La 3 Ciuvică, la 9.30 Gâdea & co.

Azi la 15h voi fi în studio la Realitatea TV, sub tirul lui Ciuvică, pentru ca diseară, de la 21h30, să fiu invitatul echipei de la Antena 3 dirijate de Gâdea.

103 comentarii

1 Valentin Stoian { 05.26.09 at 1:05 PM }

Domnule Decan,
Azi vad ca este o manifestare electorala a PDL in parcul Sebastian. Veti fi cumva acolo de la 17.00?

2 Ioana { 05.26.09 at 1:35 PM }

va voi urmari nu ca un spectator… agitat (… :) ))
ci ca un prieten,
cu inima.
Succes!

3 cpreda { 05.26.09 at 1:39 PM }

Da, voi fi si la 17 in Parcul Sebastian.
Ioanei: multumesc!

4 niku_elektriku { 05.26.09 at 1:50 PM }

auleooo, domnu’ Preda, lamiieee, muuulta lamiieee, ca nu va vaz bine la asa companie…

5 alex rauta { 05.26.09 at 1:51 PM }

he, he,

acum sa va vad!! Keep cool!

6 Ramstein { 05.26.09 at 1:57 PM }

Se va discuta si despre pretinsele “asemanari” pe care niste zelosi activisti ai PD-L (din categoria “Pleascu lu’ Paleologu”) “le-au gasit” intre acest basescu si Corneliu Coposu? (trecem peste faptul ca asta e o adevarata blasfemie)

7 Costin Sandu { 05.26.09 at 2:17 PM }

Domnule Preda, imi pare bine ca ati reactionat la critici, sunteti o surpriza placuta! Demonstrati-i si Ioanei ca exista libertate de expresie si in barlogul mogulului!

Atentie, domnule – aaaa – Preda, veti fi intrebat de asocierea dv cu TRU, precum si de alegerea de a fi in staff-ul dlui Basescu, desi ati lucrat inainte cu dl Constantinescu! Veti mai fi intrebat, probabil, de adevarata dv orientare, de trecut, prezent si viitor. Oricum, aveti pielea batucita de pe blog, asa ca eu cred ca veti rezista la tavaleala! Succes!

8 A.Constantinescu { 05.26.09 at 2:27 PM }

@Sanduca Costinica
Uite ca te-a ascultat, papusica C.C. si apare si la emisiunea ta preferata. Daca nici acum nu te uiti, inseamna ca nu meriti atentia mea. Cum ramane cu Bacaul?

@Cristian Preda
Daca apareti la “sinteza” inseamna ca s-au prins si felixistii ca aveti audienta si incearca sa beneficieze si ei usor. Sunt curios sa ne spuneti de ce isi bat ei joc de Stan si nu-i branseaza si ei leptoapa la masa de sunet. Se chinuie bietul om cu microfonul de fond si lavaliera. A, va rog intrebati-l din partea mea cate Kg. are respectivul aparat.

Puteti sa ne spuneti care vor fi cilalti invitati?

9 A.Constantinescu { 05.26.09 at 2:28 PM }

Scuze …. ceilalti invitati …

10 loredana { 05.26.09 at 4:04 PM }

As dori sa va intreb domnule Cristian Preda daca ati vrea sa va implicati intr-un proiect national care are ca tema,,Problemele tarii vazute prin ochi de copil”?
Acest proiect are ca scop dezvoltarea spiritului de initiativa si implicare al tinerilor in problemele din jur.Deoarece tinerii sunt viitorul consider ca e bine sa fie stimulati sa nu ramana la stadiul de pasivitate .
Sper sa primesc un raspuns,multumesc anticipat.

11 Ioana { 05.26.09 at 4:11 PM }

am vazut. nu vreau sa spun ce si cum, ca sa nu le dau idei tipilor de la A3 :) a fost tare fain

12 cristi { 05.26.09 at 4:36 PM }

la emisiune de pe realitatea tv ati utilizat formula ” clasa politica”. va reaminstesc ca in lucrarile dumneavostra ati subliniat in repetate randuri pericolul folosirii acestei constructii, nu doar cel al segmentarii sociale de sorginte marxista(lupta de clasa), cat mai ales cel polarizarii sociale de tipul “clasa politica ” si restul.

13 Riddick { 05.26.09 at 9:09 PM }

Lasati-l pe Ciuvica, domnule Preda…Tirul lui este de fapt este eterna incantatie anti-Basescu. Succes la Bruxelles !

14 DespinaVestea { 05.26.09 at 11:14 PM }

Felicitari pentru prezenta la A3!
Pa langa faptul ca stiti sa ascultati, ca aveti stapanire de sine dar si spontaneitate, i-ati pus pe ganduri pe cei doi interlocutori, la sfarsit cand le-ati declarat ca va pare rau ca plecati de la Cotroceni.
Dl Gadea a inchis repede emisiune, sa nu se vada ca au fost impresionati de dvs.

15 Ioana { 05.26.09 at 11:23 PM }

Asa este, a fost intr-adevar impresionat
Eu nu am cuvinte
Chapeau, Monsieur

16 Costin Sandu { 05.26.09 at 11:47 PM }

Ce sa mai spun si eu? Aveti si fane acum!

17 sinteza zilei { 05.26.09 at 11:55 PM }
18 cel mai iubit dintre pamanteni { 05.26.09 at 11:59 PM }

O emisiune foarte buna la A3! Insa as fi vrut sa fiti mai ferm la intrebarile dlui Stan…Si inca ceva: nu am inteles de ce s-a insistat atat pe asa-zisa comparatie Coposu – Basescu, din moment ce ati explicat-o…am avut impresia ca insistau pe subiecte pe care tocmai le explicarati, nu intelegeam ce mai vor ei sa scoata…si inca o dilema: de ce se insista atat pe faptul ca ati fost consilierul lui Constantinescu si, acum, al lui Basescu?…Eu, ca simplu cetatean, nu vad care e problema si chiar nu am nimic impotriva, insa nu am inteles insistenta asta…poate m-ati putea lamuri….

19 Cristian Preda { 05.27.09 at 12:05 AM }

Loredanei: va rog sa imi dati mai multe detalii.
Cristi: multumesc pentru observatie. Am criticat folosirea termenului de clasa in sensul marxist.
Ioanei si Despinei Vestea: va multumesc pentru aprecieri.
Costin Sandu: ce povara placuta…
Celui mai iubit dintre pamanteni: a. am asumat toate gesturile si deciziile mele politice. b. Vizez un electorat mai larg decat al PDL.

20 Ilinca { 05.27.09 at 12:08 AM }

@Cristian Preda
Nu vreau sa fiu rautacioasa dar “vizati” sau “visati” un electorat mai larg decat al PDl’ului?
Asa, din curiozitate feminina :)

21 Costin Sandu { 05.27.09 at 12:09 AM }

Iti explic eu, pamantene. Ce-ar fi fost ca sa fii tu consilierul lui Cezar, iar mai apoi sa treci pe postul consilierului lui Brutus? Norocul lui Cezar a fost ca dupa ce a incasat cutitele alea a si murit.

Alt exemplu: cum ar fi sa fost discipolul lui Isus (pastrand proportiile ciocului) iar apoi al lui Iuda, pentru un post de europarlamentar si 30 de arginti?

22 A.Constantinescu { 05.27.09 at 12:10 AM }

Poate este prima “sinteza” a Antenei3 in care nu a mai fost injurat Traian Basescu. Sa fie oare datorita faptului ca in aceasta seara au avut parte de un invitat de marca?

23 Costin Sandu { 05.27.09 at 12:11 AM }

@Dle Preda
Discursul a fost pentru a viza un electorat mai larg decat alegatorii PDL, sau a fost sincer?

24 Cristian Preda { 05.27.09 at 12:14 AM }

Costin Sandu & Ilinca: poti fi sincer vizand (si visand) sa culegi voturi peneliste si chiar unele de stanga.
A Constantinescu: merci

25 A.Constantinescu { 05.27.09 at 12:18 AM }

@costinica sandulica
Bine cucoana, asa ne fuse vorba? Alte comparatii mai inteligente nu poti sa gasesti? Cum ar fi sa vin eu la Iasi si in loc de Costin Sandu sa dau de papusica C.C. Incep sa cred ca numai faptul ca sunteti mai aproape (geografic) de mausoleul lui Lenin va cam tulbura gandirea (sau poate vinisorul de Duminica).

26 Costin Sandu { 05.27.09 at 12:22 AM }

@Dle Preda
Comentariile dv legate de antecedentele dlui Stan nu au fost fair. Sa explic. Dl Stan a fost un sustinator al dlui Basescu in 2004. Dumnealui, oricate ar spune unii sau altii, este un excelent specialist in drept international si o capacitate intelectuala nativa, suprapusa unei culturi vaste. Eu unul l-as fi vazut varf de lance al diplomatiei romanesti.

Se pare ca dl Basescu a avut o atitudine brutala de refuz a serviciilor oferite de dl Stan (banuiam asta, dv ati confirmat, probabil pe surse). In conditiile date, dv ati sustinut ca dl Stan mimeaza impartialitatea, fiind de fapt inrolat, exact ca dv. Numai ca… in momentele in care dl Stan s-a lamurit cu dl Basescu, o eventuala colaborare a domniei sale cu presedintele era deja exclusa. Dv ati tot avut timp sa va lamuriti. Si totusi ati ales alternativa mai facila – de inrolare politica. Asadar, dl Stan era indreptatit sa va critice, dar dv nu erati indreptatit sa deschideti subiectul conflictului primordial Basescu-Stan, care a facut impresia unui soi de santaj.

De ce nu va vrea Basescu sfatuitor si vrea sa va trimita la Bruxelles? Nu cumva il obositi in initiativele sale clocite in timpul noptii, de unul singur, incercand sa va spuneti si dv parerea?

In orice caz, suntem cu totii de acord ca (v-) ati facut bine sa participati la emisiunea dlui Gadea. Dracul n-a fost asa negru.

27 Costin Sandu { 05.27.09 at 12:28 AM }

Si inca ceva. Prea multe repetitii ale sintagmei “vreau sa spun” “am spus” “spun”. Stiu ca o sa-mi multumiti. Pentru nimic.

28 liana enescu { 05.27.09 at 1:35 AM }

JENANT

29 sym { 05.27.09 at 3:06 AM }

Abia acum am reusit sa urmaresc – pentru prima oara – un episod integral din Sinteza Silei. Nu a mintit cu numele.

Cred ca in continuare sunteti prea ezitant, desi v-ati descurcat foarte bine in prima parte a emisiunii.

Pacat ca finalul a fost ratat datorita d-nului Stan, un expert al efectului “dupeler”, definit prin impresia ca ideile imbecile par inteligente atunci cand vin in succesiune foarte rapida. Imi este sincer mila de studentii dumnealui, nici nu-mi dau seama cum pot suporta o astfel de impostura marlaneasca si agresiva. Va admir disponibilitatea reala de dialog concretizata pana la a merge acolo, in vizuina spalatorilor de cadavre.

30 kuno { 05.27.09 at 4:14 AM }

In echipa presedintelui a existat un geniu care a reusit sa reconfigureze majoritatile naturale prin deplasarea alternativelor primare, creand astfel imaginea-teflon a presedintelui. Stiu ca nu este nici CPreda nici Turcan. Or, mi se pare ca geniul a disparut. Ea nu e cu siguranta responsabila de hamletismul recent de care da dovada TB. Oricine ar fi, stiu ca nu a chiulit la cursurile de rational choice.

31 Tiberiu Bucur { 05.27.09 at 5:31 AM }

Am urmarit aparitia dumneavoastra la Sinteza Zilei. Si am ramas absolut siderat de felul in care dumneavoastra va inchipuiti ca ne pacaliti. Domnule Preda, fermitatea convingerilor inseamn ca ele…adica convingerile , sunt ferme atunci cand ele nu sunt atinse de nici un compromis. Base a fost de la stanga la dreapta, anti si pro P.S.D. , nomenclaturist comunist in prezent presedinte de stat ,,democrat”. Aceste lucruri nici macar nu pot fi n umite compromisuri insa definesc clar modul in care dumnealui are convingeri. Nu mai insistati sunteti ridicol.

Aducerea in comparatie a Seniorului cu Base e ca si cum am spune ca Sistemul Sovietic a fost identic la un moment dat cu Capitalismul la nivel de ,,URA ” ca tot vorbeati dumneavoastra.
Sunteti PENIBIL !

32 Blondofilul { 05.27.09 at 7:56 AM }

sym, un om inversunat, un caracter preformatat. Si perimat.

33 Ioana { 05.27.09 at 8:46 AM }

Tiberiu
Poate ca nu esti familiarizat cu termenul si nu iti reprezinti foarte bine ce inseamna convingeri.
TU ai convingeri? Da-mi exemple de convingeri.

34 Cata { 05.27.09 at 8:53 AM }

domnu preda, domnu decan ce facurati dom’le? dvs ca la 48, da-i si lupta neicusorule puicusorule, una era intrebarea si alta raspunsul?

intr-adevar e vorba de pozitionare si mai putin de convingeri!
ha ha ha ha ha ha

asta mi-a plcut! ce fin intelectual! asae dle convingerile sint precum sosetele! in schim pozitionarile sint decisive!

tristetea Romaniei de azi este datorita unei astfel de gindiri, mocirla creata este datorita unei actiuni conforme cu aceste pozitionari caci convingerile nu conteaza.

traiasca pozitionarea!
vorba unui amic intrebat fiind de o turnatoare la CI pe vremea Taromului de dinainte de 89, “tu ce pozitie ai?” el a raspuns desavirsit candid ” Cum ce pozitie? Umeri-craci!”

intr-adevar pozitionarea e cea care conteaza!
succes la batut cimpii mai departe!

35 Ioana { 05.27.09 at 8:56 AM }

Nu stie nimeni ce-nseamna “convingeri”? Are vreun politician in Romania “convingeri” si actioneaza conform cu ele?

36 Cata { 05.27.09 at 8:56 AM }

nu ma pot abtine sa nu rid fata de trimiterea catre blogul distinsei dne ridzi!

am vzaut acolo ca cea mai mare realizare este telegondola! in valea jiului, telegondola????

ma scuzati ca intreb, dar voi in ce lume traiti?

a uitasem, e vorba de pozitionare! adica trebuie sa fim ercunoscatori ca cineva a facut ceva in valea jiului, o zona defavorizata! e ca si cum ai face misto de acei oameni! si asta e o pozitionare, nu-i asa?

37 Ioana { 05.27.09 at 8:59 AM }

Draga cata
In cazul lui Nastase fuga de justitie e o convingere?
Ce este?

38 Ioana { 05.27.09 at 9:03 AM }

La Tariceanu: ajutorul dat PSD-ului tocmai cand era mai slab si neajutorat si puteam scapa cu totii de el – ce convingere este ?

39 sym { 05.27.09 at 9:03 AM }

@Blondo

Vă mulţumesc, venind de la dvs. – om cu viziune, bun gust şi fără îndoială, igienă personală impecabilă – este un compliment.

40 Ramstein { 05.27.09 at 9:13 AM }

Aseara, “Sinteza zilei” a fost un adevarat abator

41 @Cata { 05.27.09 at 10:22 AM }

@Cata

Asa, dumneavoastra v-ati uitat la aceeasi emisiune si ati inteles cu totul altceva decat mine. Mie mi s-a parut ca vad un om inteligent, cu convingeri puternice, care raspundea cu onestitate si umor unor intrebari-acuzatii, unele destul de nedrepte. Ce sa facem, inchidem ochii si acceptam ca dumneavoastra ati inteles si noi nu ? O fi bine ? O fi rau ? Sa va dam si cheia de la casa de bani ? Sau poate va dam procura sa votati in locul nostru …

42 @Costin Sandu { 05.27.09 at 10:38 AM }

@Costin Sandu

Daca deformati faptele si supra-interpretati afirmatiile celorlalti, sa nu va suparati daca vom face acelasi lucru cu dumneavoastra.

Discursului dumneavoastra la limita logicii si a bunului simt i se poate da un raspuns pornind de la afirmatiile pe care le faceti: adica spuneti “negrul e alb” si noi raspundem “nu, e alb” si, dupa 2 ore, cadem de acord ca e un fel de gri. Rezultatul: de unde pana atunci toata lumea stia si vedea ca “albul e alb”, dupa ce v-ati facut numarul, ati reusit sa pervertiti realitatea si “albul e un fel de gri”.

Asta e o posibilitate. Adica va luam in serios.

Posibilitatea pe care eu o explorez acum e sa va raspund in acelasi fel. Adica la “albul e negru” sa va raspund scurt (si putin nedrept) … sunteti bolnav daca nu vedeti ca albul e alb. Sau, mai rau, sunteti greu de cap.

Sa o fac ? Sa nu o fac ? Mai bine va dau un raspuns evaziv …. sunteti … original.

43 @Costin Sandu { 05.27.09 at 11:39 AM }

@Costin Sandu

Dv considerati ca s-a ajuns, in urma discutiilor, la o cadere de acord pentru o nuanta de gri. Imediat reveniti si spuneti ca “ati reusit sa pervertiti realitatea si albul e un fel de gri”. Hotarati-va, domnule, care e realitatea, cea alba sau cea gri?

Doriti realitate alba? Compararea lui Corneliu Coposu cu un claun a fost o blasfemie. Dv sunteti cel care doreste s-o faca gri, dand-o cotita. Cum ca nu ar fi fost comparate personajele, ci ura nedreapta pe care a starnit-o fiecare in parte. Si aici o faceti de maro. Sa presupunem ca Basescu starneste ura si nu rasete, dispret sau revolta (pentru ca mie doar astea sunt sentimentele pe care le am cand il vad). Cine il ura pe Coposu, cine il uraste pe Basescu? Pe Coposu il urau comunistii si fripturistii regimului trecut. Basescu, fiind o diversiune in comunism, a izbutit sa-i amestece pe cei care il urasc (as zice mai curand dispretuiesc si sunt revoltati de el). Comunistii s-au impartit in doua: unii care-l urasc, altii care-i sunt aliati, ba chiar apropiati. Si multi, daca nu cei mai multi sunt cei care in trecut il iubeau sincer pe Coposu, iar acum il dispretuiesc pe Basescu, fiind incapabili de ura. De ce oare? Pentru ca Basescu l-a mai ucis odata pe Coposu, luand in ras toate principiile in care Seniorul a crezut sincer si folosindu-le ca o rampa de lansare pentru propriul sau oportunism politic.

Asa ca, domnule @Costin Sandu, dv sunteti bolnav!
Ba nu, dv sunteti cel bolnav, dle @Costin Sandu!

44 @Costin Sandu { 05.27.09 at 11:43 AM }

Si inca ceva, dle @Costin Sandu. Si Iliescu era antipatizat si urat. Puteti sa-l comparati in calitatea lui de starnitor de ura cu dl Coposu? Da, numai ca unul starnea ura, neagra, celalalt alba. Basescu starneste ura gri, ca-i de la servicii!

45 UN ALEGATOR { 05.27.09 at 11:49 AM }

@Costin Sandu
Asta, cu tenta personala.

Domnule Costin Sandu, incasati de la mine un “raspuns evaziv” ca in bancul acela cu Lenin si Ivan Ivanovici.

46 Ioana { 05.27.09 at 12:02 PM }

dupa ce l-am vazut pe dl. Preda la A3, nu ma mai preocupa chiar deloc Basescu. Acum stiu ca exista un viitor pt. Romania
cred ca de-aia e si basescu asa de linistit acum. cu el sau fara, exista viitor.

ps: multumesc celui care a postat link-ul.

47 @Costin Sandu { 05.27.09 at 12:03 PM }

Va multumesc! E vorba de @Costin Sandu albul, negrul sau gri-ul?

48 Dr. No { 05.27.09 at 12:05 PM }

Ioana, nu e bine sa te uiti mult la tv – capeti obiceiuri nesanatoase! Si dl Stan i-a urat lui Preda sa uite de Basescu atunci cand ajunge la europarlament!

49 loredana { 05.27.09 at 12:06 PM }

Imi puteti lasa o adresa de messenger sau mail unde sa va trimit schita de proiect?

50 Pro DOC { 05.27.09 at 12:14 PM }

Convingerea mea, urmarind emisiunea si mai ales close up-urile (de expresie – jenata!) ale d-lui Preda din timpul proiectarii secventelor din filmul cu si depre Corneliu Coposu, este urmatoarea: taxonomic, d-l profesor stie ca Traian Basescu si Corneliu Coposu reprezinta negrul si albul in politica romaneasca, apartinand unor specii politice diferite. Pe de o parte, un ex-nomenclaturist comunist, din genul maleabil-bataios, in stare sa prinda toate trenurile de oportunitate pentru a se mentine deasupra “vremilor”. (L-am definit pe presedinte. ). Pe de alta parte, un taranist clasic, reprezentativ, care isi apara CONVINGERILE sub vremi, fiind gata sa plateasca pentru ele si pretul suprem. (L-am definit pe Senior. ).

La nivel apoftegmatic insa, dl Preda ignora taxonomia si, fortand o comparatie, – ca intre lupi si miei – introduce conceptul de “pozitionare”, cu justificarea ca ambele specii trebuie sa manance, adica sa se “pozitioneze” fata de nutritie. Ne spune asadar Cristian Preda ca e perfect justificat ca mielul sa-l manance pe lup (ceea ce nu s-a intamplat vreodata!), iar lupul, oadata cu mielul, sa roada, eventual, si iarba grasa pe care ar fi putut paste acesta.

Pentru mine, surprinzatoare a fost dexteritatea cu care dl Preda a inghitit totusi, a doua oara, “broasca” acestei comparatii, in ciuda faptului ca, pe ecran, l-am observat rosind usor de cateva ori. Cert, pe dl Preda il asteapta o frumoasa cariera in “clasa politica”(sic!), pentru care are, se pare, o inzestrare naturala.
Si fiindca tot postez pe blogul dumnealui (cu speranta ca nu voi fi cenzurat) , imi permit sa reiterez intrebarile pe care i le-am adresat pe un blog pe care a intrat meteoric, mimand la un moment dat dialogul:
1) In ce masura isi regaseste dl Preda viziunea liberala in actiunea politica, atitudinea si leadership-ul PD-L-ului? Altfel spus, ce recomanda PD-L drept un partid liberal?

2) Ce au in comun cu liberalismul maniera de conducere a partidului si cea de adresare catre alegatori, instituite de dl. Traian Basescu? (Presa internationala serioasa o califica, la unison, pe ultima drept populista).

3) De ce, ca partid afiliat la PPE, PD-L ignora cu desavarsire principiul subsidiaritatii, atat in organizarea intrena a partidului, cat si la nivelul exercitarii puterii, dat fiind ca e partidul care a dat presedintele tarii si vioara intaia in parteneriatul de guvernare?
4) De ce ii invita pe liberalii din PNL in gruparea popularilor europeni, cand ei sunt in ALDE, acolo unde este locul liberalilor?

51 Ioana { 05.27.09 at 12:15 PM }

Dr. No

dear, la A3 nu ma mai uit din 2007. basescu nu poate fi uitat

52 Ramstein { 05.27.09 at 12:16 PM }

@… “… unul starnea ura, neagra, celalalt alba. Basescu starneste ura gri, ca-i de la servicii!”
:) Nu e povestea aia cu… magia alba si magia neagra?!

@Ioana: poate ar fi bine sa mai vizionati odata inregistrarea emisiuni… :)

53 Ioana { 05.27.09 at 12:25 PM }

Ramstein
U2

54 aaa { 05.27.09 at 12:33 PM }

a

55 aaa { 05.27.09 at 12:34 PM }

cu bicicletele la Dirza

56 @Costin Sandu { 05.27.09 at 12:35 PM }

Nu, e cu magia gri… numai ca e cam maro!
Dle Pro DOC – felicitari!
Domnilor – urmati sfatul dlui Preda – fiti mai putin inversunati!
Dle sym – iesiti din casa, e soare
Dna Ioana – multe succesuri in continuare!

57 Ilinca { 05.27.09 at 12:42 PM }

http://www.catavencu.ro/10_reguli_pentru_o_fita_bine_executata-7893.html

10 reguli pentru o fiţă bine executată!
Lectura placuta (poate foloseste cuiva :) )

58 Pro DOC { 05.27.09 at 1:04 PM }

@Costin Sandu
Va multumesc. De fapt, m-a “inspirat” comentariul dvs. :)

59 Ioana { 05.27.09 at 1:15 PM }

Dle. Cristian Preda

In noaptea in care a murit Corneliu Coposu am vegheat (pentru ca pur si simplu nu am putut dormi, nici eu nici sotul meu).
La radio Total in noaptea aceea au dat muzica adevarata intrerupta de un fragment din ultimul interviu realizat cu Corneliu Coposu.
Au repetat de foarte multe ori acest fragment.
Am inregistrat si am acea caseta.
Iata fragmentul:

“Deci, i-as indemna pe toti…
Sa aiba incredere in Steaua Poporului Roman
Si
Sa stea alaturi
De cei care urmaresc
instaurarea
Democratiei
si instaurarea unei
Vieti Normale
In biata noastra tara, atat de bantuita de nenorociri.”

60 Cata { 05.27.09 at 1:26 PM }

@41

stimabile, tu ce crezi ca vei obtine prin exagerarea interpretarilor tale fruste? ma faci sa rid copios.

al tau favorit a fost precum scolarul prins cu tema nefacuta. culmea, el insusi fiind mare decan…

ce nu face omul pentru bani, caci bag de seama, ca pina la urma, cam la asta se rezuma treaba…o sa-si gasesca un alt personaj pe care sa-l perie si care sa-i dea favoruri! intelegi matale, chestie de pozitionare. de convingeri nu are nevoie.

@37
Draga Ioana

de e intervine bombo in acest film???? incerc sa gaesec argumente si ratiuni si nu prea reusesc.

daca vrei sa discutam depsre nastase discutam bechtel, petrom si altele nu termopane cu care se ia vederea naivilor!
problema e ca daca se va incepe cu bechtel si petrom, cam toata clasa politica va ajunge acolo, adica unde vrea sa nu mearga nastase.

61 Costin Sandu { 05.27.09 at 1:34 PM }

Cata, nu-s cum sa-ti spun, dar cred ca interventiile grotesti nu sunt echivalente cu cele revoltate. Iar apoi – e usor sa jignesti interlocutorul, cu identitate definita si ras-asumata, sub protectia placuta a anonimatului. Stiu ca citez pe altcineva care mi se adresa mie cu aceleasi indemnuri, dar tie chiar ti se potriveste. Hai, injura-ma pe mine, daca tot vrei sa te defulezi!

Unul dintre Costinii Sandu

62 Ramstein { 05.27.09 at 1:34 PM }

@CS: “Nu, e cu magia gri… numai ca e cam maro!”

:) Da, s-ar putea sa aveti dreptate. Avem si un domeniu in care actualul presedinte a inregistrat succes[...] – magia colorata.

63 Costin Sandu { 05.27.09 at 1:35 PM }

Ioana, degeaba ai vegheat la radio total. Te-ai ferit de bicicleta si a dat camionul peste tine.

64 Ioana { 05.27.09 at 1:41 PM }

Cata

Incerc sa vad ce personaje politice au convingeri, si care sunt ele.
Convingerile stau la baza actiunilor unui om politic, ca de-aia il votam

Asa ca incerc sa vad cine are si cine nu are convingeri, si care sunt acelea.
Si ca sa intelegem cu totii, hai sa vorbim un limbaj comun, si sa vedem din ce convingeri fac parte actiunile lui nastase, tariceanu, basescu si coposu

65 Ramstein { 05.27.09 at 1:43 PM }

@Ioana: basescu nu pare a fi prea convins – ieri, el si PD-L erau de stanga, astazi s-au declarat de dreapta, maine… cine stie?!

66 Ioana { 05.27.09 at 1:54 PM }

Convingerile vorbesc prin FAPTE:
Cota unica, Reforma Justitiei, Descentralizarea, Modernizarea Statului, Educatie+Sanatate+Infra, Reforma electorala
PDL a pus umarul la ele 2 ani la guvernare, apoi si-a sacrificat “clientela” si a iesit de la guvernare cand PNL i-a cerut sa renunte la reforme=convingeri.

In timp ce PNL si-a sacrificat convingerile ca sa se agatze de ciolan.

Nu vad “convingeri” la nastase si tariceanu. poate mi le arati tu.

67 sinteza zilei { 05.27.09 at 2:19 PM }

@Costin Sandu & Costin Sandu

Vad ca va iubiti tare aproapele … ce vedeti cand va uitati in oglinda ?

68 sinteza zilei { 05.27.09 at 2:20 PM }

@Cata

Deci, sa va dam sau sa nu va dam procura sa votati in locul nostru ?

69 sinteza zilei { 05.27.09 at 2:20 PM }

@Costin Sandu

Practicati moderatia, nu va mai luati la palme imaginea din oglinda !

70 sinteza zilei { 05.27.09 at 2:25 PM }

@Ioana

Oamenii ca dumneavoastra nu sunt putini. Acum sunteti multi dar izolati. Dar tot mai multi dintre cei ca dumneavoastra isi fac insa curaj si se angajeaza in viata comunitatii, chiar intra in politica. In curand, efectele acestei miscari vor incepe sa se vada.

71 DespinaVestea { 05.27.09 at 2:38 PM }

@sinteza zilei
Si eu sunt convinsa ca asa se va intampla.
Ne-am lamurit putin cam tarziu,dar sper sa recuperam

72 Ilinca { 05.27.09 at 2:41 PM }

@sinteza zilei

Foarte frumos si adanc spus! Doar ca la ultima postare ati uitat sa oferiti si flaconul de saruri. Nu se stie niciodata…..
PS Aveti perfecta dreptate: in situatia descrisa mai sus, efectele acestei miscari vor fi mai mult decat vizibile: tot o miscare, dar una neasteptata ( si foarte vioaie!!!).

73 Cata { 05.27.09 at 2:47 PM }

@Ioana,

personaje politice cu convingeri?????
e, desigur, o gluma cred. la cit de bine arata Romania azi si cum merg treburile la noi, ti se pare ca exista politicieni cu convingeri? Nici macara cele minimale, si ma refer la bun simt, nu cred sa existe.

cota unica a apartinut liberalilor. justita e departe de a fi reformata, iar daca exista reforme in educatie sanatate etc, si asa arata reformele, e clar, eu sint un antireformist!
reforma electorala? jocul politic este un joc de grup. votul lista este mai corect. ar fi trebuit sa fi fe completat cu reguli precise: cine paraseste partidul respectiv paraseste si parlamentul, de exemplu, dind posibilitatea partidului respectiv sa il inlocuiasca. vorbim de ciocnirea doctrinelor cu rezultate benefice pt populatie. asta in teorie. limitarea si eliminarea unor partide ti se pare corecta? mie nu. prima piedica in calea democratiei parlamentare este pragul electoral. de cind a fost introdus s-a urmait limitarea numarului de partide si persoane care acced la putere. un scenariu insusit de indivizii care l-au pus in practica.

nu cauta oameni cu convingeri in lumea politica. nu-i vei gasi.

@61 desfid impostura. si ma opresc aici.
daca pe tine te incalzeste, te priveste. vorba decanului, e chestie de pozitionare si mai putin de convingeri.

suna interesant rau de tot teoria asta…

74 Ioana { 05.27.09 at 2:56 PM }

sinteza zilei
sa stiti ca este pt. prima oara dupa 2007 cand, dupa emisiunea de-aseara de la a3, am inceput sa am din nou incredere (cum spunea dl. Coposu).
Aproape ca mi-era si frica sa spun asta… :) , pt. ca stiu ce torent de ura poate dezlantui “increderea” in romania, oricand si oriunde se iveste ea :)
Dar, ciudat e, ca acest tip de incredere este unul care-si ingaduie si isi cuprinde chiar si proprii adversari

miracles happen when you least expect them :)

75 Tiberiu Bucur { 05.27.09 at 3:11 PM }

@Ioana

Exemplu de convingere ferma:

Sa spui in fata natiunii ca poti mari salariile profesorilor cu 50% este o convingere ferma, Ioana. Sa vi dupa sase luni sa spui ca …iti asumi responsabilitatea pentru esecul clasei politice …face ca aceea convingere sa se transforme in eroare iar fermitatea ei sa se asemene cu untul expus la soare . Exemplele in cazul lui Base sunt nenumarate insa mi-ai spus sa dau un exemplu.Iata-l !

76 Ioana { 05.27.09 at 3:19 PM }

@Tiberiu

Nu, ceea ce spui dta. este o politica PUBLICA, nu o convingere.
O politica PUBLICA este un program cu ajutorul caruia incerci sa APLICI o convingere in practica,
Convingerea este aceea ca romanii merita o educatie de prima mana.
Tb. sa faci deci diferenta intre o convingere si modul in care se aplica ea, si in opozitie si la putere.

poti sa-mi cauti exemple de convingeri la PSD, Nastase, PNL, tariceanu, PDL, Basescu, Coposu, etc.

77 Ioana { 05.27.09 at 3:25 PM }

@Cata
Cota unica e creata si implementata de Adriean Videanu:
http://axum5.wordpress.com/
Cota Unica
Reforma justitiei are un castig cert si anume DNA. Este ca si celelalte o reforma pe termen lung, si nu astept sa fie terminata ci continuata.
ori, se pare ca in afara de PDL nu e nimeni interesat de continuarea ei in FAPTE
Despre restul reformelor, dupa cum vezi, astazi vorbim</b, dar se si fac.
Pt. asta e suficient sa compari sfarsitul anului 2004, cand aceste lucruri nici nu se zareau la orizont – cu ce se face acum.

78 Ioana { 05.27.09 at 3:26 PM }

Lipsesc pana maine. Numai bine.

79 UN ALEGATOR { 05.27.09 at 3:27 PM }

@Tiberiu Bucur, @Ioana, @Cata, @Costin Sandu

Exemplu de convingere politica la un lider PNL:
1. – Fac o alianta si sunt de acord cu ea.
2. – Accept sa fiu prim-ministru si promit sa sprijin alianta.
3. – Ma mai gandesc odata si uit ce am promis.
4. – Daca tot am uitat ceva, imi amintesc de prietenul Dinu.
5. – Ii dau afara din guvern si partid pe cei ce ma incomodeaza.
6. – Ma mai gandesc odata la prietenul Dinu.
7. – Observ ca nici Iliescu nu e atat de rau precum mi s-a spus.
8. – Acum e timpul masurilor de dreapta! (depinde cum le privesti)
9 – Sunt maret, frumos, curajos si am motor…
10 – Daca voi nu ma vreti, bine, imi iau jucariile si plec.

80 UN ALEGATOR { 05.27.09 at 3:34 PM }

Exemplu de convingere politica la un lider PSD:
1. – M-am ocupat de ape … Traiasca PCR!
2. – M-a luat valul si am ajuns in frunte … Traiasca PCR!
3. – Cei pe care i-am impuscat s-au abatut de la idealul comunist … Traiasca PCR!
4. – Mai draga, tu nu intelegi sinergia faptelor … Ce ziceam de PCR?
5. – Adriane, continua tu, ca eu nu mai am voie a patra oara … PCR sau PSD?

81 UN ALEGATOR { 05.27.09 at 3:37 PM }

Scuzati, momentan la alte partide nu prea gasesc alte convingeri politice atat de semnificative in randul fruntasilor. Poate ma ajutati voi.

82 Drept la replica { 05.27.09 at 4:02 PM }

Partidul National Taranesc Crestin Democrat acuza demersul facut de consilierul prezidential Cristian Preda in emisiunea “Sinteza zilei” difuzata, ieri, de postul Antena 3. In cadrul acestei emisiuni au fost facute declaratii iresponsabile, care aduc un prejudiciu semnificativ istoriei PNTCD, prin comparatia lui Corneliu Coposu cu presedintele Traian Basescu.
Dorim sa aducem la cunostinta consilierului prezidential ca aceasta comparatie nu este intemeiata din niciun punct de vedere, cu atat mai putin cel moral pe care l-a invocat domnia sa. Seniorul Corneliu Coposu a facut dovada martiriului sau aparand valorile democratiei in timp ce actualul presedinte al Romaniei isi apara doar interesele personale. Acest personaj politic, promovat pe baza intereselor de conjunctura a politicienilor romani nu isi regaseste locul in istoria Romaniei decat prin gafe politice si un limbaj inadecvat statutului sau.

83 daniel { 05.27.09 at 6:03 PM }

Felicitari – ati fost la Gadea sa ne spuneti “NIMIC” ! Ai lu’ Mogulu’ sunt de departe mai argumentati si mai consecventi decat “fidelii” de moment.
Pacat, era ceva speranta in cei care au fost p-afara, in cei categorisiti ca intelectuali – le-au luat mintile si lor argintii lui Zeus.
Mogul-Mogul, da’ cei de-acolo spun lucrurilor pe nume, nu plimba degeaba o limba prin gura !
Succes in PE, alaturi de EBA (apropo, daca v-ar cere-o Zeus, ati vota-o pe “aia mica” in detrimentul Dvs ?! Inclin sa cred ca da, e mai bun un post de consilier decat coloana vertebrala.
(PS : Scuze de vizita p-aici, e prima si ultima oara; sper insa, in eventualitatea in care basescul se pensioneaza, sa nu va vad si alaturi de Antonescu, Geoana, Duda, Vadim, Meir sau oricine s-o mai crede prezidentiabil

84 sinteza zilei { 05.27.09 at 6:24 PM }

@Drept la replica
Sa inteleg ca postul lui Felix Voiculescu apara memoria lui Corneliu Coposu. Cand a facut-o mai bine, cand a sustinut campania de suspendare a presedintelui pentru ca a condamnat comunismul, sau cand a rastalmacit spusele singurei personalitati care a evocat, acum cateva zile, de ziua lui Corneliu Coposu, figura marelui barbat de stat?

85 sinteza zilei { 05.27.09 at 6:26 PM }

@daniel

Sunteti prost si tanar. Am o veste buna si una rea. Vestea buna e ca unul dintre defecte va disparea cu timpul. Vestea rea e nu e vorba de prostie.

86 alecu { 05.27.09 at 6:29 PM }

@daniel

87 cpreda { 05.27.09 at 6:44 PM }

Va rog sa nu va mai adresati jigniri!

88 Costin Sandu { 05.27.09 at 6:49 PM }

@Sintezidiotului Zilei

Mai zilierule, si Maria Magdalena era curva, da’ avea intentii nobile! Cand o sa inveti sau o sa accepti, tu si altii mai inocenti ca Ioana (ca tu esti o puslama) ca patronul postului nu are nici o legatura cu ziaristii adevarati si cu atat mai putin cu evenimentul descris in sine? Daca s-ar simti pecetea patronului la fiecare partz tras pe ecran, nimeni nu s-ar mai uita, din frica de intoxicare.

Dinspre partea mea, poti sa ti-l iei acasa pe Voiculescu si sa ti-l impaiezi, ca sa ai in ce sa arunci cu darts la tinta. Asta nu schimba cu nimic caracterul de BLASFEMIE al comparatiei dintre martirul Corneliu Coposu si claunul de la Anvers. Macar de-ar fi venit din partea unui prost. Pana si comparatia dintre URA starnita de Coposu si cea starnita de claunul Basea e de un prost gust infiorator. Un claun, cum spuneam, nu poate starni ura, cel mult raset sau enervare. Chiar, stii bancul cu URA?

Mai, si ce ocean de PERSONALITATI! Numai ca e invers ca la pesti – personalitatea mare (Basescu) e inghitita de personalitatea mijlocie (Cristian Preda) care la randul sau e inghitita de personalitatea pitica (nu boc, nu e vorba de inaltime ci de personalitate) si anume tampitelul de mai sus. Ce mai cult al personalitatii “la noi in familie”, mai sa fie!

89 Costin Sandu { 05.27.09 at 6:51 PM }

Scuze, neintervenind nimeni, am considerat necesar sa intervin eu. Puteti sa-mi stergeti postarea, daca doriti igienizarea discutiei.

90 Costin Sandu { 05.27.09 at 7:08 PM }

@UN ALEGATORULUI
Principii basesciene (ca de partid nu poate fi vorba, el fiind doar un apendice fara personalitate):
1. Vin de la Anvers direct in politica postdecembrista (ca orice baiat vajnic cu ochi albastri)
2. Il tradez pe Iliescu si intru la Roman.
3. Tradez CDR si torpilez guvernul Ciorbea.
4. Il tradez pe Roman si preiau PD la cheie.
5. Plang la mormantul sanatosului Stolo si-i iau locul de candidat DA la presedintie, folosindu-ma de PNL.
6. Il bat pe Nastase, dar continui campania electorala, cu decorari de morti, cu tuici, cu clopuri, cu sarmale si andrele, cu mopuri, cu bani in Humanitas si Patapievici, pentru propria imagine inconjurata de intelectuali anticomunisti.
7. Condamn cu tupeu si cu Tismaneanu comunismul, pur formal, dar spectaculos. In fapt, dosarele marilor comunisti si turnatori sunt deschise in continuare selectiv, marii comunisti si turnatori continua sa aiba pozitii cheie in politica romaneasca, condamnarea comunismului fiind facuta de o paiata – adica eu, marinaru, care nu pot sa-mi asum perioada petrecuta la Anvers.
8. Ii torpilez pe fostii parteneri de coalitie, asa cum odinioara l-am torpilat pe Ciorbea, incercand sa-l daram pe Tariceanu prin orice metoda: cu Udrea, cu biletele, cu DNA asmutit pe Patriciu.
9. O salvez pe Marie Jeanne Ion din ghearele teroristilor urati si rai, la o ora de maxima audienta, dar si pe un pesedist tuciuriu pe nume Hayssam, fara nici o legatura cu mine. Cu ocazia asta tip ca a fugit Hayssam si rad capii neloiali ai serviciilor secrete, inlocuindu-i cu ochelaristi silitori racolati pe banda rulanta din pepiniera UTC.
10. Si nu, n-am nici o legatura cu Mircica Basescu, nici cu EBA, care-i de la alt partid, nici cu arestarea abuziva si trambitata a lui Jiji Becali. Si fiica-mea mare sta la bloc. Si nici usturoi n-am mancat, nici gura nu-mi miroase.

91 Costin Sandu { 05.27.09 at 7:13 PM }

Fiecare se plange ca “a fost impins catre PSD”. Numai ca exista o diferenta colosala – Tariceanu a guvernat aproape monocolor si minoritar, cu sustinere parlamentara, in timp ce Basescu (pentru ca nu pot sa spun “Boc”, acea marioneta cu capacitati nebanuite de a da repede din gura) a facut din teava guvern bipartinic. Daca era tare, de ce nu a facut doar guvern PDL-ist?

92 Costin Sandu { 05.27.09 at 7:14 PM }

@Ioana
Sa fii tu sanatoasa, pentru ca nu Videanu “a implementat” cota unica, ci doar l-ai vazut la televizor aparand-o in fata lui Nica si altor netrebnici de la PSD.

93 Costin Sandu { 05.27.09 at 7:20 PM }

@Ioana
“Convingerile vorbesc prin FAPTE:
Cota unica, Reforma Justitiei, Descentralizarea, Modernizarea Statului, Educatie+Sanatate+Infra, Reforma electorala
PDL a pus umarul la ele 2 ani la guvernare, apoi si-a sacrificat “clientela” si a iesit de la guvernare cand PNL i-a cerut sa renunte la reforme=convingeri.”

Asta e parerea ta. Iar gargara initiala e usor sa fie facuta, e o propunere de strategie care mai intotdeauna nu e infaptuita in Romania, lasa vraja cu dorintele de bine ale lui Basescu, pentru ca te izbesti de impotenta strutocamilei guvernamentale geoanobocice!

94 Costin Sandu { 05.27.09 at 7:22 PM }

A, si chiar tu zici ca in 2004 nu vorbeai de reforme, dar acum vorbesti. Cine-o fi facut oare reformele? Sa nu-mi zici ca Basescu, pentru ca ala n-a facut nimica-nimicuta altceva decat campanie electorala, tipete, amenintari, intrigi, doar atat.

95 Ioana { 05.27.09 at 7:25 PM }

CS

Totusi, aici posteaza oameni inteligenti. CNSAS e condus de o majoritate PSD+PNL+PRM.
PNl a fost la putere, deci nu are nici macar scuza lui Constantinescu (ca a vrut dar n-a putut).
Si cu toate astea, nu si-a aplicat propriile convingeri, adica n-a adoptat legea lustratiei, iar CNSAS si ANI (inca o institutie cuondusa de majorotate PSD+PNL) n-a “reformat moral” nici macar un singur candidat in alegerile din dec 2007, din iunie 2008 si noimebrie 2008.

Raportul de condamnare a comunismului continea recomandari catre un legislativ condus de aceeasi majoritate PSD+PNL+PRM, care din toate recomandarile a realizat in practica doar una singura: manualul de istorie
Despre condamnarea comunismului
http://axum9.wordpress.com/

96 Costin Sandu { 05.27.09 at 7:33 PM }

Pai daca tot e asa de mare jucator, de ce n-a facut Basescu si o comisie prezidentiala paralela de SAS? Ca in rest in toate s-a bagat, ca musca-n lapte. Poate tocmai pentru ca nu prea e entuziasmat de subiect? Hai, coboara-l pe chel de pe calul alb, ca-i o biata martoaga!

Si… nu inteleg pe cine vrei sa reformezi moral! Nu-i asta problema, ci SA-I STIM CARE AU FOST, nu doar pe dibuite! Daca-s nesimtiti si nu se retrag din viata publica, e problema lor. Un fotomodel cracanat va starni insa intotdeauna rasul.

97 Ioana { 05.27.09 at 7:37 PM }

CU este creata si implementata de Adriean Videanu. Nu port discutii pe o tema arhicunoscuta, cei care nu stiu pot citi istoria CU aici:
http://axum5.wordpress.com/
Cota Unica

A implementa o reforma inseamna a PURTA RASPUNDEREA pt. succesul sau esecul ei.

Videanu si-a asumat DECIZIA in momente critice ale aplicarii CU: a luat hotararea sa nu majoreze TVA la 22% impotriva PNL, a ministrului de finante de atunci (Ionut Popescu) si a lui Basescu.
read CU for ref

Astfel CU a devenit singura reforma care a produs rezultate in timpul unui singur mandat electoral.

CS, asta nu e un dialog cu tine. Selectez din aiurelile pe care le spui doar lucrurile ne-cunoscute in general si doar pana ma plictisesc.
acum m-am plictisit.
:)

98 Costin Sandu { 05.27.09 at 7:41 PM }

Nu, ba, a implementa e un cuvant apartinator limbii de lemn.
Ia mai lasa-l pe Videanu, saracu, sa se odihneasca pe bordura de-atata gandit pentru binele poporului! Daca te-ai plictisit, de ce te bagi in seama fara noima?

99 ALT ALEGATOR - dar tot acelasi { 05.27.09 at 8:33 PM }

@Costin Sandu

Eu am exemplificat cu lideri de partide, dumneavoastra vad ca-mi dati dreptate. Nu mai gasiti pe nimeni altcineva la partide. Nu prezentati convingeri ci principii (va admir simtul umorului cateodata – ce vreti, sunt molipsitor) si tintiti taman sus la presedinte.

Bun, asta nu inseamna ca si eu va dau dreptate. Ma incitati insa si atunci va raspund.

1- Atributul “vajnic” cred ca l-ati folosit eronat, iar eu stiu ca abia in 1991 Traian Basescu a fost numit ministru pentru prima oara. A… Eu nu am ochii albastii. Inseamna ca sunt absolvit de orice vina?

2- Chiar eu l-asi trada pe iliescu, dar nu mi s-a dat ocazia. Aici observ ca dvs. sunteti suparat pe cei ce l-au tradat pe ceausescu si iliescu (nu sunt greseli de ortografie – asa consider normal sa le mentionez numele). Faptul ca Traian Basescu nu a acceptat sa fie blajin mangaiat pe crestet de marele carmaci nu are legatura cu tradarea. Folositi cuvinte prea mari. Va atrag atentia ca in ton cu explicatia dvs. inseamna ca toti cei care s-au distantat de FSN sunt niste tradatori. Mare pacat dom’le ca au aparut si PNT si PNL. Daca ramanea numai FSN ne era mai simplu?

3- Cred ca nu sunteti bine informat. Mai cautati sa va imbogatiti bagajul informatiilor cu caracter politic. Eu observ, doar ca simplu alegator, ca in domeniul injuriilor nu prea aveti lacune, numai ca aici incercam sa comentam alt domeniu.

4-Daca in urma unor alegeri cel care castiga inseamna ca si-a tradat contracandidatii – in acceptiunea dvs. – inseamna ca democratia ar fi un sir lung de tradari.

5-Iar nu sunteti informat. Stolojan nu a murit, el se gaseste astazi pe lista candidatilor la europarlamentare 2009 din partea PD-L. Daca nu ma insel, chiar el deschide lista.

6- Se “intituleaza” (parca am citit ca sunteti din Iasi – acum intelegeti?) INFRANGERE nu BATAIE. Bataia este altceva, iar de data asta chiar ma suparati. Chiar dispretuiti atat de mult pe intelectualii anticomunisti? Parca am citit ca ati avut o ruda in PNL. Pai comunistii aia s-au purtat “salon” cu ruda dvs. si cu noi toti, au ba?

7- Suntem multi cei care asteptam sa se gaseasca cativa vinovati din timpul comunistilor. Multi dintre vinovati sunt insa la o varsta venerabila si nu-i mai putem “trage in teapa”. Ghinion. Altii nu mai sunt. Poate numai daca propuneti o lege prin care sa se lase vina mostenire, poate am mai rezolva ceva. Au, nu… Ce ne facem cu Adrian … cunosti ca socrul sau a fost si … Doamne ce era sa fac. Sa las cateva sute de oameni fara case, fara uzine, fara scaun in parlament, fara banuti de Monte Carlo. Nu. O astfel de actiune trebuie ingropata. Sa nu afle alegatorii ca e de rau. Mai bine ne mascam in STANGA. E, ce zici domn’ Costin?

8-Sistemul romanesc legislativ il impiedica pe presedinte sa il destituie pe prim-ministru dupa bunul plac. Acest lucru a fost deja demonstrat. Tot demonstrat a fost ca domn’ Tariceanu, care s-a crezut, brusc, mare om politic, a practicat aceleasi obiceiuri cu care era invatat de pe vremea lui ceausescu. – Nu ma ajuti si pe mine sefu’ ca uite am un prieten… Pai chiar el, liberal notoriu sa uite de “prin noi insine”?

9- Explicati-mi si mie ce cauta Hayssam in PSD. Care este “gradul” lui de inocenta? Apoi daca tot a fost prins, cat de profesionist a fost cel de l-a facut scapat.

10-Domn’ Costin, eu am fost invatat sa raspund pentru actiunile si ideile mele. De ce incercati sa ma faceti raspunzator si de ale dvs?

100 alecu { 05.27.09 at 8:40 PM }

@Costin Sandu

101 alecu { 05.27.09 at 8:42 PM }

@Costin Sandu

Bogdan Teodorescu si Costin Sandu, am un singur lucru sa va spun: semanati ca doua picaturi de apa.

102 Costin Sandu { 05.27.09 at 11:40 PM }

@Alecu
Da, numai ca eu sunt slab, nu am ochelari si nu am fost niciodata mercenarul PSD-ului. Iar Gadea nu-mi spune dom’ profesor. IAr dv cu cine semanati, cumva cu al doilea dintre cei trei purcelusi?

103 Costin Sandu { 05.28.09 at 12:17 AM }

@Nea Alegatorului Molipsit de Umor si Umori
Nu mi se pare ca ati prezentat vreo secunda un principiu. Eu am o atitudine asa, mai deductiva, de Sherlock Holmes (poate pentru ca am ochi albastri). Comentariile dv sunt cam pe langa.
1. Nu am folosit epitetul “vajnic” pentru “ministru” ci pentru “ochi albastri “. Ca de politichie… fu rechemat si reactivat in decembie 89, ca sa aiba un ochi (ala bunul) pe flota.
2. Nu-mi amintesc ca Baseanu sa-l fi tradat pe Ceausescu (cu C mare). Doar poate pe ceausescu cu c mic… In ce priveste Ilici – dupa ca te-ai ocupat de trenurile cu mineri, cred ca, totusi, cuvantul corect e “tradare”…
3. Nu injur cand spun ca GUVERNUL CIORBEA A PICAT DATORITA LUI BASESCU. Si indraznesc sa speculez ca NUMIREA LUI VASILE I SE DATOREAZA TOT LUI. Am vorbit frunos? Dar poate nu sunt bine informat si guvernul Ciorbea o fi cazut pentru ca s-a impiedicat.
4. De acord ca Basescu a fost ales sef la PD prin alegeri. Doar ca depunerea candidaturii sale a avut miasma (nu mireasma) de coup – a avut loc fortata de proaspata alegere a lui ca primar. Si impotriva vointei lui Roman, adulat si os-analizat (obamalizat) de acelasi Basescu la nici o luna inainte de anuntarea candidaturii sale, pe care atunci negase ca o va depune. Intrebati-l pe marinel daca n-am dreptate. Iar de nu, pe Gat Scurt
Roman, Marele Ortodox al Familiei Roman.
5. Va inselati. Stolojan a murit de mult. A merge in europarlament inseamna, oricum, a muri putin, asa ca Presedintele i-a dat inca o mana de ajutor ca sa nu mai scrasneasca de atata frustrare si ruginire a suruburilor.
6. Nu inteleg ce au Iesii, unchi-meu ministrul, fie-i tarana usoara si alte indicii de sarire a unei pastile cu asaltul lui Basescu asupra elitelor culturale anticomuniste. Nu puteti nega ca editura Humanitas, oricat de inalte ar fi standardele pe care le respecta, nu e ajutata copios de statul roman si institutia prezidentiala, fie si prin faptul ca inclusiv dl Preda mananca, pare-mi-se, o paine de acolo. Nu puteti nega ca dl Patapievici nu a fost hirotonisit culturnic sef, nu puteti nega ca dl TRU nu a fost rugat in repetate randuri de Basescu sa accepte o pozitie inrolata politic, esuand in a primi o solda secreta de la PDL inca de pe vremea cand era scrib ‘independent” la Cotidianul, iar acum o sa continue sa repete “Basescu-Basescu-Basescu” in calitate de europarlamentar, in diverse limbi straine. Nu inteleg ce au realitatile acestea cu parerea mea despre fronda anticomunista sau despre valoarea unora dintre pacaliti sau momiti. Nu ma provocati, ca va citez pasaje intregi din Usa Interzisa!
7. Ori nu intelegeti limba romana, ori sunteti rau intentionat. Nimeni nu a zis sa-l pedepseasca cineva pe Basescu cu: spanzurarea, impuscarea, defenestrarea, nici macar cu inchisoarea daca i se scoate dosarul de securitate. In ce priveste inchisoarea – or fi ele alte motive, dar DNA-ul inchide oricum ochii atunci cand trece pe langa famiglia prezidentiala & friends. Totusi, ar trebui ca dosarul Basescu sa fie facut public. Din pacate, nu cred ca mai exista.
8. Sa nu incepem sa discutam cumva despre biletele, ca nu aveti spor. Nu Tariceanu i-a trimis in tinda lui Patriciu DNA-ul in tinda. Nimeni cu un cod minim de comportament si moralitate nu dezvaluie public corespondenta privata avuta cu un apropiat (asa cum credea dl Tariceanu ca este cu “Traiane”). Tariceanu a fost loial celor si increzator in cei pe care ii considera si care se autodeclarau prieteni. Ce a facut Basescu e o para, delatiune, murdarie care nu se face intre doi oameni ce au fost la un moment dat in aceeasi baricada. Desigur, dv nu vedeti acest aspect pentru ca, probabil, vi se pare normal sa va turnati prietenii sau sa-i ajutati pe propcurori sa-i impinga inainte cu catuse atunci cand vin sa-i aresteze.
9. Explicati-mi, la paritate, si mie de ce Basescu nu a spus de la inceput ca jurnalistii au fost rapiti de Hayssam si nu de presupusii si groaznicii teroristi initiali, desi stia foarte bine asta. Zau, chiar suntem copii?
10. Vad ca pana una-alta v-am facut raspunzator de asertiunile dvs, iar nu de ale mele.

Introduceți datele si comentariul dvs.

CommentLuv badge