaristul Dan Tapalaga am rermarcat din partea d-voastra un anumit artag la remarcile acestuia. Nu stiu cat de bine sunteti informat dar domnul Tapalaga este unul din putinii ziaristi romani cu coloana vertebrala. De altfel, Tom Gallagher este cam singurul care ii apreciaza profesionalismul. Tot strainii sireacii ! Pe de alta parte, vad ca salutati intoarcerea pe blogul d-voastra a unui anume Bleen sau Bleed. Si din acest motiv, i-am citit cateva din postari care se rezuma la mistocareli ieftine de nivelul Nae Camionagiu sau Garefield Motanul. D-voastra se pare ca i le apreciati.
Si acum, o ultima observatie : una din foarte putinele calitati pe care le recunosc la bolservici si/sau gruparile mafiote este acuratetea cu care stiu sa-si identifice adevaratii adversari, pe cei care ar putea realmente sa le pericliteze interesele ticaloase. In acest sens v-as reaminti, doar, tonele de murdarie revarsate de acestia asupra doamnei Doina Cornea, a domnului Coposu si ceva mai recent, asupra colegilor d-voastra de europarlamentare doamna Macovei si domnul Ungureanu. Ce mi se pare putin straniu, raportat la starile de fapt din Romania, este ca d-voastra, nici pe departe, nu va-ti “bucurat”, pana acum cel putin, de un tratament asemanator.
Neincrederea. poate, exagerata care reiese din cele scrise de mine se datoreaza si faptului ca in politica romaneasca noile si tinerele sperante au dezamagit prea adesea.

In ce ma priveste, am cateva constatari privitoare la prestatia d-voastra publica de pana acum. Intr-un interviu moderat de d.Cretulescu si in care l-ati avut alaturi pe ziaristul Dan Tapalaga am rermarcat din partea d-voastra un anumit artag la remarcile acestuia. Nu stiu cat de bine sunteti informat dar domnul Tapalaga este unul din putinii ziaristi romani cu coloana vertebrala. De altfel, Tom Gallagher este cam singurul care ii apreciaza profesionalismul. Tot strainii sireacii ! Pe de alta parte, vad ca salutati intoarcerea pe blogul d-voastra a unui anume Bleen sau Bleed. Si din acest motiv, i-am citit cateva din postari care se rezuma la mistocareli ieftine de nivelul Nae Camionagiu sau Garefield Motanul. D-voastra se pare ca i le apreciati.
Si acum, o ultima observatie : una din foarte putinele calitati pe care le recunosc la bolservici si/sau gruparile mafiote este acuratetea cu care stiu sa-si identifice adevaratii adversari, pe cei care ar putea realmente sa le pericliteze interesele ticaloase. In acest sens v-as reaminti, doar, tonele de murdarie revarsate de acestia asupra doamnei Doina Cornea, a domnului Coposu si ceva mai recent, asupra colegilor d-voastra de europarlamentare doamna Macovei si domnul Ungureanu. Ce mi se pare putin straniu, raportat la starile de fapt din Romania, este ca d-voastra, nici pe departe, nu va-ti “bucurat”, pana acum cel putin, de un tratament asemanator.
Neincrederea. poate, exagerata care reiese din cele scrise de mine se datoreaza si faptului ca in politica romaneasca noile si tinerele sperante au dezamagit prea adesea.

19 Perotinus Minor { 06.01.09 at 1:21 PM }

Mii de scuze pt. repetitie

20 victor L { 06.01.09 at 1:32 PM }

@ Perotinus Minor,
” Nu stiu cat de bine sunteti informat dar domnul Tapalaga este unul din putinii ziaristi romani cu coloana vertebrala. De altfel, Tom Gallagher este cam singurul care ii apreciaza profesionalismul.”

Cred ca ceva nu e in regula in rindurile de mai sus; nu e nevoie sa reveniti, aveti postari atit de lungi si repetati paragrafeele.

21 cpreda { 06.01.09 at 1:38 PM }

Pentru Frank zapa king: din pacate, tribunalul din Craiova nu e singurul care da nastere unor suspiciuni precum cele pe care le-ati expriamt.
Pentru Perotinus Minor: Il apreciez foarte mult pe dl Tapalaga, unul dintre cei mai consistenti si atenti jurnalisti de la noi.Imi pare rau ca (v-)am lasat impresia ca am fost agresiv la adresa lui. Cred si eu, ca si dvs, ca avem nevoie de incredere in politci romaneasca.

22 click pe bune { 06.01.09 at 2:14 PM }

@Perotinus Minor

Sandule, nu te mai lega de Bleen, joaca intr-o liga superioara.

23 click pe bune { 06.01.09 at 2:19 PM }

@Perotinus Minor

Sandule, nu te mai uita in soare, ca ametesti.

24 frank zapa[king] { 06.01.09 at 2:28 PM }

dle cristian preda-va multumesc ca ati avut bunavointa sa-mi raspundeti.
aveti dreptate,din cele citeva mii de tribunale care functioneaza in romania presupun ca in fiecare din acestea ,dreptatea umbla cu capul sapart.
constatarea referitoare la situatia din craiova nu este intimplatoare,ci cu trimtere clara,este un judet controlat brutal de PSD.
am avut bunavointa si curiozitatea sa studiez putin harta romaniei si influentele partidelor pe zone geografice.
ei ,am avut o mare revelatie,in judetele controlate cu multa duritate de baronii pesedisti,coruptia a luat forme alarmante,mult peste media judetelor controlate de PD-L,care sigur are si el falitii lui.
uitati-va,la candidatul pt un post de europarlamentar-DL ADRIAN SEVERIN-cum s-a transformat in aparatorul coruptilor din psd.
ajungind in situatia hilara de a-i blagoslovi pe parlamentarii europeni cu apelativul de corupti.
ei acesti oameni urmeaza sa ne reprezinte in europa in grupul socialistilor europeni.
vreau sa stiti ca sunt unul din cei care nu m-am crizat in momentul in care s-a anuntat mezalianta cu PSD.
inteleg cum curg jocurile pt putere ,ce nu prea inteleg eu in acest moment sunt timididatile dv ale pedelistilor.
pot spune fara riscul de a gresi,ii menajati mai mult decit e nevoie pe pesedisti,care incearca sa puncteze in procente cu orice ocazie.
parca spiritul si instinctul de conservare al pedelistilor ar suferi-betia puterii s-ar parea ca a anesteziat ,ratiunea ‘MULTOR PEDELISTI.
si probabil ca stiti la fel de bine ca si mine-ratiunea ,atunci cind doarme mai avorteaza[va rog sa-mi scuzati licenta]prin boscheti cite un monstrulet cu sepcuta si tricou rosu.

25 Costin Sandu { 06.01.09 at 2:30 PM }

@click pe bune
Nu eram eu. Poti verifica pe IP. Eu nu joc nici un joc, in nici o liga.

@Cristian Preda
Imi pare bine ca raspundeti tuturor “ASCULTATORILOR”.
Succes in alegeri.

26 click pe bune { 06.01.09 at 3:09 PM }

@Perotinus Minor

Reiau: lasa-l pe Bleen in pace, e mult peste tine.

@Costin Sandu
Scuze; continuati.

27 loaza mica { 06.01.09 at 3:34 PM }

@perotinus minor: las-o jos cu bleen, ca macane. comenteaza la Cotidianul de ani buni, in general mai bine decat au scris aia articolele, pe acolo era bleen24.

costica, daca ai sondat terenul despre bleen, tocmai ai aflat(aia cu IP-ul n-are importanta; dupa cum spuneam, eu postez tot timpul prin alt proxy).

28 Toader { 06.01.09 at 3:41 PM }

@Perotinus Minor

“bolservici” scrisarati in loc de “bolsevici”.

Din partea unui cripto-PNL-ist ca dumneavoastra, e cea mai simpatica mostra de umor involuntar, acu’ ca dom’ Crin tot o dadu in bara cu “serviciuri”. Faceti ce faceti si tot cu serviciile in gura umblati (sa ma ierte dl. Nastase ca ii copiez ideile).
La mai mare !

29 Bleen { 06.01.09 at 3:53 PM }

A fost nevoie de 20 de ani ca intelectualii să înţeleagă cum e cu realpolitik-ul.

30 Perotinus Minor { 06.01.09 at 3:53 PM }

Domnule Preda, va multumesc pentru raspuns. Eu oricum voi vota lista PDL.
Lui Click -Scriu despre ce cred si nu din dorinta de a fi in competitie cu cineva. Am citit doar postarile de ieri ale celui amintit si ramin la aceeasi parere.Spre deosebire de altii (ex. alexandra.p) nici nu l-am remarcat pana acum. Nu doresc sa fac parte din liga lui Nae, motanul sau Blee. Comentariile mistocaresti de pe bloguri nu le citesc pentru ca sunt sastisit de ele. De altfel,cum ai scris ceva ce-ar putea deranja, hop, ai probleme cu gramatica.

31 Perotinus Minor { 06.01.09 at 4:07 PM }

domnule Toader, n-am fost in viata mea PNList si nici n-am votat vreodata cu ei.Daca puteti crede ca un admirator a lui Dan Tapalaga ar putea fi cripto PNList atunci deasa trebuie sa fie ceata din mintea d-voastra.

32 Toader { 06.01.09 at 4:21 PM }

Nici eu. De altfel, eu sunt alt Toader decat cel care va confunda cu Costin Sandu.

33 Toader { 06.01.09 at 4:22 PM }

Eu sunt primul Toader. In schimb eu sunt PNL-ist si militez pentru inlocuirea actualului presedinte cu dna. Weber. Cine stie, daca e pus pe liber, isi ia si el niste serviciuri mai serioase.

34 Toader { 06.01.09 at 4:22 PM }

Ma refer la actualul presedinte la PNL>

35 Here's what IKnow now, Brother { 06.01.09 at 4:27 PM }

cred ca fara Traian basescu si fara Monica Macovei nimic nu s-ar fi intamplat
adevarata cauza e-n alta parte; in norocul de a avea in acelasi moment istoric, de aceeasi parte a baricadei, doi oameni absolut exceptionali: T. Basescu si Monica Macovei.

36 Perotinus Minor { 06.01.09 at 4:45 PM }

Chiar asa, cine este, domnule, acest misterios Bleen ? In nemernicia mea, ca un caine turbat ce sunt mi-am permis sa ma leg de el si o cohorta de gramatical correctness au sarit sa ma puna la punct. Daca as fi facut aprecieri similare la adresa, sa zicem, domnului Tudor Greceanu sau doamnei Elisabeta Rizea nu cred ca as fi obtinut reactii atat de inflamate si indraznesc sa cred ca dansii se alfla intr-o liga de care o persoana precum bleen nici nu poate visa sa se apropie.

37 Ramstein { 06.01.09 at 5:02 PM }

“A fost nevoie de 20 de ani ca intelectualii să înţeleagă cum e cu realpolitik-ul”
Cartarescu tocmai a spus “Adio!”
A.Mungiu-Pippidi a facut asta mai demult.
Vor urma si altii. Pentru ca sunt suficienti 5 ani ca intelectualii sa inteleaga cu cine au de a face

38 Domnica featuring Taoder { 06.01.09 at 5:02 PM }

Pe dupa bloguri,
Bleen e cineva,
La voi in munti,
E Lisaveta Rizea.
In sectorul patru,
Piedone e’mparatul,
La sectorul cinci,
Vanghelie da mici.
Na na na na,
Na na na na….

39 tomita { 06.01.09 at 5:08 PM }

@Ramstein
Intelectual e si Vadim Tudor, pe asta l-am pierdut de mult.

40 Perotinus Minor { 06.01.09 at 5:20 PM }

Deci nu voi afla. Ce mai, misterele Bucuresciului. Na, na. Na, na, na.

41 frank zapa[king] { 06.01.09 at 5:28 PM }

ramstein-stimate domn,din cite vad eu dv sunteti intr-o mare ceata .
am senzatia ca dormiti cam mult,ati auzit de ALIANTA CIVICA?dar de partidul A.C.
de NICOLAIE MANOLESCU ati auzit?dar de ingretosatul MILICA,printre prieteni si EMIL CONSTANTINESCU PT VOTANTUL ROMAN?
nu e cazul sa mai reamintesc situatia G.D.S.-v-as reaminti ca in urma cu vreo 2 saptamini revista dilema veche si 22 impreuna cu G.D.S-l-au avut ca invitat printre altii si pe dl PRES.TRAIAN BASESCU.
este regretabil incindentul care s-a petrecut in jurul doamnei pippidi-a fost alegerea si optiunea dinsei.
iar dl cartarescu a avut o exprimare mult mai nuantata-a declarat in interviu ca in acest an nu v-a vota cu nici cu PD-L,NICI CU PNL NICI CU PSD.
si v-as mai aminti asa in treacat citeva lucruri care ar trebui sa va dea de gindit.
pnl in ultimii 10 nu a reusit sa atraga in rindurile sale nici un intelectual,ba mai mult a pierdut vreo citiva,astfel incit din acest punct de vedere pnl este un ORFAN.
traditionalii intelectuali de STINGA-sunt inexistenti-au ramas in barca stingii doar KULTURALNICII GEN ADRIAN PAUNESCU-o jalnica persoana ,dar un mare poet.
asa ca draga dle. ramstein-ideea este ca doar PD-La reusit cum-necum sa mai aduca in politica citiva intelectuali.
va sfatuiesc sa nu aratati cu degetul spre cotroceni pe acest subiect,pt ca e clar ca v-ati bagat degetele in ochi.

42 frank zapa[king] { 06.01.09 at 5:36 PM }

p.s.-atitudinea intelectualitatii romane ar trebui sa fie un subiect mult mai dezbatut in societatea romaneasca.
in acest moment nu voi ataca acest subiect pt ca nu face obiectul,pt ca ce se intimpla la virful societatii romanesti,in rindul elitelor este cit se poate de sugetiv pt toata societatea romaneasca.
avem intelectuali care au colaborat cu ,cumonismul in grade diferite si din motive diferite-dar extrem de putini dizidenti adevarati.
acest lucru ii inhiba pe toti intelectualii romani si este o piatra de moara pt ei.
am sa-l dau ex. pe vladimir tismaneanu-ati vazut cum l-au atacat ticalosii?servitorii comunismului?
ei la fel l-au atacat si pe TRAIAN BASESCU,imediat ce a condaMNAT COMUNISMUL-in huiduielile unui dement inca in libertate-VADIM.

43 comunism moca { 06.01.09 at 5:49 PM }

@frank

Am mai scris pe aici dar nimeni nu ma crede: toti astia de-i vedem acum latrand la presedintele Romaniei se dau ei esteti si loviti si democrati, dar daca-i scuturi, ajungi la numitorul lor comun: il urasc pe presedinte pentru ca a condamnat comunismul. Daca ii intrebi, nici unul nu o sa recunoasca, unul ca cica presedintele e badaran (Nastase nu e, ce ouale lui), altul ca cica e corupt (nu ca Nastase sau Mitrea, nici ca Traiceanu), altul ca e agresiv (da, si Geoana si Crin nu sunt), dar nici unul nu o sa recunoasca ce i-a durut si ii doare inca: dosarele de la secu la liber si condamnarea comunismului; cand s-a innegrit Ilici de suparare si a dat drumul la caini, nu s-au oprit pana nu l-au suspendat; cand au vazut ca nu le merge cu romanii, au inceput sa il atace pe toate partile … dar tot degeaba, mai bine si-ar face un club sa se intalneasca intre ei, sa il injure acolo pe presedinte cat vor … poate ne ajuta justitia, mai grabeste un pic dosarele astea ale lor si se muta toti impreuna la Rahova sau la Jilava, sa-si faca acolo club, sa scapam de ei odata …

44 nedumeritul { 06.01.09 at 5:57 PM }

Mai sunt intelectuali de stanga … Rogozanu, Bucurenci, stiu, o sa imi spuneti ca sunt doar niste glume triste, dar ii avem … in fine, Bucurenci nu e intelectual conform definitiei, dar are aspiratii.
De ce nu au intrat inca in PSD ? Habar nu am, dar nu e timpul pierdut, orice paraias isi gaseste in cele din urma raul in care sa se verse.
Daca PNL si-a alaturat de curand intgelectuali ? Da, a facut-o, dupa Cioroianu si Renate Weber, dupa Daianu si Roman, il avem si pe Daniel Barbu care, sunt incredintat, va suplini golul ideologic de dupa plecarea lui Valeriu Stoica. Problema cu Barbu e ca, spre deosebire de Stoica, un vizionar de actiune, este un pesimist pasiv. Cu o privire critica excelenta asupra societatii romanesti, de altfel. Deci, mai sunt si pe la ei. Asa cum am mai scris, ei nu sunt insa in prima linie, si din pacate PNL-ul nu ni se adreseaza prin vocea lor, ci prin vocile triste ale lui Ludovic “Sica” Orban si Crin “Chucky” Antonescu.

45 nedumeritul { 06.01.09 at 6:06 PM }

Ce imi place la PDL e tocmai faptul ca ni se adreseaza prin vocile lui C. Preda, T. Ungureanu, S. Voinescu, T. Paleologu. Nu sunt undeva in umbra, sunt in prim-plan si ii putem auzi, chiar putem discuta cu ei, cu diverse ocazii.

46 Ramstein { 06.01.09 at 6:13 PM }

“Ce imi place la PDL e tocmai faptul ca ni se adreseaza prin vocile lui C. Preda, T. Ungureanu, S. Voinescu, T. Paleologu”

Mda… si e condus de “manutele” unor basescu, udrea, videanu si berceanu. Unii “danseaza” si altii trag sforile. Ce spectacol! :)

47 nedumeritul { 06.01.09 at 6:19 PM }

@Ramstein
Nu sunt de acord; dumneavoastra vedeti acum manute peste tot.
daca o sa traiti toata viata cu setup-ul asta mental de “teoria conspiratiei” o sa pierdeti foarte mult; dar daca ati intra in politica si ati activa, ati ajunge la un nivel la care deveniti vizibil si simtiti ca vocea dumneavoastra incepe sa aiba importanta, v-ar placea sa se spuna despre dumneavoastra ca nu contati, ca sunteti o papusa manipulata ? Nu cred, si nu cred ca ar fi adevarat.

48 nedumeritul { 06.01.09 at 6:31 PM }

http://severvoinescu.wordpress.com/2009/03/23/pdl-si-pnl-acum-si-miine/
Sever Voinescu despre schimbarea presedintelui PNL.

49 Perotinus Minor { 06.01.09 at 6:38 PM }

Domnule Preda, am vazut si ascultat, ieri, un interviu cu domnul Cartarescu in care dansul la un moment dat compara adeziunea politica a domnului Ungureanu la Basescu si PDL cu simpatia lui Sartre pentru miscarea kmerilor rosii si Pol Pot. Cireasa de pe tort o reprezenta persoana care ii lua interviul : Dooooomnul Coooosti Rogozanu (asta in ce liga o mai fi ?) Altfel spus, Basescu aproximativ egal Pol Pot. La o asemenea, indraznesc sa spun, enormitate a comparatiei am incercat sa aflu parerea mai multor lideri de opinie (ex. domnii I.T.Morar, Radu Paraschivescu, etc.) Din partea lor, pana acum, silentium total. Singura reactie a fost a misteriosului Bleen care mi-a raspuns in bascalie ca insistenta mea este de fapt dorinta de a ma baga singur in seama pe o chestie derizorie. Respect optiunea domnului Cartarescu chiar daca nu o inteleg . Sunt multe feluri de a spune adio si cred ca dansul putea s-o faca altfel daca despre asta este vorba. Una este ca un elev de clasa a VI a sa nu stie sa rezolve o ecuatie cu 2 necunoscute si este altceva ca un profesor de matematica sa confunde tabla inmultirii cu tabelele de logaritmi.
Acum daca tot m-am pornit, in cazul in care nu veti putea sa-mi raspundeti astazi imi voi permite sa revin cu aceeasi problema si maine.

50 frank zapa[king] { 06.01.09 at 6:45 PM }

comunism moca-nu-i un efort prea mare demantelarea comunismului,a efectelor comunismului ,eforul devine insa incredibil de dificil in momentul cind incepi sa-i intrebi de sanatate pe latraii comunisti.
propagandisti crescuti la scolile lui FANE BABANU[STEFAN GHEORGHIU]recuperati de mogulii presei romanesti sar ca fripti.
C.T.P.,ION CRISTOIU,CORNEL NISTORESCU-dar si clonele lor mai tinere nu prididesc atacind orice persoana care indrazneste sa le caute putin in trecut.
mi-am dat seama cit de periculos este acest CLUB ODIOS-FRONTUL ANTIBASESCIAN-acum cind au intrat in discutia publica pensiile nesimtite si salariile de lux.
asa ca stimate domn-clubul 322-mai are destui reprezentanti in parlamentul rom.
si cu onor il seveste dl CRIN ANTONESCU SI AL SAU PARTID.
pt ca psd este inventatorul acestui sistem.ADRIAN NASTASE SI ION ILIESCU-sunt parintii lui.
este primul caz in care doi barbati au mosit si au nascut un copilas malformat-

51 nedumeritul { 06.01.09 at 6:58 PM }

Pentru perotinus whatever
Costi Rogozanu e unul dintre tinerii nostri marxisti, dar e si critic literar (cate putin din toate :-) . Si editorialist la Cotidianul. Si blogger.

52 Radu Humor { 06.01.09 at 7:06 PM }

Se tine bine Monica !
Ba de CPreda, ba de Logan ( s-ar putea sa nu scape nici Gore).

53 Perotinus Minor { 06.01.09 at 7:11 PM }

Pentru nedumeritul : Multumesc . Cum de nu m-am gandit ? Da, d-ale Bucurescilor. Acum m-am linistit. No, sa stea acolo in liga mamii lui.

54 Radu Humor { 06.01.09 at 7:14 PM }

Hai , ma Zapa, plimba laba….
Singurul proiect de lege , care promitea ceva bun , referitor la oprirea dezmatului din si pe bani publici, s-a transformat in cacealma, prin exceptiile care permit jefuirea in continuare.
Sunteti chiar inconstienti, de plonjati din ridicol in ridicol, cu dezinvoltura celui care stie ca nu mai are nimic de pierdut, orice idiotenii si magarii ar mai face…..

55 nedumeritul { 06.01.09 at 7:15 PM }

@Radu Humor
Carcotas, ca intotdeauna.

56 Perotinus Minor { 06.01.09 at 7:46 PM }

Inseamna ca tovarasul bleed( bleen?) a absolvit filologia. Noi, cand eram studenti la Cluj, ii spuneam Scoala de balet.

57 frank zapa[king] { 06.01.09 at 7:49 PM }

hai mai radu umor
esti batut in cap cu un topor?
despre care lege vb stimabile?ce dreak esti atit de batut la tartacuta incit ai intrat in tribul capetelor tuguiate?
ai rabdare cap tuguiat viitoarea lege se discuta,se dezbate asa ca…
cinta la masa fraierilor,nu te baga la masa ‘telectualilor
haaa,hiii
p.s-ai in tartacuta veleitati de culegator de folclor?

58 frank zapa[king] { 06.01.09 at 7:55 PM }

vaz ca nu a produs nici o emotie ,radiografierea -CETATEANULUI TURMENTA,alias votantul din romania.
e interesant de citit aceasta ultima fotografie.
pesedeii nu se dezmint-intrunesc sufragiile de la taranimea progresista.
virsta simpatizantilor-haaa trecuti bine de a doua tinerete-peste 60 ani-traiasca nomenclatura reformata si esalonul doi ai comunistilor
ma intreb peste vreo 10 ani oare GEOANA va fi declarat asistat social .
pt ca ramine orfan-sunt sigur ca in sectorul lui vanghelie se va gasi un adapost si pt LOCATURUL -casei marca RAPPS.

59 Ramstein { 06.01.09 at 7:56 PM }

@frank zapa[king]: “… cinta la masa fraierilor,nu te baga la masa ‘telectualilor haaa,hiii”

“Haaa,hiii”-ul asta face toate paralele! Restul textului poate foarte bine sa si lipseasca. ;)

60 frank zapa[king] { 06.01.09 at 9:03 PM }

ramstein ,de ce?snteti cumva o instanta superiopara?
haaa hiii-

61 Ilinca { 06.01.09 at 9:46 PM }

@Ramstein
Nu-i mai dati nas king-ului zapa ca ne va zapa(ci )toata saptamana cu
“haaa hiii-”!!
:)

62 Ilinca { 06.01.09 at 9:53 PM }

Pentru amatorii de statistici, in Cotidianul a aparut un articol:
“Ei sunt cei 33 care vor ajunge la Bruxelles”.
Sunteti “servitzi” : fotografii, procentaje peste procentaje si mult bla-bla-bla.
Urmeaza aplauzele!!!

63 alin { 06.01.09 at 10:58 PM }

iote bai cum isi promoveaza boii astia doi si cu vaca campania de turma! te arunca aici automat de pe site-ul caprei buzate

64 frank zapa[king] { 06.01.09 at 11:09 PM }

ILINCA-in cazul dv nu vad ce s-ar mai putea face vis a vis de zapaceala-sunteti la paroxism.
asa ca…sa fiti sanatoasa in cautarea antidotului

65 sym { 06.01.09 at 11:34 PM }

@C. Preda

Acum am apucat sa ma uit la emisiunea de la ora 15, pe iRealitatea. Sunt uluit de tupeul si viteza cu care acest Banicioiu mitralieaza minciuni. Acest Partid al Saraciei Durabile selecteaza cel mai perfid lichelism posibil in randurile sale, e dezgustator.

66 bebe { 06.02.09 at 12:00 AM }

Belitzilor,ce mai haladuitzi voi prin Pieleshti cu Loganu’lu Gore din Chitila(var cu Fane zis Gorila care l-a batut pe Mitu….) shi binevoitzi, shi va datzi pe spate, shi va bucuratzi de omniprezenta ignorantza a electoratului provincial(care.de altfel, va face posibili shi europeni),shi cine poate shti ce dracii machiavelice mai clocitzi…dar cand shtiu c-o sa v-o traga EBa mizerabila,ma cuprinde o tristetze iremediabila!

67 Banicioiu { 06.02.09 at 12:01 AM }

Serios? Probabil de aceea s-a aliat PDL cu noi! Si se scrie ‘mitraliaza”, fara e, agramatule!

68 sym { 06.02.09 at 12:19 AM }

Să dai vina pe M. Macovei pentru fuga lui Hayssam este una din cele mai josnice minciuni pe care am văzut-o. Nu că ministrul justiţiei nu e poliţist sau nu are în control serviciile de informaţii, dar tupeul de a arunca în alţii cu Hayssam, fost sponsor şi apropiat PSD, atinge noi culmi. Văd că noua generaţie a Sărăciei Durabile, cu Ponta, Mazăre, S. Nicolae şi această nouă lichea, Banicioiu, a reuşit să reproducă nivelul PRM de minciună şi mizerie.

69 Hayssam { 06.02.09 at 6:05 AM }

Multumesc bi ageazda gale doamnei Moniga Magovei ga m-a vagud zgabad! Vejnig regunozgador, le-am gumbarad un Logan gu Gore! Guzganului Zym – am za-i zbun lu zeus za de drazneazga ji za de vulgere!

70 Babilonul imobiliar { 06.02.09 at 12:03 PM }

Ati fost in Oltenia si in Olt?!… :) ! Pai, acolo, cu exceptia capitalelor (de ex, Slatina, Craiova), majoritatea zonei e “terminata” de rosii.

Nu ma refer la cultivarea rosiilor, o caracteristica si asta a Olteniei (muncesc degeaba, aduc rosii in Bucuresti si in alte capitale de judet, de unde tiganii ii forteaza sa le dea munca lor cu 20-25.000 lei vechi, iar noi…cumparam cu 60-80.000 din piete, unde ei nu au acces- daca merge cineva in Piata Rahovei, la Vanghelie, la 2-3 nopatea…, e furnicar de masini, teroare!), ci la majoritatea satelor, unde…fostii PCR-isti, CAP-isti si alte lepadaturi dintr-astea “experimentate” corup, mituiesc, manipuleaza, santajeaza s.a.m.d., au acaparat toata zona satelor, economic si politic, e…jale !

Si oamenii sunt slabi de inger, slab educati etc. Mergeti, de ex, spre satele din jurul Caracalului sau in zona Oltului-Tr.Magurele (acolo unde e Micki Spaga senator!) sau spre Strehaia…, peste tot “rosu” pe toate institutiile, magazinele, gardurile, stalpii…etc. Pe cer mai aveau sa puna!

La ce “lucreaza” psdista-prmista in Dolj (aia fantoma ce se plimba prin televiziuni) si clica Toma-Stanescu-Copilau (toti comunisti versati, chit ca au pendulat PSD-PNL) sau in Gorj, la mineri…, e jale! Jaf efectiv… Ce alegeri acolo?! Acolo…e prapad PCR-FSN-FDSN-PDSR-PSD, numai orasenii de prin capitale le dau cu tifla astora, restul…e jale comunisto-pesedista.

71 Vanessa { 06.03.09 at 8:07 AM }

corectie: pesedisto-comunisto-pedelista

Introduceți datele si comentariul dvs.

CommentLuv badge